[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 219 ... 252 Laatste
Acties:
  • 931.833 views

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:09
Sandyman538 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:56:
[...]

Als we nu de komende 500 weken elke week een ATH printen, hoe komt het dan met je rendament? Haal je dan nog steeds die 50% of werkt VCA dan niet meer?
Als die ATH iedere week een procent hoger is dan haal ik mijn rendament.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

tomtom901 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 10:27:
[...]

Ik heb geen idee wat zijn pf is en wanneer ie dat gedaan heeft, ik geniet alleen van die lossp0rn zoals je weet.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/gazuqlhXBREAAAAM/hard-on-erection.gif

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:09
Sandyman538 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:56:
[...]

Als we nu de komende 500 weken elke week een ATH printen, hoe komt het dan met je rendament? Haal je dan nog steeds die 50% of werkt VCA dan niet meer?
Waar kan ik tekenen voor dit scenario?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 30-12-2025
Eerste Moederdag voor mijn lieve vrouw <3

Volgende week gaat de kleine voor het eerst naar de opvang. Wat gaat het snel!

Ik smeer mijn verlof uit en werk nu 4 dagen. Dat bevalt zo goed dat ik eigenlijk niet meer terug wil. Is ook fijn een dag voor die kleine! Dus BTC mag nog lekker even flink Moon dit jaar voor wat extra financiële rust 😁!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:30
AlterBridge schreef op zondag 11 mei 2025 @ 10:47:
Eerste Moederdag voor mijn lieve vrouw <3

Volgende week gaat de kleine voor het eerst naar de opvang. Wat gaat het snel!

Ik smeer mijn verlof uit en werk nu 4 dagen. Dat bevalt zo goed dat ik eigenlijk niet meer terug wil. Is ook fijn een dag voor die kleine! Dus BTC mag nog lekker even flink Moon dit jaar voor wat extra financiële rust 😁!
Sinds de geboorte van onze eerste ben ik 32 uur gaan werken. Inmiddels werk ik al 10 jaar 32 uur. Het kost je best wat inkomen, maar tijd is zoveel meer waard.

Zero.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:31
32 uur is prima, ik ga niet meer terug naar 40 uur p/w

nothing stops this train

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
32 uur is prima, maar zorg dat je tegen je pensioen dan niet voor verassingen komt te staan. Pas je uitgavenpatroon er op aan want ga er niet van uit dat je nu met deze welvaart ditzelfde kan vasthouden later. We werken allemaal steeds minder maar verwachten wel dezelfde luxe als je ouders nu, die destijds allemaal gewoon 40 uur werkten..

Los je huis af, investeer in lage lasten en stack sats..

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:24
Don Guacamole schreef op zondag 11 mei 2025 @ 11:56:
32 uur is prima, maar zorg dat je tegen je pensioen dan niet voor verassingen komt te staan. Pas je uitgavenpatroon er op aan want ga er niet van uit dat je nu met deze welvaart ditzelfde kan vasthouden later. We werken allemaal steeds minder maar verwachten wel dezelfde luxe als je ouders nu, die destijds allemaal gewoon 40 uur werkten..

Andere volgorde, stack sats, lage lasten en dan je huis aflossen. Zeker als je een hypotheek hebt met een lage rente. Oh en koop geen luxe auto voordat je echt met je voetjes op het droge staat.

They who buy the dip, deserves the rip.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:15
Ben altijd gewoon 36u in 4 ploegen blijven werken. Met jonge kids was dit best slopend af en toe met name de nachten. Wel verder alles meegemaakt en met wat omwegen overal bij kunnen zijn al dan niet 24u wakker. Merk nu wel een bepaalde rust nu ze beide naar school gaan _O-

Nu nog zwaar in dubio om toch uit ploegen te gaan… ff kijken hoe het loopt.

• Don Guacamole
Danjel schreef op zondag 11 mei 2025 @ 12:05:
[...]

Andere volgorde, stack sats, lage lasten en dan je huis aflossen. Zeker als je een hypotheek hebt met een lage rente. Oh en koop geen luxe auto voordat je echt met je voetjes op het droge staat.
Ook goed, wat voor jou past, maar besef je wel dat je hypotheek een schuld is. Wij vinden dat allemaal normaal in Nederland, maar het blijft een schuld.
Ik zal niet teveel of topic te gaan natuurlijk, maar het stacken van sats is ook luxe he.
De wereld mensen kunnen geen dca doen omdat het opgaat aan de vaste lasten.

