Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
huis tuin en keuken surfen en mailen
Wat mag het systeem gaan kosten?
200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HARDE SCHiJF: SATA 300 en past in een SATA 600 slot
VIDEOKAART: PCI 2.0 of -e 2.0 e 3.0 x16 en deze kan ik in het andere moederbord plaatsen in PCIe 3.0 x16 slot
BEHUIZING: het oude moederbord MSI H61M-P20 is Micro ATX
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
MOEDERBORD
MSI A520M-A PRO socket AM4 moederbord
PROCCESSOR
AMD Ryzen 3 4100, 3,8 GHz (4,0 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor
WERKGEHEUGEN
Kingston FURY 32 GB DDR4-3200 werkgeheugen
VOEDING
?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee,
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Omdat de MSI H61M-P20 (G3) moederbord niet meer onder Windows 11 werkt en zeer traag is, wil ik deze vervangen door een nieuw moederbord met processor, geheugen en voeding. Ik gebruik de PC alleen voor email en internet dus het hoeft geen duur model te zijn
Is MSI A520M-A PRO en AMD Ryzen 3 4100, 3,8 GHz processor geschikt voor windows 11? Bij de beschrijving staat dat TPM optioneel is?
Is de huidige voeding geschikt voor het nieuwe moederbord?
Ik wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen.
huis tuin en keuken surfen en mailen
Wat mag het systeem gaan kosten?
200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HARDE SCHiJF: SATA 300 en past in een SATA 600 slot
VIDEOKAART: PCI 2.0 of -e 2.0 e 3.0 x16 en deze kan ik in het andere moederbord plaatsen in PCIe 3.0 x16 slot
BEHUIZING: het oude moederbord MSI H61M-P20 is Micro ATX
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
MOEDERBORD
MSI A520M-A PRO socket AM4 moederbord
PROCCESSOR
AMD Ryzen 3 4100, 3,8 GHz (4,0 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor
WERKGEHEUGEN
Kingston FURY 32 GB DDR4-3200 werkgeheugen
VOEDING
?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee,
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Omdat de MSI H61M-P20 (G3) moederbord niet meer onder Windows 11 werkt en zeer traag is, wil ik deze vervangen door een nieuw moederbord met processor, geheugen en voeding. Ik gebruik de PC alleen voor email en internet dus het hoeft geen duur model te zijn
Is MSI A520M-A PRO en AMD Ryzen 3 4100, 3,8 GHz processor geschikt voor windows 11? Bij de beschrijving staat dat TPM optioneel is?
Is de huidige voeding geschikt voor het nieuwe moederbord?
Ik wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen.