[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 252 Laatste
Acties:
  • 930.895 views

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-12 12:41
Pinsa schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:32:
[...]

Puur gevoel kan het ook totaal mis hebben, vaak zie je het bekende gezegde ook ‘sell in may but remember to come back in september’ dus misschien zit er nog wat aan te komen in Q4. Maar waarom 200k? 140kof 150k zou toch ook netjes zijn?
That sell in may… is onzin. Je kunt in de regel beter in de markt zitten met een positie dan proberen te timen

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:21
kbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:37:
[...]

That sell in may… is onzin. Je kunt in de regel beter in de markt zitten met een positie dan proberen te timen
Weet ik niet hoor, zijn er meerdere die ik hier ken die uitstappen eind april/ mei. Low timen blijft wel lastig idd doe jij nog aan dca op dit moment?

• Pinsa
John245 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:35:
[...]

Genoteerd in de VCA sheet :)

@Pinsa is inleg 92 - 100 in mijn VCA strategie.
Als je al zo vaak heb ingelegt ga ik je niet meer
Inhalen John, laat je nog wat over voor de rest ;)

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 09:01

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:37:
Voor iedereen die nu afwacht: schedule geeft dus aan om 21:00 remarks van Trump. Summit zelf duurt tot 23:30 maar nadat Trump 'm peert komt daar vast niets meer van naar buiten.
"Crypto is great. I love crypto. It's very good, we're going to do great things with crypto. Maybe the greatest things. We'll see."

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:19
Pinsa schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:25:
[...]

Als we steeds lager gaan is het een kwestie van tijd, maar ik heb me laten vertellen dat in Okt/Nov 2026 het laagste punt voor BTC gaat zijn gebasseerd op voorgaande cycles, zet hem maar alvast in je agenda ;)
Tot nu toe beweegt Bitcoin zoals de meeste wel weten in een aardig voorspelbare 4 jarige cycle. Als je dat schema pakt dan komt er een top ergens eind dit jaar. En de bodem inderdaad eind 2026.

Mocht de top eerder komen, of al geweest zijn, dan denk ik dat ik vasthoud aan 1 jaar na de top instappen. Dat was @anti elppa z'n strategy.

Of je nu naar de 4 jarige cycle keek, of exact 1 jaar na de top instapt, dat was de afgelopen jaren wel een recept tot succes

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-12 16:58

NeoflexNL

Forever young

Mee eens hoor, een 140 of 150k is gewoon niet genoeg om de volatiliteit te accepteren.

Tenzij de s&p nog ff een flinke duik maakt in die periode, dan is het in perspectief nog aanvaardbaar

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17-12 11:18
YES schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:41:
[...]

"Crypto is great. I love crypto. It's very good, we're going to do great things with crypto. Maybe the greatest things. We'll see."
Ik las dit ook echt in zijn stem. Zou zo kunnen dat het zo gaat!

• Pinsa
Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:41:
[...]

Tot nu toe beweegt Bitcoin zoals de meeste wel weten in een aardig voorspelbare 4 jarige cycle. Als je dat schema pakt dan komt er een top ergens eind dit jaar. En de bodem inderdaad eind 2026.

Mocht de top eerder komen, of al geweest zijn, dan denk ik dat ik vasthoud aan 1 jaar na de top instappen. Dat was @anti elppa z'n strategy.

Of je nu naar de 4 jarige cycle keek, of exact 1 jaar na de top instapt, dat was de afgelopen jaren wel een recept tot succes
Dankje voor de opheldering, jij gaat al langer mee als mij maar Bitcoin heeft deze 4 jarige cycle nog nooit gebroken toch? Waarom zou het nu anders kunnen zijn of komt dat vooral door de invloeden van buitenaf? En tot Bitcoin mede hierdoor eerder een top heeft neergezet dan verwacht.

• kbuntu
Pinsa schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:40:
[...]

Weet ik niet hoor, zijn er meerdere die wat ik hier ken die uitstappen eind april/ mei. Low timen blijft wel lastig idd doe jij nog aan dca op dit moment?
Ja dca bitcoin. Ik hodl nu ook gewoon, wat er ook gebeurt zo. Ook na deze summit zijn er genoeg kansen dat het weer moon gaat. Als je ook ziet wat zo’n tarievenoorlog dan teweeg brengt met daarbij de gebeurtenissen in Oekraïne. Stel dat lost zich op, staat het er opeens weer heel anders voor.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-12 23:55
kbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:45:
[...]

Ja dca bitcoin. Ik hodl nu ook gewoon, wat er ook gebeurt zo. Ook na deze summit zijn er genoeg kansen dat het weer moon gaat. Als je ook ziet wat zo’n tarievenoorlog dan teweeg brengt met daarbij de gebeurtenissen in Oekraïne. Stel dat lost zich op, staat het er opeens weer heel anders voor.
We gingen moon toch volgens jou?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• kbuntu
zwembroek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:47:
[...]

Ik sluit het zeker niet uit, maar stel het gebeurt niet is dit niet meteen het einde

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:06

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:28:
[...]

Weinig NK nieuws laatste tijd, dacht dat jij ook nog steeds 78/75k op het menu had staan?
We zijn feitelijk maar een beetje aan aan het klooien tot 95k (range high) of 78k (range low) breekt.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:47:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9iN2P14Effca4274gizTdEaIFA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/X0gLhsWjgEl2WwMrJREk32td.png?f=user_large

Die andere moon

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• zwembroek
kbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:48:
[...]

Ik sluit het zeker niet uit, maar stel het gebeurt niet is dit niet meteen het einde
Gelukkig is het niet het einde nee. :)
Wel jammer dat wel.

• zwembroek
Ook had ik wel iets meer prijsactie verwacht vandaag. Nog een keer de 95k aantikken. Maar het is een laffe kut bende.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:19
Pinsa schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:45:
[...]

Dankje voor de opheldering, jij gaat al langer mee als mij maar Bitcoin heeft deze 4 jarige cycle nog nooit gebroken toch? Waarom zou het nu anders kunnen zijn of komt dat vooral door de invloeden van buitenaf? En tot Bitcoin mede hierdoor eerder een top heeft neergezet dan verwacht.
Er is echt heel veel informatie te vinden over de cycles. Rational Root, toevallig ook een Nederlander heeft een hele mooie presentatie hier over. Doe jezelf een plezier een kijk de laatste 10min van deze presentatie

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• kbuntu
zwembroek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:54:
Ook had ik wel iets meer prijsactie verwacht vandaag. Nog een keer de 95k aantikken. Maar het is een laffe kut bende.
Ik hoopte op een front run om nog wat vuile was buiten te zetten 😅, helaas.

• Pinsa
Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:54:
[...]

Er is echt heel veel informatie te vinden over de cycles. Rational Root, toevallig ook een Nederlander heeft een hele mooie presentatie hier over. Doe jezelf een plezier een kijk de laatste 10min van deze presentatie
[YouTube: Bitcoin On-Chain and Cycle Analysis: The Rational Root]
Ga ik gelijk even doen tnx! d:)b

• Guere
  • Laatst online: 22:55
zwembroek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:54:
Ja, ik had ook wat meer verwacht gezien alle roddels en hype rondom de summit, maar ik ben bang dat wanneer die "remarks" van @YES zometeen uitkomen dat we nog wel wat dump actie kunnen zien. Dacht gister nog dat er echt wel wat zou worden gezegd gezien de rumors, maar heb zo'n voorgevoel dat er toch geen nieuwe aankondigingen meer worden gedaan.

• YES

YES

Moderator General Chat
kbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:55:
[...]

Ik hoopte op een front run om nog wat vuile was buiten te zetten 😅, helaas.
Frontrun omlaag en dan komt Trump ineens naar buiten met een petje op met BTC logo en zegt 'ie:

"This government, probably the greatest government in the history of the USA and the world, is going to try and buy as much crypto as they can. We want to buy all the crypto."

• YES

YES

Moderator General Chat
Maar goed, is er ergens te volgen wat die clown uit gaat kramen?

• kbuntu
YES schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:59:
[...]

Frontrun omlaag en dan komt Trump ineens naar buiten met een petje op met BTC logo en zegt 'ie:

"This government, probably the greatest government in the history of the USA and the world, is going to try and buy as much crypto as they can. We want to buy all the crypto."
Ik heb eerder het idee dat die man moe is van al het gezeik waar hij nu mee te maken krijgt. Hij wilde tenslotte alleen weer president worden om uit de gevangenis te blijven. Zitten er ook nog van die crypto freaks aan zijn kop te zeiken om van die orders te tekenen over zaken die hem niet boeien en die hij ook niet meer begrijpt

• zwembroek
Guere schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:59:
[...]

Ja, ik had ook wat meer verwacht gezien alle roddels en hype rondom de summit, maar ik ben bang dat wanneer die "remarks" van @YES zometeen uitkomen dat we nog wel wat dump actie kunnen zien. Dacht gister nog dat er echt wel wat zou worden gezegd gezien de rumors, maar heb zo'n voorgevoel dat er toch geen nieuwe aankondigingen meer worden gedaan.
Ik heb mijn hoop nu op de lage 70k om vanaf daar nog een mooi ritje te maken. Maar het kan best zijn zoals Cowen ook zei dat we er gewoon flink doorheen zakken. Na vandaag is het nieuws wel op. En ik vond Powell nog steeds hawkish. Hij ziet nog niet waarom hij iets aan de rente moet veranderen. Dikke bluf natuurlijk maar short term helpt het niet mee.

• YES

YES

Moderator General Chat
Wat overigens wel mega-bullish is hier:

Jongste dochter heeft nu een dag buisjes. Als ze al een keer doorsliep werd ze meestal om 6 uur krijsend wakker, als je haar dan optilde en niet aanstalten maakte om naar beneden te gaan maar bijvoorbeeld naar ons bed om haar daar nog even tussen ons in te leggen, begon ze meteen weer te krijsen (het is best een pienter dametje volgens mij). Als je haar gedurende dag een keer neerlegt om een luier te verschonen of zo dan begon ze ook meteen te huilen.

Vandaag na het wakker worden om 6:30 wel huilen (denk serieus dat ze daaraan gewend geraakt is), maar toen ik haar optilde legde ze haar hoofd meteen tegen mij aan en kon ik haar zo bij ons in bed leggen, sliep zo verder.
Overdag elke keer als ze even moest liggen voor iets, geen probleem.
Vanavond naar bed brengen, wegleggen, geen probleem.

Nu frontrun ik het misschien, maar ik heb het gevoel dat dit wel eens een flinke ommekeer kan zijn hier thuis. En dat geeft nu al heel erg veel opluchting.
Mocht het toch niet zo zijn en het oude weer terugkomen dan zal het wel permabans gaan regenen hier (of kan niet elke mod permabans uitdelen?? :? )

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:08:

Jongste dochter heeft nu een dag buisjes. Als ze al een keer doorsliep werd ze meestal om 6 uur krijsend wakker, als je haar dan optilde en niet aanstalten maakte om naar beneden te gaan maar bijvoorbeeld naar ons bed om haar daar nog even tussen ons in te leggen, begon ze meteen weer te krijsen (het is beste en pienter dametje volgens mij). Als je haar gedurende dag een keer neerlegt om een luier te verschonen of zo dan begon ze ook meteen te huilen.

Vandaag na het wakker worden om 6:30 wel huilen (denk serieus dat ze daaraan gewend geraakt is), maar toen ik haar optilde legde ze haar hoofd meteen tegen mij aan en kon ik haar zo bij ons in bed leggen, sliep zo verder.

Nu frontrun ik het misschien, maar ik heb het gevoel dat dit wel eens een flinke ommekeer kan zijn hier thuis. En dat geeft nu al heel erg veel opluchting.
Mocht het toch niet zo zijn en het oude weer terugkomen dan zal het wel permabans gaan regenen hier (of kan niet elke mod permabans uitdelen?? :? )
Lekker man! Dat is onbetaalbaar.

• kbuntu

Jongste dochter heeft nu een dag buisjes. Als ze al een keer doorsliep werd ze meestal om 6 uur krijsend wakker, als je haar dan optilde en niet aanstalten maakte om naar beneden te gaan maar bijvoorbeeld naar ons bed om haar daar nog even tussen ons in te leggen, begon ze meteen weer te krijsen (het is beste en pienter dametje volgens mij). Als je haar gedurende dag een keer neerlegt om een luier te verschonen of zo dan begon ze ook meteen te huilen.

Ik hoop het voor je! Niks erger dan dat er iets met je kind is. Als je zelf weer een beetje slaapt, ziet de wereld er ook weer anders uit

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Jongste dochter heeft nu een dag buisjes. Als ze al een keer doorsliep werd ze meestal om 6 uur krijsend wakker, als je haar dan optilde en niet aanstalten maakte om naar beneden te gaan maar bijvoorbeeld naar ons bed om haar daar nog even tussen ons in te leggen, begon ze meteen weer te krijsen (het is best een pienter dametje volgens mij). Als je haar gedurende dag een keer neerlegt om een luier te verschonen of zo dan begon ze ook meteen te huilen.

Och dat is heerlijk man. Ik heb er ook 2 met buisjes en dat was echt een game changer..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:15
kbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:12:
[...]

Ik hoop het voor je! Niks erger dan dat er iets met je kind is. Als je zelf weer een beetje slaapt, ziet de wereld er ook weer anders uit
Ja ga je van die gekke dingen doen zoals mod worden enzo.

Geintje natuurlijk @YES was zelf bijna zeker dat dit iets ging doen want hier ook 2 keer gehad zoals je weet. Mooi man. :9B

When moon?

• kbuntu
Die summit begint nu pas lees ik op X. Dan is hij wat uitgesteld..

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:14:
[...]

Ja ga je van die gekke dingen doen zoals mod worden enzo.

Geintje natuurlijk @YES was zelf bijna zeker dat dit iets ging doen want hier ook 2 keer gehad zoals je weet. Mooi man. :9B

When moon?
Ja joh, nu het beter lijkt te gaan gooi ik het bijltje er zo weer bij neer hoor. Ze zoeken het maar uit die twee T's. :+

Ja ik hoorde het ook overal om me heen, dat buisjes echt heel erg helpen en zo. Maar ik durfde er echt niet vanuit te gaan dat dit ook echt zo zou zijn. Als het dan nog zo'n drama bleef had ik dat heel moeilijk kunnen accepteren. Hopelijk blijft het zo, zoals het gisteren en vandaag ging :)

Ja Wen Moon.. Ik heb werkelijk geen idee waar we nou kunnen achterhalen wat Trumptiepumptiedumptie zegt over die summit. Dat zou nu toch een keer zijn?

• Pinsa

Fijn man dat het beter gaat! Slaap is zo belangrijk voor je, hier ook veel gebroken nachten gehad, je humeur gaat eraan en je voelt je een soort zombie die constant moe is.

Hoop dat het vanaf nu beter met jullie gaat d:)b

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:47

Darrell

Fiat moonboy

kbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:20:
Summit. Bitcoin conferentie. Whats in a name.

Wordt sowieso weer rektheid.

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Begrijp ook niet zo goed wat men nu van deze summit verwacht

• YES

YES

Moderator General Chat
kbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:20:
Moesten ze ff uitstellen omdat het Solana netwerk ff stil lag en daaraan gewerkt moest worden? Of had Charles nog andere dingen te doen? Was CZ weer gearresteerd en moesten ze samen zijn bail gaan lappen?

• Guere
YES schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:23:
[...]

Moesten ze ff uitstellen omdat het Solana netwerk ff stil lag en daaraan gewerkt moest worden? Of had Charles nog andere dingen te doen? Was CZ weer gearresteerd en moesten ze samen zijn bail gaan lappen?
Charles is niet eens uitgenodigd _O- Deed daar vrij blasé over en is nu maar onderweg naar Japan :D

• YES

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:24:
[...]

Charles is niet eens uitgenodigd _O- Deed daar vrij blasé over en is nu maar onderweg naar Japan :D
Huh wat? Ik dacht dat ik zijn naam ook voorbij zag komen in een plaatje hier. En hij had nog wel zo'n belangrijke lunch gehad of zo toch. Wat een shitshow is dat hele crypto eigenlijk ook hè :')

• Guere
YES schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:26:
[...]

Huh wat? Ik dacht dat ik zijn naam ook voorbij zag komen in een plaatje hier. En hij had nog wel zo'n belangrijke lunch gehad of zo toch. Wat een shitshow is dat hele crypto eigenlijk ook hè :')
Ja enorme shitshow. Maar die lijst was idd BS, komt van alles voorbij op X en de helft is gewoon verzonnen joh.

Dat het allemaal hier op uit is gekomen is ook best wel sneu ja :') Deze cycle joh, pffffff...

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Hier nog een ander lijstje. Bijna alle founders lijken er niet te zijn..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xWIN41Q1ANnclRBu1J3Fa_BhXBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yRAp2pSxHZ9SGAcm5f7C2BhU.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:50
Wie zien we allemaal?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDIL3-a_1zq-EXeyywkUwUVwuHU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5vMVmS1Fx3vVgy4Cj3Nuq825.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tf_BE-K2OAQ1TZE85yEByHOhuIY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gvtdMxTJJuA3rLAa3FCk6uVZ.jpg?f=fotoalbum_large

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik zie Michael Saylor. Genoeg gezien :p

• ytr81
  • Nu online
Ik zie een MILF

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12 17:39
Brad, xrp rechts in de hoek.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:47

Darrell

Fiat moonboy

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dat is wel de meest uitgesproken 'wtf doe ik hier eigenlijk' uitstraling rechts _O-

[ Voor 19% gewijzigd door ByteMe_ op 07-03-2025 21:41 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05

Voor de liefhebbers, nu live :)

[ Voor 11% gewijzigd door keanu_ op 07-03-2025 21:44 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-12 13:28
saylor in beeld, nice

nothing stops this train

• Pinsa

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
Toch typisch om die corrupte fifa gasten bij Trump te zien

• Kol Nedra
Fifa coin? omg

nothing stops this train

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:29
Lol iemand is een FIFA coin aan het shillen waaar gaaaat dit over.

• Kol Nedra
+700% gain

https://www.birdeye.so/to...kYmn1XBapump?chain=solana

zucht, ik hoop dat iedereen onderhand eens een maxi wordt

nothing stops this train

• Guere
Ja hoor de crypto summit gebruiken om een memecoin te shillen. Wat een sneuheid :')

• Pinsa
Kol Nedra schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:51:
+700% gain

https://www.birdeye.so/to...kYmn1XBapump?chain=solana

zucht, ik hoop dat iedereen onderhand eens een maxi wordt
Lol man dit gaat toch echt nergens meer over _O-

Ook wat gekocht?

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15
Koers reageert goed op z'n praatje zo te zien :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Pinsa
Guere schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:52:
Ja hoor de crypto summit gebruiken om een memecoin te shillen. Wat een sneuheid :')
Ze komen er elke keer mee weg dat vind ik het ergste

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
Hele tafel vol met bobos die er zitten om veren in de reet te steken van Trump. Best saai weer tot nu toe

• Kol Nedra
gaan ze het hele rijtje af?

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
:r

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• ytr81
  • Nu online
Wat een circlejerk

• DutchCrownNL
Krijgt een beetje "dit is mijn spreekbeurt en dit zijn mijn hulpjes" gehalte :O :O

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12 10:21
Kan het nog over crypto gaan daar? Of gaat iedereen eerst de kont van trump likken?

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik kijk het niet en dan is alleen het lezen van de reacties hier wel vermakelijk, haha.

• Kol Nedra
YES schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:04:
Ik kijk het niet en dan is alleen het lezen van de reacties hier wel vermakelijk, haha.
je mist eigenlijk niks hoor

nothing stops this train

• DutchCrownNL
En toen stopte de camera daar _O- _O-

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Frozen-North schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:04:
Kan het nog over crypto gaan daar? Of gaat iedereen eerst de kont van trump likken?
Ik was de hele dag niet in staat om nieuws te volgen, maar gaat dit als volgt eindigen?
  1. De Bitcoin reserve bestaat uit Bitcoins die de VS al had
  2. Heel veel crypto bobo's zijn nu op komen dagen om zich bij Trump in te likken en hun gezicht te laten zien, ze mogen na 5 minuten alweer oprotten en hebben er geen enkel voordeel bij gehad.
Of mis ik iets?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• gebruikershaes
Noemde die Trump nu een crypto pioneer? Het moet niet gekker worden bwahah.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Komt Saylor nog aan het woord of wat is dat voor veren in de kont "thank you" gay gebeuren daar. Bah bah.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• DutchCrownNL
Taro schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:07:
[...]

Ik was de hele dag niet in staat om nieuws te volgen, maar gaat dit als volgt eindigen?
  2. Heel veel crypto bobo's zijn nu op komen dagen om zich bij Trump in te likken en hun gezicht te laten zien, ze mogen na 5 minuten alweer oprotten en hebben er geen enkel voordeel bij gehad.
Of mis ik iets?
Alleen nog even 4x Thank You zeggen, dan heb je alles gehad :P

• keanu_
Wat een gezever hier zeg. in amerika is sws alles ''amaaaazing''.
Ze hebben nu eindelijk na jaren een pro crypto administration. Geef ze even de tijd om zijn kont te likken. Het was jail, bankrupt... of nu aan in de white house..
De rest komt wel joh

[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 07-03-2025 22:10 ]

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12 10:21
[...]

Of mis ik iets?
Spot on.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-12 18:19
YES schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:04:
Same. Ik waag me er niet aan.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Of mis ik iets?
Punt 1 verrast me niet. Ze verkochten het ook nog dat het zo de Amerikaanse belastingbetaler geen cent belasting kost. Long term blijft het wel een vorm van erkenning dat BTC een storage of value oid is.
Punt 2, tja, ze willen er bij zijn, stel dat gekke trump ineens nog hele wilde plannen bedenkt met crypto dan wil je wel dat hij terug denkt aan jouw tongetje langs zijn hiel..

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

Of mis ik iets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sp6cKEZz1UJAYZXmXYTexO4PQO0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/7anL9Epu7WGT9Ig8XFwwitGn.webp?f=user_large

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
en rekt! tjonge jonge treurige cycle dit

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Saylor die dalijk een 1.5uur durend epistel over bitcoin zal gaan houden. There is no second best.

When moon?

• gebruikershaes
Ze hebben hier i.i.g. wel van geleerd. Thank you thank you x100. Wat een losers bij elkaar.

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dit voelt een beetje als een anticimax

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Nom nom, heerlijk he zo'n nothing burger..

• YES

YES

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:13:
[...]

Ze hebben hier i.i.g. wel van geleerd. Thank you thank you x100. Wat een losers bij elkaar.
Waarschuw je ff als er één geen "thank you" zegt, weggesleept wordt en je op de achtergrond nog kan horen hoe ze hem in elkaar beuken?

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 15:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Weinig nieuws tov eerder deze morgen of hoe ze reserve gaan opbouwen precies. Maarrrr die eerdere exec order was geen fake dan. Begrijp alleen de koers niet, loopt behoorlijk negatief op zo een groot nieuws van vandaag/deze week.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Woohooo schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:20:
Weinig nieuws tov eerder deze morgen of hoe ze reserve gaan opbouwen precies. Maarrrr die eerdere exec order was geen fake dan. Begrijp alleen de koers niet, loopt behoorlijk negatief op zo een groot nieuws van vandaag/deze week.
Alle hopium was al in de koers verwerkt joh. Er moet rap iets heel concreets gaan komen omtrent dat hele SBR geneuzel want de kracht van dit narratief begint op te raken.

• YES

YES

Moderator General Chat
Woohooo schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:20:
Het is een beetje een sigaar uit eigen doos, alleen BTC die al in bezit/in beslag genomen is door USA wordt in die reserve gestopt. Er komt dus vooralsnog geen extra koopdruk uit voort.

Op de lange termijn kan het wel bullish uitpakken, mochten andere landen volgen. Maar met de huidige president krijg ik nou ook weer niet de indruk dat de hele wereld de VS als lichtend voorbeeld ziet..

• gebruikershaes
YES schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:16:
[...]

Waarschuw je ff als er één geen "thank you" zegt, weggesleept wordt en je op de achtergrond nog kan horen hoe ze hem in elkaar beuken?
Dat is de coin die niet in de reserve komt. Krijg extra tarifs opgelegd.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 15:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

NeoflexNL schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:22:
[...]

Alle hopium was al in de koers verwerkt joh. Er moet rap iets heel concreets gaan komen omtrent dat hele SBR geneuzel want de kracht van dit narratief begint op te raken.
Hoe dan? Btc prijs is intussen weer zelfde als voor het nieuws.

Veel meer bullish nieuws als wat er deze week genoemd is is er toch niet meer? Dit nieuws valt toch in het niets imo met al het eerdere nieuws van de afgelopen 10 jaar? ... Of ben ik nu te optimistisch?

[ Voor 3% gewijzigd door Woohooo op 07-03-2025 22:28 ]

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12 09:05
Kijktip op Amazon prime: the apprentice, zie je waar Trump vandaan komt, als je nog niet klaar was met die vent, dan ben je dat nu al. Vraag me af of Trump niet uiteindelijk een vloek is voor BTC.

• YES

YES

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:27:
[...]

Dat is de coin die niet in de reserve komt. Krijg extra tarifs opgelegd.
Ja! Maar dan ook als individueel persoon krijgt ie tariffs opgelegd. Na de summit bakkie pleur halen buiten de deur? +25%!

• kbuntu
Wat een deceptie. Die gasten daar moeten toch ook denken: wat is dit voor aanfluiting

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
Dit zou toch bullish moeten zijn, ook al koopt men nu geen BTC, de 200k bitcoin die ze hebben komt niet op de markt. Daarnaast geeft het aan dat het als store of value gezien wordt, waardoor andere grote partijen (vermogende personen, pensioenfondsen etc) eerder durven investeren.
Daarnaast mag het geen geld kosten maar is er een manier om andere middelen te wisselen voor BTC en staat het staten vrij BTC te kopen.
Dat de koers hier zo lafjes op reageert is erg apart.

Ik denk dat iedereen moe is van die manipulatie en pump en dump schemes. Het zal wel weer even duren voor retail in durft te stappen.

• keanu_
de summit is pas net begonnen, wat verwacht iedereen hier zeg. De opening statement met lijst van hoe je bag 10x gaat in het komende uur? 8)7
Tijd om uit te tunen hier

[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 07-03-2025 22:32 ]

• ytr81
  • Nu online
Oepsje schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:32:
Dit zou toch bullish moeten zijn, ook al koopt men nu geen BTC, de 200k bitcoin die ze hebben komt niet op de markt. Daarnaast geeft het aan dat het als store of value gezien wordt, waardoor andere grote partijen (vermogende personen, pensioenfondsen etc) eerder durven investeren.
Daarnaast mag het geen geld kosten maar is er een manier om andere middelen te wisselen voor BTC en staat het staten vrij BTC te kopen.
Dat de koers hier zo lafjes op reageert is erg apart.

Ik denk dat iedereen moe is van die manipulatie en pump en dump schemes. Het zal wel weer even duren voor retail in durft te stappen.
De gemiddelde goon denkt inderdaad dat alle crypto pump & dump is.

Eigenlijk is dat ook zo :+

• kbuntu
keanu_ schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:32:
de summit is pas net begonnen, wat verwacht iedereen hier zeg. De opening statement met lijst van hoe je bag 10x gaat in het komende uur? 8)7
Tijd om uit te tunen hier
Hahah ja eigenlijk wel, liefst met een gezonde front run erbij

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Woohooo schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:28:
[...]

Hoe dan? Btc prijs is intussen weer zelfde als voor het nieuws.

Veel meer bullish nieuws als wat er deze week genoemd is is er toch niet meer? Dit nieuws valt toch in het niets imo met al het eerdere nieuws van de afgelopen 10 jaar? ... Of ben ik nu te optimistisch?
Welk nieuws bedoel je dan precies? Want dat ze die in beslag genomen bitcoin niet gingen verkopen werd al gemeld op die conferentie in Florida afgelopen zomer.

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12 08:58
Drie zware speciaalbiertjes koud gezet voor deze hopelijke pump avond, maar de prijs gaat alleen naar beneden... :F
Toch maar bier drinken dan.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• Vis
  • Nu online

Vis

Steady schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:38:
Drie zware speciaalbiertjes koud gezet voor deze hopelijke pump avond, maar de prijs gaat alleen naar beneden... :F
Toch maar bier drinken dan.
En lekker satjes bijkopen.. gaat ook altijd wat makkelijker als je beetje tipsy bent :9

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Uhh boss how we gonna tell the people we lost the keys tot the bitcoin wallets? Easy.. We don't.. We just make Trump say we make it the us reserve and nobody bothers :+

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
DarkShadow schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:29:
Vraag me af of Trump niet uiteindelijk een vloek is voor BTC.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zil_dKznNRUdPye5OwbWQSRuGhk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vO9aMav68SzYZ0MrqCzodJ9E.gif?f=user_large

Zero.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:54
Acidrain schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:44:
Uhh boss how we gonna tell the people we lost the keys tot the bitcoin wallets? Easy.. We don't.. We just make Trump say we make it the us reserve and nobody bothers :+
Dat lijkt dan ook wel weer op Rusland.

"Putin wil weten of we hier nog 30.000 tanks hebben staan. Hebben we die?"
"Is het een vraag of een eis?"
"Wat denk je zelf"
"Werkend?"
"Dat staat er niet"

"Ja, er staan hier 30.000 tanks" :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Waah schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:56:
[...]

Dat lijkt dan ook wel weer op Rusland.

"Putin wil weten of we hier nog 30.000 tanks hebben staan. Hebben we die?"
"Is het een vraag of een eis?"
"Wat denk je zelf"
"Werkend?"
"Dat staat er niet"

"Ja, er staan hier 30.000 tanks" :+
Trump en Putin vinden elkaar ook wel liev dus tja..

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Wat heeft die snel een dikke kop gekregen! Tering!

Broer van de Poppe... Ik was in slaap gevallen :o Is die summit al bezig?

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 07-03-2025 23:10 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:50
Het zal allemaal wel
IK KOOP MEER BITCOINEN
Pagina: 1 ... 134 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!