Ja bizar he. Echt bizar.knakworst schreef op donderdag 17 april 2025 @ 18:23:
[...]
Dit soort uitspraken van een president, tornen aan de onafhankelijkheid van de FED, waren pakweg 6 maanden geleden, toch ondenkbaar.
Bitcoin wat doet u nu! ...
Nog geen significante levels denk ik!
Kijken wat er gebeurd op 85600, als we daar haperen of doorknallen.. als we er doorknallen kan het leuk worden..
Never ever financial advice...
Misschien hierdoor?keanu_ schreef op donderdag 17 april 2025 @ 20:21:
Bitcoin wat doet u nu! ...
Deal over mineralen tussen VS en Oekraïne wordt volgende week donderdag ondertekend, volgens Trump
De Verenigde Staten en Oekraïne zullen volgende week donderdag een deal sluiten over minerale grondstoffen. Dat zei president Donald Trump tijdens een persconferentie in het Witte Huis.
Gisteren liet de Oekraïense economieminister Yulia Svyrydenko weten dat er "substantiële vooruitgang" was in de onderhandelingen tussen de twee landen. Trump wil zo'n deal sluiten om de miljarden dollars aan militaire steun aan Oekraïne terug te verdienen. Het maakt deel uit van zijn plan om de oorlog in het land te beëindigen.
Bijna alle beurzen zijn dicht wegens Goede Vrijdag. Goede Vrijdag: de meeste Europese en Amerikaanse markten (o.m. Euronext, Frankfurt, Londen en Wall Street) zijn gesloten, ook Hongkong is dicht.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zou me niets verbazen als we in het 4 dagen lange weekend nog eens goed REKT gaan, en daarna tussendoor weer een keer MOON.kazzzdafke schreef op donderdag 17 april 2025 @ 20:23:
Kijken wat er gebeurd op 85600, als we daar haperen of doorknallen.. als we er doorknallen kan het leuk worden..
Valt allemaal tegen. M'n SOL op €119 weer verkocht. Toch ruim 4% winst in een paar dagenGelukszoekr schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:57:
Deze week een relief rally. Trump heeft nogmaals uitzonderingen gemaakt op de tariffs.
Dan verkoop ik volgende week m'n €115 sol voor €140 en kunnen we door met de bear
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mini pumpje en lijkt voor korte duur, tijd dat Bitcoin eens echt richting kiest dit rangen is ook niks toch?
Meh. Ga gewoon 100k+. Dit is weer eindeloos geschommel. Leuk als je trader bent, maar ik herken die signalen toch niet.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
69k is ook prima hoorByteMe_ schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:23:
Meh. Ga gewoon 100k+. Dit is weer eindeloos geschommel. Leuk als je trader bent, maar ik herken die signalen toch niet.
Yeah right. Bij zo’n actie kijk je tegen een total meltdown aan. Ik denk dat je dan naast goud nog het best in euro’s kan zittenknakworst schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:34:
[...]
En bitcoin ook. Want de marionet van Trump die er dan gaat zitten, moet de rente verlagen en printen.
Doen ze in de US ook aan paasmaandag vrij? Beurs dicht enzo? Misschien kan BTC dan gewoon ff zonder gedoe verder omhoog kabbelen.
They who buy the dip, deserves the rip.
Remindme in 12 months.kbuntu schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:27:
[...]
Yeah right. Bij zo’n actie kijk je tegen een total meltdown aan. Ik denk dat je dan naast goud nog het best in euro’s kan zitten
1e paasdag dicht dan zoekt iedereen eitjes, 2e paadag gewoon open las ik op internet.Danjel schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:27:
Doen ze in de US ook aan paasmaandag vrij? Beurs dicht enzo? Misschien kan BTC dan gewoon ff zonder gedoe verder omhoog kabbelen.
antwoord van Powell toen Donald Trump vroeg om te stoppen met zijn werk:
My official response to Donald Trump about my resignation pic.twitter.com/JaDhMOwsmB
— Not Jerome Powell (@alifarhat79) 17 april 2025
nothing stops this train
Volgens mij kregen we bij het vorige nieuws dat de deal rond zou zijn (wat achteraf niet klopte) ook een klein pompje.Stukfruit schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:41:
[...]
Bitcoin zit in Oekraïne in de grond? Dat is wel nieuws ja!
