Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gister mijn account opgeblazen. Ik dacht laat ik eens leverage traden tijdens de FOMC.gebruikershaes schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:34:
[...]
Heb ik net m’n MEXC verwijderd kom jij me weer in verleiding brengen met die gruwelijke gains.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Op de 78k ligt nog veel en veel en veel en veeeel meer liquiditeit.anti elppa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:39:
[...]
kan prima naar de 104.4 gaan, daar ligt nog veel liquiditeit.
Actual: 207k
Estimated: 220k
Prior: 223k
Layoff are still extremely low
Lagere Initial Claims (207k) wijzen op een sterke arbeidsmarkt, wat Bitcoin kortstondig kan ondersteunen door een hoger risico-appetijt, maar kan leiden tot strakker monetair beleid en renteverhogingen, wat Bitcoin onder druk zet. Tegelijkertijd kan Bitcoin profiteren van zijn rol als inflatiehedge en veilige haven bij economische onzekerheden. Deze tegenstrijdige krachten creëren complexe dynamiek voor Bitcoin. (DeepSeek)zwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:51:
Initial Claims
BeyondThunder schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:58:
[...]
Lagere Initial Claims (207k) wijzen op een sterke arbeidsmarkt, wat Bitcoin kortstondig kan ondersteunen door een hoger risico-appetijt, maar kan leiden tot strakker monetair beleid en renteverhogingen, wat Bitcoin onder druk zet. Tegelijkertijd kan Bitcoin profiteren van zijn rol als inflatiehedge en veilige haven bij economische onzekerheden. Deze tegenstrijdige krachten creëren complexe dynamiek voor Bitcoin. (DeepSeek)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/t7zU2jGdUWL50gjUHRRQDTJu.gif?f=user_large)

6 cent ook.zwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:45:
[...]
Op de 78k ligt nog veel en veel en veel en veeeel meer liquiditeit.
78k geloof ik al 2 maanden niet in. Verkijk je vooral niet op consolidatie fases deze run. Effect is zelfde als stevige dump en dan bounce. Je kan ook ipv dat 1 a 2 maanden rangen. Het is de stroom van dumb money naar smart money.
Maargoed, we will see.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Toch wel de beste post van vandaag.
Dank.
Er staat een spelfout in. Maar dat valt de meeste mannen hier niet op.Alpina schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:08:
[...]
Toch wel de beste post van vandaag.
Dank.
Minimaal 2zwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:10:
[...]
Er staat een spelfout in. Maar dat valt de meeste mannen hier niet op.
Ik was te afgeleid excuuszwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:10:
[...]
Shit happens yk
:no_upscale():strip_exif()/f/image/vNABgOCzR1yggANwpkGR0Lp1.webp?f=user_large)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Oef, naar manzwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:43:
Gister mijn account opgeblazen. Ik dacht laat ik eens leverage traden tijdens de FOMC.

Snap je mood nu ook wel beter vandaag... klote zeg.
[ Voor 8% gewijzigd door Guere op 30-01-2025 19:21 ]
En AI want 6 vingers.zwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:10:
[...]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ja trading account. Stond nog maar 1000 dollar op dat account. Valt mee.Guere schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:21:
[...]
Oef, naar manEcht hele account opgeblazen als in alles weg of nog een gedeelte over?
Mijn hoogste stijgers zijn echter Fartcoin en Butthole coin

Met recht shitcoins_Gast_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:26:
Altjes gaan ook beter!
Daarom hoop ik op 78k._Gast_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:26:
Altjes gaan ook beter!
If you can't beat us, then join uszwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:27:
[...]
Daarom hoop ik op 78k.Die meme bende heeft alles verpest.
In het verleden waren de cijfers van pakketbezorgers zoals UPS redelijke goeie voorspeller van significante verslechtering van de economie. UPS gaat redelijk rekt nu na tegenvallende cijfers:zwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:51:
Initial Claims
https://finance.yahoo.com/quote/UPS/
Toegegeven ook vanwege einde samenwerking Amazon, maar ook dat kan te maken hebben met teruglopende volumes en Amazon die het zwakste moment van pakketbezorgers kiest om opnieuw te onderhandelen over de tarieven.
Edit: earnings UPS waren eigenlijk prima zie ik, ik loop weer onzin te verkondigen.
[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-01-2025 19:31 ]
Ross Ulbricht, or someone with access to his wallets, just accidentally nuked the price of a pumpfun coin sent to him while trying to provide liquidity on Raydium.
Because he initialized the liquidity pool at the wrong price, $1.5M of the token (5% supply) was instantly taken by a MEV Bot, then sold into the existing pool.
Then he did it again and he lost another $10.5M. (35% supply)
Denk je dat met een move naar 78k het einde verhaal is voor de memecoins? Ik vrees dat die troep ook daarna gewoon eerder hersteld dan de rest van de alts, men gaat gewoon voor de memes en hoopt daarmee rijk te worden. De alt markt is deze cycle nog wat verder verkracht door gure drek helaas.zwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:27:
[...]
Daarom hoop ik op 78k.Die meme bende heeft alles verpest.
PRIME wel mooi herstel voor nu, mag nog wel ff doorpakken
Yupp verstandig. Ik ben ook wel een paar keer neergegaan. Maar toch kriebelt het altijd weer...zwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:33:
[...]
Ik ben deze bull al een keer genaaid door de poes van Vitalik. Daar laat ik het bij.
Ik deed het een tijdje rustig aan. Maar het is moeilijk te weerstaan als je ziet dat anderen flinke gains maken.YES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:29:
[...]
Denk je dat met een move naar 78k het einde verhaal is voor de memecoins? Ik vrees dat die troep ook daarna gewoon eerder hersteld dan de rest van de alts, men gaat gewoon voor de memes en hoopt daarmee rijk te worden. De alt markt is deze cycle nog wat verder verkracht door gure drek helaas.
PRIME wel mooi herstel voor nu, mag nog wel ff doorpakken
Ergens ben ik nog het meest blij met dat ik een paar dagen gewacht heb op de kans om een long of short te openen, het geduld heb gehad om een kans af te wachten ipv te forceren. Ook risk management toegepast met alerts op bepaalde levels en vooraf een TP gezet. Ook niet eens echt meer op mijn telefoon lopen loeren. Veelbelovend tot nu toe, maar dus wel de afspraak met mezelf, geen leveraged trades meer aan te gaan deze run, gebroken. Maar ik had het gevoel dat ik er klaar voor was.
Dus binnenkort zal het wel weer een liquidatiemailtje worden.
Dat was even snel liquiditeit ophalen inderdaad. Nu op weg naar de nieuwe ath, kan niet lang meer duren.anti elppa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:39:
[...]
kan prima naar de 104.4 gaan, daar ligt nog veel liquiditeit.
ByteMe_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:15:
Ah mogen de babes weer? Voor de zekerheid toch deze BTC babe tussen spoilers:
spoiler:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/KZut9luqPvDw7EcnOKpeauZf.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat vinden wij niet raar.YES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:43:
Ik moet wat opbiechten. Ik heb een aantal dagen terug een hele kleine fluf BTC naar MEXC gestuurd en afgelopen maandagochtend een 5x leveraged long geopend op 98.7K en gesloten op 104.9K. Inmiddels na retest van 105K erop gegokt dat we niet te ver terug gaan zakken/de105K gaan behouden en opnieuw x5 long gegaan.
Ergens ben ik nog het meest blij met dat ik een paar dagen gewacht heb op de kans om een long of short te openen, het geduld heb gehad om een kans af te wachten ipv te forceren. Ook risk management toegepast met alerts op bepaalde levels en vooraf een TP gezet. Ook niet eens echt meer op mijn telefoon lopen loeren. Veelbelovend tot nu toe, maar dus wel de afspraak met mezelf, geen leveraged trades meer aan te gaan deze run, gebroken. Maar ik had het gevoel dat ik er klaar voor was.
