Yep, maar wel uiteindelijk op entry gestopt toen ik ging slapen, dus niks gewonnen en niks verloren (tel hem wel als loss)YES schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:03:
@tomtom901 ook uitgestopt gisteren, of niet? Jammer!
Als ik zelf aan de knoppen had gezeten had ik wellicht op dat invalidatie niveau, toen hij er later weer onder dook, nog wel een short aangedurfd. Toch een lower low en lower high gezet op de 1H. Maar nu is ie wat mij betreft al iets te ver gezakt mocht er een bearish test volgen dan ga ik er misschien nog een keer voor.
Ja, maar eigenlijk alleen op de H4 en de daily.bsmpower schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 07:50:
Gebruikt men hier ook de RSI indicator? Ik probeer te zoeken naar wat positiviteit en zie dat bij veel alts de RSI op de daily redelijk laag staat. Op de weekly nog wel veel ruimte naar onderen.
2-10 blijft iig na 4 jaar +/- nog intact. So there will be a fight of who is second best in 2025 , ook leuk.BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:11:
[...]
Mensen kijken alleen naar voorgaande cycles als het ze goed uitkomt.
https://coinmarketcap.com/historical/20140202/
Behoudens XRP en LTC allemaal van de aardbodem verdwenen? Namecoin, feathercoin hoor ik hier niemand meer over. Op het BTC pair zijn ook XRP en LTC totaal verwoest.
Was toen toch zo'n dikke tech en zal waarschijnlijk lekker laag staan als ze überhaupt nog bestaan.
2017 en 2021 was de Gouden Eeuw voor drek. Iedereen naarstig op zoek naar BTC 2.0.
Maar het enige dat deze mensen gevonden hebben is rekteroni ten opzichte van BTC.
Ook de drek uit 2017 is al bijna verdwenen:
https://coinmarketcap.com/historical/20170212/
Monero, XEM, Dash, REP. Allemaal rekt, niemand die er nog over praat.
2021 is ook al hard op weg:
https://coinmarketcap.com/historical/20210214/
Daar is de top 2-10 ook al aan het wegzakken in het moeras van dikke drek.
Oh dat is netjes. Ik lag al te maffen dus niets van de koers meer meegekregen.tomtom901 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:20:
[...]
Yep, maar wel uiteindelijk op entry gestopt toen ik ging slapen, dus niks gewonnen en niks verloren (tel hem wel als loss)
Net nieuwe short geopend op $97.075, toen BTC weer onderweg omlaag was naar de 97k. Alert op 96.750 gezet, als hij daar komt check ik dan ff prijsactie of ik hem sluit of door laat lopen.
Overigens kan ik wel begrijpen waarom sommigen zo snel negatief zijn.
Sites zoals CoinMarketCap lijken geen optie te hebben voor de 3M en 6M, waardoor je moet terugvallen op 1M of een jaar, waardoor positieve grafieken net buiten het zichtbare deel vallen, of juist weg"gecomprimeerd" worden door de vereenvoudiging van data op grotere timeframes.
Eigenlijk best smerig van o.a. CMC.
Sites zoals CoinMarketCap lijken geen optie te hebben voor de 3M en 6M, waardoor je moet terugvallen op 1M of een jaar, waardoor positieve grafieken net buiten het zichtbare deel vallen, of juist weg"gecomprimeerd" worden door de vereenvoudiging van data op grotere timeframes.
Eigenlijk best smerig van o.a. CMC.
Dat zit wel Schnorr.
Tijden veranderen.
Voorgaande cycles kan ik mij toch niet herinneren dat er zoveel liefhebbers waren voor het shorten van kleine bandbreedtes post-halving.
En dan maar klagen dat we sideways gaan.
Beetje zoals mensen die balen dat fysieke winkels sluiten, maar zelf wel bijna alles bestellen bij BOL en Amazon.
Voorgaande cycles kan ik mij toch niet herinneren dat er zoveel liefhebbers waren voor het shorten van kleine bandbreedtes post-halving.

Beetje zoals mensen die balen dat fysieke winkels sluiten, maar zelf wel bijna alles bestellen bij BOL en Amazon.
[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-02-2025 08:39 ]
Sorry, maar je praat echt onzin. Een trade is een trade en die staat los van de richting. Als het aan je criteria voldoet kan je hem nemen. Interesseert me uiteindelijk weinig op BTC omhoog of omlaag gaat, als ik maar aan de goeie kant van die move gepositioneerd zit.BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:37:
Beetje zoals klagen dat alle fysieke winkels sluiten, maar zelf wel bijna alles bestellen bij BOL en Amazon.
