Waarschijnlijk is defensie dan zwaar overgewaardeerd. En bitcoin op een miljoen.Lucky0wn schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 11:34:
[...]
Ik zit juist te wachten tot ETH richting $2650 gaat en de meuk eruit gaat voor een defensie aandelenportfolio
Protip. Probeer de markt voor te zijn in plaats van de laatste te zijn.Lucky0wn schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 11:34:
[...]
Ik zit juist te wachten tot ETH richting $2650 gaat en de meuk eruit gaat voor een defensie aandelenportfolio
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Daar ben ik ook bang voor, en dat ik met mijn bag ETH blijf zittenknakworst schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 11:38:
[...]
Waarschijnlijk is defensie dan zwaar overgewaardeerd. En bitcoin op een miljoen.
Gelukszoekr schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 17:06:
[...]
Heb meer geloof in een run van SOL dan TAO
Ja snap ik, die duiken met die funds zelf in subnetsKol Nedra schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 20:19:
[...]
inflatie is iig.hoog bij TAO, krijg net mailtje binnen:
[Afbeelding]
Koop gewoon wat ammo en Bitcoin. Niet dat flauwe gedoe.Lucky0wn schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 11:34:
[...]
En je bent sowieso later als John.
ETH is de enige waar time in the market < timing the market niet opgaat helaas.Alpina schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 11:44:
[...]
Koop gewoon wat ammo en Bitcoin. Niet dat flauwe gedoe.
USDT en XRP marketcap komen steeds dichterbij ETH marketcap 👀
TRX bijna op plek 8, ADA al voorbij, Doge next
TRX bijna op plek 8, ADA al voorbij, Doge next
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 15-04-2025 12:09 ]
nothing stops this train
@AlpinaAlpina schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 11:44:
[...]
Koop gewoon wat ammo en Bitcoin. Niet dat flauwe gedoe.
Ja want ik ben al aan het afbouwen. Nog 70% te verkopen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ja, damn! Ik dacht dat ik nog vrij laat was met dumpen in januari, maar die is nog veel dieper gegaan. Staat gewoon bijna op z'n lows, gaat nergens over. Wat een absolute drek is dat gebleken
Ik ging net ff door mijn watchlist heen, zijn wel meer coins die er echt heel lelijk uit zien. Maar idd, dit is een prime example van een absolute shitcoinGuere schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 14:15:
[...]
Ja, damn! Ik dacht dat ik nog vrij laat was met dumpen in januari, maar die is nog veel dieper gegaan. Staat gewoon bijna op z'n lows, gaat nergens over. Wat een absolute drek is dat gebleken
Komt mede ook door Wayfinder waar nu het volume instroomdYES schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 14:16:
[...]
Ik ging net ff door mijn watchlist heen, zijn wel meer coins die er echt heel lelijk uit zien. Maar idd, dit is een prime example van een absolute shitcoin
Exact. Dit en de zwaar teleurstellende staking rewards (prime vastzetten voor prompt) hebben prime het laatste zetje gegeven.Pinsa schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 14:21:
[...]
Komt mede ook door Wayfinder waar nu het volume instroomd
Voorlopig gaat dat niks meer worden vrees ik. Als de spellen Colony of Sanctuary een succes worden kan er weer een stijging komen.
Wen gebruikelijke dump om 15:30
Zomertijd, nog even uurtje wachten
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
... this time it's different!
different als in boring want echt nul volume nog
Ehh? Die wisseling is al weken geleden geweest he, de opening is gewoon om 15:30. Laatste tijd vaak een dumpje direct na US open.ByteMe_ schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:36:
Zomertijd, nog even uurtje wachten
[ Voor 51% gewijzigd door Guere op 15-04-2025 15:37 ]
Ah, daar komt de trump & dump aan
USA loopt maar 2 weken scheef met EU in maart, en 1 week eind oktober. Verder lopen ze 49 weken gelijk
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
wat er ook gebeurd, allemaal ruis en bitcoin gaat naar $ miljoenen, zo bullish op bitcoin!
