Tuurlijk, jij zit straks op een tapijtje in je (elektrische) S klasse. Heeft voor- en nadelen maar als kilometer knaller zal het absoluut comfortabeler zijn. Achterasbesturing heb ik in de Taycan ook, is ook wel nodig met die sloepen van tegenwoordig, die EQS zal niet korter zijn.Lucky0wn schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:10:
[...]
Thanks, Porsche vs Mercedes heb je bij de Mercedes net iets meer luxe naar mijn idee. Vooral de meedraaiende achterwielen
Anti log eens uit van Darrel's account. Kan echt niet dat je zomaar andere accounts gaat overnemen.Darrell schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:29:
De drek, SOL, TAO, TRUMP, giert alweer door de slowchat.
We verdienen ook gewoon helemaal geen bullrun.
ETH/BTC loopt ook alweer leeg.
Het waren 4 mooie uren!
Het waren 4 mooie uren!
#rekt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gelukkig hebben we PEPE nog..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
toch mooi ETH op local top verkocht
nothing stops this train
Iedere sat die je kan krijgen voor die rommel is mooi meegenomen.
ETH is een relikwie uit het verleden die als gevolg van een perfect storm (crypto was nieuw voor velen, opkomst alts, ICO's) buitenproportionele waarderingen heeft aangetikt.
Op het hoogtepunt hadden sommigens zelfs de illusie dat ETH BTC ging inhalen ("the Flippening"). Hilarisch.
In 2021 nog een laatste stuiptrekking gehad. Deze cycle heeft het definitieve einde ingeluid.
Volgende cycle zakt ETH langzaam weg in het moeras van muntjes op weg naar -99,9%.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-05-2025 11:52 ]
Ik zit ook weer even aan de kant. Tevreden met het herstel. Bij een mooie dip stap ik er weer langzaam in....
[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 09-05-2025 11:53 ]
Na de mooie deal van gisteren, tijd voor nieuwe orders!
1e buy staat klaar op de $102.222
2e buy staat klaar op de $98.222
Zou kunnen, maar de winsten uit BTC zijn in mijn huidige pot voornamelijk voor de leuke dingen. Ik haal nu dus wel degelijk winst uit mijn wallet, maar dat is geen levensveranderend geld. Over een poosje ga ik een pot aanleggen voor de toekomst. DCA instappen en hopen op een mooi rendement.tomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:25:
[...]
Die snap ik niet helemaal, hoezo pak je nu winst, om op korte termijn groter te investeren? Dan kan je het toch net zo goed gewoon laten staan?
ik koop niet meer bij, we zitten in mei en we gaan richting zomer.Remy!!!! schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:53:
Na de mooie deal van gisteren, tijd voor nieuwe orders!
tenzei dip van >20% dan koop ik wel weer.
ik hou wel Shell, zilver en olie in de gaten in tussentijd
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2025 12:05 ]
nothing stops this train
BTC Perpetual op Kucoin, dus ik 'koop' niets (ok ik koop contracten)Kol Nedra schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:03:
[...]
ik koop niet meer bij, we zitten in mei en we gaan richting zomer.
tenzei dip van >20% dan koop ik wel weer.
ik hou wel Shell, zilver en olie in de gaten in tussentijd
Henk en Ingrid zijn ook weer op de hoogte gebracht
https://www.nu.nl/economi...ven-de-100000-dollar.html
https://www.nu.nl/economi...ven-de-100000-dollar.html
Ah dat wist ik niet dat de Porsche dit ook had. Zojuist opgehaald en naar werk gereden en met de draaicirkel van een Fiat 500 de bochten doorgegleden! Fileparkeren is wel wat wennen.tomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:20:
[...]
Tuurlijk, jij zit straks op een tapijtje in je (elektrische) S klasse. Heeft voor- en nadelen maar als kilometer knaller zal het absoluut comfortabeler zijn. Achterasbesturing heb ik in de Taycan ook, is ook wel nodig met die sloepen van tegenwoordig, die EQS zal niet korter zijn.
Qua lengte is het een hele slee, en met de KMs die ik maak in de leaseauto is het wel nodig! 60k+ per jaar. Nu nog even kijken of ik de leasebak uit de bijtelling ga halen en een jaartje verlengen of deze ga gebruiken. Contract loopt in november af.
En fotos uiteraard!
:strip_exif()/f/image/CBXdcx8mINAGcEdU7Fgnfn2g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tJ6N9gAj2wo3F5JdyZ0VI0Q2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Lucky0wn op 09-05-2025 14:15 ]
Dikke bak. Gefeliciteerd!Lucky0wn schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:13:
[...]
Ah dat wist ik niet dat de Porsche dit ook had. Zojuist opgehaald en naar werk gereden en met de draaicirkel van een Fiat 500 de bochten doorgegleden! Fileparkeren is wel wat wennen.
Qua lengte is het een hele slee, en met de KMs die ik maak in de leaseauto is het wel nodig! 60k+ per jaar. Nu nog even kijken of ik de leasebak uit de bijtelling ga halen en een jaartje verlengen of deze ga gebruiken. Contract loopt in november af.
En fotos uiteraard!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Pfoe, zoveel zakelijke km’s ja?Lucky0wn schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:13:
[...]
Ah dat wist ik niet dat de Porsche dit ook had. Zojuist opgehaald en naar werk gereden en met de draaicirkel van een Fiat 500 de bochten doorgegleden! Fileparkeren is wel wat wennen.
En fotos uiteraard!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meerdere malen per maand naar Duitsland/Luxemburg en Frankrijk met daarnaast 60km per dag woon/werkverkeer. Al ga ik deze sowieso niet mee nemen naar Parijs...
Klopt, zo heb ik weer munitie voor de volgende bear.Guere schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:48:
[...]
Haha, heel goed dat je winst neemt. Toch had ik om een of andere reden het beeld van jou dat je een diamond hands BTC hodl'er zou zijn...
Wel forse percentages al in de verkoop gedaan - nog 'maar' 25% van je stack over nu?
En ook om onszelf af en toe een te verwennen met wat mooie dingen
Zo heb je een keer je like terug ouwe reus!Laurens1970 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:32:
[...]
Klopt, zo heb ik weer munitie voor de volgende bear.
BTC €94.837,08
Laurens1970 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:32:
[...]
Klopt, zo heb ik weer munitie voor de volgende bear.
Diamond hands die op het allerlaatste moment toch winst willen pakken op een tasje gure stront
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-05-2025 12:54 ]
@BTC100K2021 moeten we wel weer onder de 100k duiken in de beer... anders heb je minder sats bij een genomen TP in 8x.000

Eerst maar eens zien wat de top gaat worden dit jaar. We zijn al eens aan de onderkant uit de regenboog gelopen. Nu een eerste keer aan de bovenkant? My body is ready....
Edit: hehe nee niet specifiek de jouwe. Maar ik las diverse TPs toen het allemaal wat minder leek te gaan.

Eerst maar eens zien wat de top gaat worden dit jaar. We zijn al eens aan de onderkant uit de regenboog gelopen. Nu een eerste keer aan de bovenkant? My body is ready....
Edit: hehe nee niet specifiek de jouwe. Maar ik las diverse TPs toen het allemaal wat minder leek te gaan.
[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 09-05-2025 13:06 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En weer een plukje SOL de deur uit.
Begin dit jaar een heel stuk van m'n stack verkocht op 250. Op 135 weer een heel deel terug gekocht en nu in plukjes omhoog er weer uit. Gaat mooi!
Begin dit jaar een heel stuk van m'n stack verkocht op 250. Op 135 weer een heel deel terug gekocht en nu in plukjes omhoog er weer uit. Gaat mooi!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Welke TP heb je het over? Mijne?sh4d0wman schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:59:
@BTC100K2021 moeten we wel weer onder de 100k duiken in de beer... anders heb je minder sats bij een genomen TP in 8x.000
[Afbeelding]
In de komende bear duiken we wel onder de 100K hoor, ergens tussen de 50 en 70K lijkt mij wel een realistische bodem.
Welk moment refereer je naar precies? Papa is braquetomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:47:
[...]
Nee, backtest. @gebruikershaes hier had een eerste kans voor je gelegen.
Kan een van de mods BTC70K2026 uit deze groep gooien?BTC100K2021 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:04:
[...]
Welke TP heb je het over? Mijne?
In de komende bear duiken we wel onder de 100K hoor, ergens tussen de 50 en 70K lijkt mij wel een realistische bodem.
Ik wens hier te vertoeven in een echokamer met louter ‘moon’ en ‘bull’.
Bvd
Maktub
Het DCA’en de afgelopen maanden en de extra BTC spot aankopen worden beloond. Mooie prijsactie de afgelopen week.
+20% op de daily, +29% op de weekly... Jep! loopt helemaal leeg!BTC100K2021 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:23:
ETH/BTC loopt ook alweer leeg.
Het waren 4 mooie uren!
[YouTube: Het waren twee fantastische dagen]
Gewoon een correctie, zoals elke coin deze doet. Ik zou Eth deze run nog niet afschrijven... Volgende run? perhaps... Maar dat zeiden we vorige bullrun ook.
MrMrq schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:07:
[...]
Kan een van de mods BTC70K2026 uit deze groep gooien?
Bvd
102.4k backtest vanochtendgebruikershaes schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:07:
[...]
Welk moment refereer je naar precies? Papa is braque. Beetje in niemandsland nu wacht ff op decision.
De MVRV Z-score zit nog niet tussen de 7 en 10; volgens dit model kunnen we nog even voordat de top bereikt is.
https://www.coinglass.com/pro/i/bitcoin-mvrv-zscore
https://www.coinglass.com/pro/i/bitcoin-mvrv-zscore
[ Voor 8% gewijzigd door Eusebius op 09-05-2025 13:15 ]
==
hoi
Volgens mij komen we in de komende bear niet onder de 150kBTC100K2021 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:04:
[...]
Welke TP heb je het over? Mijne?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Laten we eerst boven 109k komen.John245 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:15:
[...]
Volgens mij komen we in de komende bear niet onder de 150k
Wat is je target voor de top dan? 400/500K?John245 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:15:
[...]
Komen we deze bear wel boven de 120~130k? Hopium is leuk, maar straks zitten we elkaar weer aan te kijken hier van: oh, dit was het dan ..John245 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:15:
[...]
==
hoi
240kBTC100K2021 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:17:
[...]
Wat is je target voor de top dan? 400/500K?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Optimistisch maar wel mogelijk. Echter moet er dan wel nog eens insane amount van inflow volgen..
Je ziet die top dan ergens in september tevoorschijn komen?
Edit, in de bear niet onder de 150k? Dat lijkt me wel heel sterk 😬
[ Voor 11% gewijzigd door Rubberen op 09-05-2025 13:23 ]
Ja tussen september en november.Rubberen schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:20:
[...]
Optimistisch maar wel mogelijk. Echter moet er dan wel nog eens insane amount van inflow volgen..
Je ziet die top dan ergens in september tevoorschijn komen?
Edit, in de bear niet onder de 150k? Dat lijkt me wel heel sterk 😬
SOL gaat Ethereum inhalen, over een jaar of 2tomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:01:
Eens kijken wat SOL gaat laten zien, die hou ik ook even in de gaten.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mooi, tegen die tijd heb ik beiden niet meer.Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:48:
[...]
SOL gaat Ethereum inhalen, over een jaar of 2
Ethereum gaat eerst nog naar de 10kGelukszoekr schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:48:
[...]
Zero.
Dat zeiden ze vorige bullrun ook over BNBGelukszoekr schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:48:
[...]
Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:48:
[...]
Ah ja dat was rond 11. Toen had ik net m’n ogen open. Ben ook wat voorzichtiger op het moment dan normaal. Bij clean break van 105 stap ik in. Anders wacht ik op de dip.
Gezien zijn trackrecord zal die bodem dan wel rond de 420k liggen.MrMrq schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:07:
[...]
Kan een van de mods BTC70K2026 uit deze groep gooien?
