”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Het doel van de mensen achter Trump is alles om zeep helpen dus waarom zou die?Mr Ronman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:32:
[...]
Ja Trump zal toch een keer wat moeten inbinden om niet alles om zeep te helpen.
Ik denk nog iets lager hoor. In dit tempo zijn we snel bij 69-71.tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 06:40:
Er zit nog een klein beetje support rond 76-76.5k, maar anders wordt het gewoon 74k testen hoor.
Klopt en dan gewoon 4 jaar wachten tot we weer op 100k zitten.gebruikershaes schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 06:51:
[...]
Ik denk nog iets lager hoor. In dit tempo zijn we snel bij 69-71.
Zero.
heb je zoveel vertrouwen in de dollar/fiat dat het zeker 4 jaar duurt?Pelox schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 06:52:
[...]
Klopt en dan gewoon 4 jaar wachten tot we weer op 100k zitten.
nothing stops this train
Je hebt gelijk. Dit kan het ook gewoon geweest zijn voor crypto zodat we nooit meer richting de 100k gaan maar naar 6 cent.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 06:53:
[...]
heb je zoveel vertrouwen in de dollar/fiat dat het zeker 4 jaar duurt?
Zero.
Pelox schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 06:50:
We gaan weer lekker werken.
Edit: dan maar wat hopium.
Hebben we vaker gezien, eerst roepen dat het geen effect heeft. Dan toch de daling er naar toe zien. En meestal is het de week daarna weer recovery mode aanslingeren. Dus #hodl of neem de gok lager terug te kopen."Bitcoin options show open interest for put options with a strike price of $70,000 rose to the second-highest level among all contracts set to expire this Friday, according to Deribit data cited by Bloomberg."
[ Voor 33% gewijzigd door sh4d0wman op 28-02-2025 07:00 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Minuut stilte voor iedereen die de dip kocht op 90k 🫠baba420 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:00:
Minuut stilte voor iedereen die geen winst heeft genomen tijdens deze “bull”.
Dat zit wel Schnorr.
bsmpower schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:02:
Game over 🥲
En vervolgens is het een mevrouw die doet wat er op het shirt staat
Ik raak maar één ding aan en dat is de buy-knop.
Dat zit wel Schnorr.
Tsja, de hoeveelheid posts die ik hier gemaakt heb over het thema winst nemen zijn niet meer op 1 hand te tellen. Greed is een moeilijk iets om onder controle te houden.baba420 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:00:
Minuut stilte voor iedereen die geen winst heeft genomen tijdens deze “bull”.
Heb je helemaal niks meer over?gebruikershaes schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:01:
[...]
Minuut stilte voor iedereen die de dip kocht op 90k 🫠
Computer uit jijbsmpower schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:02:
Game over 🥲
Mmm op 74 ligt echt wel het nodige. Maar als dat niet houdt gaan we richting jouw levels.gebruikershaes schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 06:51:
[...]
Ik denk nog iets lager hoor. In dit tempo zijn we snel bij 69-71.
Heb er verder weinig gevoelens bij, winstnemingen staan netjes op de spaarrekening. De verkooporders boven de 108K staan ook nog te wachten.
Je kunt niks uitsluiten, maar toch verwacht ik niet dat we nu de bear in glijden.
De bear is hier overigens altijd wel gezellig. Rektheid schept een band en memes zijn altijd het leukste bij dalingen.
nothing stops this train
Ja, dat is gegarandeerd.bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:57:
[...]
Is dat gegarandeerd of ? Mijn aandelen gingen vorig jaar ietsje hoger dan 8%, maar is natuurlijk niet elk jaar gegarandeerd...
Voorbeeld: je verstrekt een lening van 100.000 voor een winkelcentrum. Deze heeft een flinke waarde dus er is enorm onderpand. De rente daarop is in dit geval 7 of 8 procent, die gaat dus ook zeker uitgekeerd worden.
Geheel zonder risico, nee dat is niets. Er kan een situatie zich voordoen waardoor een bedrijf helemaal naar de getver gaat maar dat gebeurt niet zo gekke vaak. Bovendien is er dan nog onderpand, dit kan nog verkocht worden om jou terug te betalen.
Saai, ja
Gratis geld, ja
Zonder risico, nee maar bijna zonder risico vergeleken crypto of aandelen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nope, geen crypto speel geld. Het lullige is, ik had in december een groot gedeelte verkocht omdat ik niet over exposed wilde zijn. Maar werd te comfortabel in die range.. whoops.
Ik heb een lening verstrekt voor een project in Noord Nederland. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een Winkelcentrum of iets als een Witlofteler.MrFX schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:03:
[...]
Saai zullen ze niet zijn als je 8% krijgt.
Welke heb je als ik vragen mag (asking for a friend).
Zijn veel partijen die dit doen voor grote en kleine bedrijven. Als je als familie leuk geld hebt kun je ook samen grotere obligaties pakken. Dan deel je 100.000 op in stukken van 10.000 en verdeel je de rente naar rato van inleg onderling. Goed te doen als iemand een bedrijf heeft. Die gaat dan de grote obligatie aan en de familieleden een lening aan zijn bedrijf.
/f/image/KP4PpjFIpYFe3jYCkv5bX2WP.png?f=fotoalbum_large)
Dat gezegd hebbende ben ik al sinds 86k aggressief aan het kopen, dus ik sta ook met een stuk spot onder water, maar de R:R is nu echt een stuk beter dan op 105k kopen. Ik ben ook niet perse geinteresseerd in een nieuwe ATH, maar een bounce gaat soon komen. Wordt dat een lower high of een higher high en zet de bull zich voort? We gaan het zien.
Hoeveel miljard heeft hij al verbrand door slechte timing? 10/20/30?
En slechte timing kan dan nog. Maar ik snap werkelijk niet waarom hij naast zijn DCA geen pot heeft om de dips te kopen.
Als je gretig voor 2 miljard koopt op 97K, dan wil je nu toch alles wat je nog hebt erin rossen op 79K een halve week later.
[ Voor 27% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-02-2025 07:25 ]
Zal zakelijk gezien wel iets anders werken, fillings, dat soort dingen. (veronderstel ik)BTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:24:
Als je gretig voor 2 miljard koopt op 97K, dan wil je nu toch alles wat je nog hebt erin rossen op 79K een halve week later.
Laten we dan de 67k maar opzoeken. Dan zitten we niet zo ver van de 60k die ik roep.tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:21:
Ik verwacht 2 punten waar dit kan stoppen en draaien.
[Afbeelding]
Dat gezegd hebbende ben ik al sinds 86k aggressief aan het kopen, dus ik sta ook met een stuk spot onder water, maar de R:R is nu echt een stuk beter dan op 105k kopen. Ik ben ook niet perse geinteresseerd in een nieuwe ATH, maar een bounce gaat soon komen. Wordt dat een lower high of een higher high en zet de bull zich voort? We gaan het zien.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Waarom zou hij zich druk maken om dit soort dips? Gezien zijn prima rendement, veel minder zorgenBTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:24:
Gelukkig heeft MSTR nog een flinke DCA gedaan op 97K enkele dagen geleden.
En slechte timing kan dan nog. Maar ik snap werkelijk niet waarom hij naast zijn DCA geen pot heeft om de dips te kopen.
Zouden wij hier ook gewoon moeten doen
Schiet mij nu te binnen dat die wel eens heeft gezegd: gaat niet om het timen van de market, maar om de tijd dat je in de market zit
[ Voor 9% gewijzigd door micmulder op 28-02-2025 07:28 ]
Ik denk dat het hem werkelijk niet interesseert omdat hij denkt dat BTC in de toekomst nog veel hoger gaat.tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:26:
[...]
Zal zakelijk gezien wel iets anders werken, fillings, dat soort dingen. (veronderstel ik)
Maar hij laat verschrikkelijk veel aandeelhouderswaarde liggen zo.
Die filings zijn achteraf om inzicht te geven, je kunt in beginsel kopen en verkopen op zelf gekozen momenten.
[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-02-2025 07:28 ]
Ach, over een maand of wat zijn we dit weer vergeten en over 4 jaar lachen we ons helemaal krom.
Einde bull in zicht?John245 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:26:
[...]
Laten we dan de 67k maar opzoeken. Dan zitten we niet zo ver van de 60k die ik roep.
Wat mij betreft is dit gewoon ruis.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
/f/image/GQGTtwygodGxT0F2jhPLllJx.png?f=fotoalbum_large)
Veel mensen vergeten (lijkt het) dat we toch wel met een volatiele asset spelen. Als het zo aggressief omhoog kan moet je niet gek opkijken als dat de andere kant op ook zo werkt.
Hoe ben je bij deze partij uitgekomen? Via een platform?WarsemaW schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:21:
[...]
Ik heb een lening verstrekt voor een project in Noord Nederland. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een Winkelcentrum of iets als een Witlofteler.
Zijn veel partijen die dit doen voor grote en kleine bedrijven. Als je als familie leuk geld hebt kun je ook samen grotere obligaties pakken. Dan deel je 100.000 op in stukken van 10.000 en verdeel je de rente naar rato van inleg onderling. Goed te doen als iemand een bedrijf heeft. Die gaat dan de grote obligatie aan en de familieleden een lening aan zijn bedrijf.
Ja, tot nu toe zijn al zijn buys een prima sell signaalBTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:24:
Gelukkig heeft MSTR nog een flinke DCA gedaan op 97K enkele dagen geleden.
Dat is echt nog wel een stuk weg.John245 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:26:
[...]
Laten we dan de 67k maar opzoeken. Dan zitten we niet zo ver van de 60k die ik roep.
depth charts coinbase pro zien er eindelijk wat gezonder uit. Tot 73,5 moet er net zoveel btc verkocht worden als dat er nodig om weer om 108k te staan. Even om er een beeld bij te krijgentomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:21:
Ik verwacht 2 punten waar dit kan stoppen en draaien.
[Afbeelding]
24h liquidations vind ik ook interessant. Meer prijsbeweging, minder liquidaties. Betekent imo dat iedereen die er hoog in zat, met hoog leverage, er waarschijnlijk ondertussen wel uitgewipt is.anti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:31:
[...]
depth charts coinbase pro zien er eindelijk wat gezonder uit. Tot 73,5 moet er net zoveel btc verkocht worden als dat er nodig om weer om 108k te staan. Even om er een beeld bij te krijgen
Dit niveau zijn we nooit eerder geweest eigenlijk, het is destijds in 1 klap overgeslagen. Ik zie het niet snel meer omdraaien voorlopig.
[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ronman op 28-02-2025 07:35 ]
Hier had ik ook mijn tp-1 😀, de laatste tp-6 duurt wel weer even denk ik zo 😀tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 06:32:
Grappig, koers zit nu onder de allereerste TP deze bull. Zo te lezen zit de fear er online goed in.
Maar het is idd precies zoals je zegt, doordat we hier zo snel gepumpt zijn hebben we een boel achtergelaten. @kazzzdafke noemt het een imbalance, ik een FVG (fair value gap), maar het punt is dat de markt altijd longs en shorts een kans moet geven. Doen we dat niet dan kun je er donder op zeggen dat we terugkomen om dat te corrigeren.Mr Ronman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:34:
Dit is wel vrij letterlijk die pump van ergens begin november in omgekeerde volgorde. (Zoals ook wel gepost in het grafiekje hierboven) Dat het zo snel ging had ik niet gedacht, maar ook weer niet heel wonderlijk met de totale leegte aan orders, support en retests in deze regionen.
Dit niveau zijn we nooit eerder geweest eigenlijk, het is destijds in 1 klap overgeslagen. Ik zie het niet snel meer omdraaien voorlopig.
De Trump hype is beëindigd.Mr Ronman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:34:
Dit is wel vrij letterlijk die pump van ergens begin november in omgekeerde volgorde. (Zoals ook wel gepost in het grafiekje hierboven) Dat het zo snel ging had ik niet gedacht, maar ook weer niet heel wonderlijk met de totale leegte aan orders, support en retests in deze regionen.
En deze daling is ook een dikke fuck you naar hem en zijn nietszeggende crypto "plannen" van destijds...
De markt is klaar met die mafkees.
Tijd voor een nieuw verhaal.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Eerlijk is eerlijk. Ik heb mazzel gehad dat ik met familie deelde dat we financieel wat wind mee hebben gehad de afgelopen jaren. (Bijvoorbeeld een Huis gekocht in 2013 toen je hem nog bij een happy meal kreeg, in Friesland dan kreeg je bijna geld toe). Familielid vertelde dat ze samen al jaren aan obligaties doen en of ik ook mee wilde doen. Na wat meer info doe ik nu ook mee met deze acties. Best grappig om nu bijvoobeeld gaat shoppen bij een winkelcentrum waar je een obligatie hebt uitstaan. Voel je je (als stiekem ook gewoon een loonslaaf/peasant) ineens een heel mannetje.MrFX schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:29:
[...]
Hoe ben je bij deze partij uitgekomen? Via een platform?
Was een grapje he. Ik heb echt geen moment aan @zwembroek getwijfeld.Darrell schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:33:
Als die naar 78k gaat verkoop ik alles en eet ik mn zwembroek op.
