Mijn vraag
Ik ben opzoek naar ervaringen over smarthome speakers.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik thuis Home Assistant en ik heb een Google Nest smart home speaker.
Ik wil graag mijn huis uitbreiden met meer smarthome speakers, welke moeten integreren / te koppelen zijn met Home Assistant.
Het uiteindelijke doel is: lekker muziek luisteren in nog een paar ruimtes in het huis. Maar ook bijvoorbeeld notifacties krijgen op de speakers. Zoals bijv. de Eufy deurbel of dat de wasmachine / droger of andere apparaten klaar zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het ding is alleen;
Welke?
Ik hoor van veel mensen slechte dingen over SONOS. Veels te duur voor de kwaliteit die het levert.
Ik ben zelf geen fan van de muziek kwaliteit van de Google Home Mini.
Daarom ben ik opzoek naar andermans ervaringen.
De speakers zouden op een paar plekken komen, waaronder; de slaapkamer, werkkamer, keuken. We hebben in de woonkamer een oude stereo staan. Eventueel dat we deze dan nog willen koppelen aan de Google Home Mini.
Alvast dank!
Ik ben opzoek naar ervaringen over smarthome speakers.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik thuis Home Assistant en ik heb een Google Nest smart home speaker.
Ik wil graag mijn huis uitbreiden met meer smarthome speakers, welke moeten integreren / te koppelen zijn met Home Assistant.
Het uiteindelijke doel is: lekker muziek luisteren in nog een paar ruimtes in het huis. Maar ook bijvoorbeeld notifacties krijgen op de speakers. Zoals bijv. de Eufy deurbel of dat de wasmachine / droger of andere apparaten klaar zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het ding is alleen;
Welke?
Ik hoor van veel mensen slechte dingen over SONOS. Veels te duur voor de kwaliteit die het levert.
Ik ben zelf geen fan van de muziek kwaliteit van de Google Home Mini.
Daarom ben ik opzoek naar andermans ervaringen.
De speakers zouden op een paar plekken komen, waaronder; de slaapkamer, werkkamer, keuken. We hebben in de woonkamer een oude stereo staan. Eventueel dat we deze dan nog willen koppelen aan de Google Home Mini.
Alvast dank!