Laatste cryptocast van BNR is nog wel leuk om te luisteren, gaat over DEFI en wordt ook wat verteld over ETH vs Solana e.t.c. Ik vond het wel even een frisse winst naast al dat gestaar naar de koersen. Volgens mij komt het long term best wel goed met ETH en SOL, omdat er gewoon druk wordt gebouwd aan allemaal toepassingen die misschien niet meer zo heel ver weg zijn
Hoe vaak heb je degenen die shorten hier zien klagen over dat BTC sideways gaat?BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:37:
Tijden veranderen.
Niet verassend dat één van de traders uit dit forum direct hapttomtom901 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:39:
[...]
Sorry, maar je praat echt onzin. Een trade is een trade en die staat los van de richting. Als het aan je criteria voldoet kan je hem nemen. Interesseert me uiteindelijk weinig op BTC omhoog of omlaag gaat, als ik maar aan de goeie kant van die move gepositioneerd zit.
Edit: Ah daar is nummer 2 al.
Like shooting fish in a barrel.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-02-2025 08:42 ]
Cryptocast wordt imho steeds minder. Ik heb het idee dat ze niet per ongeluk steeds een bedrijf aan het woord latenkbuntu schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:40:
Laatste cryptocast van BNR is nog wel leuk om te luisteren, gaat over DEFI en wordt ook wat verteld over ETH vs Solana e.t.c. Ik vond het wel even een frisse winst naast al dat gestaar naar de koersen. Volgens mij komt het long term best wel goed met ETH en SOL, omdat er gewoon druk wordt gebouwd aan allemaal toepassingen die misschien niet meer zo heel ver weg zijn

Waarom: Herbert wilde nog wel eens kritisch zijn, maar dat lijkt een beetje verloren te zijn gegaan.
Eerst Madelon eruit duwen en dan uiteindelijk toch weer dezelfde kant opgaan. Je zou bijna zeggen dat BNR een beetje rechts is en vooral iets te verkopen heeft
Edit: heheh, yes, absoluut betaald dus: https://fdmg.nl/adverteren/content-sponsoring/
"branded content" = eufemisme voor reclame, maar dan op dezelfde manier zoals het dmv SEO-comtent ook online in tekst wordt gedaan. Dat lijkt in eerste instantie nuttig, kan het soms ook zijn, maar is vooral gericht op verkoop van gerelateerde producten.
[ Voor 17% gewijzigd door Stukfruit op 07-02-2025 09:01 ]
Dat zit wel Schnorr.
Goh, je statement wordt gechallenged en je gooit het op happen, jammer.BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:41:
[...]
Niet verassend dat één van de traders uit dit forum direct hapt
We moeten wat als jij BTC100K2021 zegt en het pas in 2024 uitkomt, op jou kunnen we in elk geval niet afgaanBTC100K2021 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:41:
[...]
Niet verassend dat één van de traders uit dit forum direct hapt
tomtom901 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:49:
[...]
We moeten wat als jij BTC100K2021 zegt en het pas in 2024 uitkomt, op jou kunnen we in elk geval niet afgaanDan maar eigen plan trekken.

Dat klopt als een bus, ben geen Jomanda.tomtom901 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:49:
[...]
We moeten wat als jij BTC100K2021 zegt en het pas in 2024 uitkomt, op jou kunnen we in elk geval niet afgaanDan maar eigen plan trekken.
Ik ben maar een simpele spot hodler, maar het verbaast mij dat er ogenschijnlijk zo veel short wordt gegaan op dit moment. This time is misschien different, maar voorgaande cycli ging het vanaf nu toch vrij stevig omhoog.
Snap dat je met een stoploss kan werken of met een kleinere positie, maar toch.
Ik ben ook totaal ongeschikt voor leverage traden om meerdere redenen, daarom kijk ik er misschien een beetje te negatief naar. Short gaan vind ik ook een beetje een gek concept, als ik niet geloof in iets dan koop ik het gewoon niet.
Maar het gaat niet om wel of niet geloven, anders had ik ook geen spot. Gaat erom dat je speculeert op een korte termijn richting en daar zijn verschillende tools voor - waaronder shorts. Ik stoor me alleen aan de aversiteit er tegen, vandaar dat ik er op reageer.BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:03:
[...]
Ik ben ook totaal ongeschikt voor leverage traden om meerdere redenen, daarom kijk ik er misschien een beetje te negatief naar. Short gaan vind ik ook een beetje een gek concept, als ik niet geloof in iets dan koop ik het gewoon niet.
Ik hoop het niet voor jeBTC100K2021 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:04:
[...]
Geroast door een onbekende op het internet, dit wordt emotioneel gezien een zware dag voor mij.
Ik reageer toch ook weer even, ook al heb je het tegen navigatiesysteem901BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:03:
[...]