Dan is de hele markt rigged.
Nachtmerrie materiaal dit
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Professioneel Heftruck Syndroom
Huh??? De enige fuck you is naar ons. Alsof Trump er ook maar één traan om laat dat crypto in elkaar stort. Die is samen met zijn matties zijn macht en rijkdom aan het vergroten waar wij met zn allen de prijs voor betalen.Vis schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:45:
[...]
De Trump hype is beëindigd.
En deze daling is ook een dikke fuck you naar hem en zijn nietszeggende crypto "plannen" van destijds...
De markt is klaar met die mafkees.
Tijd voor een nieuw verhaal.
Owgebruikershaes schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:19:
[...]
Nope, geen crypto speel geld. Het lullige is, ik had in december een groot gedeelte verkocht omdat ik niet over exposed wilde zijn. Maar werd te comfortabel in die range.. whoops.
Denk dat de getallen niet meer leesbaar zijn door de tranenanti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:51:
Die etf getallen zijn nog steeds niet bekend van gisteren. Tellen ze papiertjes op de grond van de beurs vloer ofzo???
daar vergis je je in. Het is niet alleen btc die stevig in elkaar dondert. Veel stonks gaan ook totaal rekt. En trump heeft nogal wat rijke vriendjes die de laatste 2 weken stevig rekt gegaan zijn. Daar moet hij wat aan doen, want van sommigen heeft hij heel veel geld gehad tijdens zijn campainbsmpower schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:50:
[...]
Huh??? De enige fuck you is naar ons. Alsof Trump er ook maar één traan om laat dat crypto in elkaar stort. Die is samen met zijn matties zijn macht en rijkdom aan het vergroten waar wij met zn allen de prijs voor betalen.
De huizenmarkt daar gaat ook rektanti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:52:
[...]
daar vergis je je in. Het is niet alleen btc die stevig in elkaar dondert. Veel stonks gaan ook totaal rekt. En trump heeft nogal wat rijke vriendjes die de laatste 2 weken stevig rekt gegaan zijn. Daar moet hij wat aan doen, want van sommigen heeft hij heel veel geld gehad tijdens zijn campain
https://tradingeconomics.com/commodity/eggs-us
Je kon ervan profiteren door op de trein te springen en te verkopen nadat hij met een eigen meme coin kwam. Dat was in hindsight hèt top signaal (voorlopig) van deze weekly cycle imo.bsmpower schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:50:
[...]
Huh??? De enige fuck you is naar ons. Alsof Trump er ook maar één traan om laat dat crypto in elkaar stort. Die is samen met zijn matties zijn macht en rijkdom aan het vergroten waar wij met zn allen de prijs voor betalen.
Ook een sell the news vanwege zijn inauguratie natuurlijk, die kwam hier ook meermaals voorbij.
Het is gewoon tijd voor een schone lei. Of daar nu een beer tussen gaat komen, denk ik nog niet. Maar je kon er wel op anticiperen door in ieder geval een gedeelte te verkopen op de rit omhoog. Heb ik ook vrijwel niet gedaan, maar is hier wel meermaals aangegeven door velen.
Nu op de blaren zitten, apps sluiten, wekelijkse DCA starten en over een paar maandjes nog eens kijken.
ja dat schrijf ik ook al ff. gaat echt totaal verkeerd. Trump zal dus snel wat moeten doen, anders komt ook gewoon het volk daar in opstand. Zie dat nog wel gebeuren daar....al die rednecks met geweren
Je zou denken dat ie niet zooo dom is. En ook nog eens allerlei adviseurs en experts om zich heen heeft die de gevolgen van bepaalde beslissingen uitrekenen. Of niet?anti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:52:
[...]
daar vergis je je in. Het is niet alleen btc die stevig in elkaar dondert. Veel stonks gaan ook totaal rekt. En trump heeft nogal wat rijke vriendjes die de laatste 2 weken stevig rekt gegaan zijn. Daar moet hij wat aan doen, want van sommigen heeft hij heel veel geld gehad tijdens zijn campain
Tether "printed" another 50 usdt today
nothing stops this train
https://x.com/0xlofty/status/1895071465676161110?s=46
[ Voor 9% gewijzigd door brothermaynard op 28-02-2025 08:01 ]
Premine gonna preminebrothermaynard schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:00:
Wat een geweld weer. Op X zag ik deze opmerking over Solana. Begint met de huidige shake-out nog een semi realistische dreiging te worden. 3.2B aan sol die morgen vrijkom in een rap dalende markt kan wel eens veel verkoop druk genereren en daarmee een sneeuwbal
https://x.com/0xlofty/status/1895071465676161110?s=46
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja zo gaat dat vrijwel altijd wel.Animal schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:05:
Net alles verkocht. Paniek. Nu bounce zeker
Dus bedankt alvast, maar ik gok dat de echte bounce tot aan walhalla pas komt nadat ene BDSM op de verkoop knop heeft gedrukt.
