Holy sh*t Versio is duur geworden

Pagina: 1
Acties:
  • 680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebast1aan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 15:50
Laat ik beginnen te zeggen dat ik een zelfstandige IT dude ben en niet super goed let op alle facturen die ik binnen krijg. Maar kreeg vandaag een factuur van Versio voor een webhosting pakket binnen van 419,88 euro (per jaar). Viel toch even van mijn stoel. Hetzelfde pakket koste in in de voorgaande jaren:

2024: 359.88
2023: 119,88
2022: 119,88

Ik gebruik het voor een beetje DNS management en email hosting. Ik wil toch kijken naar alternatieven. Heb al veel bij OVH lopen op het moment. Iemand suggesties?

Edit: vergat nog te melden dat ik bij Versio zit omdat ze altijd cheap waren. Echt goed zijn ze niet. Heb al tig problemen gehad in het verleden, maar voor die prijs kon ik ermee leven. Voor deze prijs zijn hun diensten echt niet ok IMHO. Zit al bij ze sinds 2013.

Edit 2: die 419,88 euro is exclusief wat ik betaal voor mijn domain registraties e.d. overigens.

[ Voor 25% gewijzigd door Sebast1aan op 13-01-2025 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:01
Ja dat klopt. Maar alles is duur, hosting voor een euro of 3 zoals vroeger zit er niet meer in.

En ja, ze zijn inderdaad niet erg goed. Ze hebben ook nog steeds hun certificaten niet op orde voor de webmail en directadmin portalen. Dit is al maaanden zo.

Volgens mij waren ze ook overgenomen door een of andere grotere partij die hierom bekend staat.

[ Voor 16% gewijzigd door jeroen3 op 13-01-2025 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Sebast1aan dus je schrok niet van 119 naar 359 Euro maar komt nu posten omdat je 419 ineens wel te veel vindt worden?

Zie ook deze berichten. Er zijn ongetwijfeld veel alternatieve aanbieders te vinden echter als zelfstandige IT dude zou ik iets meer inzet/info verwachten wat je exact nodig hebt, hoe e.e.a. de afgelopen jaren gegroeid / ontwikkeld is door jou en wat het allemaal mag kosten of welke features je liever er wel.niet bij wil?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Waarschijnlijk dit nieuwsbericht gemist: nieuws: Versio verhoogt prijzen en voorziet webhostingpakketten van meer opslag, in de reacties staan ook alternatieven.

Ik zat bij Antagonist (daar liep ook uit de hand met de prijzen). Ik zit nu bijna een jaar bij Intention naar volle tevredenheid .

Info kan niet meer kloppen anno 2025. Goed om te weten Intention heeft voor 2025 de prijzen niet verhoogd maar heeft pakketten kleiner gemaakt (50 GB naar 25GB, ....) voor gros van de klant prima.

Andere providers. Er is gelukkig nog keus genoeg. Ligt natuurlijk ook je eisen en wensen wat je zoekt. X opslag, wel of geen ipv6, wel of niet zelfstandig, lijstje kan eindeloos zijn.

Welke zelfstandig zijn hier overzicht: https://www.webhosters.nl...g-bedrijven-medeeigenaar/

[ Voor 16% gewijzigd door RobbyTown op 13-01-2025 14:30 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:07
Dit is dus niet een standaard webhosting pakket, maar een Reseller Goud bundel.

Gewoon door-factureren dus, lijkt me een vrij niet-bestaand probleem dit. Of zoek wat anders...maar dit topic is zo wel een beetje hersenloos schoppen om het schoppen.

[ Voor 22% gewijzigd door eric.1 op 13-01-2025 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:37

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Volgens mij gaat dit onderwerp niet iets nuttigs opleveren. Eerdere topics zoals deze Versio - Webhosting extereme prijs verhoging. hebben al wat tips over andere aanbieders en de prijsverhoging is nou eenmaal een feit waar je als klant besluit om een product bij af te nemen of om te vertrekken.

[ Voor 13% gewijzigd door Yariva op 13-01-2025 14:31 ]

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.