[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 233 ... 252 Laatste
Acties:
  • 931.270 views

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:14

tomtom901

Moderator General Chat
MrMrq schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 19:16:
[...]

Via de DM kunnen we alleen 1 op 1 reageren, toch? Ik zou ook wel benieuwd zijn naar meerdere inzichten en invalshoeken.

Is het dan niet beter om een topic over vermogensbeheer aan te maken onder Financiële zaken?
Ja, van mij mag je. Ik wilde alleen niet de SC kapen hiervoor. En idd, het risico op doxen ben ik niet zo bang voor.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12 06:54
Wispe schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:03:
[...]

Een duur huis is ook een optie (om het vermogen uit box 3 te houden, dus in box 1).
Voor je huis komen ze nog wel een keer, valt me mee dat ze dat voor nu nog hebben gelaten

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 19:39:
FO "light" is voor het merendeel van dit forum te halen.

Als in:
Geen of lage hypotheek.
Goeie klets liquiditeiten beschikbaar.
Werk gaan doen of blijven doen wat je leuk vindt, misschien een dagje minder.
Genieten van het leven en je gezondheid.

Echt stoppen met werken en rentenieren lijkt mij verschrikkelijk saai en eenzaam. Al je vrienden en familie zijn wel druk met van alles. Emigreren zie ik ook niet zitten.
Tuurlijk, maar FO light ligt bijna in het verlengde van je zaken goed op orde hebben en financieel iets bewuster zijn dan de gemiddelde mens. Het gaat juist om dat gat er boven waar je boven FO light zit, maar ook niet zo vermogend bent dat je dusdanig veel vermogen hebt dat ontduiking wijking interessant is d.m.v. buitenland constructies enzo.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:07:
[...]

Voor je huis komen ze nog wel een keer, valt me mee dat ze dat voor nu nog hebben gelaten
Daar zit ook al een flinke creep op hoor, bijvoorbeeld de villatax. Een woning van 1.3M klinkt veel, en is veel, maar als je ziet in welk tempo die huizenprijzen klimmen...

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:11
Weerhoud jullie het nieuwe belastingstelsel om nog te investeren dan? 35% vanaf 2028 vind ik niet misselijk, natuurlijk zou je ook net voor die tijd nog kunnen uitstappen hopende dat je in die tijd op winst staat…

Anders ouderwets sparen en je lasten omlaag halen door bv extra hypotheek af te lossen.

Wel zuur :-(

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Pinsa schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:15:
Weerhoud jullie het nieuwe belastingstelsel om nog te investeren dan? 35% vanaf 2028 vind ik niet misselijk, natuurlijk zou je ook net voor die tijd nog kunnen uitstappen hopende dat je in die tijd op winst staat…

Anders ouderwets sparen en je lasten omlaag halen door bv extra hypotheek af te lossen.

Hier gaan we gewoon door met VCA. Wil wel simulaties doen om te kijken of het zinvol is om in het begin meer te investeren dan aan het einde.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:43

ik ben voor 2028 gewoon klaar (uitgaande dat de top 250k word). Want geen zin in nog meer betalen. En volgende huis zou zeker ruim boven de 1.3 miljoen worden. ook geen zin in.

Over jaartje maar eens zien welk land er goed uit de test komt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:32
kbuntu schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:01:
[...]

Sinds wanneer kon je met een modaal inkomen in redelijke termijn financieel onafhankelijk worden dan?
Ik heb zelf na mijn studententijd ook een tijd rond modaal inkomen gezeten. Had toen lage kosten en daardoor mooi wat vermogen kunnen opbouwen d.m.v. investeren in ETF’s en later ook crypto.

Financiële onafhankelijkheid nastreven is niet alleen voor de hogere inkomens. Hoger inkomen wil ook niet altijd zeggen, dat je veel kan investeren. De ruimte om te investeren en bepaalde mate van FO bereiken is van meer variabelen afhankelijk dan inkomen alleen.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

Nee hoor, als het al doorgaat, kunnen we er toch niks aan doen en het geld stil laten liggen op je bankrekening is ook geen optie.
Dit was mijn eerste (halve) cycle en ik heb er heel veel van geleerd dat ik nu weet hoe ik de volgende cycle moet/wil aanpakken.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
en de grootste valkuil bij meer inkomsten is ook duurder leven. Cq. meer lasten. Hogere hypoteek, duurdere auto etc etc.
De kunst om dit voor te zijn (dit van tevoren weten), of tijdig aan te passen, kan zeer bepalend zijn voor de resterende werkzame jaren :)

[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 20-05-2025 20:44 ]

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-12 16:08
anti elppa schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:40:
[...]

ik ben voor 2028 gewoon klaar (uitgaande dat de top 250k word). Want geen zin in nog meer betalen. En volgende huis zou zeker ruim boven de 1.3 miljoen worden. ook geen zin in.

