”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
boven de $3700 word ik pas echt enthousiast
AAVE gaat lekker mee 🙌
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 31-01-2025 15:35 ]
nothing stops this train
@CryptoMichNL
Massive bullish divergence on $ETH / $BTC.
Fucking massive idd....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit is toch gewoon willekeurige data plukken?zwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:46:
Futures nu nog groen. Benieuwd of de Amerikanen gaan dumpen op dit nieuws.
I think decision time for #BTC will be next week, following the release of the labor market data on friday 7 feb.
If the unemployment rate is 4.1% or 4.2%, then there is a higher probability IMO that #BTC will follow blueprint from last year and go higher in Feb/Mar.
If the unemployment rate is too much higher, then it could make #BTC a little bit more unsure.
If the unemployment rate is too much lower, it could make yields explode higher again.
So I think there is a sweet spot, let's see what happens next week.
Ik bedoel als het volgende week sneeuwt .. it could make btc explode .. als het niet sneeuwt...
allemaal irrelevant. Febr is toch uberhaupt dat we gaan stijgen?
Als we de seasonality volgen wel idd.keanu_ schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:34:
[...]
Dit is toch gewoon willekeurige data plukken?
Ik bedoel als het volgende week sneeuwt .. it could make btc explode .. als het niet sneeuwt...
allemaal irrelevant. Febr is toch uberhaupt dat we gaan stijgen?terugkijkend naar het verleden.
Zolang het niet te erg tegenvalt steeds, is het in de koers een beetje ruis lijkt het. Anders gaat het als de brandweer omlaagkeanu_ schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:34:
[...]
Dit is toch gewoon willekeurige data plukken?
allemaal irrelevant. Febr is toch uberhaupt dat we gaan stijgen?terugkijkend naar het verleden.
Dan weet je genoeg het omgedraaide gaat gebeurenzwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:30:
Michaël van de Poppe
@CryptoMichNL
[Afbeelding]
Fucking massive idd....
Eerst 95k nog even tochtomtom901 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:21:
[...]
Ik bekijk eigenlijk alleen BTC, daar ben ik nog steeds meer bullish dan bearish op zolang eerder genoemde support houdt.
Heb die chart al 3x bekeken maar je hebt wel wat hopium nodig.zwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:30:
Michaël van de Poppe
@CryptoMichNL
[Afbeelding]
Fucking massive idd....
zelfs ADA/BTC ziet er beter uit.tomtom901 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:46:
[...]
Heb die chart al 3x bekeken maar je hebt wel wat hopium nodig.
dus hup ETH, doe ff een ADAatje!
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 31-01-2025 15:51 ]
nothing stops this train
Komt vast nog een poging...zwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:53:
Precies waar ik de rejection had verwacht op de Total chart.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ETH season is hier.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
NASDAQ wel knetter groen.Vis schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:03:
[...]
Komt vast nog een poging...
ETH season is hier.
vertrouwen hebben.zwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:53:
Precies waar ik de rejection had verwacht op de Total chart.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
en anders inverse zwembroek
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Vanaf 10 februari full bull. Gokje. Nieuwe bull moon rond de 10e.Vis schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:03:
[...]
Komt vast nog een poging...
ETH season is hier.
De eerste week van de nieuwe maand is tot nu toe altijd rood. Plus bear moon.
Retail interesse is sinds gisteren ondanks de mooie groene dag weer afgenomen.
:strip_exif()/f/image/Q1H4AlpZplqrUMORUqFduFRC.jpg?f=fotoalbum_large)
De move is vooral gedreven door leverage en geen spot.
Als we een 4 uur close krijgen boven de 3.55T voor Total dan flip ik naar voorzichtig bullish en stap ik voor 50% in.
The hopium is strong with this one.zwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:30:
Michaël van de Poppe
@CryptoMichNL
[Afbeelding]
Fucking massive idd....
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hij gaat deze x echt gelijk krijgen ben ik bang..zwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:30:
Michaël van de Poppe
@CryptoMichNL
[Afbeelding]
Fucking massive idd....
Ofja bang.. mijn ETH zak doet het daarmee prima dan, dus I like.
Op zulke momentum candles?Blaim schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:32:
Hourly RSI raakt een piekje voor ETH. Misschien ga ik de trade pot een klein beetje afschalen..
[Afbeelding]

tomtom901 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:29:
Tijd voor een old school vri mi Bo pumperino
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4N8g41riAzTxMGHWFXpGIwup.gif?f=user_large)
Dan stops trailen maar zeker de move zo hoog mogelijk mee laten lopen
zwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:37:
Word nu toch wel veel spot BTC gekocht. Wie of wie is het.