Een biertje straks in de zon in ook luxe. Pak je moment!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:41

Darrell

Fiat moonboy

Zonnetje, 23 graden, parasolletje, straks een koude kletser, binnen de airco aan, buiten de terrasverwaming aan, oven op de zelfreiniging, vaat staat te wassen, was in de wasmachine.

Passief inkomen. Binnenkort FO.

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:24
Don Guacamole schreef op zondag 11 mei 2025 @ 12:38:
[...]

Ook goed, wat voor jou past, maar besef je wel dat je hypotheek een schuld is. Wij vinden dat allemaal normaal in Nederland, maar het blijft een schuld.
Ik zal niet teveel of topic te gaan natuurlijk, maar het stacken van sats is ook luxe he.
De wereld mensen kunnen geen dca doen omdat het opgaat aan de vaste lasten.

Een biertje straks in de zon in ook luxe. Pak je moment!
Een hypotheek extra aflossen is ook luxe. Als je überhaupt je hypotheek al niet kan betalen dan zou ik naar het uitgaven patroon kijken van die persoon/gezin.

We zitten er allemaal in met geld wat we kunnen missen. Toch? ;)

They who buy the dip, deserves the rip.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTZ_SqedUoUxqRWCA5369Xh9yVY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xsCYIXtGf72I7iWN0rcgXfmW.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:30
Don Guacamole schreef op zondag 11 mei 2025 @ 11:56:

Als ik kijk naar de generatie van mijn ouders werkte de man 40 uur en moeders de vrouw zorgde voor het huishouden.

Wij werken beide 32 uur, samen is dat 64 uur en dus 24 uur meer. Dus ik verwacht eigenlijk dat wij het beter voor elkaar hebben tegen die tijd. Uiteraard voornamelijk door eigen investeringen en keuzes.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 11-05-2025 12:52 ]

Zero.

• Don Guacamole
Pelox schreef op zondag 11 mei 2025 @ 12:51:
[...]

Als ik kijk naar de generatie van mijn ouders werkte de man 40 uur en moeders de vrouw zorgde voor het huishouden.

Wij werken beide 32 uur, samen is dat 64 uur en dus 24 uur meer. Dus ik verwacht eigenlijk dat wij het beter voor elkaar hebben tegen die tijd. Uiteraard voornamelijk door eigen investeringen en keuzes.
Klopt, maar dat was wel in de tijd dat de man ook de baas was en bepaalde waar het geld heen ging. De dames van nu hebben een gat in hun handen met gelakte nagels en moeten meerdere schoenen hebben, veel kleding en een dure tas. Onder aan de streep zal t verschil niet heel groot zijn bij 2 normale salarissen..

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:28
Don Guacamole schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:14:
[...]

Klopt, maar dat was wel in de tijd dat de man ook de baas was en bepaalde waar het geld heen ging. De dames van nu hebben een gat in hun handen met gelakte nagels en moeten meerdere schoenen hebben, veel kleding en een dure tas. Onder aan de streep zal t verschil niet heel groot zijn bij 2 normale salarissen..
Sowieso lag het uitgavenpatroon in de jaren 80 aan luxe en onnodige goederen echt veel lager dan nu. Moet je eens kijken welk deel van inkomen nu naar telefonie, internet, tv en streaming gaat in vergelijking met toen.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:46
Danjel schreef op zondag 11 mei 2025 @ 12:45:
[...]

We zitten er allemaal in met geld wat we kunnen missen. Toch? ;)
Vind dit altijd een beetje een dooddoener. Ja, ik investeer in crypto (en aandelen) met geld dat ik kan missen. Maar zit er wel met een dusdanig bedrag dat een verschil kan maken op de langere termijn. Dus mocht het naar nul gaan, dan heeft dat geen gevolgen voor mijn huidige levensstijl maar wel een impact op de toekomst; bijvoorbeeld minder vroeg met pensioen.

Dat is ook beetje het hele idee achter investeren. Als het geen impact heeft, kun je het net zo goed niet doen

• Coldcat

Coldcat

HODL

DaWayne schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:17:
[...]

Sowieso lag het uitgavenpatroon in de jaren 80 aan luxe en onnodige goederen echt veel lager dan nu. Moet je eens kijken welk deel van inkomen nu naar telefonie, internet, tv en streaming gaat in vergelijking met toen.
Toen was er geen bitcoin.. huizen..

• Kol Nedra
Darrell schreef op zondag 11 mei 2025 @ 12:42:
Zonnetje, 23 graden, parasolletje, straks een koude kletser, binnen de airco aan, buiten de terrasverwaming aan, oven op de zelfreiniging, vaat staat te wassen, was in de wasmachine.

Passief inkomen. Binnenkort FO.
mijn zoontje ging meedoen, hij heeft alle lampen thuis aangezet :P
hij denkt al na over hoe je geld kan verdienen, hij is nog niet eens 10 jaar, hij komt er wel ;)
hij heeft mazzel dat ie mij heeft, ik moest zelf achterkomen op 35+ jaar wat (hard)geld is en hoe je vermogen op moet bouwen

nothing stops this train

• Kol Nedra
jvel92 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:22:
[...]

Vind dit altijd een beetje een dooddoener. Ja, ik investeer in crypto (en aandelen) met geld dat ik kan missen. Maar zit er wel met een dusdanig bedrag dat een verschil kan maken op de langere termijn. Dus mocht het naar nul gaan, dan heeft dat geen gevolgen voor mijn huidige levensstijl maar wel een impact op de toekomst; bijvoorbeeld minder vroeg met pensioen.

Dat is ook beetje het hele idee achter investeren. Als het geen impact heeft, kun je het net zo goed niet doen
investeren moet je eigenlijk wel, als men het te spannend vind dan gewoon s&p500 kopen, alleen dit al is al beter dan in fiat blijven....teveel risico om all-in in euro te zitten, dit is het aller domste wat je kan doen. maar aangezien je dit niet leert op school zullen de meeste pijn lijden en langzaam hun vermogen zien verdampen

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 11-05-2025 13:32 ]

nothing stops this train

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:41
Kol Nedra schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:31:
[...]

investeren moet je eigenlijk wel, als men het te spannend vind dan gewoon s&p500 kopen, alleen dit al is al.beter dan in fiat blijven....teveel risico om all-in in euro te zitten, dit is het aller domste wat je kan doen.
Het is bizar om te zien hoeveel mensen werkelijk volledig angstig zijn om te beleggen. Nee, alles ‘veilig’ op de bank voelt toch een stuk beter. Ik snap het echt niet..

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:58
DaWayne schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:17:
[...]

ja en dagjes uit/ weekendjes weg/ steden tripjes. Wintersport en dan ook nog 3 weken zomervakantie weg.

Dat had je 30 jaar terug ook veeeeeel minder dan nu

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:26:
[...]

hij denkt al na over hoe je geld kan verdienen, hij is nog niet eens 10 jaar, hij komt er wel ;)
hij heeft mazzel dat ie mij heeft, ik moest zelf achterkomen op 35+ jaar wat (hard)geld is en hoe je vermogen op moet bouwen
Ik ben ook redelijk laat achtergekomen dat je geld maar één keer kan uitgeven en het moet laten werken. :+

In mijn studententijd veel slechte keuzes gemaakt, maar ook waardevolle en leerzame ervaringen opgedaan. Zo heb ik zo'n 50/60k uitgegeven voor een exchange naar USA ipv BTC te kopen toen deze zo'n €400/500 per stuk was.

Achteraf kijk je een koe in zijn kont (los van het feit dat crypto toen mijn interesse niet had). :P

• Coldcat

Coldcat

HODL

Het gaat om het nu mensen!

Niet terugkijken. Niet onder 10000W lampen staan te juinen.

Dit kan het vervolg van de bull-run worden met het doorbreken van de ATH later op de avond of morgenochtend.

Daarnaast is het mooi weer! Lekker genieten van de tijd en tussendoor je sats zien rijpen.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Haha die van mij is 11 en had ook alle lampen aangezet.

Heb ze ook allebei op een aparte playstation aan het werk gezet. Na 15:00 mogen ze weer buiten spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 11-05-2025 13:48 ]

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-12-2025

NeoflexNL

Forever young

Die van mij laten sowieso altijd standaard de lichten aan overal... -O-

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:55

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Is ook niks mis mee, een zetje kan wel helpen maar uiteindelijk zijn de beste lessen diegene die je zelf leert. Hier op 15 jarige leeftijd al naar de KVK gefietst, ben benieuwd hoe TP-1 dat later gaat doen.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11-2025
BTC wilt hoger..

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:28
anti elppa schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:34:
[...]

ja en dagjes uit/ weekendjes weg/ steden tripjes. Wintersport en dan ook nog 3 weken zomervakantie weg.

Dat had je 30 jaar terug ook veeeeeel minder dan nu
Yep, al hielp het ook niet dat de hypotheekrente in de jaren 80 een hele periode ruim boven de 10% lag.

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Don Guacamole
tomtom901 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:52:
[...]

Is ook niks mis mee, een zetje kan wel helpen maar uiteindelijk zijn de beste lessen diegene die je zelf leert. Hier op 15 jarige leeftijd al naar de KVK gefietst, ben benieuwd hoe TP-1 dat later gaat doen.
TP-1 pakt straks pappa’s Porsche en regelt ff wat vrouwtjes.. die voelt de noodzaak niet!

• Kol Nedra
DaWayne schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:06:
[...]

Yep, al hielp het ook niet dat de hypotheekrente in de jaren 80 een hele periode ruim boven de 10% lag.
ja klopt, daarom was het in die tijd goed om hypotheek af te lossen.
ja nu kan het ook natuurlijk, maar er zijn betere plekken om hogere rendament te halen.

nothing stops this train

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-01 01:20

Muzzy

Aan het dieken

BTC moet een beetje dimmen en zijn broertjes groeiruimte geven

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Het zou wel leuk zijn als die alts wat doorknallen, met wat geluk kan ik die nog met winst lozen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• anti elppa
Muzzy schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:12:
[...]

BTC moet een beetje dimmen en zijn broertjes groeiruimte geven
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NdsTrZaOLAfQOgp5lCyeynd4izQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/o5glUYoTqZQXterj7ebqzeq8.gif?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
Casper het spookje leeft weer.

• jvel92
Wispe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:39:
[...]

Ik ben ook redelijk laat achtergekomen dat je geld maar één keer kan uitgeven en het moet laten werken. :+

In mijn studententijd veel slechte keuzes gemaakt, maar ook waardevolle en leerzame ervaringen opgedaan. Zo heb ik zo'n 50/60k uitgegeven voor een exchange naar USA ipv BTC te kopen toen deze zo'n €400/500 per stuk was.

Achteraf kijk je een koe in zijn kont (los van het feit dat crypto toen mijn interesse niet had). :P
De studententijd is er om dit soort (slechte) keuzes en ervaringen op te doen. Hier ook een tijd in Bangkok en Singapore gewoond tijdens mijn studententijd. Was een fantastische ervaring en zou dezelfde keuze zo weer opnieuw maken.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-12-2025

NeoflexNL

Forever young

jvel92 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:29:
[...]

De studententijd is er om dit soort (slechte) keuzes en ervaringen op te doen. Hier ook een tijd in Bangkok en Singapore gewoond tijdens mijn studententijd. Was een fantastische ervaring en zou dezelfde keuze zo weer opnieuw maken.
Idd, als je dan toch een periode hebt waarin je slechte financiële keuzes maakt, doe het dan wanneer je geen cent te makken hebt :P

Mooie tijd man. Fout die ik heb gemaakt is om niet maximaal te lenen en dat te investeren toen die tijd..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

10 10 10 10!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:26
jvel92 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:29:
[...]

antwoord op verkeerde post :+

[ Voor 31% gewijzigd door Moiety op 11-05-2025 14:52 ]

• Moiety
Wispe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:39:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C20f9kdlK52vrd5VWdQ34fbXfTE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mS78NKPVlGqe03zbYRsfyRnT.png?f=fotoalbum_large
Nu klopt ie wel :+

• Moiety
En nu ga ik voor een biertje in de zon. Doei.

• jvel92
NeoflexNL schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:43:
[...]

Idd, als je dan toch een periode hebt waarin je slechte financiële keuzes maakt, doe het dan wanneer je geen cent te makken hebt :P

Mooie tijd man. Fout die ik heb gemaakt is om niet maximaal te lenen en dat te investeren toen die tijd..
Met de uitwonende beurs en slaapplek geregeld door je werkgever/stage was het ook wel prima te betalen in het buitenland :P

Ik was toen eigenlijk helemaal niet bezig met investeren. Met de kennis van nu had ik inderdaad maximaal geleend en mee gaan investeren.

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 24-12-2025
tomtom901 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 19:26:
Wel grappig dat iedereen ineens weer onder zijn steen vandaan komt. Of haar steen in het geval van @LadyS. Speaking of, waar ben je?
Ik ben er nog/weer lieve heren 😊
Was een pittige tijd met werk en privé afgelopen maanden en moest even focus daarop hebben.

Maar dat is nu redelijk rustig dus nu weer tijd voor belangrijke zaken ... wen 420K want ik wil mijn eigen babe-plaatje posten 😎

• Kol Nedra
vorige keer kwam de ATH bij euro eerder dan de dollar, volgende week gaan we het dus eerst bij de dollar zien

Welcome back @LadyS

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 11-05-2025 15:27 ]

nothing stops this train

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:16
[...]

investeren moet je eigenlijk wel, als men het te spannend vind dan gewoon s&p500 kopen, alleen dit al is al beter dan in fiat blijven....teveel risico om all-in in euro te zitten, dit is het aller domste wat je kan doen. maar aangezien je dit niet leert op school zullen de meeste pijn lijden en langzaam hun vermogen zien verdampen
Naja, er is niets mis mee met sparen. Ik zit zelf 90% in cash en 10% in BTC. Probleem is alleen dat overheden en centrale banken (te) weinig doen aan inflatiebestrijding, waardoor je nu negatief rendement hebt op spaargeld.

• Kol Nedra
GioStyle schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:42:
[...]

Naja, er is niets mis mee met sparen. Ik zit zelf 90% in cash en 10% in BTC. Probleem is alleen dat overheden en centrale banken (te) weinig doen aan inflatiebestrijding, waardoor je nu negatief rendement hebt op spaargeld.
ze maken juist inflatie, dat gaan ze nooit bestrijden :)
en men wilt daar gdp voor militaire doeleinden naar 5% trekken, waar moet dat geld vandaan komen?

maar 90%? ik vind het dapper, volgend jaar is 3+% minimaal verdampt

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 11-05-2025 15:49 ]

nothing stops this train

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:16
Kol Nedra schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:47:

maar 90%? ik vind het dapper, volgend jaar is 3+% minimaal verdampt
Nee, nee. BTC is mijn hedge tegen inflatie. :P

• anti elppa
deze ff pakken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2JlI3JvqXpfyGUwkUJi8tyXH80w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OZFVrZFPyAiXMNI9MpkORcaV.png?f=fotoalbum_large

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De bovenste of de onderste peasants?

• keanu_
Denk richting de 102.750±

[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 11-05-2025 16:07 ]

• anti elppa
gok dat ie niet verder gaat dan 103,5. DAarna de bovenkant pakken net onder de 106. En kans dat ie daarna door rolt. Zit niet veel meer boven

• MrFX
  • Laatst online: 26-12-2025
[...]

All-in Euro hoeft tijdelijk geen probleem te zijn .
Soms moet je je kansen afwachten en rustig blijven zitten tot ze voorbij komen (wanneer de odds in je favor zijn) i.t.t. investeren in onzekere tijden waar bepaalde sectoren gewoonweg duur te noemen zijn.

Investeren in de S&P500 levert je YTD een verlies op van -11.28% (-3,77% in usd).

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• keanu_
anti elppa schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:10:
[...]

gok dat ie niet verder gaat dan 103,5. DAarna de bovenkant pakken net onder de 106. En kans dat ie daarna door rolt. Zit niet veel meer boven
Zit inderdaad wel in een mooie opwaartse channel met dat als ondergrens.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:08

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Saylor: 64 aankopen, 62 staan in de plus.

Time in the market vs. timing the market.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/c778c80dbabff4be7366aca284654214b5f90164/?url=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FFyU3Th8XgAAcbKc.jpg

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
jvel92 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:22:
[...]