I will die on this hill
I will die on this hill
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 15-04-2025 15:43 ]
nothing stops this train
Op de heatmaps/liquidation maps ligt er best een hoop t/m $87k, vooral rond $86.7k gaan er op meerdere timeframes een boel shorts rekt. In totaal $1.2 miljard: kijken of we dat binnen kunnen harken 
/f/image/6F0NVjSxuCEtvq5xXUqSbxCJ.png?f=fotoalbum_large)
Vooral bij gate.io zijn ze weer eens lekker aan het gokken met bakken vol leverage:
:strip_exif()/f/image/hNNwjGztHxKmrTKHMewYC9Gz.png?f=user_large)
Edit: hoppa! Volgens mij worden er wat mensen gehunt
/f/image/6F0NVjSxuCEtvq5xXUqSbxCJ.png?f=fotoalbum_large)
Vooral bij gate.io zijn ze weer eens lekker aan het gokken met bakken vol leverage:
:strip_exif()/f/image/hNNwjGztHxKmrTKHMewYC9Gz.png?f=user_large)
Edit: hoppa! Volgens mij worden er wat mensen gehunt
[ Voor 39% gewijzigd door Guere op 15-04-2025 15:48 ]
Zal dan wel first we pump then we dump worden. Of niet
Normaal is het eerst dump en dan pump...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En indien geen dump, kunnen de ETF boomers voor een hogere prijs terugkopen als je het overzichtje van de laatste 2 weken ziet
https://farside.co.uk/btc/
https://farside.co.uk/btc/
Insert exchange manipulatie tegel.
Welke dump? Kijken wij naar dezelfde chart?
Het woord dump is hier nogal aan inflatie onderhevig. Een klein rood kaarsje wordt al snel een dump genoemd.gebruikershaes schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:43:
Welke dump? Kijken wij naar dezelfde chart?
Ze lopen met alles scheef. Die debiele maten, debiele tesla's, debiele presidenten.anti elppa schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:42:
[...]
USA loopt maar 2 weken scheef met EU in maart, en 1 week eind oktober. Verder lopen ze 49 weken gelijk
Verder heel leuk land hoor
ByteMe_ schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:57:
[...]
Ze lopen met alles scheef. Die debiele maten, debiele tesla's, debiele presidenten.
Verder heel leuk land hoor
8 Dagen geleden was het zwarte maandag. Btc 76k. Nu 85k. 12 mooie procenten.
Rheinmetall onder de 970. Nu 1494. 54 procent.
Rheinmetall onder de 970. Nu 1494. 54 procent.
kijkend naar Rheinmetall chart, ik zou all-in gaan
nothing stops this train
Beste advies wat ik van je gelezen heb de afgelopen jarenKol Nedra schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 20:07:
Misschien hou ik de aandelen die ik nog heb aan tot Euro 1600. Dan mooi 1500 per aandeel verdiend.Kol Nedra schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 20:07:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Welke bank is crypto vriendelijk voor geld storten en ontvangen via kraken.
Welke heeft de voorkeur?
Ik zag ook dat revolut binnenkort met BE Iban komt, zou dit een goede optie zijn?
Welke heeft de voorkeur?
Ik zag ook dat revolut binnenkort met BE Iban komt, zou dit een goede optie zijn?
ik dacht ook rond de $550-$600 neem ik winst op $TSLAJohn245 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 20:42:
[...]
Misschien hou ik de aandelen die ik nog heb aan tot Euro 1600. Dan mooi 1500 per aandeel verdiend.
nothing stops this train
Ik al 30% verkocht, maar geen spijt.Kol Nedra schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 20:53:
[...]
ik dacht ook rond de $550-$600 neem ik winst op $TSLA
Verschil is dat koersdoel van Rheimetal naar boven is bijgesteld.
Iedereen dat dacht de "breakout" te traden is weer mooi bij de neus genomen 
Overal zag je de trendline, en dan weet je: they are going to be recked..
Hopelijk is het klimaat voor een long op 78k goed.. al ligt de liq nu vooral op de shorts..
Overal zag je de trendline, en dan weet je: they are going to be recked..
Hopelijk is het klimaat voor een long op 78k goed.. al ligt de liq nu vooral op de shorts..
[ Voor 9% gewijzigd door kazzzdafke op 15-04-2025 21:26 ]
Never ever financial advice...
Ongeveer 85% van de respectabele Technisch analisten die ik volg op X zaten juist op jouw lijn. Die “iedereen” zijn er waarschijnlijk minder dan je denkt.kazzzdafke schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 21:23:
Iedereen dat dacht de "breakout" te traden is weer mooi bij de neus genomen
Overal zag je de trendline, en dan weet je: they are going to be recked
Hopelijk is het klimaat voor een long op 78k goed..
"Mijn lijn" is gebroken, maar niet hertest. Dus ik snap je comment niet echt?
EDIT: plaatje voor verduidelijking..
ps. een trade openen op resistance is waanzin. Ik snap niet waarom die YT'ers daar zo gek van zijn
ps. een trade openen op resistance is waanzin. Ik snap niet waarom die YT'ers daar zo gek van zijn
[ Voor 75% gewijzigd door kazzzdafke op 15-04-2025 21:42 ]
Aangezien de markt saai blijft, vond ik dit een interessante documentaire over het verloop van de crash van 1929 en de daaropvolgende depressie.
Wie weet komt het nog van pas in de nabije toekomst.
Wie weet komt het nog van pas in de nabije toekomst.
Ykazzzdafke schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 21:36:
[Afbeelding]
Joetoebers, ta, snap niet, waanzin?
99,9% vd "analisten" op joetoep moet je heeeel ver van weg blijven. Zonde vd tijd.
Verder zit prijs nog perfect boven mijn lijn en pakken we nu mooie pluk liquiditeit die er al hele dag lag. Gros zit nu boven ons.
78k zie ik nu als waanzin. Maar dat ben ik. Heb trouwens geen youtube kanaal. Nouja zure maxi corner daar gelaten natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 15-04-2025 21:54 ]
Ik bedoelde figuurlijk jouw lijn. Dus eerst naar beneden met die prijs. Voor jou geldtkazzzdafke schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 21:36:
[Afbeelding]
Wacht, opnieuw, even wat verduidelijking.anti elppa schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 21:50:
[...]
Y
Joetoebers, ta, snap niet, waanzin?
99,9% vd "analisten" op joetoep moet je heeeel ver van weg blijven. Zonde vd tijd.
Verder zit prijs nog perfect boven mijn lijn en pakken we nu mooie pluk liquiditeit die er al hele dag lag. Gros zit nu boven ons.
78k zie ik nu als waanzin. Maar dat ben ik. Heb trouwens geen youtube kanaal. Nouja zure maxi corner daar gelaten natuurlijk
[Afbeelding]
Ik heb mijn plan, mijn strategie. Ik haal die niet van YT
Maar ik kijk wel eens ter ontspanning soms YT vids, en je komt er niet onderuit. En dan zie ik hoe ze roepen dat je we moon gaan wanneer die trendline uitbreekt etc.. Dan weet je al, hier gaan weer veel zieltjes rekt gaan.
Dat wou ik zeggen, niet meer, niet minder.
etf's groen gisteren. dag ervoor neutraal. Stonk futures dik rood.
trump best stil zo laatste dagen. Benieuwd of ie deze week weer een dump en pump actie uit gaat halen
trump best stil zo laatste dagen. Benieuwd of ie deze week weer een dump en pump actie uit gaat halen
Blijft weinig tijd over om nog te pumpen voor Mei. Tenminste dat is het idee toch, sell in May come back in September?
