[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 252 Laatste
Acties:
  • 933.314 views

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:09
knakworst schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:40:
[...]

Definieer recovery. Over 2 weken is ADA gewoon weer een kwartje.

[Afbeelding]
Zo zien de meeste alts charts er uit. Exit pumps zijn geweest, nu de dumps.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:48

knakworst

Get more sats!

bsmpower schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:44:
[...]

Zolang het maar naar BTC gaat.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:51

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:43:
[...]

Pumps en dumps, waan van de dag. Trump zal nooit meer zijn ath zien. Van 77 naar 17 dollar. Geef het een paar dagen en hij is onder de 10. Next!
Terecht, drek

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-01 09:55
knakworst schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:40:
[...]

Definieer recovery. Over 2 weken is ADA gewoon weer een kwartje.

[Afbeelding]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:44:
[...]

Verkopen kan nog! Als de bear echt start gaat dit nog 3 jaar door. Af en toe een opleving en nieuwe hopium daargelaten.

Als het deze keer anders is dan is dit het ultieme moment je bags vol te laten stromen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sofhjCg_Eo7_HR-gP8HmKv9G078=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pPVo8YFw4cRFZz3klwmHfY7G.jpg?f=user_large

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Coldcat schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:41:
[...]

Fomo? Anders dan dat we niet rekt gaan zitten we momenteel in niemandsland voor mn gevoel. De beren en stieren tegenover elkaar, de prijs tussen de 96 en 99.
Ja, zoals je aan de eerder geposte screenshots van de afgelopen dagen kon zien was ik helemaal uitgestapt met de BTC trade pot. Als je dan de koers van 95k naar 99+k ziet stijgen, dan heb je maar zo 4-5% minder BTC als de stijging verder doorzet. Dat strookt met mijn doel om de BTC pot weer wat verder op te bouwen na eerdere fuck-ups en onttrekkingen, ik lig gelukkig nog steeds op schema :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Kol Nedra
Coldcat schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:46:
[...]

Verkopen kan nog! Als de bear echt start gaat dit nog 3 jaar door. Af en toe een opleving en nieuwe hopium daargelaten.

Als het deze keer anders is dan is dit het ultieme moment je bags vol te laten stromen.
bitcoin is geprogrammeerd, omdat we al 15+ jaar een bull/bear cycle volgen waarom zou het anders zijn? ook na iedere president verkiezing ging het up only.... zolang deze 2 punten nog steeds van kracht zijn geloof ik nog steeds dat dit speelveld gaat gebeuren. dus hodl en stack meer bij dumps

nothing stops this train

• bsmpower
Coldcat schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:46:
[...]

Had al veel eerder moeten verkopen. Nu voelt het als verkopen op de bodem. Maar dat heb ik vaker gedacht en is toen alleen nog maar meer gezakt.

Vind deze situatie echt zwaar klote, weet gewoon niet meer waar ik goed aan doe:
- Alles verkopen en dan een laffe winst pakken na inmiddels al een -38% in een maand.
- Alles omzetten naar BTC waardoor de verliezen minder hard gaan, maar waarbij ik ook zeker weet dat ik niet meer op mijn ATH van dit jaar kom.
- Alles blijven holden wat ik al die tijd al heb gedaan en een gebedje doen dat we binnenkort de bodem hebben bereikt.
- Gaan handelen met beperkte kennis om mijn verliezen goed te maken. Maar dat is ook gedoemd om te mislukken natuurlijk.

Oftewel ik heb mezelf weer in een onmogelijke situatie gebracht waarbij er geen goeie keuze meer is. Alleen de minst slechte.

• Gipsy King
Was deze ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BXYLqV1CC4GLZ0gVY3Nu9ksB7Uk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YEvo6Y74kNAAGZVRluf4XGVd.png?f=fotoalbum_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:49:
[...]

Ja, zoals je aan de eerder geposte screenshots van de afgelopen dagen kon zien was ik helemaal uitgestapt met de BTC trade pot. Als je dan de koers van 95k naar 99+k ziet stijgen, dan heb je maar zo 4-5% minder BTC als de stijging verder doorzet. Dat strookt met mijn doel om de BTC pot weer wat verder op te bouwen na eerdere fuck-ups en onttrekkingen, ik lig gelukkig nog steeds op schema :)
Onder de $102k / 7D MA zou ik me geen zorgen maken. Breken we daar doorheen dan gaat de zon weer schijnen. Daaronder is FIAT king!
Kol Nedra schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:49:
[...]

bitcoin is geprogrammeerd, omdat we al 15+ jaar een bull/bear cycle volgen waarom zou het anders zijn? ook na iedere president verkiezing ging het up only.... zolang deze 2 punten nog steeds van kracht zijn geloof ik nog steeds dat dit speelveld gaat gebeuren. dus hodl en stack meer bij dumps
BTC wel. Shitcoins zit geen kracht in. Een snel pump en dump spel is het geworden. De $100k had de Coinbase app weer op #1 moeten krijgen. Niet gebeurd, dus minder retail om te pumpen.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12:59
bsmpower schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:55:
[...]

Had al veel eerder moeten verkopen. Nu voelt het als verkopen op de bodem. Maar dat heb ik vaker gedacht en is toen alleen nog maar meer gezakt.

Vind deze situatie echt zwaar klote, weet gewoon niet meer waar ik goed aan doe:
- Alles verkopen en dan een laffe winst pakken na inmiddels al een -38% in een maand.
- Alles omzetten naar BTC waardoor de verliezen minder hard gaan, maar waarbij ik ook zeker weet dat ik niet meer op mijn ATH van dit jaar kom.
- Alles blijven holden wat ik al die tijd al heb gedaan en een gebedje doen dat we binnenkort de bodem hebben bereikt.
- Gaan handelen met beperkte kennis om mijn verliezen goed te maken. Maar dat is ook gedoemd om te mislukken natuurlijk.

Oftewel ik heb mezelf weer in een onmogelijke situatie gebracht waarbij er geen goeie keuze meer is. Alleen de minst slechte.
- Kontje verkopen achter het station.

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Je staat nog op winst!

Je hebt het 10x eerder gezegd. Iedere keer kijk je terug en had je moeten verkopen.

Nu zitten we mogelijk op het dieptepunt. Niemand weet het. Je kunt ook de helft verkopen.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-01 22:58
Alpina schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:57:
[...]

- Kontje verkopen achter het station.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D2yLJ0Yux6233jIygyvTfjOPiRE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AhSuzPGhdTbpgTemfWnE3gQb.jpg?f=user_large

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:41
@bsmpower serieus? Nog steeds niet teruggelezen en alle goede argumenten van de deelnemers in dit topic om je mentale gezondheid en je financiële stress in de gaten te houden niet tot je genomen?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:10:
[...]

Wat begreep jij niet aan deze post?

[Afbeelding]

Daarnaast zet ik ook invalidatie levels om mijn verlies te beperken. Ik heb later dan ook aangegeven dat ik alles heb verkocht. Ik ben niet degene die op jou buy en sell knop drukt. :) Maar ik ben nog steeds overtuigd van een nieuwe ETH ATH. Dan gaan tokens als EIGEN en ENA een stuk sneller omhoog. Maar zoals ik toen ook al zei als ETH gewoon doorgaat met bloeden dan zijn deze tokens ook fucked. En wees gerust. Ik heb er behoorlijk mee verloren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9E6Ae0OrZSMmmcspiJ3S_ghEGZU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IwCIuP0XWjDZ2HU4kUqkvfQS.gif?f=user_large

Grapje trekvlek. EIGEN schuld. I know.

Hier, om de sfeer er weer een beetje in te krijgen:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gdsybHCRb0JhNioHKFdaOiDIYJs=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/XsRKQN1doWn9qIOjGzMGv9V5.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JzIMQzAivRy-h41-Y03klEYwvA0=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/GqbNHHJzwRzEJCLfF68Zfyq1.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T5aN0-8oojFv4QqOWI7VJud9CFE=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/1CLq3tFwPqwibVbfnCjNpSie.gif?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-01 12:58
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:30:
Update: Er is iets aangeschaft!

[Afbeelding]

Nu de import, BPM enzo allemaal gaan regelen. Bedankt BTC :Y)
Gefeliciteerd kerel, prachtige bak! Iets om trots op te zijn!

• zwembroek
  • Laatst online: 27-01 17:19
Ik heb nog steeds buy orders staan voor shitcoins. Niet meer all in. Maar we zitten aan het begin van een post halving jaar. Alle top indicatoren staan nog op groen. De big boys kopen Ethereum. En de fear and greed staat onder de 35 maar is waarschijnlijk nog een stuk lager. Het sentiment is op een absoluut dieptepunt. Dit zijn normaal gesproken de gouden kansen in een bullrun. Maar de meeste mensen durven niet meer te kopen op de range lows terwijl dat meestal nog wel iets van een reactie geeft. En met een beetje geluk pak je een droom entry en worden daarna weer de groene candles gekocht. Ik zoek de trade niet meer op dus pas mijn buy orders niet aan. Ik laat de trade naar mij toekomen en dan hope for the best. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• bsmpower
CornermanNL schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:02:
@bsmpower serieus? Nog steeds niet teruggelezen en alle goede argumenten van de deelnemers in dit topic om je mentale gezondheid en je financiële stress in de gaten te houden niet tot je genomen?
Ja wel gelezen maar niet op geacteerd

• zwembroek
Darrell schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:03:
[...]

[Afbeelding]

Grapje trekvlek. EIGEN schuld. I know.

Hier, om de sfeer er weer een beetje in te krijgen:
+100 voor de tetten.

• zwembroek
bsmpower schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:06:
[...]

Zelfs mijn mooie chart heeft niet geholpen. :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
bsmpower schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:06:
[...]

Lukt het je dan wel om in de bearmarkt te verkopen, of ook niet? Of dan niet meer de moeite waard?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• zwembroek
Deze bullmarkt voor shitcoins is kut maar morgen moet ik met een acteur aan de slag. Dat is nog veel kutter. Gelukkig is het daarna weekend maar man de horror. Fack me.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
[...]

Is dit nou kapitulatie?

• Don Guacamole
Ik snap het grote ongeduld en de frustratie van een aantal niet helemaal. Zoom eens uit met je snavel.
Btc ranged al sinds half november tussen de 90 en 110K. Niks aan de hand. Gewoon ff pauze voor de volgende leg up.
Tussen maart en begin november hadden we ook al zo’n lange range, maar dan een trapje lager.
Externe factoren drijven kortstondig de prijs op of laag. Altcoins zijn er teveel van, dat is wel duidelijk.
Je kan, mits je de juiste hebt en een beetje geluk echt nog lekker vlammen, maar hodlen is gewoon pijnlijk momenteel. Die reversal komt wel, maar gaat je tijd en in eerste instantie ook wat verlies kosten, maar niemand kan je zeggen wanneer we weer moon gaan met altcoins. Ik blijf op m’n handen zitten en ben blij dat ik >65% in btc zit.

Mand.

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:12:
Deze bullmarkt voor shitcoins is kut maar morgen moet ik met een acteur aan de slag. Dat is nog veel kutter. Gelukkig is het daarna weekend maar man de horror. Fack me.
We zien de video wel tegemoet. Wat was die site ook alweer @YES ?

• Alpina
Als Fluffer?

• Don Guacamole
Wat voor films maak jij? Iets met kontje verkopen??

• zwembroek

• zwembroek
Don Guacamole schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:16:
[...]

Anders zie ik die ATH nooit meer terug. :+

• zwembroek
@Guere je laat het he! :+

• Don Guacamole
Haha ook het eerste waar ik aan dacht..

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Precies, deze gedachtes. Max pain. De bodem is er bijna! Eerst moet BSM zijn posities verkopen, pas dan gaan we weer up. It's programmed!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzAvMt3uN6YoyzzmYkawD133kuQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/y0nQu71aUxu1C7WwAvZmusWH.gif?f=user_large

• bsmpower
zwembroek schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:08:
[...]

Zelfs mijn mooie chart heeft niet geholpen. :)
Ik zie overal charts, volg niet alleen dit topic. Iedereen heeft een andere view, dus waarom zou ik jou geloven en een ander niet. En andersom. Ik ken jou niet zo slecht als elk ander anoniem figuur op internet. Bedoel het niet lullig maar na jou bearish chart van SUI steeg ie 13%... Inmiddels is het weer anders.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Ken je die bekende scene van @zwembroek en @YES dan niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQZONOumdgIYYhNhiyZo9smgqtI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0Bq5fdPHB6MIbRmkDe0bVkN6.gif?f=user_large

• zwembroek
bsmpower schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:21:
[...]

Ik zie overal charts, volg niet alleen dit topic. Iedereen heeft een andere view, dus waarom zou ik jou geloven en een ander niet. En andersom. Ik ken jou niet zo slecht als elk ander anoniem figuur op internet. Bedoel het niet lullig maar na jou bearish chart van SUI steeg ie 13%... Inmiddels is het weer anders.
Maar het was een high timeframe chart. _O-

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13:40
Aeronaut schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:25:
[...]

5x de btc mcap aan liquidaties in een weekend

En dan is de hoeveelheid zelfs aan de lage kant want elk liq. Api is gelimiteerd in de hoeveelheid info die ze live delen.

Laag zegt ie
Had uitgerekend wat ik aan VCA inleg moest doen op laagste moment. En dat viel nog best mee.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Don Guacamole
Darrell schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:22:
[...]

Ken je die bekende scene van @zwembroek en @YES dan niet?

[Afbeelding]
Ja, deel 2 ken ik ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mWwo8F6Ve9acvXpqGO-rXB0ivGY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/WT9W3zwFgRUF1Cc9kjEw0UhF.gif?f=user_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:21:
[...]

Misschien een rare gedachte.

Als je toch niet verkoopt. Waarom houd je dan wel de koersen iedere dag in de gaten?

Gewoon alle meuk eraf gooien en over een paar maand weer eens kijken.

Wel de gains! + de gemoedstoestand!

SUI staat nog enorm hoog. Er zit amper volume tussen nu en de $2 / $2.35.

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 06-02-2025 18:29 ]

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10:28
Voelt wel als capitulatie op dit moment. Zo bearish heb ik het lange tijd niet gezien.
Wat wel opvalt is het kamp btc vs kamp shitcoins. Btc'ers hebben nergens last van (ja, beetje saai misschien), maar de shitcoiners zijn aan het capituleren. Dat is nog nooit zo'n extreem contrast geweest in een bullrun, of wel?

Ik heb zelf ook al een aantal keren op die sell knop willen drukken. Gewoon de winst die ik nog heb veilig stellen. Maar dan bedenk ik mij dat ik 2/3de van mijn inleg er al uit heb gehaald in de stijgingen die we wel al gehad hebben, en ik met 1/3de inleg niet zo heel veel risico meer loop, zelfs al zou alles naar nul gaan.

Tijd om het maar af te wachten dus. Waarschijnlijk krijg ik daar wel spijt van.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:13

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:06

[Afbeelding]

Noice, gaaf kleurtje op die kever. Enjoy.

• zwembroek
En ik snap dat je liever een bullish chart vertrouwd @bsmpower. Keep the hopium alive. Maar als een token op het hogere timeframe een downtrend laat zien en een belangrijke support is verloren dan komt de volgende aan de beurt. En niets gaat in een rechte lijn omlaag. Dus er kunnen prima bounces onderweg naar beneden komen. Maar die zijn er dan om te verkopen. Je kijkt wel naar de charts maar je weet niet hoe je ze lezen moet. Ik kan ook een chart maken die op de lage timeframes bullish is voor een scalp. En nu zeg je achteraf dat je niet een vreemde in een zwembroek vertrouwd maar je vraagt hem wel om een chart te maken waar je dan vervolgens niets mee doet. d:)b

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FeNfwj8M-fvmnvvlEh4G_d4iY5M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/osxAN0So5N5ggRKBoR8Xno3n.png?f=user_large

• zwembroek
Ben je al aan het winnen @brothermaynard of ben je inmiddels het huis verloren?

• BTC100K2021
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

De wijze waarop alts keer op keer met speels gemak wegzakken is in deze fase van de cycle wel opmerkelijk.

Mijn zakje MORPHO zakt doodleuk met 60% in een week. Die was daarvoor ook mooi opgelopen, maar toch.

De orderboeken bij alts zijn flinterdun, net als het vertrouwen.

Dat vertrouwen kan ook zo weer terug zijn, maar als je nu stevig in alts zit moet je het scenario incalculeren dat we nu de definitieve capitulatie van alts aan het beleven zijn.

Dat we geen altseason meer gaan zien zoals afgelopen 2 cycles. BTC is nu definitief alleenheerser geworden, macro economisch is het klimaat te slecht voor alts.

Als dat besef indaalt, dat met alts niks te verdienen valt en het gigantische risico niet waard is, dan gaat het hard en staat BTC straks op 90% dominance met enkel nog wat stables.

Alts hebben liquiditeit naar zich toe getrokken als alternatief voor BTC, voor diegenen die dachten te laat te zijn om laag in te stappen bij BTC. Die kunnen nu allemaal alsnog BTC kopen voor een hogere prijs, de prijs die zij verdienen.

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-02-2025 18:50 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:33:
En ik snap dat je liever een bullish chart vertrouwd @bsmpower. Keep the hopium alive. Maar als een token op het hogere timeframe een downtrend laat zien en een belangrijke support is verloren dan komt de volgende aan de beurt. En niets gaat in een rechte lijn omlaag. Dus er kunnen prima bounces onderweg naar beneden komen. Maar die zijn er dan om te verkopen. Je kijkt wel naar de charts maar je weet niet hoe je ze lezen moet. Ik kan ook een chart maken die op de lage timeframes bullish is voor een scalp. En nu zeg je achteraf dat je niet een vreemde in een zwembroek vertrouwd maar je vraagt hem wel om een chart te maken waar je dan vervolgens niets mee doet. d:)b
Post eens een inverse chart? ;)

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011

[Afbeelding]

Top, gefeliciteerd. HET icoon van deze bull.
Waanzinnige kleur. _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Kol Nedra
alleen maar maxi's die overblijven? yes please!

nothing stops this train

• Kol Nedra

[Afbeelding]

holyshit wat een genot om ernaar te kijken d:)b
geniet ervan!

nothing stops this train

• Bushalte
Kol Nedra schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:50:
alleen maar maxi's die overblijven? yes please!
Ik ook...ben tired. Alts is deze run echt een drama. Ik flikker ze er nog niet uit, hopium op wat herstel, maar koop alleen nog BTC.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-01 11:31

[Afbeelding]

Sick. Gefeliciteerd 🥳. Wanneer SC rondrit?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Deze jongen ligt al een week ziek op bed.. na jaren niet ziek geweest te zijn heb ik deze ronde heel flink de griep te pakken.. overal last van waar je maar last van kan hebben. Als ze me nu de keuze geven voor een dump van nog eens 25% en morgen beter dan teken ik ervoor.

Moet je voorstellen hoe het is als je echt ziek ziek bent.. nee geld is leuk, maar ik ben heel blij dat ik normaal gesproken gewoon gezond ben en kan werken voor mijn waardeloze euro muntjes. Bah..

Zero.

• gebruikershaes
Oh ennnn GAAAAP. Waar blijft die Exchange manipulasiee??

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-isRzrNxu2K_T691H-nrnYgWtLI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/k6BAvgd3bUV7LwZbG3wC5fyC.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKeife9XnHHg0Slaetj8ZGyudLg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WbNAlLFmOZ8Uf8fjgCRNyjAg.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/utshof0bedb9mA08i1rtyL_r2NM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lqdLZhP6ePNOyR4iceGlxmld.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tb5994snkqlRKOwAU-Zxpza2NBw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YCdSca21Yu45aerPja33QAHw.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 06-02-2025 18:57 ]

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:22

Aeronaut

PF sinds TOP '24

[Afbeelding]

Gefeliciteerd, veilige kilometers in dit stront saaie autorijdersland

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:41
Pelox schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:52:
Deze jongen ligt al een week ziek op bed.. na jaren niet ziek geweest te zijn heb ik deze ronde heel flink de griep te pakken.. overal last van waar je maar last van kan hebben. Als ze me nu de keuze geven voor een dump van nog eens 25% en morgen beter dan teken ik ervoor.

Moet je voorstellen hoe het is als je echt ziek ziek bent.. nee geld is leuk, maar ik ben heel blij dat ik normaal gesproken gewoon gezond ben en kan werken voor mijn waardeloze euro muntjes. Bah..
Beterschap en inderdaad, beter gezond dan geld.

• zwembroek
Taro schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:50:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rF43OcEGMKlNdwwGk6lgFzQej3M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/m9jUDCevNHgqgoA8bBeVhuu5.gif?f=user_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:53
BTC100K2021 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:48:
De wijze waarop alts keer op keer met speels gemak wegzakken is in deze fase van de cycle wel opmerkelijk.

Mijn zakje MORPHO zakt doodleuk met 60% in een week. Die was daarvoor ook mooi opgelopen, maar toch.

De orderboeken bij alts zijn flinterdun, net als het vertrouwen.

Dat vertrouwen kan ook zo weer terug zijn, maar als je nu stevig in alts zit moet je het scenario incalculeren dat we nu de definitieve capitulatie van alts aan het beleven zijn.

Dat we geen altseason meer gaan zien zoals afgelopen 2 cycles. BTC is nu definitief alleenheerser geworden, macro economisch is het klimaat te slecht voor alts.

Als dat besef indaalt, dat met alts niks te verdienen valt en het gigantische risico niet waard is, dan gaat het hard en staat BTC straks op 90% dominance met enkel nog wat stables.

Alts hebben liquiditeit naar zich toe getrokken als alternatief voor BTC, voor diegenen die dachten te laat te zijn om laag in te stappen bij BTC. Die kunnen nu allemaal alsnog BTC kopen voor een hogere prijs, de prijs die zij verdienen.
Hoewel ik er vergelijkbaar over denk, kun je deze conclusie pas definitief trekken aan het einde van deze cycle.

Desondanks liggen er alsnog voldoende kansen in alts. Kijk bijvoorbeeld wat SOL heeft gedaan sinds de bear. Daarnaast zijn er ook voldoende alt’s die over een bepaalde periode goed gedaan hebben. Je moet alleen op tijd en agressief winst nemen. Shorten is ook altijd nog een andere optie.

• zwembroek
Taro schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:50:
[...]

Bullish.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5_gpjwC-aw9xezB2HgSr7E0qns0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrdfFlacymxRmlNFVOyTik5Y.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek

Beterschap!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Crypto moet je altijd op de log-schaal bekijken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5oWUlEvAD3REFXEBhSssvLvBBk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1ztdKhuc3IjSWEMXlRDl208a.png?f=fotoalbum_large

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-01 14:55

koelebobes

Wen BTC €100K

[Afbeelding]

Gefeliciteerd Tomtom <3

BTC €94.837,08

• Vis
  • Nu online

Vis

Ha! Nu moeten de kids jou naar bed brengen.. inverse peloxje = bullish? 😋

Beterschap kerel 😉

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:13
heat map op serieus alle timeframes zo goed als leeg naar onder. Alles zit boven ons. Zitten nu paar dagen in een range tussen 96 en 99. Dit is de onderkant, je zou nu toch wel echt een move up verwachten

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Best wel ernstig, meestal zie je dat pas als de bearmarket al enige tijd bezig is.

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07-2025

[Afbeelding]

Echt een prachtige auto, gefeliciteerd!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:21:
heat map op serieus alle timeframes zo goed als leeg naar onder. Alles zit boven ons. Zitten nu paar dagen in een range tussen 96 en 99. Dit is de onderkant, je zou nu toch wel echt een move up verwachten
Als jij die opmerking maakt dan is 1 ding zeker, de (tijdelijke) bodem is zeer nabij!

• gebruikershaes
We tikken nu voor de derde x de 96 aan. Gaan we er nu eindelijk doorheen? M’n orders wachten nog :)

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:22

Aeronaut

PF sinds TOP '24

anti elppa schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:21:
+ enkele dagan is funding negatief… wat eigenlijk lang is. Zelfs in de bear is het niet zo lang achterelkaar.

Sfeer is puur kapitulatie. En ja je hebt gelijk als je in de alts zit. Maar dit voelt fishy

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• zwembroek
Taro schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:21:
[...]

Best wel ernstig, meestal zie je dat pas als de bearmarket al enige tijd bezig is.
Het is idd erg triest. Achteraf gezien is dit misschien wel een bear market entry in een bullmarkt die vanaf half februari van start gaat voor de alts. Niet dat ik hier mijn vingers aan ga branden.

• gebruikershaes
De alts gaan pas pompen als BTC saai wordt. En daar is BTC goed naar op weg op moment.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:27:
[...]

Het is idd erg triest. Achteraf gezien is dit misschien wel een bear market entry in een bullmarkt die vanaf half februari van start gaat voor de alts. Niet dat ik hier mijn vingers aan ga branden.
Dat zou maar zo kunnen inderdaad. Heb ook zojuist mijn Phantom wallet opgeschoond met -45% tov een paar weken geleden. Alles staat nu mooi in USDT te rijpen om in de volgende dip in BTC gekieperd te worden.

ETH zou vs BTC nu ook wel op een bodem kunnen zitten. Maar ook hier ga ik mijn handen niet meer aan branden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCs02rSAXk_YtbNI5mmwWM3KIRE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Tl9I0Y4wLYCOYXZggzGBpbll.png?f=fotoalbum_large

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07-2025
We zijn door de 96k heen. Nu hard Rekt?

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/eIa2s4Nf6ioAAAAM/theyre-all-scared-shitless-lou-kelly.gif

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQT-uTIIBGhPmwXWCdkyUfYYbkH4vcwMrvR_A&s

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-01 21:15
zwembroek schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:27:
[...]

Ik denk dat je fullmoon theorie wel eens uit kan komen, nog even alles rekt deze week. Althans vooral de alt meuk en dan maandag de 10e weer up voor een tijdje.

• MrFX
  • Nu online

[Afbeelding]

Gefeliciteerd! Wil je de specs (model en optie lijst) kwijt?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• MrFX
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1lMHPeH_yOyaHFLWNbmzQO6ESFQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dqfmzdGe41d8w1fDaxZ2vCal.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Bushalte

Beterschap. Ik was vorige week aan de beurt, en 2 weken daarvoor 8)7

• Alpina
When Bitcoin reserve?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLqT2YFfWpwZu3-eg9Px41q8XEE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yYQ1Bt0goxuK96FUVUNPybV4.gif?f=user_large

• bsmpower
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DtTfJfqtv6q3BsSFOVWmAo3cpYg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/07GNgDYR7fQ7wX6xHHeazu7F.png?f=user_large

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07-2025
Morgen Amerikaans banenrapport. Ben benieuwd of dat het sentiment kan doen veranderen. Wordt tijd dat we een beetje uitzicht op QE gaan krijgen

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-01 23:35

YES

Moderator General Chat

• Coldcat

Coldcat

HODL

Niet verkopen en lurkend aan de hopium pijp blijven lurken is ook een keuze.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRz40-3wRbAcSX7lc6vIDQ529wCdEWp7svKZQ&s

[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 06-02-2025 20:05 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

In betere tijden gedenken wij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kLeDbXT-8IDegW9ek3FSa14tXJ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vC8CLq77HScCdO61GaKmPRXA.png?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Nu online

Vis

Mr Ronman schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:52:
[...]

Ik denk dat je fullmoon theorie wel eens uit kan komen, nog even alles rekt deze week. Althans vooral de alt meuk en dan maandag de 10e weer up voor een tijdje.
Is die full moon theorie niet gewoon het einde/start van een nieuwe weekly cycle die ook midden tot eind februari ergens eindigt en start?
Altijd een turbulente fase geweest en verklaart de sfeer wel een beetje hedendaags.

Gebroeders Slagter hebben het ook meermaals aangegeven dat een nieuwe weekly cycle op punt van beginnen staat en dat zou voor een positieve uptrend zorgen, uit dit kanaal.

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xh4Rt8PzT63anEC9k1Ppra7ZbLo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QlBBD6gzESD6ziCAoCySp06V.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aa08V_S747xwrou0mQ3NjSk04UY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rRZdCCUBbLCxmAYPNriYOvMw.png?f=fotoalbum_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-01 23:35

YES

Moderator General Chat
Dit level staat nu ff onder druk, als hij er doorheen duikt en en bearish retest doet overweeg ik te shorten, met een niet al te ambitieuze TP, als hij dan morgenochtend nog niet uitgespeeld is kijk ik dan verder of ik de TP nog wil aanpassen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvuiXu_ACMCCXQW_8oRnjlHctg4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1WvD6UV3wTw0YWZyuEooeeCf.png?f=fotoalbum_large

Ik overweeg ook gewoon lekker te gaan pitten en geen orders te zetten/posities te openen, ook wel lekker rustig.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-01 18:13

Woohooo

Smilie, James Smilie

Is er nog ergens bullish nieuws te bekennen?

WEN PORSCHE??

[ Voor 16% gewijzigd door Woohooo op 06-02-2025 20:18 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Woohooo schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:15:
BTC heeft net de aanval op de sub-96k regionen succesvol afgeslagen. Momenteel staat de koers alweer bijna $1000 hoger in drie minuten. Ondertussen is er ook alweer $300 vanaf gevallen.

Ik zie twee belangrijke levels:

7D MA + horizontal 102k level. Gaan we daar doorheen + retests dan wordt het weer zonnig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-q7ZuWKHe_MZAE9dfVIb6-K5tgY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o9s4n27XBnWu2DQCB1mBmMBt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 06-02-2025 20:21 ]

• Gipsy King
Post verwijderd, lijkt vals.

[ Voor 93% gewijzigd door Gipsy King op 06-02-2025 21:09 ]

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:20
Ik wil @Darrell even speciaal bedanken. Netjes in spoilers tegenwoordig. Die boobs houden me overeind tijdens deze slowbleed!

• Gipsy King
AlterBridge schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:27:
Ik wil @Darrell even speciaal bedanken. Netjes in spoilers tegenwoordig. Die boobs houden me overeind tijdens deze slowbleed!
Slowboobs !

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:01
Wen altseason?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:19:
[...]

BTC heeft net de aanval op de sub-96k regionen succesvol afgeslagen. Momenteel staat de koers alweer bijna $1000 hoger in drie minuten. Ondertussen is er ook alweer $300 vanaf gevallen.

Ik zie twee belangrijke levels:

7D MA + horizontal 102k level. Gaan we daar doorheen + retests dan wordt het weer zonnig.

[Afbeelding]
En de 1000 er alweer af...

• gebruikershaes
Hiervoor kom ik terug naar dit topic 🤣

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Er komen nog een paa pareltjes voorbij die een week een hype zijn. That's it.

• gebruikershaes
Woohooo schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:15:

WEN PORSCHE??
Je bent al te laat. Tomtom heeft de Porsche al gescoord.
Pagina: 1 ... 42 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!