Ik ga het kort houden: Sinds Musk Twitter heeft overgenomen en hernoemd naar X is de kwaliteit van de berichten op het platform de dieperik ingestort. Het platform zit vol met extreme gebruikers die vrijheid van meningsuiting misbruiken als excuus om giftige en onverdraagzame berichten de wereld in te sturen, miljoenen gematigdere gebruikers hebben het platform ontvlucht naar alternatieven als BlueSky, en recent heeft de eigenaar in het openbaar tot 2 maal toe een gebaar gemaakt dat door velen wordt aanzien als een fascistische groet. Veel subreddits hebben besloten of zijn aan het overwegen om links naar het platform volledig te blokkeren vanwege de aanhoudende en immer toenemende stroom van haatberichten. hieronder vallen ook technische subs zoals die van linustechtips en PCmasterrace.
Mijn vraag aan het Tweaker team en de community: denken jullie dat het gezien de omstandigheden gepast zou zijn om links naar Twitter te blokkeren op Tweakers?
Gezien ik niet weet wie hiervoor verantwoordelijk is en er gevraagd wordt in het beleidstopic om iemand te pingen ping ik de community manager, @Moonsugar .
Mijn vraag aan het Tweaker team en de community: denken jullie dat het gezien de omstandigheden gepast zou zijn om links naar Twitter te blokkeren op Tweakers?
Gezien ik niet weet wie hiervoor verantwoordelijk is en er gevraagd wordt in het beleidstopic om iemand te pingen ping ik de community manager, @Moonsugar .
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro