Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat niet alleen hawk tuah girl komt er ook vandaanVis schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:15:
[...]
Hebben ze daar niet de meeste mining fields in de dessert? Best te verklaren dan...
Als dit waarheid wordt, dan verhuis ik met het hele gezin morgen naar New York. (Moet daar toch al regelmatig naar toe voor mijn werk[b]Coldcat schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:26:[/
0% capital gain tax kan weleens hele goede marketing zijn. Niemand wil belasting betalen.
Maar begrijp ik het goed dat ik dan 5 miljoen dollar moet “inleveren” om versneld staatsburger te worden?
[ Voor 42% gewijzigd door Moiety op 06-03-2025 21:45 ]
Moon soon.Pinsa schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:30:
[...]
Dat niet alleen hawk tuah girl komt er ook vandaan
Al gaven ze mij 5 miljoen dollar, dan nog zou ik niet naar dat shithole willen.Moiety schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:30:
[...]
Als dit waarheid wordt, dan verhuis ik met het hele gezin morgen naar New York. (Moet daar toch al regelmatig naar toe voor mijn werk)
Maar begrijp ik het goed dat ik dan 5 miljoen dollar moet “inleveren” om versneld staatsburger te worden?
[Afbeelding]
Niet liegen.baba420 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:52:
[...]
Al gaven ze mij 5 miljoen dollar, dan nog zou ik niet naar dat shithole willen.
Ben uitgestapt en wacht op lagere koersen, maar heb wel een trailing stop lopen want kan zomaar de lucht in. Wil die trein ook niet missen natuurlijk.Coldcat schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:26:
[...]
Morgen kan echt anders zijn inderdaad met een monster candle.
0% capital gain tax kan weleens hele goede marketing zijn. Niemand wil belasting betalen.
Bullish ass fuck.
[/quote]
Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben. Je ziet dat ook met Pokémon kaarten, die gaan ook voor miljoenen van de hand, meestal door gen Z. Het zou mij ook niet verbazen dat er een run komt op BTC wanneer deze de 1 million passeert puur voor de heb. BTC gotta catch them all.
Dat klopt, de oranje baviaan noemt het de gold card. 5 Millie in ruil voor een permanent verblijfsvergunning in Murica. We weten niet of je ook in BTC kunt betalen, wellicht horen wij dat snel van Tromp.Moiety schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:30:
[...]
Als dit waarheid wordt, dan verhuis ik met het hele gezin morgen naar New York. (Moet daar toch al regelmatig naar toe voor mijn werk)
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door sawtomyer op 06-03-2025 22:40 ]
Ik heb geen 50 bitcoinensawtomyer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:38:
[...]
Dat klopt, de oranje baviaan noemt het de gold card. 5 Millie in ruil voor een permanent verblijfsvergunning in Murica. We weten niet of je ook in BTC kunt betalen, wellicht horen wij dat snel van Tromp.
Echt waar?
Morgen dus een bitcoin reserve, zondag weer een gold reserve, en dan een water reserve?
Ik heb liever een Hopium reserveColdcat schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 23:05:
[...]
Echt waar?
Morgen dus een bitcoin reserve, zondag weer een gold reserve, en dan een water reserve?
In mijn hopium reserve zit nog 1 gouden bal... de USA morgen.
Daarna is die voor korte termijn (maand tot een half jaar) leeg.
Een tijdje vakantie van Tweakers levert misschien wel wat roem op. Zie Kol. Daarbij helpt het om van de SC tweakers verslaving af te komen. Vraag mij wel af wat de methadon is, tijdens de ban @Kol Nedra ?Taro schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:16:
[modbreak]Graag stoppen met het onnodig taggen en op de hak nemen van iemand anders die zich overduidelijk al niet zo comfortabel bij de huidige situatie voelt. Iedere keer dat je dit wel doet betekent een notitie die bij herhaling tot een waarschuwing en zelfs een tijdje vakantie van Tweakers kan leiden. De grens is nu bereikt.[/]
[ Voor 13% gewijzigd door Steady op 06-03-2025 23:26 ]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Stuur je mij een berichtje als dit zo ver is? Dan verkoop ik een groot deel en stap ik later weer inzwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:46:
[...]
Ik ga er nog steeds vanuit dat we pas een nieuwe ATH zien in Q4. Als we de komende dagen niet de 95k breken en support houden gaan we volgende week richting de 68k - 72k.
