0.022 ondertussen alweer, ETH is wat aan het goedmaken… nog 300% te gaanBlik1984 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 16:55:
ETH-BTC over de 0.02 heen
Al die haat jegens ETH.... Voorlopig en nog steeds nr2 asset
@knakworst en dan we hebben nog eens ongeveer een half jaar te gaan... (if this time is not different) maar ik heb geen ETH
BTC / XMR (en een flufje TRX voor USDT)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Kan je nagaan hoeveel mensen nog steeds teveel Ethereum hebbenwht_nl schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:14:
Al die haat jegens ETH.... Voorlopig en nog steeds nr2 asset
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee, helaas, verschillende browsers, InPrivate, andere laptop. Allemaal kapot.knakworst schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:08:
[...]
Als in een private window wel goed werkt, even de cookies weggooien.
Zie ik wel vaker, en even later werkt het weer prima.
Niet belangrijk verder, wel irritant
sh4d0wman schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 07:24:
@resusaapje die de SC binnen komt...
[Afbeelding]
Gefeliciteerd rukker! Dat je maar een mooie grote groene kaars mag zien vandaag.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ach ja, voorlopig verdien ik er prima meeGelukszoekr schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:19:
[...]
Kan je nagaan hoeveel mensen nog steeds teveel Ethereum hebben
Die +20% van eth is wel indrukwekkend hoor. Die daling van de afgelopen maanden was alleen nog indrukwekkender.
Ja ETH laat mooie moves zien. Kan ik ineens toch een moederdag cadeautje kopen voor vrouwliefknakworst schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:24:
Die +20% van eth is wel indrukwekkend hoor. Die daling van de afgelopen maanden was alleen nog indrukwekkender.
IN-THE-MONEY, IK HERHAAL, IN-THE-MONEY
Heeft ook lang geduurd danGretzkyus schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:28:
Gretzkyus schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:28:
Niet vergeten winst te nemen hè
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het buitelt hier over elkaar heen van de verkooporders... wel benieuwd of er ook mensen zijn die er bij 85k en lager uit zijn gegaan en nu nog wachten op een nieuwe entree. Of een klassieke sell low, buy high hebben gedaan. Het probleem voor mij is dat ik te veel besmet ben: de best presterende asset verkopen voelt volkomen onlogisch als je beleggingshorizon meer dan zeg 5 jaar is.
Michael Saylor speaking.Magpie schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:37:
Het buitelt hier over elkaar heen van de verkooporders... wel benieuwd of er ook mensen zijn die er bij 85k en lager uit zijn gegaan en nu nog wachten op een nieuwe entree. Of een klassieke sell low, buy high hebben gedaan. Het probleem voor mij is dat ik te veel besmet ben: de best presterende asset verkopen voelt volkomen onlogisch als je beleggingshorizon meer dan zeg 5 jaar is.
Ik heb bij 85k 25% eruit gedaan en bij 95k 50%.Magpie schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:37:
Bij beleggen hoort ook winst nemen
Haha, heel goed dat je winst neemt. Toch had ik om een of andere reden het beeld van jou dat je een diamond hands BTC hodl'er zou zijn...Laurens1970 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:43:
Ik heb bij 85k 25% eruit gedaan en bij 95k 50%.
Bij beleggen hoort ook winst nemen
Wel forse percentages al in de verkoop gedaan - nog 'maar' 25% van je stack over nu?
Dat heb ik ook bij dezeKol Nedra schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 08:51:
[...]
krijg toch vaak wel kippenvel bij dit filmpje, de muziek maakt het episch, of ben ik de enige?
Meer bedrijven die smerige fiat obligaties uitgeven en btc kopen. Kan niet fout gaan.
https://www.crypto-inside...oin-dit-is-pas-het-begin/
https://www.crypto-inside...oin-dit-is-pas-het-begin/
diamond hands wie @Laurens1970 ?Guere schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:48:
[...]
Haha, heel goed dat je winst neemt. Toch had ik om een of andere reden het beeld van jou dat je een diamond hands BTC hodl'er zou zijn...
Wel forse percentages al in de verkoop gedaan - nog 'maar' 25% van je stack over nu?
nee joh hij moet 24/7 zijn handjes gebruiken om duimpjes te geven
nothing stops this train
Wat een activiteit opeens hier. Blij dat er er in mijn ETH bag weer wat leven zit. Had eigenlijk alweer een correctie verwacht maar dit is ook prima
Lol, bitvavo weer plat of ligt dat aan mij?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De mobiele app doet het gewoon bij mij. Iedereen zit weer naar zijn gainzzz of beperktere verliezen te kijkenNeoflexNL schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:57:
Lets goo to the moon
[ Voor 70% gewijzigd door AMDFreak op 09-05-2025 09:58 ]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
En na maanden afzien, en DCA’en
Staat mijn portfolio nu eindelijk in de plus 🥳
:gifsicle():strip_exif()/f/image/odQWsYd1RfjkbKyUOrAYEwHN.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UZPasyrli9SZkEOVmbaxvxPS.gif?f=user_large)
Staat mijn portfolio nu eindelijk in de plus 🥳
:gifsicle():strip_exif()/f/image/odQWsYd1RfjkbKyUOrAYEwHN.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UZPasyrli9SZkEOVmbaxvxPS.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
De mobiele app doet het wel. Op de website krijg ik de melding "no healthy upstream"NeoflexNL schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:57:
Eens kijken wat SOL gaat laten zien, die hou ik ook even in de gaten.
App doet het nu ook weer bij mij idd!Frozen-North schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:59:
[...]
De mobiele app doet het wel. Op de website krijg ik de melding "no healthy upstream"
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Mijn bags zijn tegenwoordig BTC, ETH en SOL dus ik ben ook benieuwdtomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:01:
Eens kijken wat SOL gaat laten zien, die hou ik ook even in de gaten.
Ik heb vrij recentelijk SOL weer wat teruggekocht. Heb toen met die $TRUMP craze bijna al mijn SOL verkocht op 240-260, dus nu eens kijken of zo'n ritje er weer in zit.Pseudoniem schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:03:
[...]
Mijn bags zijn tegenwoordig BTC, ETH en SOL dus ik ben ook benieuwd!
Ada ook door zn bullmarketdoors aan het breken
Nou die dip moet vast ook wel even zeer gedaan hebben, maar heb er alle vertrouwen in dat die 1K nog wel komt. Die 17K per TAO niet, dat waren voorspellingen van voor maart 2024 en voor de binance listing.
Ik denk dat we een leuke run gaan zien in alts de komende periode als BTC zich een beetje koest houdt/rustig omhoog krabbelt, maar een oldschool altseason waarbij Alts nog x20 gaan vanuit hier, nee die verwacht ik niet meer. Die pak je mijns inziens alleen in de bear, waarbij je ook de mazzel moet hebben.
Ik had er een paar die dat deden, om vervolgens harder te crashen dan een gladde ondernemer met mondkapjes.
Daarom, neem tijdig uw winsten voordat u door een beer wordt opgegeten.
Het risico van afschalen / winst nemen zit (zoals altijd bij beleggen) in het mentale gedeelte: als bitcoin doorschiet naar bijvoorbeeld 150k is er het realistische scenario dat de FOMO intreedt. En dan heb je een klassieke sell low - buy high te pakken.
Maar wie weet halen we die niveaus niet en zal ik in de bear hier met spijt aan terugdenken. Dan rest mij niets anders dan uitzitten, geld verdienen met werken, wat geladderd bijkopen onder de 50k en vertrouwen op het trackrecord van bitcoin met 30%+ CAGR. Ik heb een kleine mentale oefening kunnen doen met de 30% dip.
