Ik ben op zoek naar een Android mid range smartphone van 6,2" of kleiner. Merk maakt me niet uit, maar de telefoon moet natuurlijk wel goed zijn. Het lijkt erop dat ik dan al snel bij de Google Pixel 8 en Google Pixel 8a uitkom. Heeft iemand nog alternatieven waar ik over heen kijk? Tegenwoordig lijkt elke smartphone wel te groot voor je broekzak, wat ik dus wil vermijden.
Vraag
Alle reacties
Je kunt filteren in de Pricewatch op schermdiagonaal en overige eisen. Bijvoorbeeld:
categorie: Smartphones
Overigens kun je ook filteren op fysieke maten in de Pricewatch. Soms is een 6,2 diagonaal groter door dikkere bezels dan een 6,3 inch scherm waar de bezels dunner zijn.
categorie: Smartphones
Overigens kun je ook filteren op fysieke maten in de Pricewatch. Soms is een 6,2 diagonaal groter door dikkere bezels dan een 6,3 inch scherm waar de bezels dunner zijn.
Prijsklasse, merkenvoorkeur, updatebeleid, bepaalde hardware, software enzovoort? Wat zijn daarin de eisen?
Als ik aan klein denk en 'goed', dan kom ik al snel uit bij de [Asus Zenfone 10] Ervaringen & discussie topic
Eventueel kun je ook denken aan een Galaxy S24 of S25, of bijvoorbeeld een fliphone á la Galaxy Z Flip 5 / 6?
Als ik aan klein denk en 'goed', dan kom ik al snel uit bij de [Asus Zenfone 10] Ervaringen & discussie topic
Eventueel kun je ook denken aan een Galaxy S24 of S25, of bijvoorbeeld een fliphone á la Galaxy Z Flip 5 / 6?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb idd zelf eerst op alles gefilterd wat ik wil, maar dan bleven enkel de genoemde toestellen over. Ik wil bv wel NFC hebben en lange updates, om maar twee zaken te noemen. Qua prijsklasse 250-500 euro.
ASUS Zenfone 10 kende ik niet, ziet er interessant uit, maar wel minimum prijs van €600 voor 128GB. Eens kijken waar de verschillen precies zitten. Galaxy S24 en S25 ook interessant, maar nóg hogere prijzen. Voor hetgeen waarvoor ik een smartphone gebruik lijkt me de meerprijs niet noodzakelijk.
Een fliphone wil ik 100% zeker niet, al eens geprobeerd via een vriend en vind ik vreselijk.
ASUS Zenfone 10 kende ik niet, ziet er interessant uit, maar wel minimum prijs van €600 voor 128GB. Eens kijken waar de verschillen precies zitten. Galaxy S24 en S25 ook interessant, maar nóg hogere prijzen. Voor hetgeen waarvoor ik een smartphone gebruik lijkt me de meerprijs niet noodzakelijk.
Een fliphone wil ik 100% zeker niet, al eens geprobeerd via een vriend en vind ik vreselijk.
Pak dan de Pixel 8, net iets kleiner dan de 8a, en je kunt er nog 5,5 jaar mee vooruit qua updates.