Bvd
Gefeliciteerd!Lucky0wn schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:55:
Zometeen nieuwe auto maar eens ophalen! Inruil + beetje crypto ( begin dit jaar verkocht, auto moest nog klaargemaakt worden)
Jaar oude Mercedes EQS450 4Matic AMG Line met maar 12600km op de teller
Maar ik moet toch even azijnpissen hoor. Wat kost dat geintje wel niet, 90k? Het is wel een hele effectieve manier over snel vermogen te verbranden
Ballsy statement. Laatste bear was t 20 tot 25% van ath. Dat percentage zal komende bear hoger gaan liggen, bijv rond de 35 tot 45% maar dan kom je nog op een nieuw ath van 275k tot 350kJohn245 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:15:
[...]
Zo'n occasion lijkt me eerder 50-60k te kosten, maar ik kan er ver vanaf zitten. Alsnog een boel geld in ieder gevalGelukszoekr schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:57:
[...]
Gefeliciteerd!
Maar ik moet toch even azijnpissen hoor. Wat kost dat geintje wel niet, 90k? Het is wel een hele effectieve manier over snel vermogen te verbranden
en ADA he, niet vergeten
nothing stops this train
Dan kan je beter naar de 4 jarige cyclus kijken die aardig klopt.Ad Hox schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:16:
Nemen jullie ook winst als je investeert voor de lange termijn? Zeg 5-10 jaar?
Iedereen zegt “vergeet geen winst te nemen”, terwijl ik alleen maar meer BTC wil accumuleren.
Lastig wel.. ben geen (goede) handelaar namelijk
Eerste bulletin had ik geen winst gepakt.
Ineens inleg die -85% staat.
Vervolgens in de bear gekocht en de vorige bullrun leuk verkocht maar veel te weinig.
Dan zie je eigenlijk je winst weer verdampen en kan en kan je weer wachten op de volgende bullrun
Tja, zo kun je het zeker zien. Ik zit zelf ook nog steeds te azen op die LR Defender wat al jaren mijn droomauto is. Mochten we de 150k nog halen dan komt ie er zeker.Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:57:
[...]
Gefeliciteerd!
Vermogen is leuk (heb ook wat vastgoed), maar je moet ook niet vergeten te genieten van dat korte leventje..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ongeveer tussen de 60k en de 90k. Meeste geld is al verbrand door 1e eigenaarChaes schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:01:
[...]
Zo'n occasion lijkt me eerder 50-60k te kosten, maar ik kan er ver vanaf zitten. Alsnog een boel geld in ieder geval
Beetje hetzelfde met de Porsche van @tomtom901 gok ik, first time buyers fee er al vanaf.
Dat was ook precies de reden dat ik geen nieuwe wilde kopen, aangezien vergelijkbare modellen uit 2024 die ik gezien heb direct -50k waarde deden. Vooral omdat dit het 2022-2023 model is van net voor de update welke een grotere accu en wat uiterlijke wijzigingen heeft gehad.
Kwam er zojuist wel achter dat het 1 jaar gratis laden bij Ionity nog niet geactiveerd was; eens gaan proberen of ik dat kan activeren!
Precies dit! moet nog 30+ jaar werken, wil ik er wel van kunnen genieten! En in het begin zijn de blikken van mensen die je eruit zien stappen ook wel goud waardNeoflexNL schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:07:
[...]
Tja, zo kun je het zeker zien. Ik zit zelf ook nog steeds te azen op die LR Defender wat al jaren mijn droomauto is. Mochten we de 150k nog halen dan komt ie er zeker.
Vermogen is leuk (heb ook wat vastgoed), maar je moet ook niet vergeten te genieten van dat korte leventje..
LR Defender is ook machtig mooi!
[ Voor 11% gewijzigd door Lucky0wn op 09-05-2025 14:18 ]
Ons basic scenario hier is ook gewoon een wick naar 420k eind dit jaar hè ? Heb je de memo niet gelezen...Wippie1234 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:58:
[...]
Ballsy statement. Laatste bear was t 20 tot 25% van ath. Dat percentage zal komende bear hoger gaan liggen, bijv rond de 35 tot 45% maar dan kom je nog op een nieuw ath van 275k tot 350k
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik krijg hier schoonmoeder maakt met telefoon foto van tablet met een snedig grapje op faceboek en deelt deze in de familie groepsapp vibes bij.knakworst schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:10:
Boomerkrant schrijft over second best en netwerkupgrade.