Ben je een dagje weg verkloten die Yanks het weer. Het zijn ook net kleine kinderen he? En dan is het morgen al weer donderdag.
hfsp
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
DXY weer een beetje verder rekt. Interessant dagje zo.
Dat is best buy high inderdaad. Wat in verhouding nog wel laag staan zijn de mijnaandelen, wat er in de grond zit staat nog zwaar ondergewaardeerd aan de huidige goudprijs (net weer een ath) gdx en gdxj.Kol Nedra schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 20:07:
Maar dan lees je dat Peter himself ook net dat advies geeft:
In my opinion, the best trade you can make right now is to sell all your Bitcoin and any other crypto you may hold and go all-in on gold and silver mining stocks. Don't wait. Sell right now and move into miners ASAP. You can thank me later.https://t.co/IUE4Y24K6b
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 15 april 2025
En koop je maar weer wat extra Bitcoin
Dubbel, verwijderd
[ Voor 154% gewijzigd door bsmpower op 16-04-2025 08:44 ]
But remember to get rekt in September.bsmpower schreef op woensdag 16 april 2025 @ 08:11:
Blijft weinig tijd over om nog te pumpen voor Mei. Tenminste dat is het idee toch, sell in May come back in September?
Tot nu toe is elke maand rekt in 2025 in mijn geval
Maar je hebt vast op een wijs moment Bitcoin ingeslagen toch? TOCH?bsmpower schreef op woensdag 16 april 2025 @ 08:47:
[...]
Dat negatieve gezeur wordt nu wel eentonig.bsmpower schreef op woensdag 16 april 2025 @ 08:47:
[...]
Je hebt assets (vastgoed, obligaties, aandelen, edelmetaal en ook crypto) en de risk assets hebben het hoogste risico. Je koopt binnen de risk assets de meest risicovolle drek die er is. Toegangstickets voor het gebruik van een netwerk dat momenteel niet wordt gebruikt. In feite koop je vanwege de mooie praatjes van een groepje mensen die 99 van de 100x alleen als doel hebben hun premine in de maag te splitsen van "investeerders".
Als je dan niet kan accepteren dat die drek ook kan dalen en in deze macro omstandigheden heel hard kan dalen dan is dat gewoon struisvogelgedrag.
Shitcoin holders willen wel die kans op een 100x, maar niet accepteren dat de werkelijkheid is dat de meeste muntjes na enkele jaren op -99% staan.
[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-04-2025 09:14 ]
Als je met crypto klaar bent en denkt aan aandelen, skip dan ASML. Ondanks een monopolie wil momenteel niemand blijkbaar chipmachines. TSMC heeft er blijkbaar al genoeg.
Mwa, die realiteit zit wel anders.knakworst schreef op woensdag 16 april 2025 @ 09:24:
Als je met crypto klaar bent en denkt aan aandelen, skip dan ASML. Ondanks een monopolie wil momenteel niemand blijkbaar chipmachines. TSMC heeft er blijkbaar al genoeg.
Behoorlijke saaie markt zo. Maar eerlijk, van mij mogen we nog een beetje zakken om nog even goed in te kopen, daarna weer moon aub.
ASML vandaag -6%knakworst schreef op woensdag 16 april 2025 @ 09:24:
Watskeburt ? Shitcoin
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
En dan hebben we nog meer tech: "Nvidia expects $5.5bn hit as US tightens chip export rules to China"
Ik denk gok dat BTC eind deze week toch lager staat dan het begin van de week.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Moet ik alleen hopium berichten plaatsen dan die toch niet uitkomen?BTC100K2021 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 09:08:
[...]
Dat negatieve gezeur wordt nu wel eentonig.
Je hebt assets (vastgoed, obligaties, aandelen, edelmetaal en ook crypto) en de risk assets hebben het hoogste risico. Je koopt binnen de risk assets de meest risicovolle drek die er is. Toegangstickets voor het gebruik van een netwerk dat momenteel niet wordt gebruikt. In feite koop je vanwege de mooie praatjes van een groepje mensen die 99 van de 100x alleen als doel hebben hun premine in de maag te splitsen van "investeerders".
Als je dan niet kan accepteren dat die drek ook kan dalen en in deze macro omstandigheden heel hard kan dalen dan is dat gewoon struisvogelgedrag.
Shitcoin holders willen wel die kans op een 100x, maar niet accepteren dat de werkelijkheid is dat de meeste muntjes na enkele jaren op -99% staan.
Wat een goed idee van je!bsmpower schreef op woensdag 16 april 2025 @ 10:04:
[...]
Moet ik alleen hopium berichten plaatsen dan die toch niet uitkomen?
Pak n beet een stuk of 60 nog te gaan?Steady schreef op woensdag 16 april 2025 @ 10:12:
Nog een paar maandjes en dan zitten we op 420k
Ik ben al blij als BTC dit jaar nog naar ~150k gaat.
420k is natuurlijk ook prima hoor
420k is natuurlijk ook prima hoor
sh4d0wman schreef op woensdag 16 april 2025 @ 09:49:
En dan hebben we nog meer tech: "Nvidia expects $5.5bn hit as US tightens chip export rules to China"
This is a defining moment in history.
— Gold Telegraph ⚡ (@GoldTelegraph_) 16 april 2025
Two giants are locked in an economic showdown.
One built the financial system.
The other owns the minerals that system depends on.
One is racing to create an alternative monetary order.
The other is racing to rebuild its resource base.
Gelukszoekr schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:57:
Deze week een relief rally. Trump heeft nogmaals uitzonderingen gemaakt op de tariffs.
Dan verkoop ik volgende week m'n €115 sol voor €140 en kunnen we door met de bear
Ja, hoe langer de markt naar beneden gaat, hoe lastiger het is om dit weer te doorbreken. Ik had verwacht dat deze week mogelijk wat rustiger zou zijn qua geopolitiek, en dat daarmee alles weer wat ruimte zou krijgen.
Het wordt op deze manier steeds waarschijnlijker dat deze cycle geen nieuwe ath meer komt....
Neerwaarts potentieel van de beurs is significant hoger dan stijgen. Al die tarieven en structurele verschillen in de wereldmarkt die voor de duidelijkheid negatief zijn, zijn absoluut nog niet ingeprijst.
Dus tenzij BTC als een alternatieve safe haven wordt gezien zal BTC, crypto in het algemeen ook eerder een neerwaartse trend in gaan.
Dus tenzij BTC als een alternatieve safe haven wordt gezien zal BTC, crypto in het algemeen ook eerder een neerwaartse trend in gaan.
De onzekerheid zorgt in ieder geval voor geweldige trade kansen met percentages die bijna cryptowaardig zijn (instappen, hoger uitstappen en lager weer instappen).Rubberen schreef op woensdag 16 april 2025 @ 12:05:
Neerwaarts potentieel van de beurs is significant hoger dan stijgen. Al die tarieven en structurele verschillen in de wereldmarkt die voor de duidelijkheid negatief zijn, zijn absoluut nog niet ingeprijst.
ASML en NVIDA zijn momenteel te daytraden alsof het shitcoins zijn tegen een veel lager risico.
Eens, maar als er her en der toch wat afspraken worden gemaakt kan het ook weer snel de andere kant op gaan.Rubberen schreef op woensdag 16 april 2025 @ 12:05:
Verder gaat en staat veel met vertrouwen, dat is nu wel ver zoek.
Zoals landen nu zoveel mogelijk goud willen bezitten, zou het mooi zijn als dat met Bitcoin ook het geval is of wordt.
En dan is er nog het stukje transacties tussen landen die bijvoorbeeld minder vertrouwen in de dollar hebben.
AbsoluutBTC100K2021 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 12:12:
[...]
De onzekerheid zorgt in ieder geval voor geweldige trade kansen met percentages die bijna cryptowaardig zijn (instappen, hoger uitstappen en lager weer instappen).
ASML en NVIDA zijn momenteel te daytraden alsof het shitcoins zijn tegen een veel lager risico.
@kroniek en @Laurens1970, ouwe lurkers. Post eens iets, dat kan ik jullie ook eens een duimpje terug geven!
Ja en neen, alles is afhankelijk van wat 1 persoon op een specifiek moment denkt en vervolgens tweet. Het kan alle kanten op en logica is er zo goed als niet aan te verbinden.BTC100K2021 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 12:12:
[...]
De onzekerheid zorgt in ieder geval voor geweldige trade kansen met percentages die bijna cryptowaardig zijn (instappen, hoger uitstappen en lager weer instappen).
Ik verbrand me er niet aan. Cash is ATM king, en zal zeker van pas komen wanneer de daadwerkelijke schade duidelijk zichtbaar wordt. Dat zal volgens mij zijn bij de volgende kwartaal updates van de bedrijven.
Bitcoin toch?Rubberen schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:44:
[...]
Ja en neen, alles is afhankelijk van wat 1 persoon op een specifiek moment denkt en vervolgens tweet. Het kan alle kanten op en logica is er zo goed als niet aan te verbinden.
Ik verbrand me er niet aan. Cash is ATM king, en zal zeker van pas komen wanneer de daadwerkelijke schade duidelijk zichtbaar wordt. Dat zal volgens mij zijn bij de volgende kwartaal updates van de bedrijven.
idd, dollar gaat harder rekt dan dat die poepmunt normaal al rekt gaat. DXY vandaag alweer -0,64% dat is dan nog exclusief de inflatie die zeker H2 2025 zwaar gaat stijgen
Maar goed, alleen al daarom moet Bitcoin nog echt weer even flink omhoog om echt relevant te blijven, imo. Ik weet dat het niet zo simpel is, maar als hedge-against-inflation investering is de inflatie wel relevant.anti elppa schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:54:
idd, dollar gaat harder rekt dan dat die poepmunt normaal al rekt gaat. DXY vandaag alweer -0,64% dat is dan nog exclusief de inflatie die zeker H2 2025 zwaar gaat stijgen
Rekening houdend met de inflatie sinds 2021 is de $69k piek vandaag de dag $81.4k: ongeveer het huidige niveau. Natuurlijk heb je de cycles en koop je in de bear voor betere ROI, maar van peak-to-peak is er nu eigenlijk geen winst. Zelfs de ATH van $109k is "slechts" 33% winst t.o.v. de gecorrigeerde piek uit 2021. Dus in dat opzicht moet BTC later dit jaar het liefst nog een fors hogere piek neerzetten.
Er is veel ruis op de markt, onder meer door Trump, geopolitieke wispelturigheid en de dreiging van een recessie. Correcties van -30% tot -50% zijn dan ook niet ondenkbaar en daar zijn we nog lang niet.BTC100K2021 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 12:12:
[...]
Daardoor voelt ‘spelen’ op de beurs momenteel ook echt als spelen: de koers is nauwelijks nog te herleiden tot klassieke indicatoren zoals winstverwachting, groei of intrinsieke waarde. Alles draait op dit moment vooral om marktsentiment en vaak zelfs om de grillen van één man.
EDIT: *tip* Netflix is wel een uitzondering hierop
[ Voor 3% gewijzigd door kazzzdafke op 16-04-2025 14:12 ]
Ja die zogenaamde asset die als je het mocht geloven het nieuwe goud ging zijn die ook los zou fungeren van de beurs.
Niet dus. Het danst mee met de beurs. Vandaar mijn betoog.
Dacht dit het crypto topic was?Rubberen schreef op woensdag 16 april 2025 @ 14:28:
[...]
Ja die zogenaamde asset die als je het mocht geloven het nieuwe goud ging zijn die ook los zou fungeren van de beurs.
Niet dus. Het danst mee met de beurs. Vandaar mijn betoog.
Toen er vorig jaar wat banken (CS in 2023) vielen deed Bitcoin juist het tegenovergestelde.