Dat klopt als een bus, ben geen Jomanda.
Ik ben maar een simpele spot hodler, maar het verbaast mij dat er ogenschijnlijk zo veel short wordt gegaan op dit moment. This time is misschien different, maar voorgaande cycli ging het vanaf nu toch vrij stevig omhoog.
Snap dat je met een stoploss kan werken of met een kleinere positie, maar toch.
Het zit hem, voor mij dan, heel erg in de looptijd van trades. Ik probeer nu wat neerwaartse bewegingen mee te pakken. Dat zijn shorts die meestal maar een paar uur open staan. Als we een bodem aangetikt hebben van bijvoorbeeld de huidige range, ben ik sneller geneigd een long te open die een stuk langer open blijft. Shorten is gevoelsmatig voor mij lastiger lang vol te houden.
Resultaat is dus dat ik absoluut meer shorts heb dan longs, maar de longs langer lopen en tot nu toe ook meer opleveren. Zijn gewoon twee manieren om meer sats te verzamelen.
Ik ben dus helemaal niet van mening dat er geen move naar boven meer komt, maar probeer simpelweg satjes te schrapen zolang we nog rangen
Dat is het dus meteen een beetje met een dergelijk statement. Onderstaande uitspraak:
Sluit hetgeen hieronder niet uit:het verbaast mij dat er ogenschijnlijk zo veel short wordt gegaan op dit moment.
Beide uitspraken kunnen beiden naast elkaar waar zijn, shorten betekent niet dat je verwacht dat het omlaag blijft gaan, net als dat je ook best kan longen terwijl je geen enorme move omhoog verwacht.This time is misschien different, maar voorgaande cycli ging het vanaf nu toch vrij stevig omhoog.
Haha was maar een geintje, zelfs mijn vrouw roast mij dagelijks harder dan dittomtom901 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:08:
[...]
Maar het gaat niet om wel of niet geloven, anders had ik ook geen spot. Gaat erom dat je speculeert op een korte termijn richting en daar zijn verschillende tools voor - waaronder shorts. Ik stoor me alleen aan de aversiteit er tegen, vandaar dat ik er op reageer.
[...]
Ik hoop het niet voor jeAnders bijna weekend.
BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:14:
Haha was maar een geintje, zelfs mijn vrouw roast mij dagelijks harder dan dit
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fd0nqZfyJCeqGj4k6LAGfdnR.jpg?f=user_large)
Vrijdag moondag vandaag dan maar?
Zou wel lekker zijn, is iedereen hier ook weer blij
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Meestal is de pump nu al wel gaande op de dag (wakker worden met groene candles). En die wordt dan langzaam op de dag weer ingeleverd om het weekend dan weer verder rekt te gaan. Zo ging het iig de afgelopen weken/weekenden.sjorremans schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:28:
Vrijdag US cijfertjes dag! Om 14:30 payrolls & unemployment rate: volgens onze grote vriend Benjamin wordt er pas na bekendmaking hiervan richting gekozensjorremans schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:28:
tomtom901 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:49:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/00PbJL3WyWX9UKBTwbynNJdA.gif?f=user_large)
Het was groen tot jullie wakker werden.... ga eens kopen! Wel iedere keer daarna weer rood dus het blijft nog even janken met de Yanken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hahahaha @Guere jij hebt volgensmij een deel van je brein non-stop aan het draaien om de SC te toetsen aan je meme-database. Het Guere sausje er snel overheen en het is weer een hit.
Haha ja klopt, misschien niet helemaal gezond maar achWarsemaW schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:36:
Hahahaha @Guere jij hebt volgensmij een deel van je brein non-stop aan het draaien om de SC te toetsen aan je meme-database. Het Guere sausje er snel overheen en het is weer een hit.
Op andere momenten moet je wat meer nadenken en live op zoek naar geschikte plaatjes. Laten we zeggen: het is handig dat ik veel thuiswerk, want dit gaat gewoon tussen werk door
Mijn manager staat ook regelmatig huilend aan mijn bureau, of ik alsjeblieft de SC en TradingView af kan sluiten en aan het werk kan gaan.
Ik zeg dan:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/OfovAHkgala4lsYC611CSX0a.gif?f=user_large)
Kan je eens toelichten waar dit op mis is gegaan dan? een rugpull lijkt me niet echt relaxt, gewoon iets gekocht wat fake bleek te zijn?Jantje2000 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 07:52:
[...]
Nou ik vind het verre van leuk, maar ja ik heb het op dezelfde manier verdiend / gemaakt als nu verloren.
The blockchain gives, the blockchain takes
Oeps, ik dacht wat is het stil in de SC. Geen enkele reactie op mijn zorgvuldig uitgezochte memes. Bleek het NK.