Aaaah eindelijk. Iemand die in paniek verkoopt. Nu kan de reversal beginnen.Animal schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:05:
Maar dan gaandeweg naar 6ctVis schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:07:
[...]
Ja zo gaat dat vrijwel altijd wel.
Dus bedankt alvast, maar ik gok dat de echte bounce tot aan walhalla pas komt nadat ene BDSM op de verkoop knop heeft gedrukt.
Shorts/longs grafiek is eng… als in amper longers meer over en alleen maar shorters op de map..
Zucht.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Oud hollandsche gezegden:bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:42:
[...]
Wat een shitshow is het ook 😐 Echt zoeken naar lichtpuntjes. Bestaat er nog iets waar je wél geld mee kan verdienen? Rentes, aandelenfondsje en crypto wordt het niet. Kan me misschien nog omscholen naar een beroep dat echt goed verdiend, iemand tips?
Hoe maak je fl.100,- van fl.10,-? Tank voor 10 guldens en rij naar je werk!
Buy orders op 76.6k euro zijn ook gehit, zouden de 70 of 68k orders nog afgaan?
🎶Had ik maaaaaar🎶
Zeker Amerikanen hebben rustig 10 creditcards met maximale limieten.
TegelmateriaalDomino schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:11:
[...]
Oud hollandsche gezegden:
Hoe maak je fl.100,- van fl.10,-? Tank voor 10 guldens en rij naar je werk!
Ja das ongeveer mijn target ook. Toevallig ook met de Opex van vandaagAeronaut schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:10:
Max pain is denk nog 3k omlaag (we zijn er al) dus waarom ook niet…
Shorts/longs grafiek is eng… als in amper longers meer over en alleen maar shorters op de map..
Zucht.
Echt? Zonde manAnimal schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:05:
Weer een reden om QE op te starten...Mr Ronman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:16:
Ik denk dat dit en de algehele aandelenmarkt ook wel weer een nieuw spoor van ellende heeft aangericht bij mensen die massaal hun creditcards uit hebben gemaxed.
Iedere week een nieuwe ATH:Mr Ronman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:16:
Ik denk dat dit en de algehele aandelenmarkt ook wel weer een nieuw spoor van ellende heeft aangericht bij mensen die massaal hun creditcards uit hebben gemaxed.
https://fred.stlouisfed.org/series/CCLACBW027SBOG
De maand is nog niet om.VHware schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:23:
En tot zover een altijd groene feb
precies, het wordt gewoon een mooie groene hammer candle
nothing stops this train
Ja maar dat is dus niet waar hè. ‘Het is allemaal de schuld van Sleepy Joe Biden dat je huis minder waard is en dat je in China geproduceerde Catapilar pet duurder wordt.’anti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:56:
[...]
Trump zal dus snel wat moeten doen, anders komt ook gewoon het volk daar in opstand. Zie dat nog wel gebeuren daar....al die rednecks met geweren
Als het in opstand komt is het niet tegen de Republicans, maar nog sterker tegen Dem en wokes.
On topic naar crypto: ik had net vrij fanatiek bijgekocht rond de 90k en ik ga er nog steeds vanuit dat we over vier jaar ruim boven dat bedrag staan. Traden op de kortere termijn is voor mij niet weggelegd.
Ik weet dat HODLen hopen is, maar ik heb goede hoop dat een programmeerbare schaarste asset het wint van inflatoire fiat. Dus diegene die de bagholder Bingo bijhoudt, je mag mijn naam wegzetten bij ‘in it for the tech.’
Maktub
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
40. Weet niet of dat het beeld beter of slechter maakt 😅WarsemaW schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:13:
@bsmpower gekke vraag maar hoe oud ben je eigenlijk?
[ Voor 14% gewijzigd door bsmpower op 28-02-2025 08:28 ]
Dat ~$73k level ligt nu wel heel dichtbij. Net als voor vele anderen is dat voor mij wel zo'n beetje de ultieme do-not-cross lijn want dan einde bull.
