Goed verhaal. Ik dacht alleen dat de halving nog wel een hele lange tijd een belangrijke psychologische trigger zou blijven.BTC100K2021 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 14:51:
[...]
Het effect van de cycles, de halving als trigger voor prijsstijgingen wordt minder. Steeds meer zorgen triggers van buiten voor het bepalen van de prijsactie.
* knakworst zoekt een vergrootglas.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik ben oud, maar de manier waarop het nu bij aandelen dagelijks op en vooral ook neer gaat, doet echt denken aan de tijden van de schuldencrises. Eerst 2008 (nog veel erger) en later 2011 bij EU. Het opvallende was in die perioden dat obligaties van VS of sterke EU landen als veilige haven werden gezien, terwijl dit nu vooral voor goud geldt. In die zin een mogelijke bevestiging dat nu de schuldenberg van de VS het probleem is. Maar goed, eens kijken hoe dit zich verder ontwikkelt. Als er rust op de aandelenbeurzen komt, dan denk ik wel dat dit heel goed is voor Bitcoin. In die zin vrees ik dat er nu nog geen ontkoppeling is, zoals wel met goud.anti elppa schreef op woensdag 16 april 2025 @ 15:59:
zo stonks bloed rood zeg. Wederom mooi dat btc niet mee gaat. Nu ff 1 a 2k stijgen zou pas echt mooi zijn
zenith schreef op woensdag 16 april 2025 @ 18:00:
Het gaat teveel over stonks hier! 🥸
Those unseasoned young bucks who called Buffett outdated are about to learn a hard lesson. https://t.co/cmx8Hq9lZh
— Otavio (Tavi) Costa (@TaviCosta) 15 april 2025
Tijd dat het weer over tulpenbollen gaat omdat die btc ponzi op nieuwe ath's staat. Alle tulpen staan hier mooi in bloei.zenith schreef op woensdag 16 april 2025 @ 18:00:
Het gaat teveel over stonks hier! 🥸
Zucht.. Powell doet zijn mond weer eens open en gelijk in 5m bijna 2k eraf.. als die man eens met pensioen kan zou fijn zijn
wist niet dat ie zou praten vandaag. waar ging het over dan?JoebarRC schreef op woensdag 16 april 2025 @ 19:48:
Zucht.. Powell doet zijn mond weer eens open en gelijk in 5m bijna 2k eraf.. als die man eens met pensioen kan zou fijn zijn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een of andere q en a ergens..anti elppa schreef op woensdag 16 april 2025 @ 19:50:
[...]
wist niet dat ie zou praten vandaag. waar ging het over dan?
Het ging onderuit toen hij dit zei;
[/quote]
FED'S POWELL Q&A/ECC: SIGNIFICANT POLICY CHANGES LIKELY 'TO MOVE US AWAY FROM OUR GOALS;' HOPE TO 'GET THROUGH THIS' AFTER MAKING NO PROGRESS THIS YR
[quote]
DOW ook gelijk naar -700 en alles flink rood
Ik mag die Powell wel. Niet toegeven aan Trump. Iedereen moet alleen op buy drukken ipv sell. Zoals bij goud.
Pas 14,1% verlies op mijn VCA PFAlpina schreef op woensdag 16 april 2025 @ 15:11:
[...]
De max pain kunnen velen niet dragen. Geduld wordt beloond.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
knakworst schreef op woensdag 16 april 2025 @ 20:30:
Ik mag die Powell wel. Niet toegeven aan Trump. Iedereen moet alleen op buy drukken ipv sell. Zoals bij goud.
If you are a typical investor who gets their financial news from @CNBC, you would have no idea that $GDX and $GDXJ are up 52% so far this year. Instead, every guest CNBC invites on to share stock picks recommends $NVDA, $META, or $NFLX. Where do they find such original thinkers?
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 16 april 2025
Deze moet ik Peerke nageven.
PAXG staat op 3353 dollar. Record na record.
totdat insiders weten dat de stonks markt weer interessant wordt, dan is het correctie tijd voor dat steentjeknakworst schreef op woensdag 16 april 2025 @ 20:36:
nothing stops this train
Goede combinatie goud met crypto?knakworst schreef op woensdag 16 april 2025 @ 20:36:
Durf geen een alt meer aan te raken man gister ook weer finaal rekt gegaan ik wacht op een mooie entry in BTC
:strip_exif()/f/image/BunAkbEUgOvfhw1rzFrW0xFw.jpg?f=fotoalbum_large)
Copyright @Gipsy King
Dat gaat ook gebeuren Kol helaas ben ik heel vaak op mijn muil moeten gaan om tot dat inzicht te komen en natuurlijk een berg fiat verloren.Kol Nedra schreef op woensdag 16 april 2025 @ 21:04:
@Pinsa een bitcoin maxi worden is misschien ook een optie?
De alts zijn ook niet meer wat het vroeger waren tegenwoordig ben je exit spul voor bv airdroppers die ze vrijwel gratis of cheap hebben gekregen, holden heeft weinig zin zeker nu in deze tijd waar de downtrend de overhand heeft.
Ik geef eerlijk toe dat ik eerder had moeten luisteren maar elke keer trapte ik er weer in met een nieuwe listing of een of andere gure alt, en ja tis ook een paar keer goed gegaan maar uiteindelijk heeft het allen maar geld gekost.
Ik ga maar terug in mijn mand, maar moest het even van mij afschrijven
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 16-04-2025 21:14 ]
Dan ga je BTC kopen, als je nog wat fiat over hebt na al die rektheid?Pinsa schreef op woensdag 16 april 2025 @ 21:12:
[...]
Dat gaat ook gebeuren Kol helaas ben ik heel vaak op mijn muil moeten gaan om tot dat inzicht te komen en natuurlijk een berg fiat verloren.
De alts zijn ook niet meer wat het vroeger waren tegenwoordig ben je exit spul voor bv airdroppers die ze vrijwel gratis of cheap hebben gekregen, holden heeft weinig zin zeker nu in deze tijd waar de downtrend de overhand heeft.
Ik geef eerlijk toe dat ik eerder had moeten luisteren maar elke keer trapte ik er weer in met een nieuwe listing of een of andere gure alts, en ja tis ook een paar keer goed gegaan maar uiteindelijk heeft het allen maar geld gekost.
P.s. niemand kan de toekomst voorspellen. Voor hetzelfde geld hadden we wel een altseizoen gehad en hadden we mooie klappers gemaakt. Dus dat "eerder had moeten luisteren" is natuurlijk de koe in kont kijken.
[ Voor 11% gewijzigd door bsmpower op 16-04-2025 21:16 ]
"Maar XRP wordt $150 waard!"Pinsa schreef op woensdag 16 april 2025 @ 21:01:
[...]
Durf geen een alt meer aan te raken man gister ook weer finaal rekt gegaan ik wacht op een mooie entry in BTC
[Afbeelding]
Copyright @Gipsy King
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Met dat eerder luisteren doelde ik meer op eigenlijk had ik alleen BTC moeten kopenbsmpower schreef op woensdag 16 april 2025 @ 21:15:
[...]
Dan ga je BTC kopen, als je nog wat fiat over hebt na al die rektheid?
P.s. niemand kan de toekomst voorspellen. Voor hetzelfde geld hadden we wel een altseizoen gehad en hadden we mooie klappers gemaakt. Dus dat "eerder had moeten luisteren" is natuurlijk de koe in kont kijken.
Ws koop ik pas BTC op lagere levels of in de bear, zie Bitcoin als veel minder risico als alts zeker op lange termijn. Dat altseason zie ik zelf niet meer zo komen denk dat we dat al gehad hebben, tis ook de vraag of BTC nog wat gaat laten zien dit jaar? Maar dan nog als je nu BTC koopt en hold kom je die makkelijk met winst kwijt in de volgende bull of eventueel in Q3 of Q4 van dit jaar, met alts is dit nog maar de vraag.
Ja dat snap ik, maar dat is toch met de kennis van nu. Denk dat iedereen die de afgelopen 2 jaar alts heeft gekocht beter af was geweest als ze BTC hadden gekocht. Maarja, achteraf he...Pinsa schreef op woensdag 16 april 2025 @ 21:21:
[...]
Met dat eerder luisteren doelde ik meer op eigenlijk had ik alleen BTC moeten kopen![]()
Ws koop ik pas BTC op lagere levels of in de bear, zie Bitcoin als veel minder risico als alts zeker op lange termijn. Dat altseason zie ik zelf niet meer zo komen denk dat we dat al gehad hebben, tis ook de vraag of BTC nog wat gaat laten zien dit jaar? Maar dan nog als je nu BTC koopt en hold kom je die makkelijk met winst kwijt in de volgende bull of eventueel in Q3 of Q4 van dit jaar, met alts is dit nog maar de vraag.
Wel goed dat je bezig bent met de toekomst. Merk dat je al heel lang denkt om BTC te kopen, misschien nu maar eens echt gaan doen dan?
Benieuwd wat goud gaat doen, flink overbought op de daily, weekly en monthly. terugval? consolidatie? Geen idee in deze markt..
[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 16-04-2025 21:39 ]
Nou nee ik was al eerder gewaarschuwd maar alts en ik zijn een soort magneet, maar kijk eens naar Ethereum, Solana of Prime nog wat erger die leggen het allemaal af tegenover BTC en tuurlijk als je er op tijd uit was had je een leuke winst maar als je tegenwoordig blijft doorholden ga je ongelooflijk rekt, kijk ik naar de vorige cycle of die daarvoor kon je veel makkelijker je alts holden tegenwoordig ligt rektheid eerder op de loer, tijdig winst nemen dat is de truc bij alts. Je hebt ook uitzonderingen zoals TRX bijvoorbeeld maar de meeste leggen het uiteindelijk af tegenover BTC en gaan langzaam naar zero.bsmpower schreef op woensdag 16 april 2025 @ 21:38:
[...]
Ja dat snap ik, maar dat is toch met de kennis van nu. Denk dat iedereen die de afgelopen 2 jaar alts heeft gekocht beter af was geweest als ze BTC hadden gekocht. Maarja, achteraf he...
Wel goed dat je bezig bent met de toekomst. Merk dat je al heel lang denkt om BTC te kopen, misschien nu maar eens echt gaan doen dan?
Ga je toch voor alts zou ik het lekker in de top 50 houden die zullen meer hun waarde behouden als die small caps.
En tsja de toekomst ik heb geen zin meer om rekt te gaan in alts en ik geloof dat Bitcoin in de toekomst meer waard gaat worden dus zie dit als een solide investering.
Overigens hoop ik voor alle alt holders dat er wel nog een run komt zodat jullie ook nog wat kunnen verdienen
Peace out
Ik ben echt twee jaar lang compleet voor de gek gehoudenkeanu_ schreef op woensdag 16 april 2025 @ 21:38:
Benieuwd wat goud gaat doen, flink overbought op de daily, weekly en monthly. terugval? consolidatie? Geen idee in deze markt..
Ik geloofde in dat goud maar dacht dat we het over bitcoin hadden. Gaat dan oneindige goedje er als een rakker vandoor.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat zal pas duidelijk worden als alles weer rustig is. Momenteel is er GEEN lijn in te trekken, niet op stocks, niet op crypto, niet op goud.. Vergeet het maar.. Bij elke scheet kan het raak zijn.keanu_ schreef op woensdag 16 april 2025 @ 21:38:
Never ever financial advice...
Géén lijn? Letterlijk of figuurlijk? Of is elke letterlijke lijn ook figuurlijk bedoeld of andersom? Ik ga slapenkazzzdafke schreef op woensdag 16 april 2025 @ 22:50:
[...]
Dat zal pas duidelijk worden als alles weer rustig is. Momenteel is er GEEN lijn in te trekken, niet op stocks, niet op crypto, niet op goud.. Vergeet het maar.. Bij elke scheet kan het raak zijn.
Dat lijkt me een goeie zet..
Wel een beetje een boomertopic aan het worden zo met die stonks en dat goud. Of nie?
Binnenkort The Merge op tweakers..Darrell schreef op woensdag 16 april 2025 @ 23:27:
Wel een beetje een boomertopic aan het worden zo met die stonks en dat goud. Of nie?
Het grote crypto, goud en stonkstopic…
Ja, maar moet ik nu mijn hypotheek aflossen of nie? Rente is 2,45%.Darrell schreef op woensdag 16 april 2025 @ 23:27:
ja joh, doe ook het spaartopic er ook bij, alles in 1!Coldcat schreef op woensdag 16 april 2025 @ 23:32:
[...]
Binnenkort The Merge op tweakers..
Het grote crypto, goud en stonkstopic…
nothing stops this train
@Kol Nedra en FIRE. Moeten de modjes eindelijk eens echt werken.
Ik zit weer even terug in hodl modus, de laatste dagen zijn wel heel choppy.

#hodl
Ik zit weer even terug in hodl modus, de laatste dagen zijn wel heel choppy.

#hodl
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik wacht al jaren....kazzzdafke schreef op woensdag 16 april 2025 @ 22:50:
[...]
Dat zal pas duidelijk worden als alles weer rustig is. Momenteel is er GEEN lijn in te trekken, niet op stocks, niet op crypto, niet op goud.. Vergeet het maar.. Bij elke scheet kan het raak zijn.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Groene candles op donderdag
@knakworst iedereen wil uit vallende falende fiat.... USD, RMB, Yen, Ruble 
Edit: weet je wie er in het groen staat in de top10? Vanmorgen goud ook nog, nu alleen onze oranje munt (voor zo lang het duurt)
https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/
Edit: weet je wie er in het groen staat in de top10? Vanmorgen goud ook nog, nu alleen onze oranje munt (voor zo lang het duurt)
[ Voor 59% gewijzigd door sh4d0wman op 17-04-2025 08:38 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Mooi. Stuur even een tweetje naar Peter Schiff dat die digitale equivalent beter issh4d0wman schreef op donderdag 17 april 2025 @ 08:34:
@knakworst iedereen wil uit vallende falende fiat.... USD, RMB, Yen, Ruble
Ja ik las het gister.
BTC kan doen waar het goed in is. Eerst de stocks rekt laten gaan en dan in Mach 2 erachteraan. Echter komt ooit de dag dat het niet zo is. Dan beuken we met Mach 4 door de weerstand en is er binnen een week een nieuwe ATH!
Onmogelijke markt om comfortabel met grote posities te hodl’en.
Coldcat schreef op donderdag 17 april 2025 @ 08:53:
[...]
Onmogelijke markt om comfortabel met grote posities te hodl’en.
Een wat? Dat heb ik niet. Ik mail hem wel mijn verkoop bon wanneer ik goud de deur uit doe. Take de profitzzz je weet toch ...knakworst schreef op donderdag 17 april 2025 @ 08:51:
[...]
Mooi. Stuur even een tweetje naar Peter Schiff dat die digitale equivalent beter is
Tot morgen dames. Keep it green pls....
Edit: nog een read over Bitcoin mining gear wat ook geraakt wordt door Trump en de kosten die men moest maken terwijl de keutel weer werd ingetrokken...
https://www.bangkokpost.c...gear-out-of-asia?tbref=hp
[ Voor 27% gewijzigd door sh4d0wman op 17-04-2025 09:34 ]
Herr dokter Elppa is ook wel selectief in zn uitlatingen he?
Procentje eraf bij btc is een bullish liquidity grab. Procentje eraf bij stonks is een bloedrode bearmarket.
ETF's stabiel of inflow => ochtendbulletin. Outflow en het is stil.
Ouwe shillkoning.
Procentje eraf bij btc is een bullish liquidity grab. Procentje eraf bij stonks is een bloedrode bearmarket.
Ouwe shillkoning.
Darrell schreef op donderdag 17 april 2025 @ 09:50:
Ouwe shillkoning.
Het is hier sowieso stil, tijd voor weer wat roering in de markten.
hahahah mooi he?! maar had serieus niet gekeken vanmorgen. Was vooral ff bezig om wat meer te lezen over stagflation (meest recente geval was jaren 70k die ik hier al vaker aangehaald heb als vergelijking). Na HPowell van gisteren is dat toch serieus iets wat meer en meer een kans heeft te gaan gebeuren. Probeer te redeneren wat BTC daar mee zou kunnen doen.Darrell schreef op donderdag 17 april 2025 @ 09:50:
Ouwe shillkoning.
Blijf erbij dat btc gisteren prima stand hield tov stonks. Maar dat is eigenlijk heel 2025 al zo.
Futures stonks nu groen. Ook niet raar na dat bloedbad van gisteren.
Ik verwacht ook wel dat trump nog wel gaat reageren op HPowell vandaag.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 17-04-2025 10:03 ]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
We staan op 84k. No stress hier.
Zelfs nog een bult extra TAO opgepikt, de angst moet je kopen.
Toch als je realistisch gaat kijken zie ik voorlopig weinig upside.Alpina schreef op donderdag 17 april 2025 @ 11:27:
[...]
We staan op 84k. No stress hier.
Zelfs nog een bult extra TAO opgepikt, de angst moet je kopen.
Recessie / stagflatie hangt boven de markt
De dagelijkse beslommeringen van onze oranje olifant in de porseleinkast
Een FED die momenteel niet goed weet wat ze moeten
Obligatiemarkten zeer volatiel, het ultieme alarmsignaal dat de markten zeer volatiel zijn
BTC als goud 2.0 is momenteel nog niet aan de orde, dat gaat in de komende maanden niet ineens veranderen. Wij plaatsen in dit forum BTC op een voetstuk. De hardste asset te wereld. Maar dat narratief wordt nu nog niet breed gedragen. In de toekomst wellicht wel, maar dat hebben we nu niets aan.
Stel dat QT wordt gestopt, dat wil niet zeggen dat direct de QE van start gaat. En als QE van start gaat is het de vraag of BTC t.o.v. andere assets een goede risk/reward heeft.
Dat gezegd hebbende ben ik niet van plan mijn BTC te verkopen. Maar bijkopen begin ik niet aan.
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-04-2025 11:39 ]
Goud gaat ook nog correcties krijgen. Verkoop mijn BTC ook niet. Het wordt een bumpy ride.BTC100K2021 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 11:38:
[...]
Toch als je realistisch gaat kijken zie ik voorlopig weinig upside.
Recessie / stagflatie hangt boven de markt
De dagelijkse beslommeringen van onze oranje olifant in de porseleinkast
Een FED die momenteel niet goed weet wat ze moeten
Obligatiemarkten zeer volatiel, het ultieme alarmsignaal dat de markten zeer volatiel zijn
BTC als goud 2.0 is momenteel nog niet aan de orde, dat gaat in de komende maanden niet ineens veranderen. Wij plaatsen in dit forum BTC op een voetstuk. De hardste asset te wereld. Maar dat narratief wordt nu nog niet breed gedragen. In de toekomst wellicht wel, maar dat hebben we nu niets aan.
Stel dat QT wordt gestopt, dat wil niet zeggen dat direct de QE van start gaat. En als QE van start gaat is het de vraag of BTC t.o.v. andere assets een goede risk/reward heeft.
Dat gezegd hebbende ben ik niet van plan mijn BTC te verkopen. Maar bijkopen begin ik niet aan.
Hodl.
Als we heel eerlijk zijn, betekent dat één ding. Crypto bearmarket is terug begonnen. Je ziet dat ook op X en Discord. Is gewoon bijna dood momenteel. We willen het zelf alleen nog niet toegeven.tomtom901 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 10:00:
[...]
![]()
![]()
Het is hier sowieso stil, tijd voor weer wat roering in de markten.
Met rate cut en QE kan dat misschien nog voor een pump zorgen eind dit jaar. Beetje zoals 2021 met die gefabriceerde tweede pump. Maar hoger dan 120k zie ik dat niet gaan. Waarschijnlijk ook nog enkele uitschieters bij een select clubje altcoins, maar ik verwacht niet dat er veel (if any) hun ath nog gaan verbreken.
Zou zomaar kunnen idd, het (opnieuw) breken van de low zou me wel in die richting doen denken idd.Nubtrix schreef op donderdag 17 april 2025 @ 12:29:
[...]
Als we heel eerlijk zijn, betekent dat één ding. Crypto bearmarket is terug begonnen. Je ziet dat ook op X en Discord. Is gewoon bijna dood momenteel. We willen het zelf alleen nog niet toegeven.
Met rate cut en QE kan dat misschien nog voor een pump zorgen eind dit jaar. Beetje zoals 2021 met die gefabriceerde tweede pump. Maar hoger dan 120k zie ik dat niet gaan. Waarschijnlijk ook nog enkele uitschieters bij een select clubje altcoins, maar ik verwacht niet dat er veel (if any) hun ath nog gaan verbreken.
Niet mee eens. De shitcoin bearmarket is gestart na de lancering van TRUMP.Nubtrix schreef op donderdag 17 april 2025 @ 12:29:
[...]
Als we heel eerlijk zijn, betekent dat één ding. Crypto bearmarket is terug begonnen. Je ziet dat ook op X en Discord. Is gewoon bijna dood momenteel. We willen het zelf alleen nog niet toegeven.
Bitcoin is kracht aan het opbouwen voor een vervolg van de run.
Ze zijn niet hetzelfde.
Ja, X is springlevend. Misschien dat het op de Discord van dogelonmarsinufrikandelspeciaal nu wel wat rustiger is. Dat zou kunnen.Coldcat schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:00:
[...]
Niet mee eens. De shitcoin bearmarket is gestart na de lancering van TRUMP.
Ze zijn niet hetzelfde.
De geitenponzi is gemolken, de gouden bergen zijn door corrosieve mijnbouw in versneld tempo gedolven en investeerders zijn verzwolgen in onzekerheid door hun eigen hebzucht.Nubtrix schreef op donderdag 17 april 2025 @ 12:29:
[...]
Ondertussen probeert de zeer selecte club onvoorstelbaar rijken wanhopig het vermogen en eigendom, wat verworven is door eeuwen van immorele en ongelijke wet en regelgeving, te beschermen voor 400 miljoen koopkracht verliezende mensen die bozer en bozer worden. Door driftig de balletjes hoog te houden die institutioneel rascisme en financiële classificatie en ongelijkheid in stand houden.
Het is echter de vraag hoelang de Amerikaan nog kan blijven geloven dat andere armen het probleem zijn van de enorme kloof in welvaart, zonder in geweld de ivoren toren te bestormen waar de oligarchie haar plannen smeedt.
Crypto gaat je niet redden, zowel financieel als sociaal maatschappelijk individualisme is een leugen en de enige shitcoins met toekomstige potentie zijn degene die zwart vermogen met hoog volume kunnen verplaatsen buiten de wegen van transatlantische belastingtechnische regelgeving.
Maargoed.
De kracht van 'number can go up' valt binnen de wanhopig geprogrammeerde mindset van financieel geprivileerde Westerlingen niet te onderschatten. Kan je best een paar knaken aan overhouden als het balletje op het juiste nummertje landt.
Want die 'self made man', die wil je toch zijn? Zijn gras is tenslotte groener.
In ieder geval welkom terugFrambozenTaart schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:06:
[...]
De geitenponzi is gemolken, de gouden bergen zijn door corrosieve mijnbouw in versneld tempo gedolven en investeerders zijn verzwolgen in onzekerheid door hun eigen hebzucht.
Ondertussen probeert de zeer selecte club onvoorstelbaar rijken wanhopig het vermogen en eigendom, wat verworven is door eeuwen van immorele en ongelijke wet en regelgeving, te beschermen voor 400 miljoen koopkracht verliezende mensen die bozer en bozer worden. Door driftig de balletjes hoog te houden die institutioneel rascisme en financiële classificatie en ongelijkheid in stand houden.
Het is echter de vraag hoelang de Amerikaan nog kan blijven geloven dat andere armen het probleem zijn van de enorme kloof in welvaart, zonder in geweld de ivoren toren te bestormen waar de oligarchie haar plannen smeedt.
Crypto gaat je niet redden, zowel financieel als sociaal maatschappelijk individualisme is een leugen en de enige shitcoins met toekomstige potentie zijn degene die zwart vermogen met hoog volume kunnen verplaatsen buiten de wegen van transatlantische belastingtechnische regelgeving.
Maargoed.
De kracht van 'number can go up' valt binnen de wanhopig geprogrammeerde mindset van financieel geprivileerde Westerlingen niet te onderschatten. Kan je best een paar knaken aan overhouden als het balletje op het juiste nummertje landt.
Ja, is toch beetje wat ik zegColdcat schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:00:
[...]
Niet mee eens. De shitcoin bearmarket is gestart na de lancering van TRUMP.
Ze zijn niet hetzelfde.
BTC kan short-term (< 1j) misschien nog pumpen, maar zeker ben ik daar toch ook niet meer van.
Na die mini pump deze week zie je X kortstondig weer opleven. Bepaalde accounts / cartels zijn dan weer snel daar om hun favoriete alt de lucht in te prijzen. Je merkt echt dat ze zoeken naar exit liquidity. Fartcoin lijkt de next big meme te zijn als ik X mag geloven
PS: trap er niet in. Fartcoin is letterlijk de grootste shitcoin van allemaal.
En long term?Nubtrix schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:13:
[...]
Ja, is toch beetje wat ik zegMaar inderdaad, lancering van TRUMP en MELANIA was een duidelijk top signal. Ik had toen ook al een heel slecht gevoel daarbij.
BTC kan short-term (< 1j) misschien nog pumpen, maar zeker ben ik daar toch ook niet meer van.
Na die mini pump deze week zie je X kortstondig weer opleven. Bepaalde accounts / cartels zijn dan weer snel daar om hun favoriete alt de lucht in te prijzen. Je merkt echt dat ze zoeken naar exit liquidity. Fartcoin lijkt de next big meme te zijn als ik X mag geloven![]()
Zou sowieso wegblijven van shitcoin shillers of andere hekserij.
Ben benieuwd of Trump een Turkse move gaat doen.
https://finance.yahoo.com...air-powell-103507759.html
Ik daag hem uit, als hij het doet, sowieso zeer bullish voor bitcoin.
Was jij wel uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van @anti elppaVis schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:11:
Een zure frambozentaart...
geef mij maar deze
[Afbeelding]
Denk juist van niet. Hij is nog de enige die tussen Trump en het volledig naar de tyfus helpen van de US economie staat. Als hij dat doet, gaat iedereen US bonds dumpen als de ziekte en zal goud weer gaan vlammenknakworst schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:20:
Ben benieuwd of Trump een Turkse move gaat doen.
Kan me geen frambozentaart herinneren. Of is het welkom terug Jaapio username nummer 100
En bitcoin ook. Want de marionet van Trump die er dan gaat zitten, moet de rente verlagen en printen.kbuntu schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:30:
[...]
Denk juist van niet. Hij is nog de enige die tussen Trump en het volledig naar de tyfus helpen van de US economie staat. Als hij dat doet, gaat iedereen US bonds dumpen als de ziekte en zal goud weer gaan vlammen
Tekst nog eens goed lezenknakworst schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:30:
[...]
Kan me geen frambozentaart herinneren. Of is het welkom terug Jaapio username nummer 100
Het heeft de signatuur van iemand uit Friesland die leeft op te veel rode pepers.
Deze user is actief in de forums vapen, moestuin, politiek en crypto. Verder is het woord geitenponzi ook redelijk uniekknakworst schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:30:
[...]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
We cut our key interest rates by 0.25 percentage points.
— European Central Bank (@ecb) 17 april 2025
We did this because inflation is on track to settle at around our 2% target.
Read today’s monetary policy decisions https://t.co/PZOnYdYzaw pic.twitter.com/0IYhHL7VhR
nu USA nog, daar gaat het om
nothing stops this train
Zo een reactie had ik niet meteen verwachtFrambozenTaart schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:06:
[...]
De geitenponzi is gemolken, de gouden bergen zijn door corrosieve mijnbouw in versneld tempo gedolven en investeerders zijn verzwolgen in onzekerheid door hun eigen hebzucht.
Maargoed.
Zo ver zoek ik het niet. Ik geloof niet dat daar een of andere duistere kracht of systeem achter zit.
Trump heeft crypto gebruikt om zichzelf en een select clubje vrienden enorm te verrijken. Doet trouwens gewoon hetzelfde met stonks. Het is pure marktmanipulatie op het hoogste niveau. Iets dat we van een president nog nooit hadden gezien. Daarom is het ook zo moeilijk te vatten / te geloven.
Betreft number go up. Ja, dat vast wel. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Ik heb trouwens ook liever altijd maar meer geld. Door alleen te werken ga ik niet snel op pensioen kunnen gaan. Daar ben ik te beperkt voor en ik wil daar ook gewoon niet alles voor opgeven. Dan maar op zoek naar alternatieve wegen om (snel) rijk te worden --> beleggen. Time in the market beats timing the market. Daar blijf ik van overtuigd. Mensen blijven wanhopig op zoek naar hoger rendement op hun spaargeld. Of iets waarmee je tenminste de inflatie verslaat. En zo wordt het een self fulfilling prophecy. ETFs gaan op termijn enkel maar stijgen. Het is ook allemaal zo simpel. Paar clicks op de gsm en je kan een ETF kopen. Het is super toegankelijk.
Risk-on beleggers stappen dan weer in crypto. Als de sterren juist staan, gaat dat vast ooit ook wel weer up gaan. Cycles zijn echt een dingetje. Maar dat zal enkel bitcoin zijn en een hoop nieuwe altcoins die weer veel beloven, maar niks waarmaken. Deze run heeft (voorlopig) toch wel geleerd dat zelfs de oude big guns helemaal geen zekerheid meer geven op positief rendement (ETH, ADA, etc.). Misschien komt er de komende jaren weer iets nieuw op de markt waar de meerderheid zich achter schaart, en Bitcoin als het ware 'obsolete' maakt. Kan ook zomaar.
Bitcoin was oorspronkelijk een mooi idee, maar is ondertussen ook alweer helemaal ingepalmd door de oude financiële garde. 'Nieuwe' crypto is bijna altijd gewoon een muntje op ETH of SOL, ofwel een PoS chain, gemaakt en gesponsord door gecentraliseerde bedrijven, met een hoop allocatie voor insiders, team, investors, etc. Vaak ook met hopeloos achterhaalde en scam-inducing smart contract architectuur. Of het zijn gewoon mega grote en vernuftige pump en dump schemes. Heeft eigenlijk niet meer te maken met het oorspronkelijke idee achter crypto. Maar ik krijg een deja-vu. Ik heb dat hier waarschijnlijk al eens neergepend
Er is imo nog wel een legit project, met de juiste core values. En er zullen er buiten mijn weten vast nog wel enkelen zijn, maar als je daarover begint, ben je een 'shiller'. En ergens begrijp ik dat ook wel. Dat gaan we dus niet meer doen
Dat gezegd zijnde zie ik Bitcoin op termijn nog steeds goud van de troon stoten. Waarschijnlijk binnen dit en 10 jaar. Als store-of-value is dat iets ongeëvenaard. Simple, yet effective. (@Alpina ) Als genoeg mensen dat geloven, wordt dat ook een self fulfilling prophecy.
Kijken of ze dat dit hele jaar gaan volhouden 😅
en aans löpt wa vast
Duidelijk statement wel.
Wat snel omhoog gaat, gaat ook snel naar beneden.Nubtrix schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:13:
[...]
Ja, is toch beetje wat ik zegMaar inderdaad, lancering van TRUMP en MELANIA was een duidelijk top signal. Ik had toen ook al een heel slecht gevoel daarbij.
Na die mini pump deze week zie je X kortstondig weer opleven. Bepaalde accounts / cartels zijn dan weer snel daar om hun favoriete alt de lucht in te prijzen. Je merkt echt dat ze zoeken naar exit liquidity. Fartcoin lijkt de next big meme te zijn als ik X mag geloven![]()
Q4 was een gekkenhuis wat betreft memes en alts.
Het is niet zo gek dat het daarna in elkaar donderde. Iedereen die voor de launch van trump wat geld bij elkaar heeft getrade, die stopte een aanzienlijk deel in trump. Zijn er aardig wat goed uit gekomen.
Die “hoeven” niet meer als een degen te traden en 12u per dag achter de pc te zitten.
Die cartels waar je het over hebt, tsja die zijn een paar maanden aan het feesten geweest. Daarnaast kwam er naar buiten dat er regelgeving zou komen waarbij gecontroleerd zou worden op social media voor het promoten van pump en dumps. Geen idee of dat daadwerkelijk gehandhaafd zal worden.
Na dat bericht kon je al merken dat er ineens een aantal op silent modus gingen.
Fartcoin heeft zijn grootste run al gehad imo. Lijkt er meer op alsof er een aantal achter de schermen aan de touwtjes trekken om er op te kunnen traden (zoals met veel memes gebeurt).
Vorig jaar rond deze tijd had ik nog een discussie met een maatje van mij. Ik gaf aan dat er het komende jaar weinig zou gaan gebeuren met de space zelf. Weinig technologische innovatie, enige wat leeft zijn de memes op solana.
Enige reden dat ik pumps zou verwachten is als Trump de verkiezingen zou winnen, maar verder zie ik geen reden waarom het allemaal de lucht in zou moeten vliegen.
Achteraf grotendeels gelijk natuurlijk, maarja in deze space weet je het nooit
Ik niet eerlijk gezegd. Ik denk echt dat we eerst een dip gaan maken richting 82/81k. Helemaal ideaal zou mijn 78k-level zijn, om van daaruit te kunnen pompen.tomtom901 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 12:48:
[...]
Zou zomaar kunnen idd, het (opnieuw) breken van de low zou me wel in die richting doen denken idd.
Er ligt nog heel wat liquiditeit onder dat niveau te wachten. Veel longs die de breakout (hebben) willen traden, gaan gerekt worden, en dat zorgt voor brandstof: volume en een stevige pomp.
Bon, dat is wat er in mijn hoofd omgaat. Ik volg dit plan al een tijdje en tot nu toe schat ik de kans nog altijd hoog in.
PS. in NK topic heb ik ook uitgelegd waarom ik denk dat het niet meer zo lang gaat duren voor we het gaan weten..
[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 17-04-2025 16:13 ]
dow stevig in et rood. SP en nasdaq klein beetje groen. Best bijzonder die verschillen
Dow komt door één bedrijf, United Health Group. -21%.anti elppa schreef op donderdag 17 april 2025 @ 16:18:
dow stevig in et rood. SP en nasdaq klein beetje groen. Best bijzonder die verschillen
https://finance.yahoo.com...divergence-130540405.html
holyshit, wat is daar aan de handknakworst schreef op donderdag 17 april 2025 @ 16:38:
[...]
Dow komt door één bedrijf, United Health Group. -21%.
https://finance.yahoo.com...divergence-130540405.html
Die moeten natuurlijk medicijnen importeren uit China met 235% toeslag
Het is trouwens het bedrijf waarvan de CEO in New York werd doodgeschoten in december vorig jaar waarbij de dader door sommigen als held werd verheven omdat United Health zo 'evil' zou zijn. Dat krijg je met een commerciële zorgverzekeraar, die gaan er alles aan doen om geen dure behandelingen te vergoeden.