Over jaartje maar eens zien welk land er goed uit de test komt
Ik kan je nu al meedelen dat je België niet dient te overwegen.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:21
Klopt, echter als je een gezin hebt met de jonge kindere van 11 en 9 is verhuizen niet de eerste optie.

Never ever financial advice...

• Pinsa
Wispe schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:42:
[...]

Nee hoor, als het al doorgaat, kunnen we er toch niks aan doen en het geld stil laten liggen op je bankrekening is ook geen optie.
Dit was mijn eerste (halve) cycle en ik heb er heel veel van geleerd dat ik nu weet hoe ik de volgende cycle moet/wil aanpakken.
Hoe ga je het aanpakken? Meer investere? Er bestaat natuurlijk ook de optie om er uit te stappen voor die belastingregels in gaan

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:10
Rubberen schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:43:
[...]

Daar denken een boel Nederlanders in Turnhout, Brasschaat, Poppel en Meerseldreef anders over?

Maktub

• anti elppa
Rubberen schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:43:
[...]

Weet ik. Werk al ruim 5 jaar deels in belgie

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:47:
[...]

Hoe ga je het aanpakken? Meer investere? Er bestaat natuurlijk ook de optie om er uit te stappen voor die belastingregels in gaan
Toen ik begon met crypto, had ik 2 BTC kunnen kopen. Heb ik niet gedaan en daar heb ik spijt van. Mijn doel voor in de komende bear is tenminste één te vergaren en dat te houden tot in ieder geval 2028.
Verder ook wekelijks/maandelijks inleggen; dat heb ik nu ook niet gedaan. Nu heb ik random wat in gegooid en jaagde ik ook de groene candles na.
En nog wat paar andere dingetjes.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:16
Pinsa schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:47:
[...]

wat moet je dan doen met het vermogen?

als je single bent en je hebt geen kinderen kun je makkelijk weg, maar heb je verplichtingen (kinderen) dan zit je gevangen hier.

bij mij zou alles wel meevallen, 2028 is over 3 jaar al, stel bitcoin gaat echt gekke dingen doen so be it, dan betaal ik maar meer.

wie weet vermogen verzilveren in defensieve dividend aandelen, dagje minder werken per week, ook een manier denk ik

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 20-05-2025 21:04 ]

nothing stops this train

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12 06:54
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:00:
[...]

wat moet je dan doen met het vermogen?

als je single bent en je hebt geen kinderen kun je makkelijk weg, maar heb je verplichtingen (kinderen) dan zit je gevangen hier
Ja, wat een ramp 😅. Vooralsnog beter dan Gaza en Oekraïne

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:57
anti elppa schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:54:
[...]

Weet ik. Werk al ruim 5 jaar deels in belgie
Welk deel?

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:58

Muzzy

Aan het dieken

Ik heb liever 35% minder winst dan geen winst.

Daarnaast verwacht ik dat dit kabinet er een puinhoop van maakt. Dus 2028 zal er anders uitzien dan we nu denken.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

• Kol Nedra
kbuntu schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:04:
[...]

Ja, wat een ramp 😅. Vooralsnog beter dan Gaza en Oekraïne
dat zeker 100%

nothing stops this train

• anti elppa
Het goede deel

• Wispe
  • Niet online
Muzzy schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:04:
[...]

Ik heb liever 35% minder winst dan geen winst.

Daarnaast verwacht ik dat dit kabinet er een puinhoop van maakt. Dus 2028 zal er anders uitzien dan we nu denken.
Het systeem van de BD kan zo’n grote verandering in zo’n korte tijd niet aan, denk ik. Dus ik verwacht dat 2028 niet eens haalbaar is.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-12 13:00

NeoflexNL

Forever young

Wispe schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:10:
[...]

Het systeem van de BD kan zo’n grote verandering in zo’n korte tijd niet aan, denk ik. Dus ik verwacht dat 2028 niet eens haalbaar is.
Idd, en tegen die tijd zijn we ook alweer 3 kabinetten verder dus dat loopt wel los

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• jvel92

Te vroeg om daar wat over te zeggen. Maar volgens mij levert investeren altijd nog meer op, dan niet investeren. Je vermogensaangroei zal echter wel minder hard gaan.

Voor mij is het nu gewoon een kwestie van doorrgaan zoals ik al deed: wekelijks DCA in BTC, maandelijks DCA in ETF en pensioenbeleggen. Tegelijkertijd de ontwikkelingen op dit gebied volgen en eens wat simulaties doen wat het betekent voor de langere termijn.

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-12 17:24
Dat wil niet België genoemd worden maar Vlaanderen :P

• anti elppa
Frozen-North schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:20:
[...]

Dat wil niet België genoemd worden maar Vlaanderen :P
Haha klopt. Maar een bijzonder gebeuren is het wel met die 3 gewesten. Zit geregeld in Brussel met alle 3 aan tafel bij het fod.......

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

[...]

Ja exact mijn gedachte, dit zal een aantal keer uitgesteld gaan worden. Tegen die tijd zijn we de 420k allang gepasseerd.

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12 13:59

filthy rich

löp wa los

GioStyle schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 18:16:
[...]

Ja, de overheid gaat meer belasting innnen. Linksom of rechtsom. Rechtvaardig of oneerlijk, maakt niets uit. _O-
Uiteindelijk wordt alles van de staat. Communisme here we come.

en aans löpt wa vast

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-12 22:13
Allen leeg uw zakken en stop het in btc. Ff door die 106 pushen.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-12 19:53
[...]

Dat sowieso, die gaan dit nooit kunnen doen. Niet qua arbeidskrachten maar ook systeemtechnisch gezien niet. En dan is de PVV sowieso ook al tegen, dus maar de vraag of het er doorheen gaat komen. En dan moet het ook nog langs de hoge raad, en dat is ook nog eens onzeker of het daar doorheen komt, want die hebben al zo hun vraagtekens gesteld over hoe ingewikkeld en arbeidsintensief dit ook is voor belastingplichtigen.

Dit gaat nooit voor 2030 erdoorheen komen, als het überhaupt al gebeurt

• Wispe
  • Niet online
Blik1984 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:35:
[...]

Dat sowieso, die gaan dit nooit kunnen doen. Niet qua arbeidskrachten maar ook systeemtechnisch gezien niet. En dan is de PVV sowieso ook al tegen, dus maar de vraag of het er doorheen gaat komen. En dan moet het ook nog langs de hoge raad, en dat is ook nog eens onzeker of het daar doorheen komt, want die hebben al zo hun vraagtekens gesteld over hoe ingewikkeld en arbeidsintensief dit ook is voor belastingplichtigen.

De Hoge Raad is niet nodig om deze wetgeving doorheen te krijgen hoor.

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12 06:47
gebruikershaes schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:28:
Allen leeg uw zakken en stop het in btc. Ff door die 106 pushen.
Ok!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BmkqLACXCU0JXtCMuTXxLtphUuM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WOc4qzSsrc6E1EsvlvowXnxK.png?f=fotoalbum_large

They who buy the dip, deserves the rip.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Gebaseerd op het verleden is dat niet onrealistisch, maar zorgwekkender vind ik de weg die ze inslaan met daarbij alle bezwaren van de hoge raad en het feit dat het kabinet niet om zich heen kijkt. 2028 is een stip op de horizon, maar meer de manier waarop.

• jvel92
Blik1984 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:35:
[...]

Het is niet de vraag of maar wanneer ze komen voor de box 3 vermogens. Dit zit er al een aantal jaar aan te komen en gaat er op een gegeven moment komen. Met de toenemende vergrijzing en kosten van de verzorgingsstaat, moet het geld ergens vandaan komen.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:18

YES

Moderator General Chat
Nou, beuk 'm door de panty:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ShZX_UI7WYgnsmqLR3yK0o1eNEI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WFaks2OrIEt3HvhtdM3TpFDB.png?f=fotoalbum_large

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-12 19:53
Wispe schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:36:
[...]

De Hoge Raad is niet nodig om deze wetgeving doorheen te krijgen hoor.
Ah, dat dacht omdat de hoge raad eerdere plannen ook al negatief over had geadviseerd. My bad

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:05
pamp

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:33
Mooie paal wel.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-12 05:52

knakworst

Get more sats!

Zowel BTC als ETH zitten zo'n 2400 dollar onder ATH. Wie zal als eerste een nieuwe ATH neerzetten :?

• Wispe
  • Niet online
Blik1984 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:53:
[...]

Ah, dat dacht omdat de hoge raad eerdere plannen ook al negatief over had geadviseerd. My bad
Dat is de Raad van State wat je bedoelt denk ik. Die hebben ook negatief uitgelaten over deze wetgeving maar daar trekt het kabinet niets van aan. Het is immers een advies.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:55:
Zowel BTC als ETH zitten zo'n 2400 dollar onder ATH. Wie zal als eerste een nieuwe ATH neerzetten :?
_O-

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
107k! nice

• knakworst

knakworst

Get more sats!