:strip_exif()/f/image/AQP8EsZqDg8nLcICN2zPiEM2.jpg?f=fotoalbum_large)
_Gast_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:39:
[...]
als je ziet dat anderen flinke gains maken.

Die virtuele....

YES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:43:
:strip_exif()/f/image/ARsHeoO3YRxTiz760eumALIQ.png?f=user_large)
Waarom long tegen een weerstand? Wat maakt het dat we er deze keer doorheen rammen?YES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:43:
Ik moet wat opbiechten. Ik heb een aantal dagen terug een hele kleine fluf BTC naar MEXC gestuurd en afgelopen maandagochtend een 5x leveraged long geopend op 98.7K en gesloten op 104.9K. Inmiddels na retest van 105K erop gegokt dat we niet te ver terug gaan zakken/de105K gaan behouden en opnieuw x5 long gegaan.
Gerapparteerd voor YANBEzwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:52:
[...]
Waarom long tegen een weerstand? Wat maakt het dat we er deze keer doorheen rammen?
Ik kies ze de laatste tijd van hier: https://www.coingecko.com/en/categories/solana-meme-coins
Ben te lui geworden om nieuwe launches te zoeken...
Ja mensen verkijken zich hierop. Met memecoins kunnen flinke winsten gemaakt worden, maar de meeste mensen kunnen dat niet.Specy schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:34:
[...]
Met memecoins kun je heel veel winst maken maar doe een paar keer mee met een klein bedragje tot je er gevoel voor hebt. Een kwartier te laat uitstappen kan het verschil zijn tussen een factor 5 winst of een factor 10 verlies.
De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.
$BTC held up well with all the turmoil, while the rest of the market had weakness.
— 🐧 Pentoshi (@Pentosh1) 30 januari 2025
Don't see any reason we don't get new highs soon on this at the very least
Also above the middle of the current range and acting as support pic.twitter.com/ShccyOLe1F
JUST IN: Kraken Exchange relaunches its crypto staking services for U.S. clients allowing users to stake 17 assets
— BlockNews (@blocknewsdotcom) 30 januari 2025
Including:
• Ethereum $ETH
• Solana $SOL
• Cardano $ADA pic.twitter.com/uV7vnR90lW

En het hoeven geen grote inlegbedragen te zijn...
Ben je ook bekend met dexscreener? Heb er zelf slechte ervaringen mee ook allemaal high risk en memes maar 9 van de 10 keer ga je rekt…_Gast_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:05:
Zowel voor memecoins als leverage geldt: Hoe langer je het doet, hoe meer je de risico's kunt verkleinen d.m.v. ervaring.
GREED onder controle krijgen werkt nog een partij beter._Gast_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:05:
Zowel voor memecoins als leverage geldt: Hoe langer je het doet, hoe meer je de risico's kunt verkleinen d.m.v. ervaring.
Ik heb een kijkje genomen en het is idd riskant. Vooral bij de nieuwere moet je uitvogelen hoeveel risico er is. Ik selecteer voorlopig gewoon memecoins die trending zijn en dan wacht ik op de dip...Pinsa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:07:
[...]
Ben je ook bekend met dexscreener? Heb er zelf slechte ervaringen mee ook allemaal high risk en memes maar 9 van de 10 keer ga je rekt…
Je hebt wel een punt. Maar ik vrees dat het gewoon in me zit...Coldcat schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:07:
[...]
GREED onder controle krijgen werkt nog een partij beter.
Anyways genoeg over meme's hier.
[ Voor 17% gewijzigd door _Gast_ op 30-01-2025 20:21 ]
RektScreenerPinsa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:07:
[...]
Ben je ook bekend met dexscreener? Heb er zelf slechte ervaringen mee ook allemaal high risk en memes maar 9 van de 10 keer ga je rekt…
Aantal keer vaker getest en daardoor wat zwakker, level wat op 25 en 26 januari resistance was is doorbroken en hertest.zwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:52:
[...]
Waarom long tegen een weerstand? Wat maakt het dat we er deze keer doorheen rammen?
Verder strakke alerts eronder om hem evt dicht te gooien bij een nieuwe reject.
Jup kijk maar eens op age oplopend er komen er heel wat nieuwe bij per uur, zitten ook genoeg rugpulls tussen blijf er maar bij weg_Gast_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:12:
[...]
Ik heb een kijkje genomen en het is idd riskant. Vooral bij de nieuwere moet je uitvogelen hoeveel risico er is. Ik selecteer voorlopig gewoon memecoins die trending zijn en dan wacht ik op de dip...
YouTube: Explosive Solana Price Prediction for 2025 💰😳💰
Ik trade vrijwel uitsluitend dex, maar dat betekent niet dat je ieder nieuw livepair op dexscreener moet kopen.Pinsa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:07:
[...]
Vaak kun je met enigszins filteren wel zien welke potentie hebben en welke niet. Daarnaast is vooral je entry heel belangrijk (en je exit natuurlijk).
Ik ging ook nooit meer leveraged traden. Inmiddels 2 weken terug bezigYES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:43:

Eenmaal vrij diep gegaan (Rune short) en ging flink mis, tot BTC rekt ging en mij redde
Momenteel BTC short lopen, maak mezelf wijs dat het een hedge is tegen mijn spot bags
Welke shitcoin is dat?
Falling wedge.keanu_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:10:
ETH wilt hoger. Kleine ascending triangle
Nou ik had er geen neusje voor, ik bedoel iedereen kan een leuke website maken en X-page maar wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk een goed product is, maar goed dat jij die wel eruit kan filteren mij heeft het veel geld gekostJantje2000 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:23:
[...]
Ik trade vrijwel uitsluitend dex, maar dat betekent niet dat je ieder nieuw livepair op dexscreener moet kopen.
Vaak kun je met enigszins filteren wel zien welke potentie hebben en welke niet. Daarnaast is vooral je entry heel belangrijk (en je exit natuurlijk).
Voordat ik geld ging verdienen heeft het me ook 20k gekost aan losses.Pinsa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:31:
[...]
Nou ik had er geen neusje voor, ik bedoel iedereen kan een leuke website maken en X-page maar wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk een goed product is, maar goed dat jij die wel eruit kan filteren mij heeft het veel geld gekostWat ik ook een nadeel vond dat je constant naar de koers moet kijken want laat je ze een dag staan gaan ze naar zero, op phantom bv kan je geen sell orders ingooien.
En ja, sell orders zijn handig, maar als je deze coins op phantom of uniswap trade ben je te traag. Het gaat je niet lukken om de bodem te kopen of op een specifiek moment te verkopen. Iedereen die ik ken die memecoins trade maakt gebruik van bots. Dan is de transactie binnen een seconde gedaan met een enkele klik
Voor de shitcoiners hier (inclusief mijzelf). Ik vind Tyler altijd wel grappig en informatief. Is niet zo schreeuwerig als vele andere youtubers. Video in het kort: Het zijn twee zware jaren geweest voor altcoiners. Bitcoin heeft ook echt de rest outperformed, veel meer dan in vorige bullruns. De reden dat het sentiment in alts op dit moment 'disgustingly low' is (hier ook echt te merken). Voor hem een koopsignaal. Hij gelooft nog wel dat er een altseason komt.
We gaan het zien.
Lol ook al zoveel verloren, zo te horen weet je er wel veel van vanaf, bots nog nooit gebruikt. Ik heb ben 2 rugpulls verder en wil me er echt niet meer aan begeven hou het wel bij normale alts en BTC misschien minder rendament maar wel veiligerJantje2000 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:32:
[...]
Voordat ik geld ging verdienen heeft het me ook 20k gekost aan losses.
