[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.816 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:16
John245 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 14:36:
[...]

Ik zit er voor de lange termijn (10 jaar) in. Maakt niet uit als BTC 50% onder water komt. Kunnen we er lekker veel bij kopen. :)
Dat hoor ik vaak, "ik zit er in voor de lange termijn" en dan zijn ze net een half jaartje bezig en helemaal getrest reageren als het een paar dagen wat minder gaat :P

Ik ga ook voor de lange termijn, maar dan wel met een beetje proberen te timen, net als zwembroek :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52
Gewoon bijkopen. Soon BTC x5. Dit was allemaal ruis over een tijdje.

YANBE

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:39
bsmpower schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 14:59:
[...]

We gaan toch ook nog steeds naar beneden, dus ze hebben wel een punt.
mooi zo, dan kan ik meer kopen ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:08
Pinsa schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 14:41:
[...]

Doe zelf alleen niks met aandelen, tis tenslotte een crypto topic anders kon je ze hier delen

Laat mij maar weer lekker rekt gaan op alts :+
Je hebt toch niet weer AIXBT gekocht toch? :+
According to PANews, a suspected phishing attack has reportedly targeted the account aixbt, resulting in a loss of 55.5 ETH. The incident was monitored by X user @supremeleadoor, who noted that the attack was allegedly carried out by the account @0xhungusman. Transaction records indicate that the funds have already been transferred. Currently, the related conversations have been deleted, leaving only the on-chain transaction records available for review.
Bron: https://www.binance.com/e...f-55-5-eth-21706559387418

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35
Nee ben ik al een tijde uit wel scherp dat je dat wist, ben bezig met kamikaze actie op AIP3 :+

Maar tnx voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:02:
[...]

Dat hoor ik vaak, "ik zit er in voor de lange termijn" en dan zijn ze net een half jaartje bezig en helemaal getrest reageren als het een paar dagen wat minder gaat :P

Ik ga ook voor de lange termijn, maar dan wel met een beetje proberen te timen, net als zwembroek :)
Waar denk je dat de low gaat zitten van Bitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:50
[...]

Haha ja, kijken hoeveel er hier 1 BTC = 1 BTC blijven zeggen als we morgen op 1.000.000 staan.

Hoewel ik in BTC geloof ben ik ook niet van steen. Dan pak ik ook een groot stuk winst van tafel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pinsa schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:09:
[...]

Waar denk je dat de low gaat zitten van Bitcoin?
Als we de top deze cycle gezien hebben dan zet ik in op $45k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:16:
[...]

Als we de top deze cycle gezien hebben dan zet ik in op $45k
Oke tnx ik had zelf op $40k gegokt kan natuurlijk nog altijd wat onverwachts gebeuren zodat de prijs keldert, nog even geduld hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pinsa schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:19:
[...]

Oke tnx ik had zelf op $40k kan natuurlijk nog altijd wat onverwachts gebeuren zodat de prijs keldert, nog even geduld hebben :)
Stel dat we daar komen, $40k. Over 1 jaar van vandaag. Hoeveel gure fiat kunnen we nog bij elkaar harken het komende jaar om dan Bitcoin van te kopen. Een halve, 0.5 BTC/$ 20k gaat dat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:55
[...]

Ik time ook. Iedere zondagmorgen tussen 7 en 9 :) Ik doe al sinds 1995 stocks dus heb wel ervaring met langere termijnen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:24:
[...]

Stel dat we daar komen, $40k. Over 1 jaar van vandaag. Hoeveel gure fiat kunnen we nog bij elkaar harken het komende jaar om dan Bitcoin van te kopen. Een halve, 0.5 BTC/$ 20k gaat dat lukken?
Als ik naar mezelf kijk helaas niet, maar het was wel de bedoeling om zoveel mogelijk te sparen om dan in te slaan, zo heb je meer sats als DCA in mijn ogen, bodem timen blijft natuurlijk lastig anders wat buy orders erin zetten tegen die tijd.

Ik probeer met wat alts extra centen te verdienen, als ik tenminste niet steeds rekt ga…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:02

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 12:51:
[...]

Zelfs als ik mijn aandelen Rheinmetall buiten beschouwing laat heb ik een rendement van 15% op stocks in 1 maand tijd.
Dat is ook niet zo moeilijk als je de bodem opgevist hebt.. Als je NVDA opgevist hebt rond 106/107 of zelfs 110 en verkocht had op 123 ben je er al. En zo zijn er legio meer stocks te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:58
Pinsa schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:28:
[...]

Als ik naar mezelf kijk helaas niet, maar het was wel de bedoeling om zoveel mogelijk te sparen om dan in te slaan, zo heb je meer sats als DCA in mijn ogen, bodem timen blijft natuurlijk lastig anders word buy orders erin zetten tegen die tijd.

Ik probeer met wat alts extra centen te verdienen, als ik niet steeds rekt ga…
Ik lees je berichten over de laatste weken. Nu ben ik zelf absoluut geen goed voorbeeld hoe het wel moet, maar ik krijg bijna plaatsvervangende stress van jou :). Wat je zegt en wat je doet klopt voor mijn gevoel niet. Je bent eerder flink rekt gegaan en had op een gegeven moment volgens mij het plan om langs de zijlijn te wachten op een goed koopmoment. Begin vorige week stond ie op het laagst sinds lange tijd. Heb je toen (iets) gekocht? Nu zeg je dat je doel is om BTC te 'verzamelen', maar dat doe je door eerst hele hoge risico's te nemen door nu alts te kopen :? Waarom niet gewoon elke dag/week/maand wat BTC kopen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:08
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/7v2bnv.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pinsa
bsmpower schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:39:
[...]

Ik lees je berichten over de laatste weken. Nu ben ik zelf absoluut geen goed voorbeeld hoe het wel moet, maar ik krijg bijna plaatsvervangende stress van jou :). Wat je zegt en wat je doet klopt voor mijn gevoel niet. Je bent eerder flink rekt gegaan en had op een gegeven moment volgens mij het plan om langs de zijlijn te wachten op een goed koopmoment. Begin vorige week stond ie op het laagst sinds lange tijd. Heb je toen (iets) gekocht? Nu zeg je dat je doel is om BTC te 'verzamelen', maar dat doe je door eerst hele hoge risico's te nemen door nu alts te kopen :? Waarom niet gewoon elke dag/week/maand wat BTC kopen?
Haha vind wel leuk dat je reageerd, ben redelijk koppig ja ik neem af en toe nog wel eens een gokje met een alt, alleen is dit niet met ontzettend grote bedragen, met deze trade wat nu loopt sta ik ook op moment in de min en ben me aan het bedenken om nu verlies te pakken om niet nog verder rekt te gaan. Ik zie niet in waarom ik nu met BTC DCA zou moeten beginnen terwijl ik de koers over een tijd veel lager verwacht ik spaar dan liever wat bij elkaar om dan meer sats in te kopen.

Ik neem wel grote risico,s met die alts dat ben ik eens maar soms pakt het ook goed uit

Hoe gaat het met jou verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:08
De uitgave van $500 miljoen nieuwe MSTR STRK stock om meer Bitcoin te kopen lijkt aanstaande. Het is een beetje onduidelijk in het artikel, maar het lijkt erop dat dit dus de eerste batch is van die beloofde $21 miljard die hij via nieuwe aandelen wil ophalen om z'n bedrijf te runnen & Bitcoin te kopen.
Strategy plans to sell $500 million of dollar-denominated perpetual preferred stock.

The enterprise software company, formerly known as MicroStrategy (MSTR), intends to use proceeds for general corporate purposes, including the acquisition of Bitcoin (BTC-USD) and for working capital.

It aims to price the offering later this week after a roadshow consisting of small one-on-one meetings Tuesday and Wednesday. The deal will carry a fixed dividend rate of 10% per annum.

This issuance follows Strategy’s recent purchase of $10.7 million worth of Bitcoin. It plans to issue up to $21 billion of preferred stock to acquire more of the cryptocurrency.

[ Voor 9% gewijzigd door Guere op 18-03-2025 15:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
Pinsa schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:45:
[...]

Haha vind wel leuk dat je reageerd, ben redelijk koppig ja ik neem af en toe nog wel eens een gokje met een alt, alleen is dit niet met ontzettend grote bedragen, met deze trade wat nu loopt sta ik ook op moment in de min en ben me aan het bedenken om nu verlies te pakken om niet nog verder rekt te gaan. Ik zie niet in waarom ik nu met BTC DCA zou moeten beginnen terwijl ik de koers over een tijd veel lager verwacht ik spaar dan liever wat bij elkaar om dan meer sats in te kopen.

Ik neem wel grote risico,s met die alts dat ben ik eens maar soms pakt het ook goed uit

Hoe gaat het met jou verder?
Bedoel het overigens goed, weet niet of dat zo overkomt uit mijn bericht. Ik herken mezelf een beetje in jou denkpatronen en de enige reden dat het nu nog goed uitpakt (lees: op winst sta) is dat ik jaren geleden echt laag heb kunnen kopen. Maar als ik puur kijk naar de laatste tijd hebben alts mij minder opgeleverd. En dan zit ik (voor mijn gevoel) nog niet eens in de hele risicovolle alts.

En met "soms pakt het goed uit", is dat dan wel de juiste strategie? Want het pakt vaker niet goed uit. Dan moet je weer revenge traden voor je gevoel, verlies je nog meer, etc.. Dan blijft er juist minder fiat over om BTC te kopen (wat je doel is toch?)

En waarom koop je nu alts als je denkt dat BTC omlaag gaat. Bijna altijd gaan alts dan ook omlaag. Dat is wat ik bedoel, je doet wat anders dan je denkt?

[ Voor 15% gewijzigd door bsmpower op 18-03-2025 15:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:22

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Guere schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:45:
De uitgave van $500 miljoen nieuwe MSTR stock om meer Bitcoin te kopen lijkt aanstaande. Het is een beetje onduidelijk in het artikel, maar het lijkt erop dat dit dus de eerste batch is van die beloofde $21 miljard aan nieuwe aandelen die hij wil ophalen om z'n bedrijf te runnen & Bitcoin te kopen.

[...]
Het betreft hier uitgifte van de $STRK stock, en niet de common $MSTR stock.
Ze geven hier 9% divident op. Bepaalde platformen, zoals Bolero, bieden ze inmiddels aan hier in de EU.
Edit : idd, ze willen er 21B$ mee ophalen om meer BTC mee aan te kopen. Deze uitgiftes zijn niet diluting voor de $MSTR stock overigens. Die ATM hebben ze bijna opgebruikt. Er staat nog een grote aankoop via convertible debt op de planning (ook 21B$), waarvan ze nog maar ~15% van gebruikt hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door DatraxZ op 18-03-2025 16:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
bsmpower schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:47:
[...]

Bedoel het overigens goed, weet niet of dat zo overkomt uit mijn bericht. Ik herken mezelf een beetje in jou denkpatronen en de enige reden dat het nu nog goed uitpakt (lees: op winst sta) is dat ik jaren geleden echt laag heb kunnen kopen. Maar als ik puur kijk naar de laatste tijd hebben alts mij minder opgeleverd. En dan zit ik (voor mijn gevoel) nog niet eens in de hele risicovolle alts.

En met "soms pakt het goed uit", is dat dan wel de juiste strategie? Want het pakt vaker niet goed uit. Dan moet je weer revenge traden voor je gevoel, verlies je nog meer, etc.. Dan blijft er juist minder fiat over om BTC te kopen (wat je doel is toch?)

En waarom koop je nu alts als je denkt dat BTC omlaag gaat. Bijna altijd gaan alts dan ook omlaag. Dat is wat ik bedoel, je doet wat anders dan je denkt?
Weet ik dat je het goed bedoeld :) het zijn meestal specifieke alts nieuwe listings of met een hoge OI maar als Bitcoin een scheet naar onder laat zullen de alts ook bloeden ja, ik neem hiermee een risico maar ik verklein het door niet door te holden en een profit loss in te stellen.

Vraag me sons ook af hoor hoezo ik het blijf proberen en dan revenge traden werkt zeker niet goed, anyway kan niet wachten op de beer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

DatraxZ schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:50:
[...]

Het betreft hier uitgifte van de $STRK stock, en niet de common $MSTR stock.
Ze geven hier 9% divident op. Bepaalde platformen, zoals Bolero, bieden ze inmiddels aan hier in de EU.
Edit : idd, ze willen er 21B$ mee ophalen om meer BTC mee aan te kopen. Deze aankopen zijn niet diluting voor de $MSTR stock overigens. Die ATM hebben ze bijna opgebruikt. Er staat nog een grote aankoop via convertible debt op de planning (ook 21B$), waarvan ze nog maar ~15% van gebruikt hebben.
En het jaarlijkse dividend komt van :?

Op die manier komt er vanzelf weer een hoop FUD als het tegen zit met die btc koers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Amai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
@bsmpower Je opent wel gedeeltelijk mijn ogen met die alt trades er zit ook een stukje revengetrade in, ik heb net ook wat verlies gepakt helaas anders uitgepakt als ik gewilt had, er is kog 1 nieuwe listing binnenkort genaamd Walrus Protocol deze draait op Sui lees er maar eens over, dat is mijn laatste kans voor deze cycle anders ben ik out en kom ik pas in de beer terug :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:25

Muzzy

Aan het dieken

Pinsa schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 16:15:
@bsmpower Je opent wel gedeeltelijk mijn ogen met die alt trades er zit ook een stukje revengetrade in, ik heb net ook wat verlies gepakt helaas anders uitgepakt als ik gewilt had, er is kog 1 nieuwe listing binnenkort genaamd Walrus Protocol deze draait op Sui lees er maar eens over, dat is mijn laatste kans voor deze cycle anders ben ik out en kom ik pas in de beer terug :)
7(8)7 morgen gaat taobot launchen. Als dit niks wordt ga ik ook op de achterbank zitten.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Muzzy schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 16:26:
[...]

7(8)7 morgen gaat taobot launchen. Als dit niks wordt ga ik ook op de achterbank zitten.
Stiekem al gezien in het high risk topic ik ga me niet meer branden aan dex gokjes man heb mijn lesje wel geleerd daarmee, nu nog van de reguliere alts afkomen maar blijft lastig haha :>

Goodluck morgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Pinsa schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 16:32:
[...]

Stiekem al gezien in het high risk topic ik ga me niet meer branden aan dex gokjes man heb mijn lesje wel geleerd daarmee, nu nog van de reguliere alts afkomen maar blijft lastig haha :>

Goodluck morgen!
Haha bedankt. Jij ook met je alts natuurlijk. Dat we snel naar de maan kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DatraxZ

DatraxZ

TrueCrypts Everything

knakworst schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 16:02:
[...]

En het jaarlijkse dividend komt van :?

Op die manier komt er vanzelf weer een hoop FUD als het tegen zit met die btc koers...
Er zijn meerdere manieren waarmee ze dit kunnen betalen. Strategy heeft een mNAV van 2.05 op dit moment, dus ze hebben geen enkel probleem om dit te betalen. Convertible debt, uitgifte van common stock, en uiteraard een (op lange termijn) stijgende BTC koers.
Pref. stock is veel minder volatiel dan common stock, als BTC x2 gaat, doet die stock dat niet, maar de achterliggende assets wel. De prefs. zijn ook roteerbaar naar common stock a rato 10/1. De dag dat $MSTR >1000$USD staat, kan je daar nog een mooie winst op meenemen.
Ze zijn de grootste issuer van convertible debt (vaak aan 0%-1%) in de US market overigens. Geeft wel een beetje aan dat investeerders er vertrouwen in hebben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Muzzy schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 16:35:
[...]

Haha bedankt. Jij ook met je alts natuurlijk. Dat we snel naar de maan kunnen gaan.
Jaa laatste kans voor mij hoor met alts, anders kom ik terug in de beer en dan word het grootste gedeelte BTC, deze cycle gaat voor mij wel de boeken in als die met de meeste rekts maar ben niet de enige

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
DatraxZ schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 16:35:
[...]

Er zijn meerdere manieren waarmee ze dit kunnen betalen. Strategy heeft een mNAV van 2.05 op dit moment, dus ze hebben geen enkel probleem om dit te betalen. Convertible debt, uitgifte van common stock, en uiteraard een (op lange termijn) stijgende BTC koers.
Pref. stock is veel minder volatiel dan common stock, als BTC x2 gaat, doet die stock dat niet, maar de achterliggende assets wel. De prefs. zijn ook roteerbaar naar common stock a rato 10/1. De dag dat $MSTR >1000$USD staat, kan je daar nog een mooie winst op meenemen.
Ze zijn de grootste issuer van convertible debt (vaak aan 0%-1%) in de US market overigens. Geeft wel een beetje aan dat investeerders er vertrouwen in hebben...
Afbeeldingslocatie: https://i.gifer.com/origin/66/66a43481a71e5d1097d9aae0823d9b72_w200.gif

Investeerders hebben met name vertrouwen in de gamma exposure bij MSTR, niet zozeer vertrouwen in een stijging van BTC.

https://www.ft.com/conten...f8-4d2a-ad49-ec1627dea1f7

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-03-2025 16:51 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
Haha @Muzzy en @Pinsa, stiekem moet ik een beetje lachen om jullie uitwisseling. Als je de crypto context even weglaat lijkt het bijna alsof jullie morgen naar de frontlinie van een middeleeuwse oorlog moeten, en elkaar nu voor de laatste keer groeten en sterkte wensen voordat de slachting losbarst :D

[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 18-03-2025 16:48 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
Guere schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 16:47:
Haha @Muzzy en @Pinsa, stiekem moet ik een beetje lachen om jullie uitwisseling. Als je de crypto context even weglaat lijkt het bijna alsof jullie morgen naar de frontlinie van een middeleeuwse oorlog moeten, en elkaar nu voor de laatste keer groeten en sterkte wensen voordat de slachting losbarst :D
Tonight we feast, tomorrow we get rekt!

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/TbLSveYSOaUAAAAM/vermintide-grail-knight.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Hahaha zo voelt het ook wel een beetje. De dood of de gladiolen.

Zonder gekkigheid ben flink rekt gegaan door geen stoplosses in te stellen de afgelopen maanden maar ben trouw geweest aan regel 1 van het beleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Ik voel een meme opkomen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DatraxZ

DatraxZ

TrueCrypts Everything

BTC100K2021 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 16:47:
[...]

[Afbeelding]

Investeerders hebben met name vertrouwen in de gamma exposure bij MSTR, niet zozeer vertrouwen in een stijging van BTC.

https://www.ft.com/conten...f8-4d2a-ad49-ec1627dea1f7
Ja uiteraard is implied vol. een drijfveer. Maar de vraag was van waar ze divi's van betalen, niet waarom institutionele investeerders er zakken vol met geld naartoe gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik kon virtuozzo al niet volgen in het Amerika topic en nu snap ik ook al niks meer in mijn stamkroeg.

* sh4d0wman gaat de schoolbanken maar weer in.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:24
De belangrijkste KPI bij Strategy is de 'Bitcoin Yield', dit is het aantal Bitcoin in bezit gedeeld door het aantal bestaande en eventueel nog te ontstane aandelen (vanuit convertibles en deze perpetual preferred stock). In deze maatstaf is dus de potentiële verwatering al meegenomen. Zolang deze blijft toenemen, gaat het prima.

Strategy mag het dividend ook uitkeren in aandelen MSTR op deze preferreds. Dus een direct cashflow probleem is er nooit. Het grote risico is en blijft daarmee een grote daling van de prijs van bitcoin, omdat dan de 'btc yield' verslechtert bij uitbetaling dividend en rente en via daling koers de NAV en dan weer de 'btc yield' en dan... gaat het vliegwiel dus de andere kant op. Het zou uiteindelijk kunnen resulteren in de verkoop van bitcoin en dat is einde verhaal.

De vraag is echter of dit risico heel groot is op dit moment bij deze prijzen en de aantallen die hiermee gemoeid zijn. Als Strategy zijn resterende programma aan ATM's, deze preferreds én de convertibles gaat uitvoeren, komt er nog ruim 40 mld (!) aan aankopen aan. Bij de huidige koers is dat bijna 500k (!) bitcoins. Dit soort aantallen zet gewoon een put onder de markt, ook als de institutionele partijen bijvoorbeeld niet meer dan 20 mld willen investeren (verzadigde markt).

Bij hogere prijzen en dus een hogere marketcap van bitcoin, gaat de impact van Strategy met haar aankopen op de markt steeds meer afnemen. Dan wordt het risico zoals hierboven beschreven imho steeds meer realistisch. Om die reden maakt Strategy zo'n haast, nu zijn de voorwaarden voor deze financiering nog gunstig, later niet meer en dan moet je al de dominante speler zijn.

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Guere
Ik ook!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNybI9Jy7yuSQIQMLgvWC-5oABg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/2HR6I1nf6qf9CjccLWFMatvP.gif?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door Guere op 18-03-2025 17:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Last (alt) man standing _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 22:21

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J0-WluylNmSTxQ3_gRrQW2gX7_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6W2aPOYkPz9NOo0l2jmjoQ4q.jpg?f=fotoalbum_large

Benieuwd hoe snel deze uitspraak gaat agen

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:08
Vis schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 18:57:
[Afbeelding]

Ik ben eerder benieuwd wanneer de mensheid grondstoffen vanuit een ander planeet gaat vervoeren. Sta je daar met je goud met unlimited supply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
TRX strong!

had ik maar mijn BTC en Tesla moeten verkopen :z

[ Voor 71% gewijzigd door Kol Nedra op 18-03-2025 19:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:09
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 19:14:
TRX strong!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NowcLqBMpXWfDbHjOdPG5zsW8xU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nGXYTprht5Br9rq0ixwqFOqy.jpg?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/brKAwEXaEI6-ENE3B94xx_UGh-E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y0RZe2K2lgJgbr46Z5mp5Sry.jpg?f=fotoalbum_large

BNX krijgt een nieuwe naam, moest eigenlijk meer aan deze dude denken :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GM9TUY06wZqHxdtgLKsNmlRUX6c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rFUTlC1k0XJRqIbyyfOQx4OF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
[Afbeelding]

De Amerikaanse overheid verkoopt haar Bitcoin niet meer. Er is een Bitcoin ETF.

Ja, de bubbel lijkt me nu ook wel gebarsten.

Maktub

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 19:14:
TRX strong!

Altijd weer die TRX hè.

Maatje van me zit ballsdeep in Tron sinds 2018. In de volle overtuiging dat het de beste coin is. En ik kan m tot nu toe ook niet echt ongelijk geven. TRX is een van de weinige alts die longterm best goed presteert in vergelijking met Bitcoin. Bijzonder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 20:31:
[...]

Altijd weer die TRX hè.

Maatje van me zit ballsdeep in Tron sinds 2018. In de volle overtuiging dat het de beste coin is. En ik kan m tot nu toe ook niet echt ongelijk geven. TRX is een van de weinige alts die longterm best goed presteert in vergelijking met Bitcoin. Bijzonder wel.
enige wat ik mij kan bedenken waarom het succesvol is omdat tron network stablecoins als eerste (en goed) support, usdt wordt veel gebruikt in landen waar hun eigen muntje hevige inflatie heeft, zoals vele zuid afrikaanse landen. ik heb wel TRX gehad maar de deur uit gedaan bij een 20% stijging :+

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 20:40:
[...]

enige wat ik mij kan bedenken waarom het succesvol is omdat tron network stablecoins als eerste (en goed) support, usdt wordt veel gebruikt in landen waar hun eigen muntje hevige inflatie heeft, zoals vele zuid afrikaanse landen. ik heb wel TRX gehad maar de deur uit gedaan bij een 20% stijging :+
Ja, ze hebben al heel lang USDT op de ketting draaien. Maar tegenwoordig kan je op elke ketting wel USDT krijgen toch? En dan nog, wat is dan de incentive om TRX te hodlen?

Op de een of andere manier is het volgens mij wel populair in Azië. Het heeft wel een heel eigen en compleet ecosysteem. Maar ik hoor er maar weinig over in mijn bubbel

[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-03-2025 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
TRX/BTC pair ziet er goed uit, zoiets laten de meeste muntjes niet zien.

in een echte bear kun je wellicht wel een fluff tron kopen en dit in staking te laten voor 2-3 jaar

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 18-03-2025 20:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 20:44:
TRX/BTC pair ziet er goed uit, zoiets laten de meeste muntjes niet zien.

in een echte bear kun je wellicht wel een fluff tron kopen en dit in staking te laten voor 2-3 jaar
En dan bij JustLend 9% rente pakken. Kek muntje

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik snap wel waarom er een extra mod nodig was. Niet bij te houden dit zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:27

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 21:11:
Retail is interesse verloren. Op naar de next big thing! Laat BTC maar achter bij de instituties.

De grootste fools kopen blind door. Nog een paar HODLers over.

Pinsa heeft nog wat USDT dat de bank graag wilt hebben. Die stapt met alles vanzelf in een rug-pull!

En dan vanuit het niets de ommekeer. Langzaam met klein candles omhoog. Leidend tot de $1m!

[ Voor 31% gewijzigd door Coldcat op 18-03-2025 21:37 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 21:11:
Ze worden sneller bijgeprint dan fiat….

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
[Afbeelding]

Goudprijs piekt opnieuw door onrust in het Midden-Oosten https://www.nu.nl/economi...in-het-midden-oosten.html

"Goud wordt in onzekere tijden als een veilige belegging gezien."

Dit is natuurlijk wel een ding, dat Bitcoin niet (meer) wordt gezien als een veilige belegging. Kan me herinneren dat dit eerder wel zo was. Hoe onrustiger de markt en economie, hoe beter BTC het deed? Nu schiet de prijs juist omlaag als er weer ergens wat bommen vallen.

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 18-03-2025 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Coldcat schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 21:35:
[...]

Retail is interesse verloren. Op naar de next big thing! Laat BTC maar achter bij de instituties.

Pinsa heeft nog wat USDT dat de bank graag wilt hebben. Die stapt met alles vanzelf in een rug-pull!

En dan vanuit het niets de ommekeer. Langzaam met klein candles omhoog. Leidend tot de $1m!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3X1AFC698-GzbzFsv-ijnE_8C8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/upB2UalLJPKgkdlLF8IpBuaK.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
bsmpower schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 21:45:
[...]

Goudprijs piekt opnieuw door onrust in het Midden-Oosten https://www.nu.nl/economi...in-het-midden-oosten.html

Dit is natuurlijk wel een ding, dat Bitcoin niet (meer) wordt gezien als een veilige belegging. Kan me herinneren dat dit eerder wel zo was. Hoe onrustiger de markt en economie, hoe beter BTC het deed? Nu schiet de prijs juist omlaag als er weer ergens waar bommen vallen.
Goud is een blijvertje (bestaat al eeuwen) terwijl BTC een tijdelijke hype.is (was?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
bsmpower schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 21:45:
[...]

Dit is natuurlijk wel een ding, dat Bitcoin niet (meer) wordt gezien als een veilige belegging. Kan me herinneren dat dit eerder wel zo was. Hoe onrustiger de markt en economie, hoe beter BTC het deed? Nu schiet de prijs juist omlaag als er weer ergens wat bommen vallen.
Bitcoin heeft nog nooit deze status bereikt onder de normies. Het was dan toeval dat Bitcoin op dat moment net zo bewoog als goud imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Het Fantoom schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 21:49:
[...]

Goud is een blijvertje (bestaat al eeuwen) terwijl BTC een tijdelijke hype.is (was?).
https://curvo.eu/backtest...gold-bullion?currency=eur

Zolang als Bitcoin bestaat heeft het bijna alle jaren beter als goud gepresteerd, het is alleen meer onderhevig aan prijsvolatiteit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hrz-wlnPSDypo1a3XRPrdXpx3q0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/fXkUT9AHKgeDNwopXKMe6nKo.png?f=user_large

Geduld mensen, toen de goud etf live ging ging het ook niet direct alleen maar verticaal omhoog.

Geen tijdelijke hype.

Jonge asset wat mij betreft en zoals we hier zeggen: still early

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52
Still early idd

YANBE

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 21:35:
[...]

Rheinmetall staat in de top 3 van degiro aan- en verkopen. Henk en Ingrid binnenkort rekt op defensie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
De meeste Henk en Ingrids zitten toch in Etf's? of een derivaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:03:
[...]

Rheinmetall staat in de top 3 van degiro aan- en verkopen. Henk en Ingrid binnenkort rekt op defensie :?
als de hype ervan weg is dan daalt het denk ik hard, tijdens covid was Pfizer/Moderna ook mega HOT

of bijv ook deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FOOdclUSzRMBF1LPwb2MBQhCbQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5JCe4sXv54y2j44u5xVqVhni.png?f=fotoalbum_large

tja en goud.......lastig, op een ATH kopen wil ik niet doen :z

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 18-03-2025 22:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:27

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:40:
[...]

als de hype ervan weg is dan daalt het denk ik hard, tijdens covid was Pfizer/Moderna ook mega HOT

of bijv ook deze:

[Afbeelding]

Net een shitcoins. We springen er als mieren Olaf. Afblijven dus.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:20
Bitcoin wordt pas interessant als er “cybermoney” nodig is. Tussen ruimtestations, koloniale werelden enzo ga je niet goud uitwisselen. Of dollars. Of euro’s…… of XRP :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Moiety schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 23:50:
Bitcoin wordt pas interessant als er “cybermoney” nodig is. Tussen ruimtestations, koloniale werelden enzo ga je niet goud uitwisselen. Of dollars. Of euro’s…… of XRP :)
Warschijnlijk in de nabije toekomst zijn diverse landen als "ruimtestations'' imho

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Peterre schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 23:52:
[...]

Warschijnlijk in de nabije toekomst zijn diverse landen als "ruimtestations'' imho
Exact

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
raceneus968 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:07:
De meeste Henk en Ingrids zitten toch in Etf's? of een derivaat..
Welnee, gewoon spaarrekening.
En bij veel geld misschien een centerpark huisje
(Ik ken een Hans en Ingrid. En die hebben precies dit :D )

[ Voor 20% gewijzigd door Moiety op 18-03-2025 23:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 22:02

tomtom901

Moderator General Chat
Moiety schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 23:53:
[...]