107 :p

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En toen gingen er shorts REKT *O*

• knakworst

knakworst

Get more sats!

lol die etf boomers verkopen zeker nog even 1 minuut voordat die beurs dichtgaat.

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:05
Bitcoin stijgt niet, de dollar gaat rekt

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:33
ytr81 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:00:
Bitcoin stijgt niet, de dollar gaat rekt
Hey, don't spoil the fun :D

• Danjel

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-IMOybO3y4T9-ZBmmQZ0_e32l1g=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/OhBDTpF4DDqJuj1dIo5Yq8IO.gif?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Darrell op 20-05-2025 22:08 ]

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Wanneer is de nieuwe ATH dan? Denk toch wel morgen of overmorgen.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-12 13:00

NeoflexNL

Forever young

Poh, dikke bitcoinen, lekker weer!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Muzzy schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:09:
Wanneer is de nieuwe ATH dan? Denk toch wel morgen of overmorgen.
Er is geen reden meer om niet een nieuwe ATH neer te zetten, ik zet er geen geld op, maar ergens deze week (t/m zondag) zou zomaar kunnen.

• gebruikershaes
Mooie buy, ik zit er net boven bij 105.6

• YES

YES

Moderator General Chat
Ha, bullish bevestigen van en bouncen op de trendlijn ook nog (vooralsnog):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_ZC9_7I2qQeDx-abxeGaKx0JeQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1V28MB9MrnSlqywG5imZxsBY.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door YES op 20-05-2025 22:12 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:41
_O-

Toch wel 1 van de beste gifjes van dit moment.

Samen met poppe.

• Danjel
Rustig maar, ik pak ze zo weer terug hoop ik. Doe ik voor jullie he? Meer sats van de markt afhalen.

Oef, lekker naaldje ineens.

[ Voor 3% gewijzigd door Danjel op 20-05-2025 22:17 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Danjel schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:15:
[...]

Rustig maar, ik pak ze zo weer terug hoop ik. Doe ik voor jullie he? Meer sats van de markt afhalen.

Oef, lekker naaldje ineens.
Alleen op bybit.. dus weinig bijzonders.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rest van de slowchat op bybit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCk9AgeZPWyde3mRPwdH8NJ7JVo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QNfRw9Lum0B0TrO3EMMz7pGS.jpg?f=fotoalbum_large

• gebruikershaes
Bulls geven zich nog niet gewonnen.

• Danjel
tomtom901 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:18:
[...]

Alleen op bybit.. dus weinig bijzonders.
Mooi weer een buy order geraakt. :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

gebruikershaes schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:20:
Bulls geven zich nog niet gewonnen.
Die ath duurt echt niet lang meer.

• MrMrq
knakworst schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OSxFiLXxuCd-3ognD478XkbOin4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CjiDncQKDuODGBRE4kIC7gg5.jpg?f=user_large

Maktub

• MrMrq
knakworst schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:21:
[...]

Wat deze m.i. echt bijzonder maakt, is dat er nauwelijks nieuwe users hebben gezien de laatste tijd, hier.

We staan boven 100k, op de vooravond van een nieuwe ATH, en niet elke dag newbies die willen weten welke exchange of alt ze moeten hebben.

Dus óf we zijn nu echt aan het spelen tegen de institutionals….Of tegen elkaars DCA/VCA.

Maktub

• YES

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:39:
[...]

Wat deze m.i. echt bijzonder maakt, is dat er nauwelijks nieuwe users hebben gezien de laatste tijd, hier.

We staan boven 100k, op de vooravond van een nieuwe ATH, en niet elke dag newbies die willen weten welke exchange of alt ze moeten hebben.

Dus óf we zijn nu echt aan het spelen tegen de institutionals….Of tegen elkaars DCA/VCA.
Die nieuwe aanwas komt wel als BTC een duidelijke nieuwe ATH neerzet. Dan lezen ze het op nu.nl en dergelijke en begint het inslaan en hier advies vragen of rommel shillen vanzelf weer te lopen.

Moet zeggen dat het de laatste tijd wel lekker kalm is. Die @Taro en @tomtom901 wilden er graag een mod bij maar waarvoor weet ik niet echt. :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MrMrq schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:39:
[...]

2021 waren Henk en Ingrid met hun spielerei
2024 etf boomers
2025 institutionals

Blackstone, naar eigen zeggen de grootste alternative investment manager, met 1 triljard beheerd vermogen, heeft het aangedurfd om voor maar liefst 1 miljoen dollar aan BTC te kopen, er zijn er in dit topic die meer hebben, we are still early _O-

[Twitter: https://x.com/CoinnessGL/status/1924898173757394994]

• YES

YES

Moderator General Chat
Die dip wordt gewoon opgevreten, 107k alweer. Wen ATH

• gebruikershaes
De bull is nu echt aan. Ben er al wel uit meh..

• knakworst

knakworst

Get more sats!

gebruikershaes schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:49:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2wuyTu8aJiTgem-pOH4ci-SM_s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/SgEMHbPgXHfjTjFrMYxccSxv.png?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Waarom geen trailing stop loss dan

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SGyLhEe5sC4hx6osi1Eh9Kg3-sE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/qpAPMrUz3cFwSu4K8zgBibJa.gif?f=user_large

• Danjel
gebruikershaes schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:11:
[...]

Mooie buy, ik zit er net boven bij 105.6
Wut?

• gebruikershaes
tomtom901 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:51:
[...]

Kan niet op die pauper crypto.com. En te lam om te switchen naar een andere.

• YES

YES

Moderator General Chat
@elektriekert morgen ff juinen bij de Bruna of zo?

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-12 16:08
tomtom901 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:51:
[...]

Vind ik een lastige met de volatiliteit van crypto. Echter zet ik er binnenkort wel 1 op om eventueel nog een paar extra % binnen te harken.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:18
Helaas niet idd, maar hij is ondertussen alweer gesloten. Nieuwe order staat alweer klaar op mn vorige buy niveau.
Gaat iig niet slecht deze maand qua trades, heb nu alleen door handmatig traden al 7,76% meer BTC dan in het begin van de maand. Als dit nog even een paar jaren doorzet dan ben ik blij O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UcuyM6TTEUr8jB-QTHBp1hPMz8k=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/7HmcbF7n35xy0xadwOEpdJI9.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-xVICuRkeufQDQ-Wm6P5q--JOw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kF4prySFrXq2iuuwvewskZdY.jpg?f=fotoalbum_tile

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Kol Nedra
dat is echt een vieze wick, duidelijk een hunter

nothing stops this train

• Danjel
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 23:02:
[...]

Vies of niet, wel nog mooi weer wat sats opgepikt!

• gebruikershaes
Risky toch weer ingestapt op de mini dip. Fingers crossed. Momentum lijkt wel aanwezig.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

gebruikershaes schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 23:06:
Risky toch weer ingestapt op de mini dip. Fingers crossed. Momentum lijkt wel aanwezig.
Dit aged dan waarschijnlijk weer als melk...

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 23:02:
[...]

Ja of weer exchange manipulasie op de vrinden van Strategy aan goedkope sats te helpen.

• gebruikershaes
Darrell schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 23:08:
[...]

Dit aged dan waarschijnlijk weer als melk...
7(8)7 :'(

Precies toen ik op reageer klikte.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

gebruikershaes schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 23:12:
[...]

7(8)7 :'(

Precies toen ik op reageer klikte.
:(:)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:35
Wen ATH?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Blo7LLRCh_sNOLW4ScOpTgKaO2w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FeDF6jx4NIE9CHx43zXpfQuT.jpg?f=fotoalbum_large

• gebruikershaes
Yep, deze move heeft me 1.6% gekost. Morgen weer noodles voor avondeten.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:50
YES schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:55:
@elektriekert morgen ff juinen bij de Bruna of zo?
Gaat hem niet worden, onze zoon is net geboren *O*

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14:47
elektriekert schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 02:09:
[...]

Gefeliciteerd :) !

Hier maar eens gaan slapen voor onze kleine weer wakker is xD

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Gefeliciteerd, geniet er van want het gaat zo ontzettend snel. Cliché maar het is echt zo

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:38
Gefeliciteerd @elektriekert !

Stack Sats

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
[...]

Gefeliciteerd.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-12 13:49
[...]

Gefeliciteerd!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pinsa
[...]

Gefeliciteerd!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:57
[...]

Gefeliciteerd! d:)b

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Van harte @elektriekert !

NB: de BTC chart staat echt op punt om te knallen :>

Edit: let's goo

[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 21-05-2025 06:41 ]

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gefeliciteerd @elektriekert !

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Gefeliciteerd man!! Alles goed gegaan en iedereen blij/gezond?

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 26-12 20:54
[...]

Gefeliciteerd!
Onze tweede dochter, uitgerekend voor 18/5, is er nog niet klaar voor.
Ze wacht vermoedelijk tot BTC eerst nog een ATH neerzet en papa die grotere auto kan kopen ;)
Pagina: 1 ... 233 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!