[Afbeelding]
Iemand die zijn salaris al naar sats omrekent?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Iedereen moet lekker doen waar hij denkt gelukkig van te worden. Ik kan ook zeker wel genieten van een mooie auto! Zo kijk ik rond voor een NC MX-5 voor de fun.NeoflexNL schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:07:
[...]
Tja, zo kun je het zeker zien. Ik zit zelf ook nog steeds te azen op die LR Defender wat al jaren mijn droomauto is. Mochten we de 150k nog halen dan komt ie er zeker.
Maar wat ik zelf heb ervaren is dat het ook heel snel went. Tienduizenden euro's betalen voor een paar maanden lol. De verhouding klopt niet
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 09-05-2025 14:21 ]
Met de juiste Jenga-skills kan je in zo'n cabrio heel wat pakken ijsthee kwijtGelukszoekr schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:19:
[...]
Zo kijk ik rond voor een NC MX-5 voor de fun.
Zelfde met mensen die 4-5 gewone supercars hebben en 'm vervolgens na 1500km weer verkopen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:19:
[...]
Iedereen moet lekker doen waar hij denkt gelukkig van te worden. Ik kan ook zeker wel genieten van een mooie auto! Zo kijk ik rond voor een NC MX-5 voor de fun.
Maar wat ik zelf heb ervaren is dat het ook heel snel went. Tienduizenden euro's betalen voor een paar maanden lol. De verhouding klopt niet
Porsche GT3, Lambo, Ferarri, etc
Trekt dit niet bizar hard op? Futuristisch interieur ook, leuk schermpje voor de charts. vind m gaafLucky0wn schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:10:
[...]
Ongeveer tussen de 60k en de 90k. Meeste geld is al verbrand door 1e eigenaar
Beetje hetzelfde met de Porsche van @tomtom901 gok ik, first time buyers fee er al vanaf.
Dat was ook precies de reden dat ik geen nieuwe wilde kopen, aangezien vergelijkbare modellen uit 2024 die ik gezien heb direct -50k waarde deden. Vooral omdat dit het 2022-2023 model is van net voor de update welke een grotere accu en wat uiterlijke wijzigingen heeft gehad.
Kwam er zojuist wel achter dat het 1 jaar gratis laden bij Ionity nog niet geactiveerd was; eens gaan proberen of ik dat kan activeren!
We hangen al enige tijd rond 103k. Wat denken de TA kenners ervan? Even naar beneden nu?
iedereen heeft het hier over auto's, en ik maar kijken naar een elektrische fietsGelukszoekr schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:19:
[...]
Iedereen moet lekker doen waar hij denkt gelukkig van te worden. Ik kan ook zeker wel genieten van een mooie auto! Zo kijk ik rond voor een NC MX-5 voor de fun.
Valt tegen; een AMG S-klasse is vooral luxe, en een koets van 2760kg voortstuwen heeft ook wat nodig! 0-100 in 7 of 8 seconden denk ik zo? Voor optrekken kun je beter naar een Taycan, Tesla of Polestar kijken.Alpina schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:31:
[...]
Trekt dit niet bizar hard op? Futuristisch interieur ook, leuk schermpje voor de charts. vind m gaaf
Charts kunnen op de bijrijdersstoel scherm perfect gecast worden vanaf mn telefoon
[ Voor 18% gewijzigd door Lucky0wn op 09-05-2025 14:37 ]
Lekker luxe goederen. Daar waar je "normaal", tig drog redenen voor zoekt om de aanschaf goed te praten, terwijl je wel beter weer. Hoef je nu niet eens over na te denken.Kneepie schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:33:
[...]
iedereen heeft het hier over auto's, en ik maar kijken naar een elektrische fiets
Kijk wel of je de fiets een beetje kan pimpen met 80mm carbon wielen (custom) en wat AXS schakelwerk. En ook een totaal laag gewicht.
Sorry, de TA kenners zijn even druk met autootjesGekkeRipper schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:31:
We hangen al enige tijd rond 103k. Wat denken de TA kenners ervan? Even naar beneden nu?
