Toon posts:

Voorbeeldtopic Desktop koopadvies

Pagina: 1
Acties:
  • 17.543 views

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Topicstarter
Modbreak:Dit topic fungeert als algemeen voorbeeld voor nieuwe topics, zodat duidelijk is hoe de layout eruit ziet. Kortgezegd is dat de lijst templatevragen en een wenslijstje in de vorm van een Pricewatch tabel. Lees ook goed DKA beleid door voor de details.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn onder andere BF, MW:CoD, maar ook RTS en MS Flight Simulator. Videobewerken of streamen van games doe ik niet.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1500 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi. Zolang 1400p/144Hz met de huidige games maar haalbaar is.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440p/144Hz monitor, toetsenbord, muis en licentie voor Windows heb ik al. Het gaat dus alleen om de desktop zelf. Mijn huidige pc is volledig aan vervanging toe dus gaat in de verkoop (de verkoopprijs heb ik al bij de 1500 euro gerekend).

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb met mijn huidige setup gemerkt dat kracht best te combineren is met stilte, dus dat wil ik nu weer. Vandaar dat ik een case heb gekozen die volgens mij relatief veel geluid tegenhoud. Energieverbruik is minder van belang. Ook qua grootte heb ik geen specifieke wens, al is er tegenwoordig heel veel moois in klein formaat te vinden :Y .

Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.

Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 298,20€ 298,20
1MoederbordenMSI B450 Tomahawk MAX€ 124,90€ 124,90
1VideokaartenMSI Radeon RX 5700 XT Gaming X€ 440,-€ 440,-
1BehuizingenFractal Design Meshify C - Dark TG€ 89,37€ 89,37
1Processorkoelingbe quiet! Dark Rock 4€ 60,87€ 60,87
1ProcessorkoelingScythe Mugen 5 PCGH Edition€ 49,95€ 49,95
1Geheugen internCrucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESB€ 190,-€ 190,-
1VoedingenCorsair RM550x (2018) Zwart€ 107,05€ 107,05
1Solid state drivesIntel 660p 2TB€ 252,-€ 252,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.612,34

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee