Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 252 Laatste
Acties:
  • 929.679 views

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:56
ja jij weet net zo goed als ik dat ik dit niet zomaar bedenk. Dit heb ik zelf wel eens (of meerdere keren) voor elkaar geboxed.

En met mij vele hier gok ik :X

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:44

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:08:
[...]

ja jij weet net zo goed als ik dat ik dit niet zomaar bedenk. Dit heb ik zelf wel eens (of meerdere keren) voor elkaar geboxed.

Stiften!!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:18
anti elppa schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:08:
[...]

Schuldig. :w

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:28

tomtom901

Moderator General Chat
brothermaynard schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:04:
[...]

dit dus. Ik ben altijd verbaasd als ik de analyses van Taro zo goed zie uitkomen. (ook dit weekend weer, de wick ging ruim =onder de 95k, maar tegelijkertijd was die er ook weer snel boven). dat SOORT trade skills wil ik ook beter in de vingers krijgen om nog winstgevender te leren handelen. het bedrag wat ik terzijde heb gesteld op dit account is 'misbaar' maar uiteraard is het doel om het te vergroten.
Taro toont zijn analyses voor BTC, maar op andere crypto en andere assets is deze skill ook van onschatbare waarde
Het level waar jij naar refereert stond op de chart van meerdere personen, o.a die van @YES en van mijzelf. Er is niks mis met leren traden maar het is echt niet zo simpel als een paar indicatoren aanzwengelen en binnen lopen. Dit is een skill die net zoals elke andere skill jaren kost om te ontwikkelen, ook al lijkt het misschien simpel. En tijdens dat ontwikkelen kost het je alleen maar geld als je het met een live account doet.

Ik deel hier bewust niet al mijn trades, omdat ik niet wil dat mensen mij bewust of onbewust gaan volgen, maar ik zit na 4 jaar op een win rate van zo’n 70%. In het begin heb ik geen live account aangeraakt maar alles met backtesten en paper accounts gedaan.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:36

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:42:
[...]

idd. Binnen een week. Pompt de price. Lekker de schuif naar rechts, die extra funds zo hop er weer in...binnen no time op x40 (of meer), dan in een nachtje twittert die tomaat weer wat, poef, dubbele stift, terug halen over links, elleboog op de tafel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IbIzP-ZqnroXzi2vzmCom-cqXjU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Qny0XaOg0PbbKEliAU7biXiD.gif?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:46
rond welke tijd gaan we moon en hitten we de $115k?

nothing stops this train

• anti elppa
Kol Nedra schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:18:
rond welke tijd gaan we moon en hitten we de $115k?
20.30

• MrFX
  • Laatst online: 21:10
Jaartallen worden meestal toch niet voorzien van een punt.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-11 07:51
Houd ik je aan. En geen minuut later.

• YES

YES

Moderator General Chat
@brothermaynard die levels leren zien is te leren, maar er mee traden is wel van een andere orde. Ik heb nu een leuke reeks gehad en heb daarbij alsnog een aantal misperen gehad waardoor mijn winst nog best beperkt gebleven is. Naast levels zien is het leren uitschakelen van emoties héél erg belangrijk, je moet je positie niet laten beïnvloeden door je sentiment en ook niet de hele dag naar de chart gaan zitten staren of het toch alsjeblieft maar goed mag gaan.

@zwembroek haalde laatst nog eens fijntjes aan dat ik tegen de trend in probeerde te trainen. Dat deed hij m.i. niet op een hele leuke manier maar hij had wel degelijk een punt. Doordat ik voor mezelf het risico goed afgedekt had met een SL was de RRR (Risk Reward Ratio) wel de moeite waard maar ik werd ook gewoon uitgestopt doordat ik mis zat. Dat gebeurd gewoon en dan moet je ook even rust kunnen nemen, niet direct proberen te compenseren met een nieuwe trade en risico aangaan.
Daarnaast dus Risk Management, als jij een level ziet en een scenario uitdenkt wanneer je een trade aan wil gaan, dan moet je ook goed bekijken wanneer je de trade weer sluit in zowel een positief als negatief scenario.

Buiten dat je naast (horizontale) levels, trendlijnen, patronen, MA's, volume, RSI nog ontelbaar andere indicatoren hebt, zijn risk management en het onder controle hebben van je emoties minstens zo belangrijk. Die laatste twee heb ik pas net een beetje goed onder controle. Met name het stukje emotie en niet vallen voor fear of greed wanneer iets verkeerd uitpakt vond ik heel erg lastig. Door veel en lang te oefenen met TA en hier lekker te posten heb ik voldoende vertrouwen in bepaalde scenario's dat het onder controle houden van emoties ook lukt. En zelfs dan moet ik mezelf echt helpen herinneren niet te snel weer iets te doen als er een trade mis loopt.

Het is echt wel een kluif. Je kan het met een live account gaan proberen, voor sommige mensen werkt dat wellicht als een stok achter de deur om echt goede risk management en dergelijke toe te passen, omdat het om 'echt geld' gaat. Maar voor mij werkte dat lange tijd juist averechts doordat ik er teveel mee bezig was, charts ging zitten turen en mijn emoties dan niet goed onder controle had.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:10

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:11
Hey, YES en Darrell op tv vanavond?

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-11 11:22
tomtom901 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:12:
[...]

Ik deel hier bewust niet al mijn trades, omdat ik niet wil dat mensen mij bewust of onbewust gaan volgen, maar ik zit na 4 jaar op een win rate van zo’n 70%. In het begin heb ik geen live account aangeraakt maar alles met backtesten en paper accounts gedaan.
Same.. het is info delen voor het goede doel. Iedereen doet ermee wat hij wil, maar ik hoop langs 1 kant dat ik soms iemand van een rampzalige tradegedachte ermee kan tegenhouden, of iemand met grote twijfels net wel die ene trade te nemen. Maar ik spreek geen specifieke trades uit.

Gewoon wat info dat hij momenteel tussen de POC, VAL, en VWAPs, met daily aan het rangen is in een mogelijke triangle..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YlnMtcKsntSx1qH9LYIdioWiY4I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MTxNInVJMwFT8BlFiQIKvIoj.png?f=fotoalbum_large

Wat iedereen met deze info doet, is hun ding :)

Never ever financial advice...

• YES

YES

Moderator General Chat
Moiety schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:25:
[...]

Hey, YES en Darrell op tv vanavond?
_O-

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 16:35
Jaja, de 15:30 pump :)

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:31
Pamp it!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VU1LDJmBRLaxKUw0uS9vOcc6ZOg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Re9JtTn9Q3pcPfedx9Ia0Rvn.gif?f=user_large

• zwembroek
De beurzen openen in het groen.

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:53
Welke pamp

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:45

knakworst

Get more sats!

MrFX schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:22:
[...]

Jaartallen worden meestal toch niet voorzien van een punt.
YANBE

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@ytr81
Afbeeldingslocatie: https://y.yarn.co/ef5824e2-261d-4468-bb31-08e2f9c781f3_text.gif
Benieuwd of het werkt. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• zwembroek
$150 $BTC CB spot premium

• zwembroek
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 54,495 #ETH (154,065,338 USD) transferred from unknown wallet to #Binance

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:48:
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 54,495 #ETH (154,065,338 USD) transferred from unknown wallet to #Binance
Verstandig, die meuk swappen voor bitcoin.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Eigenlijk is dit topic ook wel een parel uit de crypto geschiedenis.

Een onuitputtelijke trein die gedurende 18 uur per dag doorgaat met meuk posten. Je zou zeggen dat het verveelt maar neem als voorbeeld de alts vs. BTC. Na 3 maanden is de strijd nog niet gestreden, al heeft kamp maxi een ruime voorsprong . Er worden zelfs exparimenten opgezet.

Als er geen computers waren geweest was er geen bitcoin. @Guere: kan er vast een mooi plaatje van maken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• zwembroek
knakworst schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:53:
[...]

Verstandig, die meuk swappen voor bitcoin.
Voor mei hebben we een nieuwe ATH voor Ethereum.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:00:
[...]

!remindme :D

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
[...]

Mei 2026?

• YES

YES

Moderator General Chat

• zwembroek
In mei 2026 zitten we diep in de beer.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-11 17:42
tomtom901 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:12:
[...]

Het level waar jij naar refereert stond op de chart van meerdere personen, o.a die van @YES en van mijzelf. Er is niks mis met leren traden maar het is echt niet zo simpel als een paar indicatoren aanzwengelen en binnen lopen. Dit is een skill die net zoals elke andere skill jaren kost om te ontwikkelen, ook al lijkt het misschien simpel. En tijdens dat ontwikkelen kost het je alleen maar geld als je het met een live account doet.

Een win rate van 70%. Dat is bizar goed. Ik denk dat de hele SC hier dan wel een abonnement van 50 euro per maand bij jou wil afsluiten om jouw trades te kunnen copyeren

• gebruikershaes
[...]

Ook jou houd ik hier aan. Mijn bags moeten leeg.

• zwembroek
gebruikershaes schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:13:
[...]

Ook jou houd ik hier aan. Mijn bags moeten leeg.
Prima! :)

• gebruikershaes
Wen PUMP? De Amerikanen zijn al een kwartier wakker. Beetje doorwerken ipv koffie drinken aub

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@kbuntu als hij mij zijn adres even PM'ed kom ik hem een bloemetje brengen. O+

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://vroegert.nl/wp-content/uploads/2018/12/Vlugge-Japie-Bassie-Adriaan-1-1.jpg
O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Guere
  • Laatst online: 06:48
Wel minder jeeeerbs dan verwacht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G3D-22aiSVW4YRCkqIUZHL49fJA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zv5zmCvTD30OUG4O0oYtyn7j.png?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rekt

• anti elppa
das prima. Kom maar op met die reet kuts en QE

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-11 11:29
Weten die Amerikanen het verschil niet meer tussen BUY en SELL ??
Die groene knop moeten jullie indrukken jongens, niet die rode... :O

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Guere
Rare move dit weer, stonks juist mooi in het groen. Gisteren precies het omgekeerde: stonks rood, Bitcoin groen.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Alles gaat moon behalve bitcoin.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Scamwickje

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
kbuntu schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:11:
[...]

Een win rate van 70%. Dat is bizar goed. Ik denk dat de hele SC hier dan wel een abonnement van 50 euro per maand bij jou wil afsluiten om jouw trades te kunnen copyeren
Hoe definieer je win rate? Het percentage trades waarmee je winst maakt?

• kbuntu
Specy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:27:
[...]

Zo interpreteer ik hem

• kbuntu
Guere schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:20:
Rare move dit weer, stonks juist mooi in het groen. Gisteren precies het omgekeerde: stonks rood, Bitcoin groen.
Miss zit er nog wat angst in de cryptomarkt van afgelopen dagen? Al zou ik dat zelf dan na vanavond pas doen 8)7

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Gemiddeld he, dus gaat ook wel eens de andere kant op.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:27
Specy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:27:
[...]

Dan kan je heel makkelijk een winrate van 100% halen.
1 trade sluiten met winst, en als de overige 99 nog in verlies staan, maar niet gesloten (belangrijk detail), heb je nog steeds een winrate van 100% 8) :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• gebruikershaes
Remy!!!! schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:33:
[...]

Dan kan je heel makkelijk een winrate van 100% halen.
1 trade sluiten met winst, en als de overige 99 nog in verlies staan, maar niet gesloten (belangrijk detail), heb je nog steeds een winrate van 100% 8) :+
JIj bent vast goed in edge cases bedenken die nooit voorkomen.

• Remy!!!!
gebruikershaes schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:37:
[...]

JIj bent vast goed in edge cases bedenken die nooit voorkomen.
Zeker! Edgen is m'n middlename :+

• zwembroek

• Remy!!!!
Maar goed on a more serieus note, winrate vind ik zelf een lastige om te bepalen of je het goed doet.
M'n huidige trade bot zit op een winrate van 98,58%. De reden dat hij niet op 100% staat? 2 deals gesloten van coins die delist werden, dus wou erger voorkomen. En een aantal deals waren negatief gesloten doordat het botplatform een bug had.
Maar als je enkel ziet dat ik een winrate heb van 98,58% lijkt het extreem goed, toch?
De bot heeft $1471 winst gemaakt op een inleg van zo'n $6000, lijkt nog steeds goed, toch?
Er staat echter een deal open die 40% (~$1000) in de min staat (AVA), en ik verwacht niet dat hij snel sluit. Dus daarom vind ik persoonlijk winrate een lastige factor om te bepalen of iemand het goed doet.
Niet om @tomtom901 of de andere af te vallen, want wat zij doen met handmatig traden kan ik alleen maar van dromen! _/-\o_

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Remy!!!! schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:41:
Maar goed on a more serieus note, winrate vind ik zelf een lastige om te bepalen of je het goed doet.
M'n huidige trade bot zit op een winrate van 98,58%. De reden dat hij niet op 100% staat? 2 deals gesloten van coins die delist werden, dus wou erger voorkomen. En een aantal deals waren negatief gesloten doordat het botplatform een bug had.
Maar als je enkel ziet dat ik een winrate heb van 98,58% lijkt het extreem goed, toch?
De bot heeft $1471 winst gemaakt op een inleg van zo'n $6000, lijkt nog steeds goed, toch?
Er staat echter een deal open die 40% (~$1000) in de min staat (AVA), en ik verwacht niet dat hij snel sluit. Dus daarom vind ik persoonlijk winrate een lastige factor om te bepalen of iemand het goed doet.
Niet om @tomtom901 of de andere af te vallen, want wat zij doen met handmatig traden kan ik alleen maar van dromen! _/-\o_
Oke, maar als je 40% in de min gaat, dan heb je ook geen scenario voor invalidatie toch?

• Remy!!!!
tomtom901 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:46:
[...]

Oke, maar als je 40% in de min gaat, dan heb je ook geen scenario voor invalidatie toch?
Klopt, gezien we in de bullmarkt zitten (en we hopelijk nog een altseason krijgen?...) laat ik hem lopen.
Voor de bear ben ik nog wel zoekende hoe ik het best om kan gaan met dit soort deals (naast het feit, betere start momenten zoeken).

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Remy!!!! schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:48:
[...]

Klopt, gezien we in de bullmarkt zitten (en we hopelijk nog een altseason krijgen?...) laat ik hem lopen.
Voor de bear ben ik nog wel zoekende hoe ik het best om kan gaan met dit soort deals (naast het feit, betere start momenten zoeken).
Tja, dit zijn gewoon mooie percentages om te showen en mensen in dit soort trade-copy achtige bots te laten stappen. De exchange pakt vervolgens mooi de fees ertussen weg.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Remy!!!! schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:37:
[...]

Dan zal mijn bedorven brein wel de verkeerde definitie van edgen onthouden hebben.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:40
Ja dat mag dus niet!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NvX27dx6vvCV2dwn6DZ6lRv7Yak=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/to2Rp1KfWk3KcNt1e4lCGGpd.gif?f=user_large

Jiskefet blijft goud.

• Remy!!!!
NeoflexNL schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:53:
[...]

Tja, dit zijn gewoon mooie percentages om te showen en mensen in dit soort trade-copy achtige bots te laten stappen. De exchange pakt vervolgens mooi de fees ertussen weg.
Jammer van de semi-beschuldiging, waarom denk je dat ik niets vermeld over het platform oid? Juist om te voorkomen dat men zomaar even een botje in elkaar knutselen om hopen snel rijk te worden. En vervolgens hard op hun bek gaan.
Hoe is in dat geval bot traden anders dan handmatig traden als je naar de fees kijkt?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:21
[...]

Als het uberhaupt al klopt en vergeet niet de bakken met geld eraf te halen voor alle jaren waar je het nog moet leren en verlies draait.

@Remy!!!! Bots werken goed in bull mode maar elke aap kan kopen, wachten, verkopen.

In bear markets blijf je zitten met bakken shitcoins die -99% gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 04-02-2025 17:02 ]

• Guere
Salty mode is geloof ik weer activated :X

• kbuntu
Nopheros schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:59:
[...]

Als het uberhaupt al klopt en vergeet niet de bakken met geld eraf te halen voor alle jaren waar je het nog moet leren en verlies draaide.
Dat betalen wij dan voor hem af met 50 de maand

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]
Als het uberhaupt al klopt
Nou nou. Geloof niet dat ik het nodig heb om dat aan te dikken.

• Remy!!!!
[...]

Als het uberhaupt al klopt en vergeet niet de bakken met geld eraf te halen voor alle jaren waar je het nog moet leren en verlies draaide.
Is dat niet met iedere trader zo? Hier ook bakken met geld verloren door verkeerde keuzes te maken. Ik denk dat ik nu na 3á4 jaar bottraden pas weer op breakeven zit.
Vandaar ook de tip van @tomtom901 om eerst paper te traden, dan leer je de kneepjes van het vak, en hoeft het je geen geld te kosten.

• Remy!!!!
[...]

Als het uberhaupt al klopt en vergeet niet de bakken met geld eraf te halen voor alle jaren waar je het nog moet leren en verlies draait.

@Remy!!!! Bots werken goed in bull mode maar elke aap kan kopen, wachten, verkopen.

In bear markets blijf je zitten met bakken shitcoins die -99% gaan.
Niet echt mee eens, ja shitcoins gaan vaak erg diep. Maar ze blijven niet oneindig gaan, en met juiste instapmomenten en een goeie DCA strategie kan je met een klein pumpje (van soms maar 5%) er al met winst uitkomen.
In de bear van 2022 heb ik zeker winst kunnen pakken met een bot op shitcoins. Was niet veel winst hoor, maar het is zeker mogelijk.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Remy!!!! schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:55:
[...]

Jammer van de semi-beschuldiging, waarom denk je dat ik niets vermeld over het platform oid? Juist om te voorkomen dat men zomaar even een botje in elkaar knutselen om hopen snel rijk te worden. En vervolgens hard op hun bek gaan.
Hoe is in dat geval bot traden anders dan handmatig traden als je naar de fees kijkt?
Easy! Was in geen geval een beschuldiging naar jou toe. Doelde meer op de percentages die exchanges laten zien (zoals bijvoorbeeld ByBit met die gridtrade dingen), terwijl inderdaad lopende (op verlies staande) trades daar niet in meegenomen worden.

Aangaande fees ben je bij bottrading natuurlijk niet in charge aangaande aantal trades, bij handmatig wel.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Remy!!!!
NeoflexNL schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:07:
[...]

Easy! Was in geen geval een beschuldiging naar jou toe. Doelde meer op de percentages die exchanges laten zien (zoals bijvoorbeeld ByBit met die gridtrade dingen), terwijl inderdaad lopende (op verlies staande) trades daar niet in meegenomen worden.
Ah sorry, dan had ik je verkeerd begrepen :>
Maar klopt, daar ben ik het wel mee eens, die laten alleen de mooiste percentages zien.
Aangaande fees ben je bij bottrading natuurlijk niet in charge aangaande aantal trades, bij handmatig wel.
Misschien volg ik je niet helemaal, maar dat maakt toch weinig uit? Of je nou 10 kleine trades maakt, of 1 grote. Je betaalt dezelfde hoeveelheid aan BTC/$/whatever aan fees.

• anti elppa
saai dagje zo. Hoop dat als die oranje draak weer begint te zagen vanavond dat we wat vuurwerk te zien krijgen. Dit is niets zo

• gebruikershaes
Remy!!!! schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:37:
[...]

Ieeeuww

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:28
Tjonge jonge. Ik kijk over 5 jaar nog eens naar BTC. Succes iedereen.

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 26-11 15:27
Fordjah schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:16:
Tjonge jonge. Ik kijk over 5 jaar nog eens naar BTC. Succes iedereen.
Aju hè en bedankt!

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• gebruikershaes
anti elppa schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:12:
saai dagje zo. Hoop dat als die oranje draak weer begint te zagen vanavond dat we wat vuurwerk te zien krijgen. Dit is niets zo
Gaat die weer yappayappa vanavond?

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:12:
Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/W3GsOiBLzYyYfJPjMQ/200.gif?cid=6c09b952fqdbl8o8b1hu2hrkgo89ys8uy5nxxq3j3ge4a4ul&ep=v1_gifs_search&rid=200.gif&ct=g

Uitgelijkt... de eerste 2 minuten stotterde hij nogal.

[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 04-02-2025 17:17 ]

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-11 17:05
Gisterennacht toch maar die short gesloten
Hebben de Chinezen alles weer rekt laten gaan
Teringzooi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeU98uO2IXeZcliUG3Qbp_Wd8Cc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IteZdKcifM3ng4JjvZCurzeU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UYgD9jB6qM6_-vUtweyK34oCpxQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mtYUJJRQZW65Xwdv74AcF5YO.png?f=user_large

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-11 11:29
Nubtrix schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:17:
Teringzooi

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ouch :X

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Teringzooi

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oeps. Ik heb nog wat pasta voor je als je wil.

• gebruikershaes
Teringzooi

[Afbeelding]

[Afbeelding]
n00btrix.. Maareh die is wel pijnlijk oeiii

• anti elppa

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04:41

Vis

Teringzooi

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Daar heb je een mooi weekendje Centerparcs laten liggen jongen, sterkte.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• gebruikershaes
Dat kan gewoon, maar gisteren zat er zoveel vaart achter, je had geen slechter moment kunnen kiezen bijna.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Teringzooi

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is klote

You win some, you loose some

• Nubtrix
tomtom901 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:19:
[...]

Oeps. Ik heb nog wat pasta voor je als je wil.
Zo gaat dat.

Zal water en brood zijn de rest van de maand :9
Straks wel nog kip
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fI6eB9d5ZOObh8dtgmGfTXybHDY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Sw9byvT25D1FRIcPgf74QLoV.jpg?f=user_large

• zwembroek
Ether Worth Nearly $1B Left Exchanges Monday as Trade War Fears Sent Prices Crashing.
Data shows investors likely bought the dip, snapping up ETH at lower prices.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:46
precies 1 jaar geleden stond BTC op $54.519, dat is een gain van 133%
eigenlijk is het slim om bijv de januari dca moment nu die inleg eruit te dca-en.

zou ik het toch maar doen?

nothing stops this train

• Nubtrix
gebruikershaes schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:22:
[...]

Dat kan gewoon, maar gisteren zat er zoveel vaart achter, je had geen slechter moment kunnen kiezen bijna.
Ja ging ongeveer zo:
ik open short
Amerika: tarieven uitgesteld met mexico
Amerika nog wat later: morgen aankondiging btc reserve

Ja, daar zit je dan.

Ik close short
Paar uur later komen de Chinezen met hun tarrifs :F

Blijft mijn eigen fout uiteraard. Maandje winst van futures weg in één klap.

• gebruikershaes
zwembroek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:23:
Ether Worth Nearly $1B Left Exchanges Monday as Trade War Fears Sent Prices Crashing.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/FiPo5oPDIdMAAAAe/godzilla-had-a-stroke-reading-this.png

• gebruikershaes
Nubtrix schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:25:
[...]

Ja ging ongeveer zo:
ik open short
Amerika: tarieven uitgesteld met mexico
Amerika nog wat later: morgen aankondiging btc reserve

Ja, daar zit je dan.

Ik close short
Paar uur later komen de Chinezen met hun tarrifs :F

Blijft mijn eigen fout uiteraard. Maandje winst van futures weg in één klap.
Uiteindelijk wint de bank altijd. Maar waarom niet protected met SL? Best High risk die of zie ik het verkeerd

• Guere
Vis schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:21:
Daar heb je een mooi weekendje Centerparcs laten liggen jongen, sterkte.
Gezien de ervaringen hier met weekendjes weg zie ik alleen maar voordelen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HsfW-JgLyvlzQ0XZGgCcuiUvydw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5hNmpQYWlTmFRfZWnSbmAvej.jpg?f=user_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

Summary: investors likely bought the dip

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Bende gij nou ineens de ether bull hier jonguh?

• zwembroek
Coldcat schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:29:
[...]

Summary: investors likely bought the dip
Korter.

• zwembroek
tomtom901 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:29:
[...]

Bende gij nou ineens de ether bull hier jonguh?
Ik heb geen ETH. Maar die run komt er gewoon. :)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:30:
[...]

Ik heb geen ETH. Maar die run komt er gewoon. :)
Ben benieuwd. Waarom heb je dan geen positie als je er zo sterk van overtuigd bent?

• Nubtrix
gebruikershaes schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:28:
[...]

Uiteindelijk wint de bank altijd. Maar waarom niet protected met SL? Best High risk die of zie ik het verkeerd
Oorspronkelijke inleg was 0.3 BTC rond de 95k

Blijven adden ipv gewoon de isolated trade zijn werk te laten doen :P

• Nubtrix
Guere schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:29:
[...]

Gezien de ervaringen hier met weekendjes weg zie ik alleen maar voordelen!

[Afbeelding]
Look mom, I'm on the internet!!! _/-\o_

• anti elppa
Nubtrix schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:32:
[...]

Oorspronkelijke inleg was 0.3 BTC rond de 95k

Blijven adden ipv gewoon de isolated trade zijn werk te laten doen :P
das wel echt ruk hoor. Wel goed dat je het hier post trouwens!

• Guere
Ik verwacht er eigenlijk weinig van, die persco van die "crypto czar" vanavond. Ik vermoed in ieder geval nog geen concrete beslissingen rondom een strategic reserve, dus in die zin kan het misschien alleen maar weer tegenvallen en tot een dumpje leiden.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41

• zwembroek
tomtom901 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:31:
[...]

Ben benieuwd. Waarom heb je dan geen positie als je er zo sterk van overtuigd bent?
Ik heb andere ideeën. :)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Zit om exit liquidity te bedelen.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Teringzooi

[Afbeelding]

[Afbeelding]
I feel your pain :-(
Pagina: 1 ... 33 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!