Nu kan ik 2 dingen doen. Hier even niet meer komen, of weer wat vaker komen zodat ik die fout niet meer maak. Moeilijk moeilijk.
Nu kan ik 2 dingen doen. Hier even niet meer komen, of weer wat vaker komen zodat ik die fout niet meer maak. Moeilijk moeilijk.
YES schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:51:
[...]
Mijn manager staat ook regelmatig huilend aan mijn bureau, of ik alsjeblieft de SC en TradingView af kan sluiten en aan het werk kan gaan.
Ik zeg dan:
[Afbeelding]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Moiety schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:54:
Oeps, ik dacht wat is het stil in de SC. Geen enkele reactie op mijn zorgvuldig uitgezochte memes. Bleek het NK.

Je zou maar betaald worden om hier een beetje rond te hangen. Af en toe een paar tetten wegknippen en in je eigen database plempen. Wat foto’s plaatsen van een auto die je op de kop hebt kunnen tikken en af en toe roepen dat BTC nu toch echt omhoog of misschien toch omlaag gaat. Topbaan. Ware het niet dat je ook binnen andere topics moet knippen. Dat is minder.YES schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:51:
[...]
Ik zeg dan:
[Afbeelding]
Betaald? Ff op de rekening kijken danMoiety schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:02:
[...]
Je zou maar betaald worden om hier een beetje rond te hangen. Af en toe een paar tetten wegknippen en in je eigen database plempen. Wat foto’s plaatsen van een auto die je op de kop hebt kunnen tikken en af en toe roepen dat BTC nu toch echt omhoog of misschien toch omlaag gaat. Topbaan. Ware het niet dat je ook binnen andere topics moet knippen. Dat is minder.
Afleiding van het feit dat de normale bankfraude nog altijd groter is dan de crypto scamsbones schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 07:51:
Wat is deze reclame??
[Afbeelding]
Mijn crypto sprookje is anders best lang en gelukkig 😅
Tijdje terug goed getimed SOL de deur uit gedaan, wat netwerkupgrades voor thuis van gehaald (futureproof). Prima sprookje indeed
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Een Tweaker token zou eigenlijk dan wel een leuke beloning zijn, al kun je daar dan niet snel een Porsche van kopen
Mag toch hopen dat er minimaal een lekker warme hoodie vanaf kan
---
Vanmiddag weer even de administratie bijwerken, begint lekker overzichtelijk te worden, kan me nog herinneren in het begin dat ik een aardige waslijst met muntjes had. Wijsheid komt met de jaren, toch?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Waar we de $ 4200 aantikken.KerstRunner schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:39:
[SC] Cryptocurrency Slowbleed topic
Maktub
Touchétomtom901 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:49:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Akmdfn7irp6IDh9GwGbOaJfm.gif?f=user_large)
Maktub
Misschien loos alarm, maar Wintermute is de afgelopen uren weer bezig met het verplaatsen van 70 tot 100 BTC per tranche:
Binance -> Wintermute -> Kleinere exchanges (Gate, Bitstamp e.a.)
https://intel.arkm.com/explorer/entity/wintermute
Binance -> Wintermute -> Kleinere exchanges (Gate, Bitstamp e.a.)
https://intel.arkm.com/explorer/entity/wintermute
Schrale atser actie hier.
Ik ga volgende week op wintersport, en had een paar dagen extra bijgeboekt (pas betalen bij hotel).
Ik had dat bedrag voor het hotel opzij gelegd en BTC gekocht. Nu wil ik het niet verkopen met verlies (-2%). Conclusie: paar dagen extra hotelovernachting geannuleerd.
Is dit gewoon triest of ben ik een BTC maxi
#HODL
Ik ga volgende week op wintersport, en had een paar dagen extra bijgeboekt (pas betalen bij hotel).
Ik had dat bedrag voor het hotel opzij gelegd en BTC gekocht. Nu wil ik het niet verkopen met verlies (-2%). Conclusie: paar dagen extra hotelovernachting geannuleerd.
Is dit gewoon triest of ben ik een BTC maxi
#HODL
In 2030 kun jij dat hele ski resort overkopen, jij bent een baas.Ad Hox schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:27:
Is dit gewoon triest of ben ik een BTC maxi![]()
#HODL
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
@bsmpower Wellicht voor jou interessant om deze video van Ben even te kijken. Geeft een vrij nuchtere maar behoorlijk redelijke weergave van de altcoin markt, waarom we absoluut nog geen altseason hebben gehad deze cycle, waarom dit nog niet is gebeurd en wat er moet gebeuren voordat we wél weer een altseason krijgen.
