In het verleden had ik een keer een sim only afgesloten en kreeg ik op een gegeven moment te horen dat de sim niet in een mobiel zat maar in me 4g router en dat ik hem of in een mobiel moest doen anders zouden ze hem afsluiten. Dit is inmiddels al wel weer een paar jaar geleden en bij mijn huidige provider heb ik dit probleem gelukkig niet. Alleen wil ik over gaan stappen omdat ik een onbeperkt data abonnement nodig heb. Niet dat ik super veel data gebruik maar het kan wel is voorkomen dat ik net even wat meer nodig heb en dan ben ik of honderde euro's kwijt of ik laat hem door een plafond stoppen waardoor de 4g router helemaal geen internet meer nodig heeft.
Zag dat budget mobiel en kpn en odido onbeperkt data sim only's hebben voor 25 euro per maand. Maar dacht even checken of andere ervaring er mee hebben ivm afgesloten worden bij gebruik van 4g router?
Zag dat budget mobiel en kpn en odido onbeperkt data sim only's hebben voor 25 euro per maand. Maar dacht even checken of andere ervaring er mee hebben ivm afgesloten worden bij gebruik van 4g router?