En ja, sell orders zijn handig, maar als je deze coins op phantom of uniswap trade ben je te traag. Het gaat je niet lukken om de bodem te kopen of op een specifiek moment te verkopen. Iedereen die ik ken die memecoins trade maakt gebruik van bots. Dan is de transactie binnen een seconde gedaan met een enkele klik
Dacht je niet na 20k ik stop ermee?
Ik ben nu ruim winstgevend, dus ja ik ben blij er niet mee gestopt te zijn. Ja natuurlijk was het een kutgevoel om dat te verliezen, ik had het geluk dat ik me dat verlies kon permitteren, maar dat maakt het niet leuk natuurlijk.Pinsa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:39:
[...]
Lol ook al zoveel verloren, zo te horen weet je er wel veel van vanaf, bots nog nooit gebruikt. Ik heb ben 2 rugpulls verder en wil me er echt niet meer aan begeven hou het wel bij normale alts en BTC misschien minder rendament maar wel veiliger![]()
Dacht je niet na 20k ik stop ermee?
Inmiddels ruim winstgevend, maar ja ik zou aan de meeste mensen niet aanraden dit soort coins te gaan traden.
Pak ze, tijger.YES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:43:
Maar ik had het gevoel dat ik er klaar voor was.
Geloof nou in jezelf.
Als traden een diepvriespizza is, ben jij Dr. Oetker. Als long gaan een dessert is, ben jij Ben én Jerry.
Als winst maken een huisje melken is, ben jij Cees Fucking Engel.
Maktub
Dat denk ik, ik ken het gevoel. Kijk anders eens in het highrisk/meme topic komen nog wel eens leuke dingen voorbijJantje2000 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:41:
[...]
Ik ben nu ruim winstgevend, dus ja ik ben blij er niet mee gestopt te zijn. Ja natuurlijk was het een kutgevoel om dat te verliezen, ik had het geluk dat ik me dat verlies kon permitteren, maar dat maakt het niet leuk natuurlijk.
Inmiddels ruim winstgevend, maar ja ik zou aan de meeste mensen niet aanraden dit soort coins te gaan traden.
Ik heb mijn wallets en apps gedelete ik heb er wel van geleerd
Ik ken dat topic ja, maar de meeste info haal ik toch op telegram vandaan. Dat topic is veel te traag hahaPinsa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:44:
[...]
Dat denk ik, ik ken het gevoel. Kijk anders eens in het highrisk/meme topic komen nog wel eens leuke dingen voorbij![]()
Ik heb mijn wallets en apps gedelete ik heb er wel van geleerd
MrMrq schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:44:
[...]
Pak ze, tijger.
Geloof nou in jezelf.
Als traden een diepvriespizza is, ben jij Dr. Oetker. Als long gaan een dessert is, ben jij Ben én Jerry.

Chapeau, dit kost de meeste traders veel geld om te beseffen.YES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:43:
Ergens ben ik nog het meest blij met dat ik een paar dagen gewacht heb op de kans om een long of short te openen, het geduld heb gehad om een kans af te wachten ipv te forceren.
Remettix , klinkt als een soort zelf aan maak cement merk ofzo. Klinkt goed. All-in.elektriekert schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:46:
@Gipsy King
Uh Oooh!
https://cryptodaily.co.uk...to-altcoins-like-remittix
Wat een k*t artikel ook!
Edit: volgens mij kwam mijn opmerking wat te serieus over dus heb hem even aangepastMrMrq schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:44:
[...]
Pak ze, tijger.
Geloof nou in jezelf.
De Dr. Oetker onder de diepvriespizza's?
Ik euh.. moet mijn MEXC account maar weer sluiten denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door YES op 30-01-2025 21:05 ]
Hmm volgens mij zat je wel aan de goede kant. We kruipen weer omhoog.YES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:55:
[...]
Ik euh.. heb mijn MEXC account net maar weer gesloten..
Gipsy King schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:49:
[...]
Remettix van Knauf. Zorgt dat de koers niet uit elkaar valt.