Mijn advies zou zijn om een momentje uit te kiezen om deze video even rustig helemaal te bekijken, maar als je de volle lengte te lang vind - Benjamin maakt vrij lange videos - kijk dan vooral ook even het stukje tussen 20:30 en 27:30. Ook voor anderen is dit segment wellicht een eye opener: alhoewel alts in de bear flink zijn gedaald, heeft TOTAL3-USDT/BTC eigenlijk nog niet de bodem van de reguliere range bereikt. Anders verwoord: volgens hem zijn alts deze cycle nog niet diep genoeg gevallen versus BTC. Om een écht volwaardig altseason te krijgen moeten de alts volgens hem eerst max pain hebben bereikt op hun waardering versus Bitcoin.
Of dit de waarheid is? Geen idee, maar het is best interessant en z'n charts zijn altijd vrij helder.
Mijn advies zou zijn om een momentje uit te kiezen om deze video even rustig helemaal te bekijken, maar als je de volle lengte te lang vind - Benjamin maakt vrij lange videos - kijk dan vooral ook even het stukje tussen 20:30 en 27:30. Ook voor anderen is dit segment wellicht een eye opener: alhoewel alts in de bear flink zijn gedaald, heeft TOTAL3-USDT/BTC eigenlijk nog niet de bodem van de reguliere range bereikt. Anders verwoord: volgens hem zijn alts deze cycle nog niet diep genoeg gevallen versus BTC. Om een écht volwaardig altseason te krijgen moeten de alts volgens hem eerst max pain hebben bereikt op hun waardering versus Bitcoin.
Of dit de waarheid is? Geen idee, maar het is best interessant en z'n charts zijn altijd vrij helder.
Ad Hox schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:27:
#HODL
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3fbKcMinJ77BWSMFA523eFRQ.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ad Hox schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:27:
#HODL
rare wick op ethbtc. omhoog en omlaag.
TACO speelt met mn Privé - SC Crypto Fonds 07-2025
Aeronaut schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:49:
rare wick op ethbtc. omhoog en omlaag.
:strip_exif()/f/image/QILURqpj2eWc9yW6L4ut7saR.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe bedoel je? Welk timeframe? Is gewoon mogelijk hoor, wicks aan zowel de boven als onderkant van een candle..
Is denk ik de 'embodyment' van dit hele topic. Love it.mijn zorgvuldig uitgezochte memes
coinbase. 1hYES schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:52:
[...]
[Afbeelding]
Hoe bedoel je? Welk timeframe? Is gewoon mogelijk hoor, wicks aan zowel de boven als onderkant van een candle..

What Is a Long-Legged Doji Candle?
The long-legged doji is a type of candlestick pattern that signals to traders a point of indecision about the future direction of a security’s price. This doji has long upper and lower shadows and roughly the same opening and closing prices. In addition to signaling indecision, the long-legged doji can also indicate the beginning of a consolidation period where price action may soon break out to form a new trend. This doji can be a sign that sentiment is changing and that a trend reversal is on the horizon.
hopium
of iemand dacht. fuck. buy buy buy.. fak fak sell sell sell.. faaak buyyyyyy... ok nu is het normaal
[ Voor 39% gewijzigd door Aeronaut op 07-02-2025 11:05 ]
Oh ja, dat is wel een lekker volatiel momentje geweest. Op de Binance chart is die wick er niet overigens.
Orderboeken op het BTC pair zijn niet zo dik, zelfs niet op de grotere beurzen zoals Coinbase.
Kwestie van een te grote market buy of sell en vervolgens een iets te fanatieke marketmaker die overcompenseert?
Niet alles is een complot
500 eth volume om 10:08.
op de 1 min krijg je de doji, 5 min krijg je dit.

is wintermute alweer bezig
op de 1 min krijg je de doji, 5 min krijg je dit.

is wintermute alweer bezig
[ Voor 74% gewijzigd door Aeronaut op 07-02-2025 11:10 ]
Dit wordt toch ook niet beweerd? Of zit jij in het complot en probeer je de aandacht ervan weg te sturen?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/D4tzd2HJtZlSnOYscXuHHOjp.gif?f=user_large)
Dunne drek signal groupYES schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:08:
[...]
Dit wordt toch ook niet beweerd? Of zit jij in het complot en probeer je de aandacht ervan weg te sturen?
