Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit is een mooie grafiek. Ook voor BSMPOWER. Deze laat zien waarom het slim is om tijdig je verlies te nemen als de markt er slecht uitziet.Pinsa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:37:
[...]
Hij heeft wel gelijk hier soms is het slimmer om verlies te nemen, als je maar blijft doorholden word je straks echt een bagholder, bij 15% loss ben ik ook out, en ja dat voelt zuur voor de zoveelste keer rekt gaan maar beter als straks op -60% staan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Top, nog maar 150% omhoog voor break-even.zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:46:
[...]
Dit is een mooie grafiek. Ook voor BSMPOWER. Deze laat zien waarom het slim is om tijdig je verlies te nemen als de markt er slecht uitziet.
[Afbeelding]
De heatmap ziet er ook niet goed uit. https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationHeatMap.
Het lijkt nu redelijk stabiel op de daily, als Europa nu maar niet gaat inkopen. Anders grote kans dat de Amerikanen weer op Europa dumpen, degene die gisteren te laat waren.
En dan is er nog het nieuws waar Trump mee gaat komen. Vooral stil zitten nu, lijkt mij.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Prima dan toch, risico onder controle en dan kun je soms een gokje wagen.zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:34:
[...]
Gister op 86k ingestapt. En strakke stoploss. Maar goed heeft me weer geld gekost haha. Ik vertrouw het gewoon niet.
Om je overige 40% te redden: yes pleasebsmpower schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:45:
[...]
Sta al bijna op -60% tov december. Nu verkopen?
En je doet het ook een beetje voor ons als je verkoopt
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
was net als met elon tussen 2021 en 2023 ook elke keer fud en fome door elkaar heen met 5 tot 10% naalden. Ik hoopte ook op een gegeven moment dat die rukker zou stoppen met crypto. Nu hebben we die rottende tomaatgebruikershaes schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 07:45:
Ik ga ook afschalen. Word een beetje chagrijnig van deze geitenbende die trump creëert merk ik.
Gisteren perfecte mogelijkheid met dat pumpje niet genomen helaas.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Al een tijdje draaien @Taro en ik de CC forums als moderator. We hebben al een paar keer aangekaart op zoek te zijn naar een stuk versterking, zeker in de bull, waar scammers en spammers ook wat regelmatiger opduiken. Gelukkig hebben we die versterking kunnen vinden in de vorm van onze @YES en daar zijn we heel happy mee!
Hij zal per direct ook mee gaan helpen met het afhandelen van reports en het strak houden van dit stuk subfora.
Gefeliciteerd @YES!
Deze kan nog wel pijnlijk wordentomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:55:
Mod aankondiging
[bladiebla] zeker in de bull, [/bladiebla]
Wat lost dat op dan? Moet ik dan blij zijn dat ik op een van de laagste momenten van mijn PF heb verkocht? Denk je dat de rust dan mij terugkeert? Ik denk van niet eerlijk gezegd.Vis schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:52:
[...]
Om je overige 40% te redden: yes please
En je doet het ook een beetje voor ons als je verkoopt
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mooi, dan ook ophouden met zeuren als je straks -70% staat dan oke?bsmpower schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:58:
[...]
Wat lost dat op dan? Moet ik dan blij zijn dat ik op een van de laagste momenten van mijn PF heb verkocht? Denk je dat de rust dan mij terugkeert? Ik denk van niet eerlijk gezegd.
Gefeliciteerd.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Al die moon berichten hebben ook weinig geholpen of niet?Vis schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:59:
[...]
Mooi, dan ook ophouden met zeuren als je straks -70% staat dan oke?
Je hebt je inleg er al lang en breed uit, toch? Wat je nu verkoopt is dus pure winst.bsmpower schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:58:
[...]
Wat lost dat op dan? Moet ik dan blij zijn dat ik op een van de laagste momenten van mijn PF heb verkocht? Denk je dat de rust dan mij terugkeert? Ik denk van niet eerlijk gezegd.
Je kan m.i. twee dingen doen: verkopen en niet teveel denken aan hoeveel het eerst waard was, of blijven vasthouden maar dan ook gewoon geen charts meer kijken en pas over een hele tijd weer eens kijken wat het (nog) waard is.