Het hangt er een beetje vanaf wat er in de grond zit en hoe makkelijk/snel het er uit kan komen. Stel dat USA ook met Canada een deal maakt en door beide minder afhankelijk van Winnie wordt.... dan zal het moeilijker zijn om over de tariffs te onderhandelen voor China. Gisteren was Xi in Cambodja, daarvoor VN? dus die is hier in de regio ook druk in onderhandeling.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die zijn een paar uur later al terug aan het krabbelen:Frozen-North schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:42:
[...]
Volgens mij kregen we bij het vorige nieuws dat de deal rond zou zijn (wat achteraf niet klopte) ook een klein pompje.
https://nos.nl/artikel/25...edesgesprekken-stilvallen
Zelfde tactiek als Putin: eerst zeggen dat je wil, uitstellen, nog een keer zeggen dat je wil, nog eens uitstellen, tussendoor een dreigement, nog een keer zeggen dat je wil en daarna zeggen dat je er niet in meegaat omdat de bedreigde partij niet aan de eisen van de agressor wil voldoen.
De VS hebben nu samen met Noord Korea, Belarus, Niger, Soedan en Rusland tegen de VN-resolutie "Cooperation between the United Nations and the Council of Europe" gestemd.
Ik zou van Trump even geen pump meer verwachten
Dat zit wel Schnorr.
De grondstoffen zitten vooral in het nu bezette gebied van Rusland.Frozen-North schreef op donderdag 17 april 2025 @ 20:26:
[...]
Misschien hierdoor?
De Verenigde Staten en Oekraïne zullen volgende week donderdag een deal sluiten over minerale grondstoffen. Dat zei president Donald Trump tijdens een persconferentie in het Witte Huis.
[...]
De verwerkingsindustrie staat vooral in China en bouw je niet zo maar even ergens anders op.
Dus Rusland moet foetsie uit Oekraine. Dan zit de VS nog met hun onbewerkte mineralen. Gaan ze naar China? Die hebben nu een pressiemiddel. Willen ze het verwerken in de VS? Kost 10 jaar om op te bouwen (aldus een analist wat ik laatst ergens hoorde).
Dus volgens mij schiet de VS zichzelf in de voet met deze mineralendeal.
==
hoi
My official response to Donald Trump about my resignation pic.twitter.com/JaDhMOwsmB
— Not Jerome Powell (@alifarhat79) 17 april 2025
Het gaat om op papier te winnen. Virtual gains!Eusebius schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:50:
[...]
De grondstoffen zitten vooral in het nu bezette gebied van Rusland.
De verwerkingsindustrie staat vooral in China en bouw je niet zo maar even ergens anders op.
Dus Rusland moet foetsie uit Oekraine. Dan zit de VS nog met hun onbewerkte mineralen. Gaan ze naar China? Die hebben nu een pressiemiddel. Willen ze het verwerken in de VS? Kost 10 jaar om op te bouwen (aldus een analist wat ik laatst ergens hoorde).
Dus volgens mij schiet de VS zichzelf in de voet met deze mineralendeal.
Gratis geld boys:
Telt gebruiken in het centrum van Amsterdam ook?Coldcat schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:07:
[...]
Het gaat om op papier te winnen. Virtual gains!
Gratis geld boys:
[Afbeelding]
Donderdag 1 mei? Dan moet ik eerst even de trein pakken en 9200 kilometer onderweg. Hoeveel Bitcoin zou dat kosten?
Edit: oh, voor 0,00403713 BTC kan dat al, zie ik
Edit: oh, voor 0,00403713 BTC kan dat al, zie ik
Dat zit wel Schnorr.
Ik zit all-in paaseitjes. Mijn paasfolio:kbuntu schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:27:
[...]
Yeah right. Bij zo’n actie kijk je tegen een total meltdown aan. Ik denk dat je dan naast goud nog het best in euro’s kan zitten
50% melk
50% wit
eieren is een hot topic op XBTC100K2021 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 14:18:
[...]
Ik zit all-in paaseitjes. Mijn paasfolio:
50% melk
50% wit
iets met hobbykip eieren zeer gevaarlijk ivm pfas....maar alleen die van de supermarkt is betrouwbaar
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2025 15:17 ]
nothing stops this train
Daarom zit ik in paashazen.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 15:16:
[...]
eieren is een hot topic op X
iets met hobbykip eieren zeer gevaarlijk ivm pfas....maar alleen die van de supermarkt is betrouwbaar
90% Lindt
10% Milka
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Paaseitjes zijn hier niet te koop, tenzij @sh4d0wman iets weet wat ik niet weet
Dat zit wel Schnorr.
https://www.ad.nl/buitenl...erden-miljarden~a526faae/
Die koersdaling van Tesla wordt snel terugverdiend
Die koersdaling van Tesla wordt snel terugverdiend
Alpina schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:23:
[...]
Telt gebruiken in het centrum van Amsterdam ook?
:strip_exif()/f/image/nIg5JXr1MgMFr4om9ieIyGVk.png?f=user_large)
Dick Snoof
en aans löpt wa vast
Leuk, ik kan. Vlees regel ik. Wie het bier? En wie neemt de BBQ mee?Coldcat schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:07:
[...]
Het gaat om op papier te winnen. Virtual gains!
Gratis geld boys:
[Afbeelding]
Is bekend waar t precies is? Kan evt. ook wel even aankomen fietsen.Moiety schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 17:33:
[...]
Leuk, ik kan. Vlees regel ik. Wie het bier? En wie neemt de BBQ mee?
en aans löpt wa vast
JUST IN: 🇺🇸 White House says President Trump is studying whether he has the ability to fire Fed Chair Jerome Powell. pic.twitter.com/wIukMqnvc1
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 18 april 2025
nothing stops this train
Aanmelden, uitgekozen worden, en je weet het. Vrees dat het daarna niet de bedoeling is dat je het hier deelt. Of nie?filthy rich schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 17:44:
[...]
Is bekend waar t precies is? Kan evt. ook wel even aankomen fietsen.
Koop je eigen ei en beschilder hetStukfruit schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 15:36:
Paaseitjes zijn hier niet te koop, tenzij @sh4d0wman iets weet wat ik niet weet
hilarische klote geintjes: dit zijn die preserved/century eggs
Een "paasei" van chocolade ga je niet vinden. Wel "Easter eggs"
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja maar ik ben dus niet uitgenodigd, maar wil wel bierMoiety schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 18:33:
[...]
Aanmelden, uitgekozen worden, en je weet het. Vrees dat het daarna niet de bedoeling is dat je het hier deelt. Of nie?
en aans löpt wa vast
hahahah dat heeft ie in zijn 1e termijn ook 100x "onderzocht"
Ik pak de popcorn vast
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dank, ik zal eens kijkensh4d0wman schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 18:33:
[...]
Koop je eigen ei en beschilder hetof je gaat naar de supermarkt en koopt deze:
[Afbeelding]
hilarische klote geintjes: dit zijn die preserved/century eggshoe heet dat ook al weer in NL?
Een "paasei" van chocolade ga je niet vinden. Wel "Easter eggs"o.a. Villa Market en wellicht Tops. Ben je lui, kijk op Lazada. Dan leveren ze het aan de deur af.
Zolang de Bitcoinen maar niet worden verstopt in de voortuin en de koers aan het einde van dit jaar door het dak gaat kan ik wel wat paaseitjes missen.
Dat zit wel Schnorr.
Wat een saaie dag. Beurzen zeker dicht in de US?
Ik ben ook fucked.Gelukszoekr schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:16:
[...]
Valt allemaal tegen. M'n SOL op €119 weer verkocht. Toch ruim 4% winst in een paar dagen
$TAO is an anchor of my #Altcoin portfolio.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 18 april 2025
I think that, once it cracks $280, we'll start to see a massive move towards $480.
It's the first mover and I think it will be a strong mover.
If we get to $480 without the other altcoins moving around, yes, I'll be rebalancing the… pic.twitter.com/TyjcAlCL0X
3 dagen later, 140 euro.Gelukszoekr schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:16:
[...]
Valt allemaal tegen. M'n SOL op €119 weer verkocht. Toch ruim 4% winst in een paar dagen
Althans, goed op weg.
The story of alts, bagholder for life of pumpen zodra verkocht.
Ja, ik was net te vroeg. Maar zoals je weet maakt dat niks uit. Ik ben geen @bsmpower. Je kiest een moment om in- en uit te stappen. Het liefst met winst. Wat er daarna gebeurt moet je je niet gek door laten maken.knakworst schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 08:54:
[...]
3 dagen later, 140 euro.
Althans, goed op weg.
The story of alts, bagholder for life of pumpen zodra verkocht.
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 19-04-2025 09:20 ]
Heeft iemand hier ervaring met Fountain voor het verdienen van wat extra sats?
aanrader om te luisteren/kijken:
[YouTube: https://youtu.be/SwPusQDH1Q0?si=y6O4V90fcJ7lm1pE]
ik had hem gisteren geluisterd op het werk, fijne stem en blijft boeiend.
bitcoin komt er trouwens niet in voor....
stukje geschiedenis, het gaat over het loslaten van goudstandaard
[YouTube: https://youtu.be/SwPusQDH1Q0?si=y6O4V90fcJ7lm1pE]
ik had hem gisteren geluisterd op het werk, fijne stem en blijft boeiend.
bitcoin komt er trouwens niet in voor....
stukje geschiedenis, het gaat over het loslaten van goudstandaard
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 19-04-2025 14:49 ]
nothing stops this train
embedding werkt weer eens niet
[ Voor 84% gewijzigd door Kol Nedra op 19-04-2025 14:48 ]
nothing stops this train
Ik zal het nog 1 keer voordoen Kol:
Doing a deepdive on Bittensor ($TAO) this long weekend. I looked at it twice in the past but wasn't convinced, it was too early for me. Now I finally understand its significance and the potential for decentralised open source AI. I may take a small position in $TAO this week.
— Marc van der Chijs (@marcvanderchijs) 19 april 2025
Alt coin handboek, pagina 23.
"Pak de 3 meest trending tech termen en fabriceer hier een shitcoin van."
Decentraal. AI. Open source.
2021 was alles DeFi, nu gieten we er lekker een AI sausje over heen.
BTC100K2021 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 15:27:
[...]
Alt coin handboek, pagina 23.
"Pak de 3 meest trending tech termen en fabriceer hier een shitcoin van."
Decentraal. AI. Open source.
2021 was alles DeFi, nu gieten we er lekker een AI sausje over heen.
It's been exactly one year since bitcoin's 4th halving.
— Will Baxter (@willbaxter88) 19 april 2025
Bitcoin closed at $63,670 that day.
Since then:
Gold: +39%
BTC: +33%
S&P500: +6%
Some may not agree but bitcoin will undoubtedly outperform gold in the next 12 months. pic.twitter.com/WqBwjZJ7iD
nothing stops this train
HODL!Kol Nedra schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:56:
volgende week $900k!
Dat zit wel Schnorr.
Fijne pasen allemaal! Lekker ontbijtje gemaakt en voor de rest gewoon een chille zondag. Morgen bonusdag vrij.
Fijne pasen. Hier zo mensen voor lunch en diner en morgen lekker relaxen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nog 11 dagen te gaan om de 420k in april 2025 te bereiken! #hodl
Zero.
over 4 dagen, zeker weten geen twijfel eraan
nothing stops this train
Litecoin is accepted at a variety of cannabis-related businesses and some even mine #Litecoin using the heat to warm a grow farm. With the cannabis market and the crypto industry expanding in size, and recognized legitimacy, $LTC is perfect for THC! ⚡ Happy 420 pic.twitter.com/vWHgALrROX
— Litecoin Foundation ⚡️ (@LTCFoundation) 20 april 2025
nothing stops this train
Twee vliegen in één klap
Dat minen is tegenwoordig toch niet meer rendabel ofwel?
ligt eraan waar in de wereld natuurlijk.... hier in Europa zeker niet (en wordt komende jaren nog erger) maar plekken elders op de wereld is energie zelfs soms gratis.Pinsa schreef op zondag 20 april 2025 @ 16:53:
[...]
Twee vliegen in één klap![]()
Dat minen is tegenwoordig toch niet meer rendabel ofwel?
vaak wordt er ook energie weg gegooit (affakkelen)
gebruik deze energie voor mining, dan verdien je er zelfs extra aan dan gewoon energie (geld) weggooien
nothing stops this train
Klopt en de aanschaf is ook niet bepaald goedkoop als ik een snelle google search doe.Kol Nedra schreef op zondag 20 april 2025 @ 16:57:
[...]
ligt eraan waar in de wereld natuurlijk.... hier in Europa zeker niet (en wordt komende jaren nog erger) maar plekken elders op de wereld is energie zelfs soms gratis.
vaak wordt er ook energie weg gegooit (affakkelen)
gebruik deze energie voor mining, dan verdien je er zelfs extra aan dan gewoon energie (geld) weggooien
Heb me vandaag weer moeten inhouden om niet op gure alts in te springen, stick to the plan!