[Afbeelding]

Thanks! Na werk eens bekijken thuis. Wie weet gaat het nog meer naar beneden en wie weet volgt er wél nog een altseizoen. Maar ben vooral in de war wat Q4 2024 nou was dan. Toen schoot mijn portfolio omhoog en was het altseizoen voor mijn gevoel begonnen. Inmiddels weer alles aan het inleveren en zit nu ergens tussen Denial en Depression in. Beetje dat het me allemaal niet meer kan schelen hoever we nog dalen, hopelijk is dat een teken dat we snel een trend reversal krijgen 😅Guere schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:29:
@bsmpower Wellicht voor jou interessant om deze video van Ben even te kijken. Geeft een vrij nuchtere maar behoorlijk redelijke weergave van de altcoin markt, waarom we absoluut nog geen altseason hebben gehad deze cycle, waarom dit nog niet is gebeurd en wat er moet gebeuren voordat we wél weer een altseason krijgen.
Kijk, dan begint het ergens op te lijken en ben je bijna echt klaar voor cryptobsmpower schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:10:
[...]
Beetje dat het me allemaal niet meer kan schelen hoever we nog dalen
kapitulatie, bodem is hier
spoiler:
Deel 4 van bodem is hier, deel 5 en 6 binnenkort op uw scherm
[ Voor 15% gewijzigd door Aeronaut op 07-02-2025 11:19 ]
Haha wat een trieste bedoeling.
Inverse Poppe hopelijk nu.. na al die maanden dat hij alt season riep, nu toegeeft dat ie fout was, he sold? Pamp it.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nee ik heb mezelf gepijnigd door die video te kijken. Het waren externe omstandigheden, maar nu gaat het echt gebeuren. Hij blijft dus all-in op alts. Hij is -80% en btc +50% sinds zijn beslissing. Niets aan de hand volgens hem want alts kunnen gewoon 52x doen.Vis schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:31:
[...]
Inverse Poppe hopelijk nu.. na al die maanden dat hij alt season riep, nu toegeeft dat ie fout was, he sold? Pamp it.
Hij ziet er ook slecht uit. In de comments geeft hij aan dat hij een hormonale huidziekte heeft. Stress van een alt PF die naar de haaien gaat gaat dan niet helpen.Vis schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:31:
[...]
knakworst schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:33:
[...]
Nee ik heb mezelf gepijnigd door die video te kijken. Het waren externe omstandigheden, maar nu gaat het echt gebeuren. Hij blijft dus all-in op alts. Hij is -80% en btc +50% sinds zijn beslissing. Niets aan de hand volgens hem want alts kunnen gewoon 52x doen.
:strip_exif()/f/image/5IXNfF6wmQqXH5vCTzYOBlnZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a8DMhB1OvCTP54GCbx6drUXI.jpg?f=fotoalbum_large)
Stomme actieAd Hox schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:27:
#HODL
Het leven is om te leven. Fucking 2% ga je nooit merken.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Ik voel mij wel verbonden, hij heeft ook een zakje SEI.knakworst schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:33:
[...]
Nee ik heb mezelf gepijnigd door die video te kijken. Het waren externe omstandigheden, maar nu gaat het echt gebeuren. Hij blijft dus all-in op alts. Hij is -80% en btc +50% sinds zijn beslissing. Niets aan de hand volgens hem want alts kunnen gewoon 52x doen.
Samen naar de maan
@Darrell dank voor je duimpjes in het NK. Dat doet mij goed.
Nou, mooi.
Bags vol?
</sarcasme>
Bags vol?
</sarcasme>
The altseason starts NOW! pic.twitter.com/YQi4NCGVsD
— Carl Moon (@TheMoonCarl) 7 februari 2025
[ Voor 7% gewijzigd door mayhem op 07-02-2025 12:08 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mijn sarcasme kwam duidelijk niet overanti elppa schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:07:
[...]
die gast is nog 10x erger dan vd poppe. Carl de moon met z'n smerige 14jarige puber puisten kop. Drek loopt gewoon uit zijn hoofd ipv uit zijn hol.
Vd poppe is ergens volgens mij gewoon onbewust onbekwaam. die carl is gewoon een ranzige scammer. Doet alles om maar meer geld bij verse shitcoin traders weg te trekken
Hahahaha heerlijk. Ik vind mijzelf soms een enorme azijnzeiker en dan kom jij met de overtreffende trapanti elppa schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:07:
[...]
die gast is nog 10x erger dan vd poppe. Carl de moon met z'n smerige 14jarige puber puisten kop. Drek loopt gewoon uit zijn hoofd ipv uit zijn hol.
Vd poppe is ergens volgens mij gewoon onbewust onbekwaam. die carl is gewoon een ranzige scammer. Doet alles om maar meer geld bij verse shitcoin traders weg te trekken
Weet dat we het fantastisch vinden @Guere lekker mee door gaan. Geen idee wie je werkgever is maar shout-out naar de manager die jou thuis laat werkenGuere schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:42:
[...]
