Ik zoek een oude CD-ROM auto garage spel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melissa_P
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 22-01 18:41
Ik speelde vroeger (dus zo'n 10-15 jaar geleden) altijd een (nederlandstalig) spel waar je een autogarage had en je je eigen auto samen kon stellen. door mensen op de map te helpen of gewoon terug te komen bij je garage kreeg je elke keer nieuwe auto onderdelen. ook hele rare zoals straaljager, luchtballon, onderzeeër etc. Maar ik kan me niet herinneren hoe het spel heet en dat zit nu aan mij te knagen. Ik kan me herinneren dat ik met een auto met een brandweertrap een keer een kat moest redden uit een boom, door water moest rijden, bomen moest slepen, en een hele snelle auto moest hebben voor iets anders. 

Ik zou heel graag weer willen weten welke spel dat was om wat herinneringen weer op te doen. dus als iemand mij hierbij zou kunnen helpen zou ik dat heel erg waarderen.

Liefs,

Melissa

Beste antwoord (via Melissa_P op 22-01-2025 18:42)

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 12:27
Idd mooie jeugd sentiment, je moet googelen op Miel Monteur

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 12:27
Idd mooie jeugd sentiment, je moet googelen op Miel Monteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:01

D4NG3R

kiwi

:)

Ik moet ook direct denken aan Miel Monteur, ooit een spel van gehad waar je op vergelijkbare manier een schip bouwde en steeds verder verbeterde.

Overigens gaat dat wel wat verder dan 10-15 jaar terug, het spel waarin je auto's maakt is van 97. :+

Dat gezegd hebbende kan je beter doorvragen in [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 22-01-2025 18:32 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-09 13:32
huh 10 jaar geleden is toch 1990?