[ Voor 7% gewijzigd door Alpina op 16-04-2025 14:36 ]
En hoe staat de Bitcoin koers nu vergeleken van de Bitcoin toen?Alpina schreef op woensdag 16 april 2025 @ 14:35:
Toen er vorig jaar wat banken (CS in 2023) vielen deed Bitcoin juist het tegenovergestelde.
[ Voor 4% gewijzigd door Barrycade op 16-04-2025 14:41 ]
Rond een mooie 84k per Bitcoin.Barrycade schreef op woensdag 16 april 2025 @ 14:40:
[...]
En hoe staat de Bitcoin koers nu vergeleken van de Bitcoin toen?
Edit: heb de prijzen terug gekeken en Bitcoin staat nog steeds ruim hoger dan toen.
[ Voor 16% gewijzigd door Alpina op 16-04-2025 15:09 ]
Het is toch ook logisch dat iedere cycle anders is?Moiety schreef op woensdag 16 april 2025 @ 14:15:
Misschien, heel voorzichtig toch maar toe gaan geven dat het dit keer toch echt anders is........?
[Afbeelding]
Aan de aanbod en vraagzijde zie je ontwikkeling.
Aanbodzijde: meer liquiditeit, meer BTC in circulatie maar minder mining rewards
Vraagzijde: meer liquiditeit, bredere adoptie
Het effect van de cycles, de halving als trigger voor prijsstijgingen wordt minder. Steeds meer zorgen triggers van buiten voor het bepalen van de prijsactie.
Als gevolg van bredere adoptie en de hogere liquiditeit is ook meer liquiditeit nodig is om de prijs te bewegen. En dus drukken de ontwikkeling van de global liquidity (M2) en andere macro ontwikkelingen zijn stempel op de prijsactie.
Deze grafiek die uitgaat van de halving als bepalende factor valt in de categorie "das war einmal".
Als in 2026 de geldprinter volle bak aan gaat, dan is een nieuwe all time high in een "bearmarkt jaar" prima mogelijk. Dat scenario moet je niet uitsluiten. Net als dat we in 2025 wellicht niet meer boven de 100K komen doordat het macro te slecht gaat.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-04-2025 14:58 ]
Trump en de heffingen zijn nu leidend, tegelijkertijd is er fundamenteel voor bitcoin best een mooie setup. Macro in de wereldwijde toename van de geldhoeveelheid en daarnaast in structurele vraag vanuit institutionele partijen. Nu is het wachten op een trigger voor een prijsexplosie, het probleem is dat het moment gewoon niet te voorspellen is. Geduld is een schone zaak, zou mijn moeder zeggen.
De max pain kunnen velen niet dragen. Geduld wordt beloond.Magpie schreef op woensdag 16 april 2025 @ 15:00:
Trump en de heffingen zijn nu leidend, tegelijkertijd is er fundamenteel voor bitcoin best een mooie setup. Macro in de wereldwijde toename van de geldhoeveelheid en daarnaast in structurele vraag vanuit institutionele partijen. Nu is het wachten op een trigger voor een prijsexplosie, het probleem is dat het moment gewoon niet te voorspellen is. Geduld is een schone zaak, zou mijn moeder zeggen.
zo stonks bloed rood zeg. Wederom mooi dat btc niet mee gaat. Nu ff 1 a 2k stijgen zou pas echt mooi zijn
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/DQDkewCBNxiplSE6kdjRye00.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XCWRnG0LwsTk0UUmy5YjLHYl.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/17CLeCygrdWM0fZi3LtuD0rP.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vxaaTWoI1F0G6yIM2LrfuX6s.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/05UnRvd39xHkCwbIqS3mOYYD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZXiA6AMGsBr9dNyCerAgqqko.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8Ve7OLLxOaMCJguEcudkBc4F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xNVwgTQIj2Vjd5oRKqZQuXZD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ipDhkB9aJLw2nth2IRoTJTVM.webp?f=fotoalbum_large)