Helemaal eens

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:08

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

130 miljoen BTC long open vanaf 104.300:

https://www.coinglass.com...c4a8f531a661b0f205f3aa5bb

40x leverage

• anti elppa
poh dikke knoepert jongeh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G5TtFU_0Kiyp0Xk09YbCm7rKMFY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iQQsjZgY3KiFhl877PcdgQEB.jpg?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door anti elppa op 11-05-2025 17:21 ]

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:08
Gisteren trouwens ook weer een nieuwe video van Cred. Al weer een tijdje geleden dat ik daar een van deelde, geloof ik.

Zal de samenvatting kort houden: nu we deze impulsive move naar > $100k hebben gehad ziet hij het als de start van de laatste Elliot wave van een veel grotere wave die in 2018 is begonnen. Z'n target is nog steeds minimaal $150k als bull market top, met ruimte voor nog hoger. Voor wie meer details wil of z'n wave analyses interessant vindt kan de video kijken ;)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Guere schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:31:
Voor wie meer details wil of z'n wave analyses interessant vindt kan de video kijken ;)
Geen ruimte voor een Q&A hier dus? Jammer.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:00

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:20:
Casper het spookje leeft weer.
En weer wat bagholders verlost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IbwTkb6EsxTf2aHaob6DEX0CVOE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wt15DDrtIqAAQ0ih2S7oDtvX.jpg?f=fotoalbum_large

• kazzzdafke
  • Laatst online: 01-01 12:44
Voorlopig billen bloot..

Never ever financial advice...

• Don Guacamole
Wispe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:20:
Casper het sprookje leeft weer.
FTFY

• MrFX
  • Laatst online: 26-12-2025
kazzzdafke schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:19:
[...]

Voorlopig billen bloot..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3ZPLuD1MXzFGZJiCBBl7FlQFuM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4aQNioi2I5vSpL7fLkhHGgQv.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Pinsa
  • Laatst online: 21:22
knakworst schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:16:
[...]

En weer wat bagholders verlost.

[Afbeelding]
Vorige week ook nog even op meegelift helaas te vroeg geloost

• Kol Nedra
Pinsa schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:35:
[...]

helaas te vroeg geloost
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HSKC_MRRV1TUMoouG7pxSdgKesE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0ac4reN0kD42t40nDGbGLwVG.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Pinsa
_O-

Ben zelf wel aant kijken om nog wat alts in te slaan er lijkt toch nog iets aan te komen, waarvan ik eerder dacht van niet :>

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:05:
[...]

De bovenste of de onderste peasants?
Beide. Eerst de onderste, daarna de bovenste, en door.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lLS-g6lVBolEQWpyXlqjKmCALYQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/TnOrM8Y2us82dj0IaMxZwBoP.png?f=user_large

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:34
Pinsa schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:39:
[...]

Ben zelf wel aant kijken om nog wat alts in te slaan
Nu die dunne shit drek kopen!?
Kijk maar, dan zit hier het probleem.

Of is dat nou zo’n Elliot wave?

Maktub

• Pinsa
MrMrq schreef op zondag 11 mei 2025 @ 19:43:
[...]

Nu die dunne shit drek kopen!?
Kijk maar, dan zit hier het probleem.

Of is dat nou zo’n Elliot wave?
_O- _O-

+1 voor het filmpje, tsja je moet wat he toch een beetje fomo, voelt niet goed om te wachten tot de beer

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HeWMHKuaZ0gajC4l70psJbtNd5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KRMZacQAuH5DeF1BAIP4TgIM.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
BTC100K2021 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:55:
Saylor: 64 aankopen, 62 staan in de plus.

Time in the market vs. timing the market.

[Afbeelding]
Deze meme is niet meer accuraat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DC0YtCJ4helw2MbCuf2xfuBk7Z4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N4cLu2r563g64ushTZfGBTI4.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moiety schreef op zondag 11 mei 2025 @ 20:36:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QokE2EvG8kb2vqh9xYVr9W0l-w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eUELqNMEXE93oYAnC4hojzCR.gif?f=user_large

• ByteMe_
  • Niet online
Moiety schreef op zondag 11 mei 2025 @ 20:36:
[...]