[ Voor 39% gewijzigd door knakworst op 17-04-2025 16:49 ]
He,s still alive alleen van @zwembroek ontbreekt wel elk spoor…
Pinsa schreef op donderdag 17 april 2025 @ 17:42:
[...]
He,s still alive alleen van @zwembroek ontbreekt wel elk spoor…
Snap niet helemaal waar je op reageert, ik zei dat ik aan een bear zou kunnen denken als de low van 74.5k opnieuw breekt, maar tot die tijd zie ik het nog wel up grinden of rangen. Dus volgens mij denken we het zelfde?kazzzdafke schreef op donderdag 17 april 2025 @ 16:11:
[...]
Ik niet eerlijk gezegd. Ik denk echt dat we eerst een dip gaan maken richting 82/81k. Helemaal ideaal zou mijn 78k-level zijn, om van daaruit te kunnen pompen.
Er ligt nog heel wat liquiditeit onder dat niveau te wachten. Veel longs die de breakout (hebben) willen traden, gaan gerekt worden, en dat zorgt voor brandstof: volume en een stevige pomp.
Bon, dat is wat er in mijn hoofd omgaat. Ik volg dit plan al een tijdje en tot nu toe schat ik de kans nog altijd hoog in.
PS. in NK topic heb ik ook uitgelegd waarom ik denk dat het niet meer zo lang gaat duren voor we het gaan weten..
De gevolgen zullen komend kwartaal doordruppen naar de kwartaal cijfers. Gisteren een offshore wind farm van een paar miljard gecanceled last-minute. Veel Europese contractors. De eerste paal zou in een paar weken gehamerd worden (gemaakt in NL)! De vraag is wat te claimen is als Trump zegt dat een besluit eerder genomen ongeldig is.tomtom901 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 18:00:
[...]
Snap niet helemaal waar je op reageert, ik zei dat ik aan een bear zou kunnen denken als de low van 74.5k opnieuw breekt, maar tot die tijd zie ik het nog wel up grinden of rangen. Dus volgens mij denken we het zelfde?
Dat is 1 kleine sector maar de gevolgen zijn ook merkbaar in olie en gas. Een module uit China is opeens dubbel de prijs en de chemiebedrijven zeggen: lekker laten staan in China. Fabriek twee keer zo duur, gaan we niet doen.
Denk aan alle dozenschuivers uit China. Alle trump petjes 3x zo hoog. Terwijl de vraag naar die merchandise keldert.
Ik ben altijd positief maar zie dit nog wel in een recessie enorme eindigen.
[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 17-04-2025 18:15 ]
Dit soort uitspraken van een president, tornen aan de onafhankelijkheid van de FED, waren pakweg 6 maanden geleden, toch ondenkbaar.
Dat hele begrip onafhankelijkheid en standaardkennis van staatsrecht/scheiding der machten is Donny onbekend.
Laat die Bessent maar een halvegare idioot benoemen volgend jaar voor de FED. In Turkije had Erdogan ook een briljante gedachte dat je inflatie moet bestrijden met een lagere rente. Spoiler: dat eindigde niet echt als gewenst.
Duistere krachten wellicht niet, maar nog niet al te lang geleden waren mensen met donkere huidskleur in USA ook gewoon bezit. Wettelijk legaal. Met justitie en de staat gewoon aan de zijde van slavendrijvers. Je kon als groot grond bezitter super effectief rendement harken omdat de kosten van arbeid simpelweg nihil waren.Nubtrix schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:11:
[...]
Zo een reactie had ik niet meteen verwacht![]()
Zo ver zoek ik het niet. Ik geloof niet dat daar een of andere duistere kracht of systeem achter zit.
Ver na deze tijd zijn er nog heel lang allerlei soorten systematische uitsluitingen geweest voor behoorlijk wat gebieden en bevolkingsgroepen. Een mooi voorbeeld daarvan is redlining. Waarbij inwoners van bepaalde gebieden werden uitgesloten van het verkrijgen van leningen waarmee je bijvoorbeeld een bedrijf/dienstverlening mee kon financieren of een hypotheek voor een woning.
Of het opzettelijk duister en kwaadaardig is kun je over discussiëren, feit is dat een dergelijk systeem onderscheid maakt en niet even aantrekkelijk is voor iedereen.
Niet alleen voor minderheden. In de USA heerst vooral het stigma van succesvol individualisme. Als je het daar financieel niet weet te redden, dan ligt dat aan je eigen tekortkomingen. Dan ben je te lui of te dom. Als jij aan de goede kant van een dergelijk systeem staat en het jou altijd garantie heeft gegeven op een betaalbaar bestaan, zolang je maar bereid bent te werken, en die garantie valt plotseling weg omdat de economie door zijn hoeven zakt... Wie geef je dan de schuld? Jezelf? Waarom kom je tekort? Of geloof je die politicus die zegt dat het niet aan jou ligt maar de schuld is van een ander die jouw baan heeft ingenomen?
Het is goed jezelf af te vragen hoe een persoon als Trump überhaupt in dat zadeltje is gekomen. Het is niets nieuws, het is een simpel concept wat al eeuwen werkt en de echte welvaart en macht geconcentreerd weet te houden.
Rijke mensen bepalen de richting, arme mensen worden onderling verdeeld middels systematische methodiek en voilà: heerserij.
Het zijn ook altijd de arme mensen die sterven in bijbehorend conflict bij de teloorgang van een bloeiende economische periode.
Trump doet het open en bloot, dat is een opmerkelijk verschil. Het concept van vrije marktwerking is een mooie, maar een markt is natuurlijk nooit per definitie vrij als er al uitsluitingen voor bijvoorbeeld autocratische regimes kunnen worden bepaald door enkele van de deelnemers, bijvoorbeeld in de vorm van demotiverende sancties om in het gewenste gareel te blijven.Trump heeft crypto gebruikt om zichzelf en een select clubje vrienden enorm te verrijken. Doet trouwens gewoon hetzelfde met stonks. Het is pure marktmanipulatie op het hoogste niveau. Iets dat we van een president nog nooit hadden gezien. Daarom is het ook zo moeilijk te vatten / te geloven.