Zou momenteel niet verbaasd zijn door dit soort fratsen.zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:28:
[...]
Dit is mijn gameplan.
[Afbeelding]
This is $1B worth of $BTC that the US Government already holds - seized from Mt.Gox
This is a weird move right before Friday’s White House Crypto Summit and could be a “hint”
Simple gameplan by
@POTUS
1) Attend the largest Bitcoin conference in the world and promise “The US Government will never sell the Bitcoins it seized
2) Commit to a Bitcoin Strategic Reserve
3) Hype the crypto community and make millions
4) Use the already seized $BTC for the Bitcoin Strategic Reserve without any further purchase commitments
Promises kept, BSR happens but nothing changes re buying pressure
If this turns out to be true I believe we will see a massive dump short term.
'Eventjes' de liquiditeit op 86k ophalen terwijl iedereen de oogjes dicht heeft.
[ Voor 57% gewijzigd door knakworst op 07-03-2025 01:22 ]
"Stagflation fears" ze moeten gewoon een keer diamond hands hebben, losers.
Kan op termijn juist weer gunstig zijn als inflatie de fiat sneller op gaat eten. Dan moet men wel Bitcoin hodlen...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
fijne nacht voor de mensen die niet gaan slapen maar ik ga tukken, tot morgen
[ Voor 60% gewijzigd door Kol Nedra op 07-03-2025 01:31 ]
nothing stops this train
Al was de pump nog zo snel, rektness achterhaalt hem weltomtom901 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:15:
Die pump op SUI gaan we sowieso reversen. too easy.
[ Voor 73% gewijzigd door knakworst op 07-03-2025 05:18 ]
Just a few minutes ago, President Trump signed an Executive Order to establish a Strategic Bitcoin Reserve.
— David Sacks (@davidsacks47) 7 maart 2025
The Reserve will be capitalized with Bitcoin owned by the federal government that was forfeited as part of criminal or civil asset forfeiture proceedings. This means it…
Ik meende dat er ook de nodige keys kwijt zijn, dus of ze die coins überhaupt nog bezitten kun je je afvragen
Are we great yet?So you created an incentive structure for the state to size bitcoin
Dat zit wel Schnorr.
Edit: Bitcoin holding uitbreiden door een budget neutral strategy zegt mij niet zo veel dus even gegoogled:
Src https://x.com/DavidZell_/status/1897806312714780724Two clear ways to do this:
Executive Authority: Using the net-position of the Exchange Stabilization Fund, per btcpolicy.org’s recommendation in their November analysis. The fund has a net position of ~39B, so substantial acquisition could begin right away.
An Act of Congress: Revaluing gold, per Senator Lummis’ BITCOIN Act. If passed, the law would have the USFG acquire 200k per year for 5 years in an entirely budget-neutral manner.
[ Voor 62% gewijzigd door sh4d0wman op 07-03-2025 03:06 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dikke dump, hij had beter niet kunnen tekenen
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
das super positief. Er hing al jaren tich keer extreme fud boven ons dat de usa 200k btc zou gaan sellen. Das serieus veel. Als die nu van de markt gaan is dat zeer positiefMr Ronman schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 02:01:
Dikke sell the news dit, ook mooie bullshit deze strategische reserve. Gewoon bitcoins die men al lang had van inbeslagnames.
Ik meende dat er ook de nodige keys kwijt zijn, dus of ze die coins überhaupt nog bezitten kun je je afvragen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nou vannacht was de richting omlaagJohn245 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 06:30:
Goedemorgen allemaal. De dag is aangebroken dat we richting gaan kiezen.
==
hoi
We mogen in onze handen klappen met deze move! De grootste economie ter wereld heeft besloten BTC te gaan vasthouden. Waarschijnlijk omdat ze ook verwachten dat de prijs blijft stijgen op de langere termijn. Dat ze niet meteen gaan inkopen is jammer, maar wat mij betreft een kleine tegenvaller in het geheel
Was toevallig even wakker vannacht en ook de dip gezien, vraag is gaan we nog verder dumpen?
Vraag me af of het nieuws wel voor een uptrend gaat zorgen
Die is dan weer wel omhoog.MicroWhale schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:06:
[...]
![]()
![]()
DigiByte... daar begon het voor mij mee. Mijn eerste crypto-liefde.