Oef, dubbel rekt. Rendament op die huisjes is ook niks :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Gelukszoekr en @Kol Nedra Elke Chinees die USDT gebruikt doet dat op Tron. Ik had ooit USDT op ETH en kon het niet uitgeven. :P

En dan heb je hier de scam fabrieken. Om de omvang duidelijk te maken: een complex in Myanmar liet 1000 man vrij onder druk van overheden. Geschat wordt dat er nog 100.000 binnen zitten. Dan zijn er nog andere locaties in dat land.... en dit speelt in bijna elk land daar.

Ga maar tellen hoeveel omzet dat heeft :+
De slachtoffers betalen vaak in BTC maar dit wordt omgezet naar USDT TRX om het vervolgens naar mainland China te versturen.

Rond die complexen accepteren ook alle bedrijven USDT, dus restaurants, hotels, etc. En Justin zou weer banden hebben met de CCP dus het zal niet snel verdwijnen...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
dag 3 groen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1mMMHftyztduY_AAa-SzSJZASg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/J66b7QVXic6olqD3tPpgKnuy.jpg?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
vanavond powell. uurtje eerder dan normaal. Erg benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:30
Moiety schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 23:53:
[...]

Zit je wel mooi graties een weekje per jaar op het park heh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:00
Als je het niet al te bearish bekijkt zijn we al wel wel enkele dagen bezig met wat higher lows. Gisteren ook boven de 81000 gebounced o.a.

Maar goed even afwachten wat dat FOMC brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Mr Ronman schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:49:
[...]

Als je het niet al te bearish bekijkt zijn we al wel wel enkele dagen bezig met wat higher lows. Gisteren ook boven de 81000 gebounced o.a.

ja higher lows gaf ik van de week ook al aan.

Maar verder zegt het ook niet heel veel. Eigenlijk alles gaat van vanavond af hangen. Zal wel dik gestuiter worden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
kbuntu schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 07:24:
[...]

Zit je wel mooi graties een weekje per jaar op het park heh
Dat doet mij wel denken aan de avonturen van TomTom niet zo lang geleden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IeQMmMIgK7Gp08ukLT8Pp0dQuJo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DO6j21lnCGN0G1t8f5oPqglo.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
knakworst schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:03:
[...]

Prachtig he. :z
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xhpRMUq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:20
CryptoQuant
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oWIWu39lBPAMsaB2JK0dqMOVhvw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fEzhkAqB8Iu05W1hisQ12DAB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Goedemorgen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AOohNtBuHO2z2s-9iEr1p_68Yc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pnv9ACtaIOOMraQ0xxSHnIjY.png?f=fotoalbum_large

buy and hodl! :)

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Guere
Wat een mafklapper*. Als je z'n X bekijkt riep hij letterlijk een paar weken geleden nog "if you're panic selling now, you're probably a noob". En nu gaan we ineens de bear in?

Also, lekkere clickbait titel. Hij laat het klinken alsof we de echte traditionele bear ingaan ("bull cycle is over"), maar vervolgens heeft hij het over 6-12 maanden bearish of sideways? Dat is niet echt in lijn met hoe het normaal zou gaan in de cycle. Tevens blijkt uit de comments dat hij de boel niet durft te shorten ondanks z'n overtuiging, dus tsja, geeft ook wel aan hoeveel z'n verwachting waard is.

Disclaimer: uiteraard is het nog steeds mogelijk dat de top al in is, maar dit is gewoon weer engagement farming en reclame voor z'n platform.

*de @anti elppa filter stond aan voor deze reactie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 10:12:
[...]

Wat een mafklapper*. Als je z'n X bekijkt riep hij letterlijk een paar weken geleden nog "if you're panic selling now, you're probably a noob". En nu gaan we ineens de bear in?

Also, lekkere clickbait titel. Hij laat het klinken alsof we de echte traditionele bear ingaan ("bull cycle is over"), maar vervolgens heeft hij het over 6-12 maanden bearish of sideways? Dat is niet echt in lijn met hoe het normaal zou gaan in de cycle. Tevens blijkt uit de comments dat hij de boel niet durft te shorten ondanks z'n overtuiging, dus tsja, geeft ook wel aan hoeveel z'n verwachting waard is.

Disclaimer: uiteraard is het nog steeds mogelijk dat de top al in is, maar dit is gewoon weer engagement farming en reclame voor z'n platform.

Euh, ga je nou verder kijken/lezen dan je neus lang is? Wil je daar wel eens heel snel mee ophouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

GMTA.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17-09 20:14
[...]

Die knakker is behoorlijk bipolair inderdaad. De ene week is het bullrun naar 250 en dan weer een vage bearmarket. 99% van de zogenaamde analisten zijn alleen maar uit op views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:59
Was net mijn PWO en PWC aan het goed zetten (beetje laat maar toch) en ik moest de open even op 94k gaan halen...
Lijkt ver weg!

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mr Ronman schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:49:
[...]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Bohh deze FOMC meeting gaat me toch een FOMO meeting worden vandaag.
Bags ready moonboys?

🤞🏼Op een dovish Powell 🍻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
Vis schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:46:
Bags ready moonboys?