Ik denk dat we daarmee best kunnen stellen dat er niet zoiets is als een absoluut vrije markt en dat er achter de schermen altijd gestuurd wordt.
Wat Trump uniek maakt is het openbare moralistische verval en de schaamteloosheid waarmee dergelijke manipulatie ten toon wordt gesteld.
Dit is mooi geschreven vanuit zeer geprivileerd Westers perspectief. Het gaat uiteindelijk allemaal om bestaanszekerheid. Het is vanuit menselijk perspectief natuurlijk helemaal geen vanzelfsprekendheid dat je met vermogen verkregen uit arbeid of dienstverlening bestaansrecht kunt verzekeren. Er zijn in de Westerse landen een heleboel mensen die niet eens weten of ze volgende week inkomen hebben, of zelfs eten. Laat staan buiten die Westerse welvaart. Mensen voor wie inkomsten uit arbeid geen vanzelfsprekendheid is en daarmee een onzekerheid op bestaan.Betreft number go up. Ja, dat vast wel. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Ik heb trouwens ook liever altijd maar meer geld. Door alleen te werken ga ik niet snel op pensioen kunnen gaan. Daar ben ik te beperkt voor en ik wil daar ook gewoon niet alles voor opgeven. Dan maar op zoek naar alternatieve wegen om (snel) rijk te worden --> beleggen. Time in the market beats timing the market. Daar blijf ik van overtuigd. Mensen blijven wanhopig op zoek naar hoger rendement op hun spaargeld. Of iets waarmee je tenminste de inflatie verslaat. En zo wordt het een self fulfilling prophecy. ETFs gaan op termijn enkel maar stijgen. Het is ook allemaal zo simpel. Paar clicks op de gsm en je kan een ETF kopen. Het is super toegankelijk.
Risk-on beleggers stappen dan weer in crypto. Als de sterren juist staan, gaat dat vast ooit ook wel weer up gaan. Cycles zijn echt een dingetje. Maar dat zal enkel bitcoin zijn en een hoop nieuwe altcoins die weer veel beloven, maar niks waarmaken. Deze run heeft (voorlopig) toch wel geleerd dat zelfs de oude big guns helemaal geen zekerheid meer geven op positief rendement (ETH, ADA, etc.). Misschien komt er de komende jaren weer iets nieuw op de markt waar de meerderheid zich achter schaart, en Bitcoin als het ware 'obsolete' maakt. Kan ook zomaar.
Je kunt in onze positie binnen NL eigenlijk niet verliezen. In het ergste geval werk je wat langer en dat wordt hier al gezien als een absolute schande.
We mijmeren hier over vrijheid en kostbare levenstijd. Ondertussen leven we wel beter dan 80% op deze aardkloot, met oneindige bestaanszekerheid en een door de NL staat genivelleerde part-time werkweek
Eigenlijk best bizar om aan deze kant van het systeem geboren te worden en dan nog denken dat je de vrijheid moet verdienen. Blind voor al het verworven recht wat hier zo vanzelfsprekend is.
Investeren is daarnaast vooral super toegankelijk omdat de overvloed aan welvaart ons letterlijk in de schoot is geprakt toen we de baarmoeder verlieten en in het juiste land ter wereld kwamen. Er zijn helaas ook zat mensen die niet inclusief geboren zijn en sterven zonder ooit een bankrekening te hebben gehad.
Bitcoin gaat gewoon keihard moon door de schaarste en het mysterieuze ontstaan. Altcoins blijven een vooropgezette gemanipuleerde geitenponzi die nooit de morele puurheid van Bitcoin zal kunnen evenaren. Iedere altcoin heeft een perverse prikkel als basis.Bitcoin was oorspronkelijk een mooi idee, maar is ondertussen ook alweer helemaal ingepalmd door de oude financiële garde. 'Nieuwe' crypto is bijna altijd gewoon een muntje op ETH of SOL, ofwel een PoS chain, gemaakt en gesponsord door gecentraliseerde bedrijven, met een hoop allocatie voor insiders, team, investors, etc. Vaak ook met hopeloos achterhaalde en scam-inducing smart contract architectuur. Of het zijn gewoon mega grote en vernuftige pump en dump schemes. Heeft eigenlijk niet meer te maken met het oorspronkelijke idee achter crypto. Maar ik krijg een deja-vu. Ik heb dat hier waarschijnlijk al eens neergepend![]()
Er is imo nog wel een legit project, met de juiste core values. En er zullen er buiten mijn weten vast nog wel enkelen zijn, maar als je daarover begint, ben je een 'shiller'. En ergens begrijp ik dat ook wel. Dat gaan we dus niet meer doen![]()
Dat gezegd zijnde zie ik Bitcoin op termijn nog steeds goud van de troon stoten. Waarschijnlijk binnen dit en 10 jaar. Als store-of-value is dat iets ongeëvenaard. Simple, yet effective. (@Alpina ) Als genoeg mensen dat geloven, wordt dat ook een self fulfilling prophecy.
Al met al is het een grote gore zero sum shitzooi die perfect aansluit op het huidige wereldwijde sentiment. Pakken wat je pakken kan.
Uiteindelijk parasitair als de pest, dus vanzelf ook wel weer eindig.
Gelijk heb je, ik het je reply fout geinterpreteerdtomtom901 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 18:00:
[...]
Snap niet helemaal waar je op reageert, ik zei dat ik aan een bear zou kunnen denken als de low van 74.5k opnieuw breekt, maar tot die tijd zie ik het nog wel up grinden of rangen. Dus volgens mij denken we het zelfde?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/pC2BqRHvMQDSYGAvmNmwjAHu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DiGp9vALPyHW0xmcHdQdASE3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Li1QKAbJIsneUfHUp8ykd9QC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/boDWt7aiVlJYC9zBSwKZCApy.jpg?f=fotoalbum_large)