![]()
![]()
Stop-löss eronder?GioStyle schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:25:
De hebberigheid slaat weer toe. Ik sta nu op ongeveer 4% winst op een trade van vannacht. Ik wil alleen nog niet verkopen, omdat ik stiekem hoop dat BTC nog gaat stijgen vandaag. Zul je zien dat we vandaag keihard rekt gaan.
Dat die seized assets erin kwamen was sowieso wel bekend, dat moest wel. Maar er gaat dus echt niets worden bijgekocht, in ieder geval niet tot er eventueel een wet door het congres komt en dat zal echt niet snel gaan.
Snap de dump geheel. Als 't vanmiddag tegenvalt & er geen additioneel positief nieuws komt kan het nog veel rekter.
Trump - "And this is something you believe in? Ok then... very good... I made this promise? Ok"
— That Martini Guy ₿ (@MartiniGuyYT) 7 maart 2025
He doesn’t really care, lets be honest pic.twitter.com/oW9cx0QFEi
Ben ook bang voor een sell the news, maar waarom hebben ze al die crypto gasten uitgenodigt als ze het toch alleen bij BTC gaan houden? Wat heeft een ceo van XRP of SOL bv in te brengen?Guere schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:42:
Sorry, maar dit is toch gewoon een super flauwe SBR? Gewoon exact het scenario dat @zwembroek en ik gisteren schetsten.
Dat die seized assets erin kwamen was sowieso wel bekend, dat moest wel. Maar er gaat dus echt niets worden bijgekocht, in ieder geval niet tot er eventueel een wet door het congres komt en dat zal echt niet snel gaan.
Snap de dump geheel. Als 't vanmiddag tegenvalt & er geen additioneel positief nieuws komt kan het nog veel rekter.
Deze start was te verwachten. En vind ik niet flauw, maar realistisch. De grootste economie ter wereld heeft in een jaar tijd nu:Guere schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:42:
Sorry, maar dit is toch gewoon een super flauwe SBR? Gewoon exact het scenario dat @zwembroek en ik gisteren schetsten.
1. BTC als asset geaccepteerd (SEC approval)
2. commitment tot vasthouden van 200.000 BTC en accumuleren via inbeslagnames en mogelijk uitruil vanuit goudreserves
Wat hadden we dan gedacht? Market buy van 1 miljoen BTC?
Actief aankopen van BTC in de toekomst wordt hiermee overigens ook niet uitgesloten, maar dat is nu nog even een stap te ver en dat is begrijpelijk. Ze voelen aan dat de meerderheid nog niet klaar is om BTC te kopen "from tax payers money".
Zodra de adoptiecurve weer verder is, gaat dit komen. Zelfde met pensioenfondsen, nu is de meerderheid van deelnemers mentaal nog niet klaar voor een BTC allocatie. Dat slaat op een gegeven moment om in "waarom heeft mijn pensioenfonds nog geen BTC".
[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-03-2025 07:50 ]
- $39b of exchange stabilization fund
- $160B from selling SDRs
- $800B from gold certificate revaluation
=$1T “budget neutral” bitcoin buys
“The Secretaries of Treasury and Commerce are authorized to develop budget-neutral strategies for acquiring additional bitcoin, provided that those strategies have no incremental costs on American taxpayers.”
YANBE!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Tax cuts op crypto, tenminste dat is nu het gerucht.Pinsa schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:45:
[...]
Ben ook bang voor een sell the news, maar waarom hebben ze al die crypto gasten uitgenodigt als ze het toch alleen bij BTC gaan houden? Wat heeft een ceo van XRP of SOL bv in te brengen?
Zodat vervolgens iedereen in crypto gaat om belasting te ontwijken? Lijkt me dat dit vroeg of laat ook weer word omgedraaid anders loopt de regering een hoop geld mis. Verder ben ik wel bullish voor de toekomst voor Bitcoin hoor, beleggers, regeringen etc het word steeds breder geaccepteerd als het digitale goud. Nu nog proberen om zoveel mogelijk zelf bij elkaar te gaan sprokkelen.kbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:08:
[...]
Tax cuts op crypto, tenminste dat is nu het gerucht.
Blijft alleen gissen wanneer dan het beste inkoopmoment voor de long term is, maar daar zit iedereen hier mee. Ik denk dat we bullish zijn zolang niet iedereen hier nu de btc verkoopt en de bear afwacht om lager in te kopenPinsa schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:14:
[...]