🤞🏼Op een dovish Powell 🍻
Zeker! Bags goed gevuld afgelopen weken in deze berengrot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:33

koelebobes

Wen BTC €100K

kbuntu schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:51:
[...]

Zeker! Bags goed gevuld afgelopen weken in deze berengrot
My only regret is that I didn't buy more

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uTcxlXVotcpLuvLSWHWEuEBzrPI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/iNQRoG6WVglmat7p9F5FlevB.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21:48
nou.. hebben we met zn allen naar vanavond geleefd?

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

koelebobes schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:56:
[...]

My only regret is that I didn't buy more

[Afbeelding]
ETH neemt alvast het voortouw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Vis schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:59:
[...]

ETH neemt alvast het voortouw
Alweer 5 procent idd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:46
Bags ready moonboys?

🤞🏼Op een dovish Powell 🍻
Het enige wat iedereen nu wilt horen is geen hawkish QT taal.
Rate onveranderd is een feit

Gezien volgende FOMC pas in mei is, schat ik de kans wel aanwezig dat er, met de huidige trend van inflatie en macro economie, er een voorzichtige QE gaat worden benoemd :).

[ Voor 21% gewijzigd door keanu_ op 19-03-2025 12:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Aeronaut schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:57:
nou.. hebben we met zn allen naar vanavond geleefd?
[Video: https://packaged-media.redd.it/xyaa0pottjuc1/pb/m2-res_720p.mp4?m=DASHPlaylist.mpd&v=1&e=1742400000&s=94a47158a6c81e8fe84a505da0e325bc09bc8674]
:+
(lief dagboek, vandaag heb ik geprobeerd een link te plaatsen in de SC waarbij de video direct zichtbaar is in de post. Dat is niet goed gelukt)

[ Voor 84% gewijzigd door Moiety op 19-03-2025 12:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21:48
Moiety schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 12:44:
[...]

[Video]
:+
(lief dagboek, vandaag heb ik geprobeerd een link te plaatsen in de SC waarbij de video direct zichtbaar is in de post. Dat is niet goed gelukt)

omdat reddit niet werkt met tweakers embed

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:33

koelebobes

Wen BTC €100K

Aeronaut schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 12:55:
[...]

[Streamable: m2-res_720p]

omdat reddit niet werkt met tweakers embed
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KY3vu77f3mF3YEwyB2mbWlb0n08=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QeVEZD2PMoRByt0xLcglQJVQ.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:48
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:40:
[...]

of bijv ook deze:

[Afbeelding]

Als je goud wil kopen koop dan Bitcoin.

Als je Bitcoin wil kopen koop dan goud.

Ik wil nu goud kopen, dus maak een vers BTC fiat potje aan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bags ready moonboys?

🤞🏼Op een dovish Powell 🍻
Ik vind het gewoon jammer dat het zover is gekomen dat een FOMC uitslag iets gaat bepalen. Lekker rebels is BTC geworden...... 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
zenith schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 13:19:
Ik vind het gewoon jammer dat het zover is gekomen dat een FOMC uitslag iets gaat bepalen. Lekker rebels is BTC geworden...... 8)
Ja, is ook een beetje sneu. We leven al maanden van US cijfertjes naar FOMC meetings naar announcements. Gretig naar nieuws dat ook maar een klein beetje bullish uit te leggen valt.

Verder zijn mijn verwachtingen voor vanavond redelijk getemperd. We weten 100% zeker dat er nu geen rate cut komt nu én het is zeer waarschijnlijk dat ze gewoon vasthouden aan de 2 rate cuts later dit jaar. Daar zal dus zeer waarschijnlijk niets nieuws bekend worden gemaakt.

Het enige waar we op kunnen hopen is een aankondiging van stoppen met QT komende maand. QE zullen ze zeer waarschijnlijk nog niet aankondigen omdat ze daar echt meer signalen voor nodig hebben.

Dus ja, ik laat mij graag verrassen als ze echt iets onverwachts bekend maken, maar ik zou zeggen: don't get your hopes up (yet).

...of is dit weer veel te ver doordacht, @YES? Zo ja, mod maar weg hoor. Heb je ook weer eens wat te doen! :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis

Vis

zenith schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 13:19:
[...]

Ja.. als je de berichten hier van het afgelopen jaar terugleest zit iedereen er zowat in voor de kortstondige gains, om het snel weer om te zetten naar fiat, vrij weinig mensen voor freedom money of hedge om over tig jaar eerder met pensioen te gaan, of er überhaupt in geloven en daarom deze bull alles willen uitcashen en nooit meer terug te komen.

Ik zit er zelf iets anders in, 80% HODL voor over 10+ jaar, 20% hoop ik deze cycle om te zetten om daar mijn vaste lasten iets mee te verlichten, alhoewel ik niet mag klagen, maar wil ook wel eens iets leuks kopen of iets vaker op vakantie gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PIZhNL15e6741pN4TT26F6hv6bg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/m8NQxzncHItMPkLOJPdoFicw.gif?f=user_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Guere
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wIsRKlMcJASEzLGwnXVwbRmE1_Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4AYJNg2aR7MabB3ufUD3xnRt.gif?f=user_large
Pagina: 1 ... 157 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!