Nu moet je niet meer rapparteren en kan je zelf knippen en modden. Gefilicitaard oude grijsaard.
Dit inderdaad. Van men TP1 (en tot hiertoe de enige) had ik de helft in solana gestoken midden november. Is lang goed gegaan maar de huidige prijsacties hebben me doen beslissen om mijn positie met 35% verlies te sluiten. Ik voelde me er niet goed meer bij en het blijft technisch gezien winst, gewoon iets minder. Dat ik een nieuwe bril nodig heb speelt ook mee, zo heb ik toch nog iets met die 65% die overschoot gedaan en pakken ze me niet meer af.zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:46:
[...]
Dit is een mooie grafiek. Ook voor BSMPOWER. Deze laat zien waarom het slim is om tijdig je verlies te nemen als de markt er slecht uitziet.
Nu terug 100% spot bitcoin, hodl
[ Voor 6% gewijzigd door Mathias9956 op 04-03-2025 10:02 ]
The only easy day is yesterday.
Als het BTC is niet verkopen.bsmpower schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:58:
[...]
Maar met nog een -80% krijg je geen spijt? Want dat is de afweging. Uitstappen betekend niet het einde. Je kan zo weer instappen. Maar als je blijft zitten dan helpt zelfs een 100% pump jou niet meer. En dan denk je nu blijf ik het uitzitten. En dan sta je uiteindelijk op -98%.bsmpower schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:58:
[...]
Gefeliciteerd @YES
UberLurker Departement #GG.
Nou ja, @Taro en @tomtom901 konden al die reports van @Darrell simpelweg niet meer aan, er moest iets gebeuren.BootjeVaren schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:01:
[...]
Nu moet je niet meer rapparteren en kan je zelf knippen en modden. Gefilicitaard oude grijsaard jonge god.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Waarom zou je nu 10:00 uur nog uitstappen, dat begrijp ik niet goed?zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:02:
[...]
Maar met nog een -80% krijg je geen spijt? Want dat is de afweging. Uitstappen betekend niet het einde. Je kan zo weer instappen. Maar als je blijft zitten dan helpt zelfs een 100% pump jou niet meer. En dan denk je nu blijf ik het uitzitten. En dan sta je uiteindelijk op -98%.
Als Europa de markt laat stijgen nu, dan uitstappen voor Amerika open gaat, dat zou ik nog snappen.
Dan heb je nog het nieuws van Trump, dit kan positief of negatief zijn. Maar ik ben bang dat dit al ingeprijsd is door Wallstreet (iets met voorkennis, zeg maar).
stel je voor dat we in de bear market nu zitten, zit je daar dan met je altcoin-bag
nothing stops this train
Zelfde hier.. Je kunt niet elke trade winnen, dat is nu eenmaal een feit.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:52:
[...]
Prima dan toch, risico onder controle en dan kun je soms een gokje wagen.
Toch zijn veel retailbeleggers het spuugzat om zo openlijk gemanipuleerd te worden. Ik geloof echt dat een heleboel mensen hun eerlijk verdiende centen kwijt zijn geraakt, doordat "iemand" met één tweet de markt opdrijft—waarschijnlijk net nadat hij zelf een flinke longpositie heeft ingenomen—om vervolgens in stilte de tarieven (tariffs) door te voeren. Hierdoor dumpt de markt, precies wanneer hij een short opent.
Retailbeleggers verliezen dus keer op keer veel geld en raken het beu. Er gaat een hoop momentum verloren.
Tegelijkertijd staan de beurzen dieprood. Zelfs FOX News sprak de geliefde president publiekelijk tegen tijdens een live-uitzending, toen hij zei “DE” president van de traders te zijn en dat de Amerikaanse markten sterker waren dan ooit. Op datzelfde moment zag je op het scherm dat de Dow Jones diep in het rood stond, wat zelfs voor FOX niet meer te ontkennen valt.
Elk fragment van Trump op tv lijkt wel een onwaarheid te bevatten die gemakkelijk te ontkrachten is. De vraag is: hoe lang kan dit nog doorgaan?
Ik vind dat de opositie heel, heel erg stil is. Zijn zij op iets aan het broeden?
