Yup. Na diverse malen gemailed te hebben (Uiteraard netjes. Vriendelijk verzoek nasturing. Daarna vriendelijk verzoek terugbetalen. Daarna vriendelijk verzoek geen tegoedbon) hebben ze geweigerd en vonden zij dat ze aan de wet voldeden met een cadeaubon.
Daarna vriendelijk mails verzonden met wetsartikelen (Geen reactie)
Daarna iets minder vriendelijk dat ik toch echt mijn geld terugwilde. Maar nee, echt niet mogelijk.
Daarna slechte review. Slijmbal reactie op review (Jahoor we nemen contact op om het netjes op te lossen!) een mail gehad met 'Jahoor mevrouw. We gaan echt tot een oplossing komen! Hier 1 bon van 20 ipv 4) Nee geld terug doen we niet hoor!
Ja. Ik geloof dat het mail 8 was waarin ik behoorlijk onvriendelijk mededeelde dat ze de bon konden steken waar de zon niet scheen en alles zou overdragen aan een incassobureau.
Beter eerlijk zeggen waar je aan toe bent dan die kinderachtige, slecht verhulde, sarcastische opmerkingen van hun senior klantrectie consultant or whatever
Nee het no-cure no claim bedrijf had het aangepakt maar de brief nog niet verzonden. Ik vermoed dat het de klacht op klacht.nl was want de volgende ochtend had ik 3 opeens 3 gemiste oproepen van ze.
Dus mooie tip. Als de
*knip* Hinten naar naam winkel is niet de bedoeling en dat weet je een loopje met je probeert te nemen. Daar zijn ze blijkbaar gevoelig voor!
[
Voor 2% gewijzigd door
Yorinn op 31-01-2025 10:16
]