Was een grappie gappie. Account gesloten omdat ik de Dr. Oetker onder de diepvriespizza's zou zijn volgens @MrMrq.Darrell schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:58:
[...]
Hmm volgens mij zat je wel aan de goede kant. We kruipen weer omhoog.
Long is nog gewoon open hoor
Kan ook verstandig zijn. Ik heb de mijne gisteren ook weggeflikkerd. Ik kan lang verstandig zijn en winsten pakken en dan opeens moet ik iets doms doen. Wat dat betreft ben ik bipolair. Mis dan een moment net de zelfbeheersing en poef rekt.YES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:55:
[...]
Ik euh.. heb mijn MEXC account net maar weer gesloten..
Ik trade nooit met meer dan 200 dollar daar, maar toch 200 hier 200 daar telt wel op.
Goed gezien met die 107kYES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:01:
[...]
Was een grappie gappie. Account gesloten omdat ik de Dr. Oetker onder de diepvriespizza's zou zijn volgens @MrMrq.
Long is nog gewoon open hoorDenk overigens dat 107k de volgende echte horizontale resistance is, vanaf daar ga ik weer goed opletten, en als er een alert voor een lager level getrigered wordt ook natuurlijk.
ga dan gelijk naar het begin voordat het op dex komt..Pinsa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:07:
[...]
https://www.coinscan.com/new-pairs
gegarandeerde geldverliesput...
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Je moet m alleen net iets hoger zetten. Zit een hoop liquidity net boven die wicks en dan kom je rond 107.2k-107.3k uit maar da's kruimelwerk.YES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:08:
[...]
Die is ook wel erg duidelijk te zien, volgens mij:
[Afbeelding]
Dat ga ik maar niet doenAeronaut schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:06:
[...]
ga dan gelijk naar het begin voordat het op dex komt..
https://www.coinscan.com/new-pairs![]()

Die horizontal rays zet ik 9/10 keer in combinatie met een alert. Als BTC hier doorheen gaat krijg ik een alert en ga ik bekijken wat de reactie istomtom901 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:11:
[...]
Je moet m alleen net iets hoger zetten. Zit een hoop liquidity net boven die wicks en dan kom je rond 107.2k-107.3k uit maar da's kruimelwerk.
En een paar honderd er naast zitten met bepalen van resistance is m.i. geen probleem zolang het, mocht het een TP zijn, er wel onder is
Zoals ik zei, kruimelwerk. Als je van 105 naar 107 in de pocket hebt doe je het al primaYES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:15:
[...]
Die horizontal rays zet ik 9/10 keer in combinatie met een alert. Als BTC hier doorheen gaat krijg ik een alert en ga ik bekijken wat de reactie is![]()
En een paar honderd er naast zitten met bepalen van resistance is m.i. geen probleem zolang het, mocht het een TP zijn, er wel onder is
Beste is al te weten wat gaat launchen voordat het gelauncht isAeronaut schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:06:
[...]
ga dan gelijk naar het begin voordat het op dex komt..
https://www.coinscan.com/new-pairs![]()
Eens. Het is altijd een zone ipv een harde lijn. Mooi dat je deze stappen maakt!YES schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:15:
[...]
Die horizontal rays zet ik 9/10 keer in combinatie met een alert. Als BTC hier doorheen gaat krijg ik een alert en ga ik bekijken wat de reactie is![]()
Stack Sats
dat heet insider zijn. Weet jij meer?Jantje2000 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:16:
[...]
Beste is al te weten wat gaat launchen voordat het gelauncht is
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Uiteraard, tenzij er een hard liquidity level aan gekoppeld kan wordenStovirpi schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:17:
[...]
Eens. Het is altijd een zone ipv een harde lijn.
Yep. En ik sluit niet uit dat de long daar gewoon open blijft als de resistance meevalt.tomtom901 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:15:
[...]
Zoals ik zei, kruimelwerk. Als je van 105 naar 107 in de pocket hebt doe je het al prima
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!