We gaan het meemaken!
Maar wie weet halen we die niveaus niet en zal ik in de bear hier met spijt aan terugdenken. Dan rest mij niets anders dan uitzitten, geld verdienen met werken, wat geladderd bijkopen onder de 50k en vertrouwen op het trackrecord van bitcoin met 30%+ CAGR. Ik heb een kleine mentale oefening kunnen doen met de 30% dip.
We gaan het meemaken!
Denk dat we <70k niet meer gaan zien.Magpie schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:07:
Het risico van afschalen / winst nemen zit (zoals altijd bij beleggen) in het mentale gedeelte: als bitcoin doorschiet naar bijvoorbeeld 150k is er het realistische scenario dat de FOMO intreedt. En dan heb je een klassieke sell low - buy high te pakken.
We gaan het meemaken!
Tsja, zolang je winst niet realiseert is het geen winst. Dus daarom tijdig nemen anders ga je weer nat met zo'n 30% terugtest.Magpie schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:07:
We gaan het meemaken!
Eens, ben door die subnets met name TAOhash (Bitcoin minen met AI) aan bijna 200 stukkies geraakt. Op 900 ben ik er al grotendeels uit, dan geloof ik het wel.Don Guacamole schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:06:
[...]
Nou die dip moet vast ook wel even zeer gedaan hebben, maar heb er alle vertrouwen in dat die 1K nog wel komt. Die 17K per TAO niet, dat waren voorspellingen van voor maart 2024 en voor de binance listing.
Ik denk dat we een leuke run gaan zien in alts de komende periode als BTC zich een beetje koest houdt/rustig omhoog krabbelt, maar een oldschool altseason waarbij Alts nog x20 gaan vanuit hier, nee die verwacht ik niet meer. Die pak je mijns inziens alleen in de bear, waarbij je ook de mazzel moet hebben.
Ik had er een paar die dat deden, om vervolgens harder te crashen dan een gladde ondernemer met mondkapjes.
Tegenover de angst voor het mislopen van een hogere ongerealiseerde winst staat het plezier dat je winstherinvestering oplevert.
Dus geld eruit, doe er iets moois mee dat langdurig een glimlach geeft. Een vakantie, een huis, een keuken, een espressomachine.
Dus geld eruit, doe er iets moois mee dat langdurig een glimlach geeft. Een vakantie, een huis, een keuken, een espressomachine.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Nemen jullie ook winst als je investeert voor de lange termijn? Zeg 5-10 jaar?
Iedereen zegt “vergeet geen winst te nemen”, terwijl ik alleen maar meer BTC wil accumuleren.
Lastig wel.. ben geen (goede) handelaar namelijk
Iedereen zegt “vergeet geen winst te nemen”, terwijl ik alleen maar meer BTC wil accumuleren.
een Porschetroje schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:13:
Tegenover de angst voor het mislopen van een hogere ongerealiseerde winst staat het plezier dat je winstherinvestering oplevert.
ik voel dit alweer, maar aangezien het mei is ben ik al wat winsten aan het nemen, historisch gezien is de zomer zwak dus dan is de plan om dan weer voorzichtig in te schalen.
nothing stops this train
;-) Kan natuurlijk ook. Is die 911 er al?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Zo weer terug op de basis, even lekker weg geweest.
Ik zeg het al jaren, BTC = 100K+
DE HARDSTE ASSET TER WERELD
Ik zeg het al jaren, BTC = 100K+
DE HARDSTE ASSET TER WERELD
Zekers. Lees maar terug.
Ah super! Ik heb dat even gemist!
Tot nu toe pak ik wel winst. Op korte termijn ga ik groter investeren in BTC en dat is echt een lange termijn pot (10 jaar). Juist door daar geen winst te pakken, hoop ik middels rente op rente een flink stuk vermogen op te bouwen.Ad Hox schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:16:
Nemen jullie ook winst als je investeert voor de lange termijn? Zeg 5-10 jaar?