Zodat vervolgens iedereen in crypto gaat om belasting te ontwijken? Lijkt me dat dit vroeg of laat ook weer word omgedraaid anders loopt de regering een hoop geld mis. Verder ben ik wel bullish voor de toekomst voor Bitcoin hoor, beleggers, regeringen etc het word steeds breder geaccepteerd als het digitale goud. Nu nog proberen om zoveel mogelijk zelf bij elkaar te gaan sprokkelen.
nothing stops this train
Op korte termijn komt er denk ik al een mooi moment, bearmarkt ws natuurlijk nog wat lagerkbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:17:
[...]
Blijft alleen gissen wanneer dan het beste inkoopmoment voor de long term is, maar daar zit iedereen hier mee. Ik denk dat we bullish zijn zolang niet iedereen hier nu de btc verkoopt en de bear afwacht om lager in te kopen
Dus effectief mar 90k in bezit
Kosteneutraal zijn gewoon inbeslag te nemen cryptos 😭
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
nothing stops this train
Ja dat zeker wel hoor, o.a die Silkroad coins zouden dan niet gedumpt worden.anti elppa schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 06:16:
[...]
das super positief. Er hing al jaren tich keer extreme fud boven ons dat de usa 200k btc zou gaan sellen. Das serieus veel. Als die nu van de markt gaan is dat zeer positief
Maar het ging me er meer om dat die hele bitcoin reserve eigenlijk wel deels een wassen neus is, geen nieuwe aankopen in ieder geval.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
A U.S. Strategic Bitcoin Reserve means…
- Other countries will buy bitcoin
- Wealth managers have no excuse
- Financial institutions have no excuse
- Pensions/Endowments have no excuse
- Fear of the U.S. selling is gone
- The U.S. will likely buy more
- Likelihood of states buying just went up
- Probability the government outlaws Bitcoin is definitively zero
This changes everything. Zoom out.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Denk dat je voor eerste jaar niet meer kon verwachten. Het plan is nooit meer geweest dan 1 miljoen btc kopen in 5 jaar tijd. Ze hebben er al 200k, dus eerst jaar 0 buying pressureGuere schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:42:
Eens. Eind Q3 of Q4. Zie ook mijn post in NK. Hopelijk kan ik nog even lekker laag weer instappen ergens in de komende weken.zwembroek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:17:
Ik vind het schitterend dat mensen nog steeds hoop hebben op een bull voor 1 mei 2025. Vergeet het maar gewoon. Q4 in het beste geval. Bij elke deadcat bounce gaan mensen weer roepen van we are back. Maar kijk eens naar de stock market. Ook een mega bearish divergentie. Exact hetzelfde als bij Bitcoin. Het volume droogt helemaal op. En dan ook nog verwachten dat we vanavond wel even sustainable gaan moonen. Nee het nieuws is vannacht al uitgekomen en dat was gewoon weer sell the news. Het is mega bullish voor Bitcoin en crypto. Maar de markten zitten nu gewoon in zwaar vaarwater. Hadden we al dit positieve nieuws in november gekregen dan hadden we dagelijks 10k candles gezien. Maar het heeft geen enkel effect meer. We gaan gewoon in ieder geval tijdelijk de beer in. Ik richt mijn pijlen op Q4.
zwembroek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:17:
Ik vind het schitterend dat mensen nog steeds hoop hebben op een bull voor 1 mei 2025. Vergeet het maar gewoon. Q4 in het beste geval. Bij elke deadcat bounce gaan mensen weer roepen van we are back. Maar kijk eens naar de stock market. Ook een mega bearish divergentie. Exact hetzelfde als bij Bitcoin. Het volume droogt helemaal op. En dan ook nog verwachten dat we vanavond wel even sustainable gaan moonen. Nee het nieuws is vannacht al uitgekomen en dat was gewoon weer sell the news. Het is mega bullish voor Bitcoin en crypto. Maar de markten zitten nu gewoon in zwaar vaarwater. Hadden we al dit positieve nieuws in november gekregen dan hadden we dagelijks 10k candles gezien. Maar het heeft geen enkel effect meer. We gaan gewoon in ieder geval tijdelijk de beer in. Ik richt mijn pijlen op Q4.
Blijf het echt fantastisch vinden dat je serieus denkt even Q2 en Q3 en Q4 hier te voorspellen met een zekere overtuiging van het eigen gelijk. Ongekend. Er kan nog echt van alles gebeurenzwembroek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:17:
Ik zie vanavaond de trein met zwembroek ernaast wel weer verschijnen. Om vervolgens 5minuten later iedereen weer de rode rollercoaster en BSM verhalen te plaatsen.zwembroek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:17:
Signature
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar ik denk wel dat het goed is om ook andere scenario's te lezen dan je eigen visie. Een echo kamer heeft niemand wat aan.kbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:25:
[...]
Blijf het echt fantastisch vinden dat je serieus denkt even Q2 en Q3 en Q4 hier te voorspellen met een zekere overtuiging van het eigen gelijk. Ongekend. Er kan nog echt van alles gebeuren
Hoe zie jij de Bitcoin bullrun voor je?
Ik twijfel ivm cycleszwembroek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:17:
En als dit scenario zal uitspelen dan krijg je dus eenzelfde scenario als in 2021zwembroek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:17:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ach, als je naar het grote plaatje kijkt dan zou dit best een logische ontwikkeling zijn. En dit zou ook nog steeds wel in lijn met de cyclekbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:25:
[...]
Blijf het echt fantastisch vinden dat je serieus denkt even Q2 en Q3 en Q4 hier te voorspellen met een zekere overtuiging van het eigen gelijk. Ongekend. Er kan nog echt van alles gebeuren
Ja, precies. Een 2021 scenarioSteady schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:37:
Ik vind dit wel plausibel: GekkeRipper in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
[Afbeelding]
Ik voorspel niets. Ik zeg ook in het beste geval. Er is nu geen data om dat te onderbouwen. Dus als ik zeg Q4 dan is dat pure hopium. Wat ik nu wel in de charts zie is dat we de komende maanden geen nieuwe ATH neerzetten. En de charts laten zien dat we waarschijnlijk al in de beer zitten.kbuntu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:25:
[...]
Bitcoin zit nu onder de 21 weekly exponential moving average. En als de 21 weekly exponential moving average dan ook nog eens naar beneden gaat buigen dan is dat het teken om risk off te gaan.
:strip_exif()/f/image/528gOpXr8esStpjjQKuBWv65.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk je naar de maandelijkse chart dan zie je dat we de 7 moving average hebben verloren. Dat betekend bijna ALTIJD dat we naar de 20 moving average gaan. En die zit op 63k.
:strip_exif()/f/image/9JsNq1DtTQKslbbMcTNzWPz7.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteraard zitten er nog levels tussen waarop we gaan bouncen. Daarom kijk ik voor een trade naar de 72k regio. Maar bookmark deze post en dan kijken we er later weer naar.
Zijn analyse zit wederom goed in elkaar en klinkt zeer aannemelijk. Het is een lange video, maar het belangrijkste stukje is rond 33:00. Samenvattend: hij blijft erbij dat als we boven de $73k blijven (vorige peak in 2024), dan kan het nog een right translated cycle worden (= nieuwe ATH's later dit jaar). Je wil dan echt een snelle bounce zien vanaf dat niveau, net als in begin 2017 toen we terugvielen naar een eerdere high. Dus niet de traagheid die we nu eigenlijk al zien, maar kort in een weekje naar beneden en week erna snel weer omhoog. Kortom: een signaal dat de bull duidelijk nog leeft.
Echter, zakken we onder die lijn en bouncen we pas ergens in de low 60's, dan bevestigt dit volgens hem juist het beeld van een left translated cycle: de peak is al geweest. Er kan nog steeds een mooie opleving komen in Q3, maar geen nieuwe ATH. Inkopen rond de $65k kan dan best nog wat profits opleveren als we terug bouncen naar de ~$85k, maar nieuwe ATH's zitten er niet in.
De rest van de video is traag maar nog steeds boeiend als je van een goede analyse & vergelijking van de huidige situatie houdt, o.a. met de lancering van de QQQ ETF die bijna exact een jaar na lancering een local top vormde.
Tsk, tsk, meneer is net een blauwe maandag mod en wil nu al gouverneur worden. Hoogmoedt komt voor den val...
[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 07-03-2025 10:12 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/wRwPJiK7wapeZieS1x8EDCEl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JryM9nlcw6geDOpChswnjSe7.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Q0GkAvvPBfKRxFyPrti5dAXF.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/7HWWKhExp2q1mJifcodA7QqP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oYsNJWczqdcnvY9TUwsgky6S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j9x1m9nBbJMmYZdne5qkxs1r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0Io6Sg1SzJoiYk6GCZvv9bk0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SgQTz4Xb0QnF1jy0ChSXUIO3.jpg?f=fotoalbum_large)