Debug c++

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Beard
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-05 20:56
Mijn vraag
Hallo allemaal,

Ik probeer het volgende project te maken:
https://id.nl/huis-en-ent...-je-de-uurprijzen-visueel

Echter als ik de stappen volg op de esp-32 devkit v1 te programmeren krijg ik vele foutmeldingen over met name de wifi functionaliteit.
Helaas heb ik na uren het probleem zelf niet kunnen oplossen en hoop dat hier misschien iemand is die een kijkje naar de code wil nemen en te vertellen wat er fout is. De code kun je op de genoemde website downloaden.

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat is de eerste foutmelding die je krijgt? En wanneer krijg je de foutmeldingen? Bij het compilen?

[ Voor 39% gewijzigd door pagani op 16-01-2025 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vast :)
Maar je topic, in deze vorm, valt onder Kan iemand even...?

Neem even onze Quickstart door en probeer het dan nog eens opnieuw ;)

Die vragen wanneer je een nieuw topic opent staan er natuurlijk niet voor niets:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Het is wel zo handig als je dan even vermeldt wélke foutmeldingen. Tot slot: zorg dat de code ergens fatsoenlijk in te kijken is. We gaan geen vage zipjes van WeTransfer downloaden. Plaats de code op github of voor mijn part pastebin o.i.d. (let daarbij op de licentie zodat je geen schendingen van auteursrecht maakt). Maar nog veel liever zie ik dat je relevante(!) stukjes code gewoon in je topic plaatst zodat wanneer de wetransfer/github/whatever offline gaat de relevante code nog in je topic staat. Beperk 't dan wel tot een handvol code tot een regel of 50 ofzo. En gebruik dan code tags om die code te plaatsen.

[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 16-01-2025 17:04 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.