@YES proficiat! Veel geluk in deze volatiele groep/tijden
Never ever financial advice...
nothing stops this train
Wou dat ik mijn ETH tijdens die zondag pump met een beetje verlies had verkocht. Had ik dat verlies weer kunnen compenseren met BTC, maar heb die boot nu gemist. Heb steeds minder hoop dat ETH de komende tijd nog gaat herstellen. Sta nu -31% ermee. Gelukkig wel veel andere alts verkocht tijdens die pump.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 03:11:
Echt blij dat ik die zondag pump gebruikt heb om weer wat drek buiten te zetten want imo gaan we die 78 low nog eens opzoeken..
Misschien meer ETH nu bijkopen om die GAK omlaag te krijgen idk...
Of is het verstandiger om het verlies te accepteren en vervolgens meer BTC ermee te kopen.
Benieuwd wat BTC deze week gaat doen nu het pump en dumpje van Trumpje voorbij is. Denk ook dat we weer sub 80k gaan.
En gefeliciteerd @YES !
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Haha heerlijk dit een moderator naar mijn hand!
Congratz kerel en succes hier met dit zootje ongeregeld
UberLurker Departement #GG.
Daarna weer door de BMSB heen en richting de CME gap. Geen sterke bounce. Dat toont aan dat de markt zwak is.
Terugkijkend naar de grafiek van de vorig run zou kunnen aantonen dat de structuur definitief kapot is op korte termijn. Toen ging er 50% af. Nu zou $74k realistisch zijn, of wellicht richting de hoge $50ks.
Op die niveaus is het laatste beetje hoop kanpot. Beter voorbereiden om in dat scenario te handelen en wachten op confirmatie als het de andere kant opgaat.
Er moeten kopers zijn voor stijgingen in prijs. Met die manipulatie krabt een ieder zich wel achter het oor.
Lange termijn zal wel goedkomen maar op korte termijn kan het zeker lager. Helemaal als Trump vanavond paniek schopt.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Met andere woorden, deze Porsche verzamelaar zegt hier dat de bullrun nog lang niet ten einde is. Dit mag door eenieder als financieel advies wordt opgevat en je kan gerust meer inleggen dan je kan missen.
Succes allemaal en laat maar weten wanneer het topic dicht kan omdat we crypto uitgespeeld hebben!
Ohh god, naast rekt gaan ook nog een ban op de weeklie??
you had one job:
[ Voor 60% gewijzigd door Domino op 04-03-2025 10:17 ]
hahahaha wat een droeftoeter is het ook hahahaha. helemaal prachtig.Kol Nedra schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:05:
[YouTube: I hate this bull market.]
stel je voor dat we in de bear market nu zitten, zit je daar dan met je altcoin-bag
@YES van harte jongen....of moet ik zeggen gecondoleerd.
Nee joh, kan nog veel lager. Je wil bovendien toch meer inzetten zodat je stemming nog meer beïnvloed wordt door de investeringen" ? Nu inzetten en dan constant blijven janken als het weer omlaag gaat is de enige manier.bsmpower schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:45:
[...]
Sta al bijna op -60% tov december. Nu verkopen?
Ja dat lijkt me passender
Om hier toch serieus op in te gaan;YES schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:12:
[...]
Met andere woorden, deze Porsche verzamelaar zegt hier dat de bullrun nog lang niet ten einde is.
Rationeel gezien is er nog hoop zolang we niet onder die 74k closen op de daily. Zo voelt het echter niet, en wellicht is dat ook precies de bedoeling. Mijn gevoel erbij is dat crypto nu echt een speelbal is geworden en dat maakt dat ik er persoonlijk een iets andere asset allocatie op na ga houden. Ik was voorheen echt 75% crypto (nagenoeg allemaal BTC) en ik ga nu iets meer cash. Dan verlies ik maar wat aan inflatie, maar houdt me wendbaarder in deze roerige markten.
Cash als in echt fiat cash, geen stable om evt ook snel weer in BTC/crypto te kunnen mikken?tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:24:
[...]
Om hier toch serieus op in te gaan;
Rationeel gezien is er nog hoop zolang we niet onder die 74k closen op de daily. Zo voelt het echter niet, en wellicht is dat ook precies de bedoeling. Mijn gevoel erbij is dat crypto nu echt een speelbal is geworden en dat maakt dat ik er persoonlijk een iets andere asset allocatie op na ga houden. Ik was voorheen echt 75% crypto (nagenoeg allemaal BTC) en ik ga nu iets meer cash. Dan verlies ik maar wat aan inflatie, maar houdt me wendbaarder in deze roerige markten.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Euro's idd, zodat ik ook andere assets in kan. Als ik snel iets op wil pikken doe ik dat op margin en dat kan ik dan weer aflossen.YES schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:25:
[...]
Cash als in echt fiat cash, geen stable om evt ook snel weer in BTC/crypto te kunnen mikken?
nothing stops this train
Geloof ik niet in (dividend aandelen), want kijk een covid of bearmarket terug, alles ging rekt. Dan liever in cash en tegen discounts aandelen oppikken (growth) waar ik wel brood in zie.Kol Nedra schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:28:
@tomtom901 hoe denk je over defensieve dividend aandelen vs cash?
Ik vind het maar fragiel. Als de bullrun klaar is, dan moet je op tijd wel je winst pakken. En ook niet te snel weer instappen. Ik wacht ik elk geval nog wel een jaar voor ik weer groots instapJumpman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:30:
Als veel mensen roepen met crypto te stoppen en in cash gaan, dan wordt ik juist wakker. Dat is een teken dat de bodem inzicht begint te raken. Tijd om fiat richting crypto te bewegen. En de DCA tabel te gaan maken. Tegen de tijd dat die mensen terug komen is de belangrijkste stijging (waar je je stop losses veilig kan zetten) alweer gedaan.
Het is niet onwaar wat je zegt, maar je hebt een trend tegen je. Ik blijf liever alert en zodra ik een sterke move zie kan ik er altijd nog in marketen.Jumpman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:30:
Als veel mensen roepen met crypto te stoppen en in cash gaan, dan wordt ik juist wakker. Dat is een teken dat de bodem inzicht begint te raken. Tijd om fiat richting crypto te bewegen. En de DCA tabel te gaan maken. Tegen de tijd dat die mensen terug komen is de belangrijkste stijging (waar je je stop losses veilig kan zetten) alweer gedaan.
Niemand is overtuigd van Trump, maar iedereen wil profiteren.Jumpman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:25:
Als iedereen zo overtuigd is van Trump, dan vind ik de investering in ADA, SOL en XRP nog maar magertjes gaan. Het ging zondag 10% maar die is op maandag meteen weer teniet gedaan.
Dus zie je geen enkele sustainable beweging in die koers - alleen een pump and dump.
Ik kwam erachter door wat onwaarschijnlijke sell orders die geraakt werden - heb er dus (ook) van kunnen profiteren, ondanks dat ik het belachelijke marktmanipulatie vind.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Kol Nedra schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:28:
@tomtom901 hoe denk je over defensieve dividend aandelen vs cash?
*knip*tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:30:
[...]
Geloof ik niet in (dividend aandelen), want kijk een covid of bearmarket terug, alles ging rekt. Dan liever in cash en tegen discounts aandelen oppikken (growth) waar ik wel brood in zie.
verkeerd gelezen!
[ Voor 26% gewijzigd door kazzzdafke op 04-03-2025 10:42 ]
Never ever financial advice...
Je moet niet vergeten dat veel mensen ook stoppen met crypto omdat ze de cash nodig hebben. Crypto is een asset die je koopt als je cash over hebt. Met de huidige shitshow en het steeds duurder worden van primaire levensbehoeften, zullen veer normies cashen om hun huur of eten te betalen. De vraag is dus of ze ooit terug komen en/of dat snel zal gebeuren.Jumpman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:30:
Als veel mensen roepen met crypto te stoppen en in cash gaan, dan word ik juist wakker. Dat is een teken dat de bodem inzicht begint te raken. Tijd om fiat richting crypto te bewegen. En de DCA tabel te gaan maken. Tegen de tijd dat die mensen terug komen is de belangrijkste stijging (waar je je stop losses veilig kan zetten) alweer gedaan.
Is Bitcoin still the "digital gold"? 🤔
Mee eens, het heeft naar mijn mening ook weinig met 'angst' te maken, maar gewoon logisch verstand. Er gebeurt nu te veel internationaal qua (handels)oorlogen etc.Coldcat schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:12:
Die actie van trump op zondag zegt alles. Manipulatie.
Daarna weer door de BMSB heen en richting de CME gap. Geen sterke bounce. Dat toont aan dat de markt zwak is.
Terugkijkend naar de grafiek van de vorig run zou kunnen aantonen dat de structuur definitief kapot is op korte termijn. Toen ging er 50% af. Nu zou $74k realistisch zijn, of wellicht richting de hoge $50ks.
Op die niveaus is het laatste beetje hoop kanpot. Beter voorbereiden om in dat scenario te handelen en wachten op confirmatie als het de andere kant opgaat.
Er moeten kopers zijn voor stijgingen in prijs. Met die manipulatie krabt een ieder zich wel achter het oor.
Lange termijn zal wel goedkomen maar op korte termijn kan het zeker lager. Helemaal als Trump vanavond paniek schopt.
Je kunt denken, haha ik ben slim en doe nu buy the dip, maar het lijkt mij dat het het dal echt wel dieper ligt ergens met wat geluk rond de 70k regionen.
Als je uitcasht omdat je de huur of eten niet meer kan betalen doe je iets niet goed met je geld en heb je geen inkomen meer.gebruikershaes schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:44:
[...]
Je moet niet vergeten dat veel mensen ook stoppen met crypto omdat ze de cash nodig hebben. veer normies cashen om hun huur of eten te betalen. De vraag is dus of ze ooit terug komen en/of dat snel zal gebeuren.
Ik mag aannemen dat iedereen die ook maar geld "over" heeft daarmee investeert en niet met je geld wat eigenlijk voor je vaste lasten bedoeld is. Anders, tja.. vragen om rekteroni.
Interessante stelling, is er iemand in het topic die op basis hiervan een sell doet?gebruikershaes schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:44:
[...]
Je moet niet vergeten dat veel mensen ook stoppen met crypto omdat ze de cash nodig hebben. Crypto is een asset die je koopt als je cash over hebt. Met de huidige shitshow en het steeds duurder worden van primaire levensbehoeften, zullen veer normies cashen om hun huur of eten te betalen. De vraag is dus of ze ooit terug komen en/of dat snel zal gebeuren.
Nee alles behalve - heb echter wel wat van de winst gebruikt om onzin dingen te kopen voor mezelftomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:48:
[...]
Interessante stelling, is er iemand in het topic die op basis hiervan een sell doet?
Maar om de een of andere onbewust bekwame manier ist gelukt dat weer terug te verdienen met het restant. Echter alles wat in crypto zit is afgeschreven - zit niet eens in m'n visie-voor-de-toekomst potje, zo groot acht ik het risico.
Heb dus ook fiat, aandelen, pensioenpotje, etc etc.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
nee ik niet uiteraard. Maar gok dat er vast wel wat zijn hiertomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:48:
[...]
Interessante stelling, is er iemand in het topic die op basis hiervan een sell doet?
Misschien niet primair (dak boven mijn hoofd, eten, ..) maar wel secundair. Nu heb ik nog niks verkocht deze cyclus, maar het idee was wel om met de winst wat grotere uitgaves te kunnen doen. Daarom wilde ik er ook voor Mei uit, maar dat was nog met een altseizoen in gedachten.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:48:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door bsmpower op 04-03-2025 10:52 ]
Dat zijn dan wel de echte degens.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:48:
[...]
Hoewel bijna alle munten altijd, en ook nu, eenzelfde verloop laten zien in de grafieken bij stijgen of dalen lijkt ETH dus wel een beetje uit de band te springen momenteel.
Dat is niet zo heel spannend verder, op termijn komt dat wel goed is mijn overtuiging. Maar het is wel ruk dat mijn botjes net voor de crash wat ETH hebben gekocht en het niet kwijt konden net voor de crash
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
ETH is inderdaad uit de band, is ook enorm gedaald in de assets bij market cap: https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/.Drardollan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:53:
Het verbaasd mij wel dat ETH zo ver door de ondergrens gaat, ik heb ETH naast BTC altijd 1 van de stabielste munten gevonden. Kies er ook bewust voor om enkel in BTC en ETH te handelen, in het verleden slechte ervaringen gehad met SOL, XRP, ADA en dergelijken.