Ja?
Ja gek, maar jouw strategie manBlaim schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:39:
[...]
Ja?de pullback hierna is weer een mooi moment om terug in te kopen.
Volgende week eens op zolder kijken wat nog totaal overbodig is.
Wel Efteling kaartjes gekocht. Dat dan weer wel.
Sieth gut aus richting 257 regionen.zwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:46:
Nog iets te zeggen over de SOL chart @tomtom901?
[ Voor 99% gewijzigd door tomtom901 op 31-01-2025 16:50 ]
Guere schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:48:
dus ging even wat klusjes in huis doen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Y5FdM9Lflcia0DhO5MZpVyCf.gif?f=user_large)
Shit happens yk
Je moet snappen dat het een mopje is anders kunnen we met niets meer lachen in deze maatschappij
Shit happens yk

Ehh en jij moet denk ik nog even snappen dat ik als hofleverancier van originele memes dat heus wel doorhebt.w.e.a.k.e.r schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:53:
Je moet snappen dat het een mopje is anders kunnen we met niets meer lachen in deze maatschappij
Guere schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:54:
[...]
Ehh en jij moet denk ik nog even snappen dat ik als hofleverancier van originele memes dat heus wel doorheb
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FzVPLyfgHrpZ2wiMl6KeJFfZ.jpg?f=user_large)
/f/image/qsrBBS41MA7TZNOQ4OH6JksR.png?f=fotoalbum_large)
Jazeker veel respectGuere schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:54:
[...]
Ehh en jij moet denk ik nog even snappen dat ik als hofleverancier van originele memes dat heus wel doorheb

Shit happens yk
TomTom weer aan het afschalen, meteen -600$tomtom901 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:57:
@Pinsa Hopelijk is je vraag beantwoord of ik nog bullish ben op BTC. Ga hier wel mijn long van 103.9 afschalen.
[Afbeelding]
Afschalen dus je verwacht weer een correctietomtom901 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:57:
@Pinsa Hopelijk is je vraag beantwoord of ik nog bullish ben op BTC. Ga hier wel mijn long van 103.9 afschalen.
[Afbeelding]
Neu winstneming voor het weekend.Pinsa schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:02:
[...]
Afschalen dus je verwacht weer een correctie
Wen Porsche?
Nja ik kijk nog steeds naar alts, maar ik had verwacht dat Bitcoin naar 95k in de loop van de week zou gaan en ik dan alts kan inkopen, weekendpumps zeggen meestal toch niet veel?
Jij volgende week:Pinsa schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:06:
Wen Porsche?
Nja ik kijk nog steeds naar alts, maar ik had verwacht dat Bitcoin naar 95k in de loop van de week zou gaan en ik dan alts kan inkopen, weekendpumps zeggen meestal toch niet veel?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Q5r9ZPsRlkxrKm3P7eXvZsWO.gif?f=user_large)
Je snapt hopelijk ook wel dat die 95k zo langzamerhand de 12k gaat worden ?Pinsa schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:06:
[...]
Wen Porsche?
Daar op wachten/hopen is uiteindelijk zonder sats langs de zijlijn staan toe te kijken. Succes met de fomo.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waarom zouden we niet meer onder de 100k kunnen gaan?Vis schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:26:
[...]
Je snapt hopelijk ook wel dat die 95k zo langzamerhand de 12k gaat worden ?
Daar op wachten/hopen is uiteindelijk zonder sats langs de zijlijn staan toe te kijken. Succes met de fomo.
Geen zin om direct rekt te gaan bij een buy van een alt, inschalen kan heel snel alleen zijn het dan wat minder sats, geen fomo komt goed
Ohja en deze alts zijn alleen voor een eventueel aankomend altseason hierna ga ik lekker rustig iBTC Dca’en
Ja en straks dan? Ik mis wat info in het mailtje of ik lees er overheen.DJ-Promo schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:02:
Net mailtje van Kraken dat ze USDT gaan delisten.
Neem aan dat de gewone usd en eur pairs nog wel bestaan?
Sommige alts lijken al uit te breken sinds hun downtrend van eind november. Iets om rekening mee te houden. Ik zie vooral veel upside met mooie consolidatie / retracements sinds die periode.Pinsa schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:33:
[...]
Waarom zouden we niet meer onder de 100k kunnen gaan?
Geen zin om direct rekt te gaan bij een buy van een alt, inschalen kan heel snel alleen zijn het dan wat minder sats, geen fomo komt goed![]()
Ohja en deze alts zijn alleen voor een eventueel aankomend altseason hierna ga ik lekker rustig iBTC Dca’en
Er zijn al zoveel kansen geweest, oppassen dat je niet de boot/trein/metro mist
En kijk ntl naar het grote geheel. Niet ingezoomd op 1 alt qua prijs.
ETH breekt uit, BTCD lijkt af te ketsen..
[ Voor 20% gewijzigd door keanu_ op 31-01-2025 17:44 ]
Ik zag 'm ook ja.DJ-Promo schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:02:
Net mailtje van Kraken dat ze USDT gaan delisten.
* Stukfruit gaat reageren om te melden dat hij Kraken gaat delisten
Eerst een trage app maken (laat de waarde van m'n portfolio direct zien ipv na 2 minuten joh) en dan ook nog eens USDT verwijderen terwijl ik niet eens in Europa zit. Daar vind ik iets van.
Dat zit wel Schnorr.
Ik zal op tijd op de trein stappen mijn ogen staan al scheel van de hele dag koersen te kijken, zo eens lekker uiteten zonder kids even rust komt goedkeanu_ schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:41:
[...]
Sommige alts lijken al uit te breken sinds hun downtrend van eind november. Iets om rekening mee te houden. Ik zie vooral veel upside met mooie consolidatie / retracements sinds die periode.
Er zijn al zoveel kansen geweest, oppassen dat je niet de boot/trein/metro mist
Als BTC onder de 100k komt hoeven alts niet persee ook een dikke correctie te maken, veel alts staan namelijk al op hun lows.Pinsa schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:33:
[...]
Waarom zouden we niet meer onder de 100k kunnen gaan?
Geen zin om direct rekt te gaan bij een buy van een alt, inschalen kan heel snel alleen zijn het dan wat minder sats, geen fomo komt goed![]()
Veel leverage traders die deze range aan het pingpongen zijn.anti elppa schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:29:
best wel weer booring allemaal. Word echt eens tijd dat er vuurwerk komt. Omhoog bedoel ik dan uiteraard
Stiekem zitten nu we alweer een week of 10 rond die 100K.
Tijd voor de fase dat shorters goed rekt gaan en de longs de positie laten lopen.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-01-2025 18:04 ]
https://www.youtube.com/watch?v=yeVx1C73o8k
https://www.globenewswire...scale-Dogecoin-Trust.htmlGrayscale Investments® Launches Grayscale® Dogecoin Trust
tomtom901 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:57:
[Afbeelding]