Die snap ik niet helemaal, hoezo pak je nu winst, om op korte termijn groter te investeren? Dan kan je het toch net zo goed gewoon laten staan?Amens schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:23:
[...]
Tot nu toe pak ik wel winst. Op korte termijn ga ik groter investeren in BTC en dat is echt een lange termijn pot (10 jaar). Juist door daar geen winst te pakken, hoop ik middels rente op rente een flink stuk vermogen op te bouwen.
Hadden wij geen oranje Lambo afgesproken voor de verdere bull gains?
* sh4d0wman heeft de 100k gemist. Komt natuurlijk als ik lig te slapen....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ETH is wel aardig los
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De drek, SOL, TAO, TRUMP, giert alweer door de slowchat.
We verdienen ook gewoon helemaal geen bullrun.
Pieter van Puur heeft er nog een paar.sh4d0wman schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:26:
[...]
Hadden wij geen oranje Lambo afgesproken voor de verdere bull gains?![]()
* sh4d0wman heeft de 100k gemist. Komt natuurlijk als ik lig te slapen....
https://puurleusden.nl/oc...orghini&bodyStyle=&page=1
Uiteraard nadat ik die recent in de dip verkocht heb (met winst).sjorremans schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:28:
ETH is wel aardig los
Maktub
Pack it up boys, our 4-year long parabolic uptrend just broke down. pic.twitter.com/gI4sZx3dLL
— CryptoAmsterdam (@damskotrades) 9 mei 2025
Voor mij is die volatiliteit niet iets om op te handelen (verkopen of kopen), maar is het een kenmerk van de adoptiefase van Bitcoin (naar store of value). En iets wat helaas komt met de superieure rendementen en uitgezeten moet worden. Ik zag de berichten hier toen we onder de 80k doken, alsof we klaar waren met deze run. Ik had in ieder geval niet de ballen gehad, laat staan de glazen bol, om toen (weer) in te stappen.tomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:09:
[...]
Tsja, zolang je winst niet realiseert is het geen winst. Dus daarom tijdig nemen anders ga je weer nat met zo'n 30% terugtest.
Voor mij is winst of verlies onafhankelijk van of het gerealiseerd is of niet:
- Als Bitcoin naar nul gaat, dan heb ik een hoop waarde ingeleverd en ook de inleg aan fiat geld verloren zien gaan (die laatste had ik dan achteraf beter in aandelen kunnen stoppen).
- Als Bitcoin naar 1 mln gaat, ben ik op dat moment erg vermogend ongeacht of ik verkoop of niet.
En bij verkopen moet het toch weer ergens heen waar het aan risico is blootgesteld (ook bij fiat/sparen door inflatie).
Dus voor mij: lange termijn beleggen in Bitcoin = HODL. Maar nogmaals: meerdere wegen naar Rome, ook alle begrip voor.
Trump. Blijkbaar zijn er vrijwilligers gevonden die met hem willen eten.Darrell schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:29:
Die BTC.D moet wel een beetje sterk blijven, anders is de top voor BTC nabij.Darrell schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:29:
Met kracht dalen tot onder de 60% dominance = rustig uitschalen. Historisch gezien is er dan niet veel meer te halen qua gains voor BTC. Uiteraard kan het deze keer anders zijn, retail moet eigenlijk nog wakker worden. Maar de vraag is of retail budget heeft om stuk te slaan op magische internetmuntjes.
[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-05-2025 10:36 ]
Is al vaker gezegd, door mij en oa @anti elppa maar als het bloed door de straten loopt moet je juist kopen. Zit je misschien nog iets te hoog, maar de risk reward is dan een stuk beter.Magpie schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:32:
[...]
Ik zag de berichten hier toen we onder de 80k doken, alsof we klaar waren met deze run. Ik had in ieder geval niet de ballen gehad, laat staan de glazen bol, om toen (weer) in te stappen.