Hoewel bijna alle munten altijd, en ook nu, eenzelfde verloop laten zien in de grafieken bij stijgen of dalen lijkt ETH dus wel een beetje uit de band te springen momenteel.
Dat is niet zo heel spannend verder, op termijn komt dat wel goed is mijn overtuiging. Maar het is wel ruk dat mijn botjes net voor de crash wat ETH hebben gekocht en het niet kwijt konden net voor de crashZit ik fijn tegen een paar k aan ETH te kijken nu op -20%.
Ik niet, maar meerdere iemanden gezien. Meestal onvoorziene omstandigheden als scheiding bijv. Op zich wel logisch dan.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:48:
[...]
Je situatie kan veranderen zonder dat je daar invloed op hebt. Waar je voorheen geld over had en het in crypto kon stoppen kan zomaar veranderen in dat je het nodig hebt voor levensonderhoud. Denk aan absurde inflatie, boodschappen, huurprijzen, gas en benzine, verlies van werk door AI, etc etc.Vis schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:47:
[...]
Als je uitcasht omdat je de huur of eten niet meer kan betalen doe je iets niet goed met je geld en heb je geen inkomen meer.
Ik mag aannemen dat iedereen die ook maar geld "over" heeft daarmee investeert en niet met je geld wat eigenlijk voor je vaste lasten bedoeld is. Anders, tja.. vragen om rekteroni.
Ik gok dat in Nederland voor de meeste investeerders dit nog te handelen is, maar de US heeft al een dik probleem wat het bovenstaande aangaat. Straks met de cut op Medicare zullen de kosten alleen maar oplopen en minder geld over voor internet muntjes.
Dat hebben veel mensen. En daardoor is Ethereum overrated geraakt. Met deze slowbleed als gevolg.Drardollan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:53:
ik heb ETH naast BTC altijd 1 van de stabielste munten gevonden.
There is no second best - Bitcoin. En als je toch wat wilt met altcoins dan moet je bereid zijn snel te switchen. Ethereum heeft veel marktaandeel verloren de afgelopen periode, en ik zou niet weten waarom ze dit per definitie terug zouden winnen
We hebben de ETF's gehad, de halving, renteverlaging, het Trump-effect. Wat hij zondag deed was naar mijn idee het laatste wat nog naar hogere levels kon pumpen en dat is dus niet echt gelukt.
Ik persoonlijk zie nu geen drivers voor een bullmarkt meer, zeker gezien de shitshow die de VS nu is en de ellende die dat in de wereld gaat veroorzaken.
Maar ik ben geen kenner.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Nee, niet vanwege primaire levensbehoeften iig.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:48:
[...]
Maar kan mijzelf voorstellen dat er hier wel wat rondhangen eerlijk gezegd.
Nee joh. Wtf. Nu heeft het helemaal geen zin meer om jou te rapparteren. Wat is dit.YES schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:03:
[...]
Nou ja, @Taro en @tomtom901 konden al die reports van @Darrell simpelweg niet meer aan, er moest iets gebeuren.
ETH: -40%
BTC: +28%
goud: +44.5%
goud vs bitcoin: +12.7%
nothing stops this train
Daarom wel zo handig dat je voor jezelf een handrem zet op al je investeringen, zodat je altijd gedeeltelijk kunt uitstappen in zulk soort situaties, zonder dat het al te veel pijn doet.gebruikershaes schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:59:
[...]
Je situatie kan veranderen zonder dat je daar invloed op hebt. Waar je voorheen geld over had en het in crypto kon stoppen kan zomaar veranderen in dat je het nodig hebt voor levensonderhoud. Denk aan absurde inflatie, boodschappen, huurprijzen, gas en benzine, verlies van werk door AI, etc etc.
Ik gok dat in Nederland voor de meeste investeerders dit nog te handelen is, maar de US heeft al een dik probleem wat het bovenstaande aangaat. Straks met de cut op Medicare zullen de kosten alleen maar oplopen en minder geld over voor internet muntjes.
Je zou dat ook kunnen tackelen door op de rit omhoog gedeeltelijk DCA out te doen.. maarja, bij de meeste noobs speelt greed een hoofdrol en verkopen ze nooit. Terwijl ze een paar maanden later op -60% staan.
If you can't beat 'em, join 'em.Darrell schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:03:
[...]
Nee joh. Wtf. Nu heeft het helemaal geen zin meer om jou te rapparteren. Wat is dit.
[Afbeelding]
Guilty! De afgelopen dagen vriest het weer en dan is slapen op parkbankje bv te koud. Even wat cashen en met de metro naar CS.Domino schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:02:
[...]
Nee, niet vanwege primaire levensbehoeften iig.
Maar kan mijzelf voorstellen dat er hier wel wat rondhangen eerlijk gezegd.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik switch niet, ik handel bewust op koersdalingen en stijgingen bij BTC en ETH. En dat bevalt tot op heden goed. Ik ga niet zitten switchen en doen, ben niet bereid er zoveel tijd in te stoppen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:00:
[...]
Dat hebben veel mensen. En daardoor is Ethereum overrated geraakt. Met deze slowbleed als gevolg.
There is no second best - Bitcoin. En als je toch wat wilt met altcoins dan moet je bereid zijn snel te switchen. Ethereum heeft veel marktaandeel verloren de afgelopen periode, en ik zou niet weten waarom ze dit per definitie terug zouden winnen
Ik denk dat elke serieuze munt binnen enige tijd over de kop gaat, sinds het onstaan van crypto is dat nog niet anders geweest. Kwestie van geduld is mijn ervaring.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Rheimetall: + 171%Kol Nedra schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:03:
als je precies 1 jaar terug kijkt:
ETH: -40%
BTC: +28%
goud: +44.5%
goud vs bitcoin: +12.7%
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Echt een irrelevant cherry picked aandeel in de overkoepelende discussie maar mooi voor jou
Ligt van je definitie van cherry picked af. Maar ik heb deze bewust aangeschaft toen de oorlog in Oekraine begon.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:19:
[...]
Echt een irrelevant cherry picked aandeel in de overkoepelende discussie maar mooi voor jou
Niet helemaal waar met het nieuws van de laatste tijd.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:19:
[...]
Ja, dat is leuk voor je
Waarbij toen ook hordes voor boeing, grumman, etc gingen maar toen waren US nog onze best buddys.John245 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:20:
[...]
Ligt van je definitie van cherry picked af. Maar ik heb deze bewust aangeschaft toen de oorlog in Oekraine begon.
Nou die tijd is wel voorbij.
Ik dacht dat jij TAO maxi was.Alpina schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:23:
[...]
Waarbij toen ook hordes voor boeing, grumman, etc gingen maar toen waren US nog onze best buddys.
Nou die tijd is wel voorbij.
Ik heb inderdaad niet over alles het afgelopen jaar de 171%. Maar ben er ook nog niet helemaal uit. En vanaf aankoop is het ca. 1300%. Geen spijt overigens dat ik aan het afschalen ben.Guere schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:22:
[...]
Ja, dat is leuk voor jeMaar, wel even disclaimer: twee weken geleden riep jij op het +110% niveau om af te schalen omdat men zogenaamd te laat zou zijn. Kan je nu niet insinueren dat je vol +171% hebt als jij juist aanraadde om eruit te gaan. Deze zag zelfs jij niet helemaal aankomen
Gisteren de 2e maal 10% verkocht.
[ Voor 3% gewijzigd door John245 op 04-03-2025 11:27 ]
Mijn punt is meer dat het ging over een vergelijk met goud (omdat iemand digitaal goud aanhaalde). Dat een individueel aandeel het goed of beter doet is natuurlijk mooi.John245 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:20:
[...]
Ligt van je definitie van cherry picked af. Maar ik heb deze bewust aangeschaft toen de oorlog in Oekraine begon.
Dat er nu weinig gebeurt zegt wel wat over het sentiment van de markt.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vY0T6T7HIMzrdw9jhnSPj4RO.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eS14kWhrHg8QlpxdDGnZxPVJ.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/tMLX4H7NFvf9k8H8X3Nl5egT.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6H6UJ8EENuSSlyUFSOPZsAAI.jpg?f=user_large)