Lambo stond hoog aan het lijstje, alleen weet ik dat ik voor hetzelfde geld (tweedehands zonder veel opties/carbon) veel meer rijplezier aan deze auto heb dan aan een lambo. Daarnaast is de TCO vele malen lageroNo schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:37:
[...]
Lekker luxe goederen. Daar waar je "normaal", tig drog redenen voor zoekt om de aanschaf goed te praten, terwijl je wel beter weer. Hoef je nu niet eens over na te denken.
Kijk wel of je de fiets een beetje kan pimpen met 80mm carbon wielen (custom) en wat AXS schakelwerk. En ook een totaal laag gewicht.
Bullflag. 105k soon.GekkeRipper schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:31:
Met urban kit hoop ik dan tochNeoflexNL schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:07:
[...]
We zijn nu aan het rangen, zolang we boven 102k zitten kan er zomaar eens nieuwe leg up komen. Zeker 30 minuten voor de US opent.GekkeRipper schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:31:
Sorry, ik weet dat ik dat soms aanzet in mijn enthousiasmeMoiety schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:44:
[...]
Sorry, de TA kenners zijn even druk met autootjes
gewoon rapparteren die berichten over auto's.
Stack Sats
Het is u vergeven.tomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:05:
[...]
Sorry, ik weet dat ik dat soms aanzet in mijn enthousiasme
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vr6bV5w6G1jbT54JD7uX464S.jpg?f=user_large)
Geef nou maar antwoord op de vraag
Hangt beetje van het aanbod af, maar dat zou wel lekker zijn ja
Stovirpi schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:10:
Die Darrell loopt de kantjes er vanaf zie ikStovirpi schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:10:
NFA 🌝knakworst schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:10:
Boomerkrant schrijft over second best en netwerkupgrade.
[Afbeelding]
BTC €94.837,08
This time ik hoop its no different voor jou eth maxi. Als btc maar naar de 420 gaat
nou die fiets is ook duur hoor, iig duurder dan mijn sloopauto waarmee ik rijKneepie schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:33:
[...]
iedereen heeft het hier over auto's, en ik maar kijken naar een elektrische fiets
begint wel meer kuren te krijgen, dus misschien binnenkort andere auto aanschaffen
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2025 15:26 ]
nothing stops this train
Ik ga liever met het OV
boomermarkt is geopend, ben benieuwd of er fomo komt......
nothing stops this train
Prachtig die doffe knallen op aggr.trade zodra er een grote short rekt gaat.
Ja maken ze wel een mooi showtje van altijd heBTC100K2021 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:39:
Prachtig die doffe knallen op aggr.trade zodra er een grote short rekt gaat.
[Afbeelding]
Paar maanden geleden was ik ook aan het kijken voor een nieuwe gezinsauto bij de dealer naar marktplaats naar elektrische fiets haha.Kol Nedra schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:26:
[...]
nou die fiets is ook duur hoor, iig duurder dan mijn sloopauto waarmee ik rij
begint wel meer kuren te krijgen, dus misschien binnenkort andere auto aanschaffen
3 maanden rekt. Geen kip te bekennen.
2 dagen groene dildo's en de big spenders overstromen het topic weer.
My body is ready voor een vrijdagmiddagsprintje naar ath territory.
106k zie ik mogelijks wel wat gesputtertomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:04:
[...]
We zijn nu aan het rangen, zolang we boven 102k zitten kan er zomaar eens nieuwe leg up komen. Zeker 30 minuten voor de US opent.
Never ever financial advice...
Yep rond de 105.5 ish is ook
Dat zou je zeggen. Ondertussen gaat het toch rekt.
Ik poste minimaal iedere zondagDarrell schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:49:
3 maanden rekt. Geen kip te bekennen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/k9x38wXmIsPsTs1VL7EbLUlY.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/CY7krMAQ0w2bITaq6xUo9cX8.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pR9mEYSmLD5Bqg3hOI6QsYlt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wTmb7rcN4Xt5RvKKtxdTepLs.jpg?f=fotoalbum_large)