Pinsa schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:06:
De vraag is of @zwembroek al bullish is
@keanu_ Als ik de boot mis jammer dan maar als ik als nog in zou schalen mis ik alleen sats komt goed

Best aardig weten te timen idd
Shit moeten we nu ook al dogecoin bags inslaan??
Heeft hij de afgelopen 3 jaar al een keer een substantiële move goed voorspeld?Nubtrix schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:50:
Capo gokt op eerst nog een ritje naar onder:
[Afbeelding]
Ik zou de chart er bij moeten pakken maar op het eerste gezicht op basis van die chart zie ik niet waarom die zone zou moeten houden.Nubtrix schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:50:
Capo gokt op eerst nog een ritje naar onder:
[Afbeelding]
Jij zat er ook maar 3 jaar naast.BTC100K2021 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:56:
[...]
Heeft hij de afgelopen 3 jaar al een keer een substantiële move goed voorspeld?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hier ook Sushi omdat het vrouwtje er dol op is.
Maar ik vind het een culinaire equivalent van een natte sok gewikkeld in zeegras. Een hoopje koude, plakkerige rijst dat zich wanhopig vastklampt aan een stukje rauwe vis alsof het zichzelf probeert te redden van de ondergang. En dan die wasabi – een verraderlijke, groene klodder die eruitziet als avocadospread maar je neus binnen een seconde in een vuurspuwende draak verandert.
/f/image/yMHJru4GD2VGYyLDnzSY5HiW.webp?f=fotoalbum_large)
dat niet. maar overduidelijk (zeker met stonks en MS groen) dat er wat grotere spelers zijn die niet willen dat een uitbraak hebben voor de monthly closekbuntu schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:07:
Zitten we al in de bear? Wat een laffe bende
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Keilekker man!BeyondThunder schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:04:
[...]
Maar ik vind het een culinaire equivalent van een natte sok gewikkeld in zeegras. Een hoopje koude, plakkerige rijst dat zich wanhopig vastklampt aan een stukje rauwe vis alsof het zichzelf probeert te redden van de ondergang. En dan die wasabi – een verraderlijke, groene klodder die eruitziet als avocadospread maar je neus binnen een seconde in een vuurspuwende draak verandert.
[Afbeelding]
95K LFGkbuntu schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:07:
Zitten we al in de bear? Wat een laffe bende
Lekker man. Mijn lievelingseten.BeyondThunder schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:04:
[...]
[Afbeelding]
100% herkebaar.Kol Nedra schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 13:34:
[...]
normaal en iemand die in crypto/bitcoin zit, dat matched niet samen volgens mij
ik ken mijzelf wel een beetje, maar ik weet dat ik zeker niet normaal benwordt zelf soms ook gek van mijzelf dat ik anders kijk dan de meerderheid
Nou, ook goeie morgen...
Mocht me vandaag ook soort van nuttig maken. Beetje aansturen, en doen alsof ik (ook)werk
Goeie keuze geweest 👍🏼Blaim schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:32:
Hourly RSI raakt een piekje voor ETH. Misschien ga ik de trade pot een klein beetje afschalen..
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!