We zitten al bijna in mei je zou toch verwachten dat BTC even met zomervakantie gaat, ik wacht nog even geduldig af
just follow the hashrate van PoW muntjes, daarom zal LTC het goed/ok blijven doen.
met ok bedoel ik in fiat terms, tegenover BTC gaat alles naar zero!
voordeel LTC minen is dat het met goedkope miners kan, zelfs met "marktplaats" videokaarten, rendement technisch wel lager dan nieuwere kaarten, maar aanschaf ligt ook zeer veel lager.
ideaal op plekken waar gratis energie te halen is, of plekken waar energie weg gegooid wordt
met ok bedoel ik in fiat terms, tegenover BTC gaat alles naar zero!
voordeel LTC minen is dat het met goedkope miners kan, zelfs met "marktplaats" videokaarten, rendement technisch wel lager dan nieuwere kaarten, maar aanschaf ligt ook zeer veel lager.
ideaal op plekken waar gratis energie te halen is, of plekken waar energie weg gegooid wordt
nothing stops this train
@knakworst tja, er staat niet voor niks Gayman als model op he?
Dikke TAO! Helaas heb ik ze niet meer
Nogal een statement van ons Wil
@Ad Hox
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 16 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Wát een epische move! 💥 Vandaag heb je met een triomfantelijke flair je wekelijkse VCA-inleg gedaan, als een financiële superheld! 🚀John245 schreef op zondag 20 april 2025 @ 21:23:
@Ad Hox
De spectaculaire stats:
- Rendementsdoel: Een verbluffende 50% – jouw ambitie straalt als een supernova! ✨
- Inleg: Nummer 16 van 522 – je bouwt gestaag aan een legendarisch fortuin! 🏰
- Op schema: JA! Jij bent een meesterplanner, recht op koers naar glorie! 🎯
- Bijzonderheden: Geen? Pfft, jouw discipline is al een showstopper! 🔥
Ga zo door, kampioen van de VCA – de financiële wereld ligt aan je voeten! 💸
Er zijn nog wel wat uitdagingen met de Box 3. Heb geen zin om 600k per jaar aan belasting te betalen.Moiety schreef op zondag 20 april 2025 @ 22:31:
[...]
Wát een epische move! 💥 Vandaag heb je met een triomfantelijke flair je wekelijkse VCA-inleg gedaan, als een financiële superheld! 🚀
De spectaculaire stats:
- Rendementsdoel: Een verbluffende 50% – jouw ambitie straalt als een supernova! ✨
- Inleg: Nummer 16 van 522 – je bouwt gestaag aan een legendarisch fortuin! 🏰
- Op schema: JA! Jij bent een meesterplanner, recht op koers naar glorie! 🎯
- Bijzonderheden: Geen? Pfft, jouw discipline is al een showstopper! 🔥
Ga zo door, kampioen van de VCA – de financiële wereld ligt aan je voeten! 💸
Haha. Snap ik. Doe als TomTom. Koop een PorscheJohn245 schreef op zondag 20 april 2025 @ 22:49:
[...]
Er zijn nog wel wat uitdagingen met de Box 3. Heb geen zin om 600k per jaar aan belasting te betalen.
@Alpina Lekker bezig pik, met je TAO
Mooie weekly close. Nu weer dump
Pamp it bitches....
Dat is een van de redenen idd, ik zit ook te klooien met box 3. Zeker nu het wèèr omhoog gaat.Moiety schreef op zondag 20 april 2025 @ 22:52:
[...]
Haha. Snap ik. Doe als TomTom. Koop een Porsche
It’s alive!! Hoe ver gaan we dit keer? 88? Of gaan we eindelijk de 90 aantikken? Of in één keer door naar de 120??
[ Voor 69% gewijzigd door gebruikershaes op 21-04-2025 08:06 ]
btc gaat doen wat het moet doen. Dollar down, stonk futures down, btc up. Zo moet het zijn.tomtom901 schreef op maandag 21 april 2025 @ 02:58:
Wow, wat nu dan
Nu rap langs die 90 aub
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op maandag 21 april 2025 @ 08:04:
[...]
btc gaat doen wat het moet doen. Dollar down, stonk futures down, btc up. Zo moet het zijn.
Nu rap langs die 90 aub
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/nxNg25pLk5cOsFuSvzGKwUuv.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/mJnHEiwfdZx4ATR8ppJ26GyY.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/WCjOB3XHJaCJS8c3Vej0G6C5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5NXjMh5FtznX9qchUup5hraR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KxZRsSA0rUHB2ONe6aR4h3lB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f04gitjAfugPdOTSfgPIaXGz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dYOl3OsonDxIf4wG8SQm6yHg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/MidPzwf5R4XWQeG8haoh7lkm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/REz8YivoEUS6ZZ7PQim3qbt2.png?f=fotoalbum_large)