Haha ja klopt, misschien niet helemaal gezond maar achGok dat dit in de bear wel weer enorm gaat instorten: door de drukte zijn er nu gewoon veel voorzetjes en inspiratie. Sommige plaatjes (zoals die van net) had ik inderdaad al klaarstaan, wachtend op een idee. Soms kom ik iets tegen en denk ik 'daar kan ik later wel een SC meme van maken', dus dan hoef ik alleen nog te wachten op een passende opmerking van iemand hier.
Op andere momenten moet je wat meer nadenken en live op zoek naar geschikte plaatjes. Laten we zeggen: het is handig dat ik veel thuiswerk, want dit gaat gewoon tussen werk door
Moiety schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:53:
@Darrell dank voor je duimpjes in het NK. Dat doet mij goed.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/w7hZ7wcRvNwGgX6xqdyiTamU.gif?f=user_large)
Kan je alleen wel je zorgvuldig uitgezochte memmes hier dan nog posten? Want in het NK waren ze al weggecensureerd.
[ Voor 14% gewijzigd door Darrell op 07-02-2025 12:37 ]
Dat is gewoon een crimineel. Tuig!anti elppa schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:07:
[...]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Alleen geld inleggen wat je niet nodig hebt was het toch?Ad Hox schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:27:
#HODL
FTFYSpecy schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:03:
[...]
Alleen geld inleggen wat je niet nodig hebtHuis verkopen, gezinsleden verkopen en alles daarna inleggen was het toch?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
net verkeersboete ontvangen: 8 km te hard --> €78
Jammer hoor, dat hadden satjes kunnen worden.Kol Nedra schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:35:
ja daarom baal ik ook zo, deze maand stukje armer gewordenzenith schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:36:
[...]
Jammer hoor, dat hadden satjes kunnen worden.
Over iets minder dan een uur:
https://www.investing.com...dar/unemployment-rate-300
https://www.investing.com...dar/unemployment-rate-300
Potential NFP Market ReactionNFP report expectations: +169K jobs, +0.3% m/m earnings, unemployment at 4.1%

[ Voor 60% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-02-2025 13:42 ]
De markt gaat sowieso dumpen na het bekend maken van de cijfers, toch? Ik bedoel, unemployment laag betekent dat de economie best okay loopt, dus minder kans op een rate cut = dump. Unemployment hoog is uit zich zelf klote = dump.
Of zie ik dat verkeerd?
Of zie ik dat verkeerd?
Ik vind dat best een lastige. Bitcoin is mede door de koersstijgingen nu bijna 60% van mijn beleggingen. Ik heb het geld nu nog niet nodig, maar bijvoorbeeld een halvering van de koers zou wel stevig pijn doen voor mijn doelen in de toekomst (lees: eerder stoppen met werken). Ik neem bewust dus risico, ben overtuigd van bitcoin en dat de koers nog veel verder gaat stijgen. Ook als ik alleen in aandelen zou beleggen, zou het nog steeds om geld gaan dat ik wel degelijk later nodig heb. Zonder risico, geen rendement helaas.Specy schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:03:
[...]
Alleen geld inleggen wat je niet nodig hebt was het toch?
ik had er laatst 5 achter elkaar bij onze zuider buren. Wist niet dat die flitpalen dynamisch geworden waren. 5x 65 euro.......Kol Nedra schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:35:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
finally he's making sense.
Zonde, gast wordt altijd overal geciteerd op cointelegraph etc, maar zie hem nog maar zelden gelijk hebben.
Offtopic, heeft hij een huidziekte oid? Iedere keer als ik hem zie langs komen ziet hij er iets slechter uit.
De speculatie van Ben* was dat Bitcoin ook prima omhoog kan als unemployment nu gelijk blijft. Als 'ie verder zakt dan draait de economie nog steeds veel te goed voor verdere rate cuts/QE/etc. Voor jobs geldt: hoe lager hoe beter voor Bitcoin, want minder new jobs = afremming economie.Durpstick schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:44:
De markt gaat sowieso dumpen na het bekend maken van de cijfers, toch? Ik bedoel, unemployment laag betekent dat de economie best okay loopt, dus minder kans op een rate cut = dump. Unemployment hoog is uit zich zelf klote = dump.
Of zie ik dat verkeerd?
*De reden dat we hem hier de laatste tijd zo vaak aanhalen is omdat hij een van de weinige analisten is die redelijk bovenop deze cijfers zit en deze duidelijk relateert aan de markt. Veel andere influencers hebben het er niet eens over.
Darrell schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:32:
[...]
[Afbeelding]
Kan je alleen wel je zorgvuldig uitgezochte memmes hier dan nog posten? Want in het NK waren ze al weggecensureerd.
:strip_exif()/f/image/uFyRihIOFCCES1y1WfpoD0R6.jpg?f=fotoalbum_large)
mooi he?
ooooh memmes? geen memes?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tJc6B7YYv78wvXryKAP1qkw3.gif?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Moiety op 07-02-2025 13:56 ]
Dan doen grote tassen shitcoins met je. Of mensen aan wie hij financieel advies heeft gegeven zijn op bezoek gekomen.DarkShadow schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:45:
[...]
finally he's making sense.
Zonde, gast wordt altijd overal geciteerd op cointelegraph etc, maar zie hem nog maar zelden gelijk hebben.
Offtopic, heeft hij een huidziekte oid? Iedere keer als ik hem zie langs komen ziet hij er iets slechter uit.
Zero.
Wat winst pakken in in minder volatiele zaken steken? Als ik je goed begrijp had je een goed gebalanceerd beleggingsportfolio en is door flinke stijging BTC dominant geworden. Dan zou je kunnen zeggen dat je al flink winst hebt gemaakt met BTC en daar nu een deel van kunt verzilveren in minder risicovolle beleggingen. Pak een leuke obligatie voor een winkelcentrum oid, leuk rendAment en relatief safe.Magpie schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:44:
[...]
Ik vind dat best een lastige. Bitcoin is mede door de koersstijgingen nu bijna 60% van mijn beleggingen. Ik heb het geld nu nog niet nodig, maar bijvoorbeeld een halvering van de koers zou wel stevig pijn doen voor mijn doelen in de toekomst (lees: eerder stoppen met werken). Ik neem bewust dus risico, ben overtuigd van bitcoin en dat de koers nog veel verder gaat stijgen. Ook als ik alleen in aandelen zou beleggen, zou het nog steeds om geld gaan dat ik wel degelijk later nodig heb. Zonder risico, geen rendement helaas.
Heb het al gezegd. Ga het nog eenmaal herhalen. Je doet ermee wat je wil natuurlijkbsmpower schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:10:
[...]
Thanks! Na werk eens bekijken thuis. Wie weet gaat het nog meer naar beneden en wie weet volgt er wél nog een altseizoen. Maar ben vooral in de war wat Q4 2024 nou was dan. Toen schoot mijn portfolio omhoog en was het altseizoen voor mijn gevoel begonnen. Inmiddels weer alles aan het inleveren en zit nu ergens tussen Denial en Depression in. Beetje dat het me allemaal niet meer kan schelen hoever we nog dalen, hopelijk is dat een teken dat we snel een trend reversal krijgen 😅
Verkopen on the way up is the way to go. Stukjes hier, stukjes daar. Profit is profit.
Stijgt het verder? Prima, kan je nog meer verkopen.
Daalt het weer? Ook prima, kan je kijken of je misschien terug inkoopt, of gewoon lekker gaan genieten van de bags die je reeds had verkocht.
Blijven zitten met volle bags en de top proberen timen lukt niet.
Steeds cash aan de zijlijn hebben is ook gewoon een fijn gevoel. Meer mogelijkheden.
Bloedrode dagen kopen en enkele dagen of weken later gewoon weer alles de deur uit. Werkt 9 keer op 10.
Ik begrijp dat het wel vijgen na pasen is uiteraard. Maar misschien doe je er wel iets mee de volgende keer als we weer parabolisch gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Nubtrix op 07-02-2025 14:02 ]
Voor wie toch nog even wil uit cashen, zo kan het ook:
YouTube: HODL Hope: Bitcoin & Crypto Giving | Save the Children
Lijkt me serieus wel interessant voor crypto, om zoiets in te bouwen. Geeft natuurlijk altijd sell pressure, maar heeft ook nut.
YouTube: HODL Hope: Bitcoin & Crypto Giving | Save the Children
Lijkt me serieus wel interessant voor crypto, om zoiets in te bouwen. Geeft natuurlijk altijd sell pressure, maar heeft ook nut.
Ik ben nog helemaal happy met mijn positie. Ik heb wat moeite met het logisch klinkende "beleg in crypto met geld dat je kan missen". Voor mij is bitcoin een echte asset class geworden, waar je met serieuze bedragen in kan zitten.WarsemaW schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:00:
[...]
Wat winst pakken in in minder volatiele zaken steken? Als ik je goed begrijp had je een goed gebalanceerd beleggingsportfolio en is door flinke stijging BTC dominant geworden. Dan zou je kunnen zeggen dat je al flink winst hebt gemaakt met BTC en daar nu een deel van kunt verzilveren in minder risicovolle beleggingen. Pak een leuke obligatie voor een winkelcentrum oid, leuk rendAment en relatief safe.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!