Maybe ja, maar dat hoeft niet meteen. Kan best even geparkeerd staan imo om een kans qua rendeament te zoeken. Maar zoals je zegt meerdere wegen naar Rome.Magpie schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:32:
[...]
En bij verkopen moet het toch weer ergens heen waar het aan risico is blootgesteld (ook bij fiat/sparen door inflatie).
De kurk is er echt af bij eth.
ETH stond dan ook veel te laag in verhouding met BTC. Logische correctie wat mij betreft.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
wow ETH, 60% verkocht, de andere 40% hou ik vast tot momentum zwakker wordt....
nothing stops this train
To soonKol Nedra schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:39:
wow ETH, 60% verkocht, de andere 40% hou ik vast tot momentum zwakker wordt....
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Te laat. Sta met mijn alts nu gemiddeld op -57,24%.Don Guacamole schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:06:
[...]
Dus toch weer een hoop geleerd. Nu hopen dat die bags er nog een beetje knap uit kunnen en dan is er weer een maxi geboren.
 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 
geen fiat voortomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:36:
[...]
Is al vaker gezegd, door mij en oa @anti elppa maar als het bloed door de straten loopt moet je juist kopen. Zit je misschien nog iets te hoog, maar de risk reward is dan een stuk beter.
[...]
Maybe ja, maar dat hoeft niet meteen. Kan best even geparkeerd staan imo om een kans qua rendeament te zoeken. Maar zoals je zegt meerdere wegen naar Rome.
het is winst, zit voornamelijk in BTC, klein deel euro
nothing stops this train
Quote:Wispe schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:42:
Wat heeft Trump nu weer gedaan?
"Go buy stocks" aka risk-off.
Nee, backtest. @gebruikershaes hier had een eerste kans voor je gelegen.
Dat is natuurlijk ook wat mijn VCA strategie doet.tomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:36:
[...]
Is al vaker gezegd, door mij en oa @anti elppa maar als het bloed door de straten loopt moet je juist kopen. Zit je misschien nog iets te hoog, maar de risk reward is dan een stuk beter.
Bij stijgingen minder kopen en in het extreme geval verkopen.
Bij dalingen kopen en hoe groter de daling hoe meer er gekocht moet worden.
Daar zit ook het nadeel t.o.v. DCA want je moet wel een serieuze pot langs de kant hebben staan.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik zie daar wel een mooie trendbreuk anders.Kol Nedra schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:50:
ETH zal vast nu afkoelen en winst gaat richting BTC
[Afbeelding]
Wil je eigenlijk altijd toch, ik zou me niet kunnen voorstellen om geen cash on hand te hebben voor kansen. Alternatief is een stuk op margin doen (en dat dan aflossen, of gewoon alleen het meerdere). Stel je pakt 0.5 BTC op 80k met margin, en je verkoopt het nu, dan steek je toch mooi 12k in je zak.John245 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:50:
[...]
Daar zit ook het nadeel t.o.v. DCA want je moet wel een serieuze pot langs de kant hebben staan.
een terugtest naar 0.022?
ben geen TA expert
nothing stops this train
@knakworst jij misschien? Was ook weg gecensureerd.bsmpower schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 07:46:
@The Redman had je wat te zeggen? Bericht is al weer weg gecensureerd voordat ik het bericht kon lezen.
zoiets?Kol Nedra schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:50:
ETH zal vast nu afkoelen en winst gaat richting BTC
[Afbeelding]
Zometeen nieuwe auto maar eens ophalen! Inruil + beetje crypto ( begin dit jaar verkocht, auto moest nog klaargemaakt worden)
Jaar oude Mercedes EQS450 4Matic AMG Line met maar 12600km op de teller
Jaar oude Mercedes EQS450 4Matic AMG Line met maar 12600km op de teller
[ Voor 11% gewijzigd door Lucky0wn op 09-05-2025 10:58 ]
Was de moeite niet waard om op te reageren.bsmpower schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:54:
[...]