[Afbeelding]
Als dat volgende week mogelijk is, heel graag

• ByteMe_
  • Niet online
nog 250....

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Deze koers vasthouden = hoogste weekly close ever.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:19:
[...]

Voorlopig billen bloot..
Nu wat minder, big long no die

• keanu_

Trade deal US-CHN

• ByteMe_
  • Niet online

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:34
*Announcement of an announcement has entered the chat

Maktub

• Kol Nedra
alle tarrifs stoppen, mits je handeld in bitcoin only

nothing stops this train

• Guere
  • Laatst online: 20:08
MrMrq schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:03:
[...]

*Announcement of an announcement has entered the chat
Het is bijna nog erger, hij announcde vorige week al dat hij volgende week een enorme announcement ging maken. Riep dat sindsdien bijna iedere dag :F

Denk dus niet dat het met China trade deal te maken heeft, die gesprekken zijn pas net gestart en deze announcement was al gepland.

• Kol Nedra
knakworst schreef op zondag 11 mei 2025 @ 20:48:
Deze koers vasthouden = hoogste weekly close ever.
oh shit idd!
nou die ATH gaat eraan next week *O*

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Is altijd wel vermoeiend dat consolideren.

• Wispe
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:17:
Is altijd wel vermoeiend dat consolideren.
Echt he.
Mijn eerste bullrun en dan zo saai. -O- Vorig jaar ook hele lente en zomer.

[ Voor 8% gewijzigd door Wispe op 11-05-2025 21:23 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:21:
[...]

Echt he.
Mijn eerste bullrun en dan zo saai. -O- Vorig jaar ook hele lente en zomer.
Het moment zelf is ook saai hoor. Binnen een mum van tijd is het gedaan, zit je tussen al dat vieze extra geld en vraag je jezelf af waarom je hier mee bezig bent omdat je al je gevoel bent verloren door maandenlang emotieloos naar de koersen te kijken!

Dat zit wel Schnorr.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Stukfruit schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:30:
[...]

Het moment zelf is ook saai hoor. Binnen een mum van tijd is het gedaan, zit je tussen al dat vieze extra geld en vraag je jezelf af waarom je hier mee bezig bent omdat je al je gevoel bent verloren door maandenlang emotieloos naar de koersen te kijken!
Geen last van *O*

• Moiety
Stukfruit schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:30:
[...]

Hier ook geen last van. Bezig met een verbouwing. De tonnen vliegen mij om de oren -O- . Heb de Porsche er al voor moeten verkopen.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:30
Moiety schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:47:
[...]

Hier ook geen last van. Bezig met een verbouwing. De tonnen vliegen mij om de oren -O- . Heb de Porsche er al voor moeten verkopen.
De model auto?

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 19:06

Aeronaut

PF sinds TOP '24

tomtom901 schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 18:46:
[...]

Denk dat die een beetje baalt want we hebben hem allang niet meer gezien :(
Even nog landen na vakantie. Porto is hoger dan voor mn vakantie.

anyhow zie de huidige sentiment persoonlijk wel als de finale push komende 2 maanden.

binnenkort maar voor het echie TP’s plaatsen onder de moment geldende prijzen.. en omhoog krikken om de paar dagen. Beetje klaar om 2x geheel rond te trippen -.- (wel geheel in het groen, maar what ifs etc)

Ik ben waarschijnlijk al volledig uit voordat het 5$ tikt.

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Leuk dat je nog reageert @Aeronaut !

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

John245 schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 18:44:
[...]

@Aeronaut Jij als specialist. Wat verwacht jij van AERO? Gaan we de $5 nog aantikken?
Eigenlijk waar nu uniswap staat… op zn minst en dat is al 5$.. op de mania gekte zou ik van 20$ niet raar opkijken, maar alles is zio leeg gebloed, waar komt de kapitaal? Lieve vriend van het witte huis heeft een voortreffelijk werk geleverd eerste 100 dagen…

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Yeh, bewust gewoon niet geopend, soms uit gewoonte naar gathering gaan, maar gelijk sluiten want boeie dat je 7 figuren omlaag dendert wannee je het aziatische bloedrode zonsondergang kunt bewonderen. Daar heb ik mn porto niet voor nodig.

Wil nog een poging wagen om van eind maart tot nu beetje doorheen te scrollen om toch btc bulls te zien genieten van al het bloed en natuurlijk afgelopen maand van de stijging.

Reageren zal ik maar prios liggen op dit moment ergens anders :P

• anti elppa
Moiety schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:47:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujaROU1tHMXoNckYIToodTKhSwE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5mQ5nSzqF4iixTevsUYd6twp.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
Haha, goed geheugen. Maar de vrouw wilde meer. Complete afbraak oude garage en betrekken bij de woning middels een enorme uitbouw. En ach, als je dan toch bezig bent, doe ook maar een nieuwe keuken, een gerenoveerde tuin en een extra badkamertje op zolder. Acht jaar geleden was je wel klaar met een anderhalve ton ofzo. Tijden zijn veranderd.

[ Voor 30% gewijzigd door Moiety op 11-05-2025 23:01 ]

• keanu_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEsXjidbK8TFVfmflWIZw0MShjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VjVtXetX0u6Du0qGKY70lTg8.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Vannacht op de touch van 105 weer een TP gehad. Gaat mooi volgens plan zo.

*O*

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-12-2025
Moiety schreef op zondag 11 mei 2025 @ 22:35:
[...]

Haha, goed geheugen. Maar de vrouw wilde meer. Complete afbraak oude garage en betrekken bij de woning middels een enorme uitbouw. En ach, als je dan toch bezig bent, doe ook maar een nieuwe keuken, een gerenoveerde tuin en een extra badkamertje op zolder. Acht jaar geleden was je wel klaar met een anderhalve ton ofzo. Tijden zijn veranderd.
Heel herkenbaar wat je hier verteld Moiety. Komt hier ook een eind aan een verbouwing van 1.5 jaar. Alles lijkt 3x duurder dan 10 jaar terug toen we de eerste verbouwingen hebben gedaan. Intussen maar 2 ribben en een nier verkocht om te kunnen genieten, beleggen en te kunnen verbouwen 😄.

Uitbouw, bestrating en veel andere dingen kon ik zelf, dat scheelt veel geld maar kost dan weer veel tijd.

Een huis vinden is tegenwoordig voor veel mensen een drama maar er eentje onderhouden is ook niet heel fantastisch meer.

In iedergeval succes met deze periode Moiety. Ik hoop dat je samen met de rest thuis een beetje de rust hebt kunnen bewaren zover.

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:41
WarsemaW schreef op maandag 12 mei 2025 @ 07:23:
[...]

Heel herkenbaar wat je hier verteld Moiety. Komt hier ook een eind aan een verbouwing van 1.5 jaar. Alles lijkt 3x duurder dan 10 jaar terug toen we de eerste verbouwingen hebben gedaan. Intussen maar 2 ribben en een nier verkocht om te kunnen genieten, beleggen en te kunnen verbouwen 😄.

Uitbouw, bestrating en veel andere dingen kon ik zelf, dat scheelt veel geld maar kost dan weer veel tijd.

Een huis vinden is tegenwoordig voor veel mensen een drama maar er eentje onderhouden is ook niet heel fantastisch meer.

In iedergeval succes met deze periode Moiety. Ik hoop dat je samen met de rest thuis een beetje de rust hebt kunnen bewaren zover.
Gelukkig zitten wij in crypto en bestrijden zo onze eigen inflatie. Het is idd niet best qua prijzen.. ik wilde een kozijntje laten plaatsen in de garage zodat ik daar een werkplek kan creëren, het meest simpele ding kost gewoon 4000+

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-12-2025
Amens schreef op maandag 12 mei 2025 @ 07:31:
[...]

Gelukkig zitten wij in crypto en bestrijden zo onze eigen inflatie. Het is idd niet best qua prijzen.. ik wilde een kozijntje laten plaatsen in de garage zodat ik daar een werkplek kan creëren, het meest simpele ding kost gewoon 4000+
Klopt. Maarja, je wilt ook dat houtnerfje, kleurtje en mooie houtverbindingen.
En voor je het weet sta je weer op de zwarte markt een orgaan aan te bieden.

;w doei laatste stukje van je dunne darm.
Pagina: 1 ... 219 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!