@tomtom901 Eens hoor, dit is altijd een risico. Altijd rekening mee houden. Maar het feit dat we (bijna) allemaal nog aan boord waren èn reeds hadden bijgekocht betekent wel dat we deze enorme drop in dit geval toch niet helemaal hadden verwacht. Uiteraard gaat het altijd net zo snel omlaag als het omhoog gaat, maar als je puur naar de cycle kijkt is het toch wat onverwacht. Nou ja, wellicht niet gezien de macro nu...tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:29:
Oja, nog zoiets. 5 november 2024 startten we een impuls van 6 dagen waarin we 30% omhoog gingen. Dus waarom zou dat de andere kant op niet kunnen?
Veel mensen vergeten (lijkt het) dat we toch wel met een volatiele asset spelen. Als het zo aggressief omhoog kan moet je niet gek opkijken als dat de andere kant op ook zo werkt.
ByteMe_ schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:27:
Morgen, allemaal weer bijgekocht?
:strip_exif()/f/image/Y6aXqmIo4Z0rtBs5nu6OjgUW.jpg?f=fotoalbum_large)
Een keer geen inverse @zwembroek maar netjes het kruit droog gehouden.
De gemiddelde murrikaan leeft van creditcard bill naar credit card bill. Is al jaren zo, ze hebben daar ook het debiele credit rating systeem om leningen en hypotheken aan te gaan. Je moet schuld hebben gehad om een nieuwe schuld aan te gaan
[ Voor 25% gewijzigd door Domino op 28-02-2025 08:31 ]
Nee. Als hij lager gaat koop ik bij. Zondag koop ik zeker bij (VCA inleg).ByteMe_ schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:27:
Morgen, allemaal weer bijgekocht?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sSizwky252iWBw8DL8SFqa8q.gif?f=user_large)
economisch oorlog spelletje, wie zijn de dupe? uiteraard het normale volk
nothing stops this train
Wel verwacht, maar niet in dit tempo omlaag.Guere schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:28:
Holy shit, dat was weer even schrikken na wakker worden netTsja, zoals vele anderen had ik de dip allang gekocht.
Dat ~$73k level ligt nu wel heel dichtbij. Net als voor vele anderen is dat voor mij wel zo'n beetje de ultieme do-not-cross lijn want dan einde bull.
[...]
@tomtom901 Eens hoor, dit is altijd een risico. Altijd rekening mee houden. Maar het feit dat we (bijna) allemaal nog aan boord waren èn reeds hadden bijgekocht betekent wel dat we deze enorme drop in dit geval toch niet helemaal hadden verwacht. Uiteraard gaat het altijd net zo snel omlaag als het omhoog gaat, maar als je puur naar de cycle kijkt is het toch wat onverwacht. Nou ja, wellicht niet gezien de macro nu...
Dat lukt mij ook nog wel. Das 2.5 klanten.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:58:
"Deploying more capital, steady lads"
Tether "printed" another 50 usdt today
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dan hadden toch het advies van @tomtom901 maar moeten volgen, denk dat zijn Porsche/BTC trade aardig in het groen staat!Coldcat schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:33:
[...]
Wel verwacht, maar niet in dit tempo omlaag.
is het niet gewoon longs hunten? er zullen vast wel veel mensen overleveraged zijn geweest.Coldcat schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:33:
[...]
Wel verwacht, maar niet in dit tempo omlaag.
bitcoin verkeerd nu in oversold territorium, bitcoin verkopen is gewoon dom nu, dus bijkopen of gewoon. hodl is beste keuze
nothing stops this train
Achteraf weten we of starten met bijkopen een goed idee was, maar ik moet zeggen dat ik, toen de upside van de range brak al op lagere levels rekende en daar fiat voor had gereserveerd. Ik zal niet zeggen dat ik wil dat het nog lager gaat (ook voor andere die er al balls deep inzitten) maar kan niet zeggen dat ik het niet verwacht had.Guere schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:28:
@tomtom901 Eens hoor, dit is altijd een risico. Altijd rekening mee houden. Maar het feit dat we (bijna) allemaal nog aan boord waren èn reeds hadden bijgekocht betekent wel dat we deze enorme drop in dit geval toch niet helemaal hadden verwacht. Uiteraard gaat het altijd net zo snel omlaag als het omhoog gaat, maar als je puur naar de cycle kijkt is het toch wat onverwacht. Nou ja, wellicht niet gezien de macro nu...
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/RLn3ucEfa8illyEwapgTGkTJ.jpg?f=fotoalbum_large)