@knakworst jij misschien? Was ook weg gecensureerd.
Volgens mij is het hele idee van mod edits dat jij geen nare opmerkingen meer naar je hoofd krijgt of zomaar in discussies wordt gesleept. Als je dan zelf alsnog naar de opmerkingen gaat vragen kan @Taro net zo goed niet meer gaan ingrijpen...
Veel veilige kilometers!Lucky0wn schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:55:
Zometeen nieuwe auto maar eens ophalen! Inruil + beetje crypto ( begin dit jaar verkocht, auto moest nog klaargemaakt worden)
Mercedes EQS450 4Matic AMG Line
Daarom was het weggecensureerd. Maar btc gaat lekker tochbsmpower schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:54:
[...]
@knakworst jij misschien? Was ook weg gecensureerd.
Van mij hoeft het ook niet. Lees ze juist graag. Blijft bijzonder dat mensen van volwassen leeftijd nog lol halen uit het pesten van anderen...Guere schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:55:
[...]
Volgens mij is het hele idee van mod edits dat jij geen nare opmerkingen meer naar je hoofd krijgt of zomaar in discussies wordt gesleept. Als je dan zelf alsnog naar de opmerkingen gaat vragen kan @Taro net zo goed niet meer gaan ingrijpen...
Het komt de algehele sfeer (die ook een trendbreuk gezien heeft) niet ten goede, dus uiteraard grijpen we in. Aan jou dus ook de vraag om het daar verder bij te laten en je op positieve dingen te richtenbsmpower schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:57:
[...]
Van mij hoeft het ook niet. Lees ze juist graag. Blijft bijzonder dat mensen van volwassen leeftijd nog lol halen uit het pesten van anderen...
Heb beide, verdien ik dan een halve bullrun?Darrell schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:29:
Inderdaad wil ik altijd cash hebben. Ik hou aan dat bij een dip van 30% er voldoende cash voorhanden is om de inleg te kunnen doen.tomtom901 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:52:
[...]
Wil je eigenlijk altijd toch, ik zou me niet kunnen voorstellen om geen cash on hand te hebben voor kansen. Alternatief is een stuk op margin doen (en dat dan aflossen, of gewoon alleen het meerdere). Stel je pakt 0.5 BTC op 80k met margin, en je verkoopt het nu, dan steek je toch mooi 12k in je zak.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Thanks, Porsche vs Mercedes heb je bij de Mercedes net iets meer luxe naar mijn idee. Vooral de meedraaiende achterwielen
Ik zit al weken, misschien maanden naar mijn eth stack te kijken van.... Doe eens wat.... Maar lang geduld wordt eindelijk beloond.
Nog steeds diep in het rood op Eth voor mij. Maar ben blij dat ik toch heb vastgehouden en niet weer ben gaan wisselen.
Nog steeds diep in het rood op Eth voor mij. Maar ben blij dat ik toch heb vastgehouden en niet weer ben gaan wisselen.
Het werkt met een puntensysteem.
Meer dan 50% BTC = 5 punten.
Iedere post in dit forum staat gelijk aan 0,01 punt. Posts met memes tellen dubbel.
Voor ieder bezoek aan MonkeyTown of Centerparcs gaat er 1 punt af.
Voor iedere shitcoin wordt eveneens 1 punt in mindering gebracht.
Je kunt jouw bullrun aanvragen via DM bij de mods.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-05-2025 11:18 ]
Ik kan bevestigen dat bij een rijdende Porsche ook de achterwielen meedraaien
Maktub
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/mhqhlLxx8YZz38lI8RhVwpmN.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b4VOqGgfICI1pSlQXzrVx13P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jtgtw7yI8S2ArmS3bPEhPy9A.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/BHuqvViRgTQX83kqKfmI11XT.png?f=fotoalbum_large)