Vraag

• Bloodpearl
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-03 20:28
Goedeavond,

Versio is in 2018 aardig wat duurder geworden. Zeer recent zijn de hosting pakketen ook aangepast.
Met als gevolg een extreme prijs stijging. Ik ga van 80 euro hosting naar 200 per jaar.

Zoek een nieuwe betrouwbare hosting provider voor een normale prijs. max 100 euro per jaar.
Eisen
- minimaal 20 gb
- genoeg bandwith
- onbeperkt subdomainen
- gratis email in hosting etc gewoon pop/imap
- Snelle servers SSD
- Directadmin
(Active sites draaien op wordpress)

Bedankt voor de moeite:)

Alle reacties

• Bloodpearl
Iemand een ervaring met SiteGround

[Voor 26% gewijzigd door DJSmiley op 15-04-2021 21:01]

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-03 17:35
SiteGround is een goede hostingpartij, maarruh... flink duurder dan Versio. 20Gb kost je 23 euro ex per maand.

Ik vind de support van SiteGround wel super, ze reageren erg snel (moet wel in het Engels). Hun shared hosting is ook vrij snel.

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Wat is genoeg bandbreedte? 1TB?
Dan zit je bij Antagonist binnen je budget en je eisen lijst.

Mijn blog - T.net nostalgie - Tweak uptime

Acties:
  • +3Henk 'm!

• St4ck3r
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-03 15:39
Vimexx. Goede support, lage prijzen.

Try not to become a man of success but a man of value.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:34
St4ck3r schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:35:
Eens

• Bloodpearl
St4ck3r schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:35:
Prijzen zijn inderaad laag vergeleken met Versio

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wij van wc-eend adviseren "meten is weten".

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-03 17:35
DJMaze schreef op woensdag 14 april 2021 @ 00:22:
Wij van wc-eend adviseren "meten is weten".
Hoe doe je dat?

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Mocht je Vimexx kiezen en wat forwarden naar Gmail dat kan wat problemen geven.
https://www.vimexx.nl/for...ail-account-niet-mogelijk zie Vimexx ervaring topic.

[Voor 14% gewijzigd door RobbyTown op 14-04-2021 09:23]

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-03 19:13
RobbyTown schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:22:
Mocht je Vimexx kiezen en wat forwarden naar Gmail dat kan wat problemen geven.
https://www.vimexx.nl/for...ail-account-niet-mogelijk zie Vimexx ervaring topic.
Als je contact opneemt met de helpdesk en uitlegt waarom je dit precies wilt dan wordt het vaak goedgekeurd en dan kan het wel :).

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

BliXem schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:26:
[...]

Als je contact opneemt met de helpdesk en uitlegt waarom je dit precies wilt dan wordt het vaak goedgekeurd en dan kan het wel :).
Aha kijk, goed om te weten.

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-03 12:11
Ik kreeg net de december nieuwsbrief. Daarover staat een stukje over prijsverhoging 2023.
Dit jaar betaalde ik iets van 10,99 exclusief btw. De nieuwe prijs lijkt 16,99 ex btw te worden. Dat is een verhoging van 55%....

De vorige prijsverhoging heb ik nog geslikt omdat het teveel moeite was, maar nu kan ik het echt niet meer aan mezelf verkopen dat ik voor particulier gebruik zoveel ga betalen.

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:21
Burns schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:24:
Ik kreeg net de december nieuwsbrief. Daarover staat een stukje over prijsverhoging 2023.
Dit jaar betaalde ik iets van 10,99 exclusief btw. De nieuwe prijs lijkt 16,99 ex btw te worden. Dat is een verhoging van 55%....

De vorige prijsverhoging heb ik nog geslikt omdat het teveel moeite was, maar nu kan ik het echt niet meer aan mezelf verkopen dat ik voor particulier gebruik zoveel ga betalen.
Ik gebruik mijn domeinen ook particulier.

Ik heb zojuist auto renew uitgezet op mijn domeinen bij versio, wanneer ze aan verlenging toe zijn ga ik overstappen.

Daarbij wil ik trouwens ook nog even melden dat ze dit mooi verstopt hebben.

Helemaal onderaan een nieuwsbrief, boven deze mededeling staat nog een leuke blogpost over SEO en het schrijven van blogs.
Dit lijkt ontzettend erop als of ze het bewust proberen te verbergen.

[Voor 17% gewijzigd door milo526 op 14-12-2022 16:33]

• makafeli
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 12:36
Je zou kunnen kijken bij Hetzner, daar zit ik sinds de vorige prijsverhogingen zelf met mijn hosting wat veel goedkoper is dan Versio. Maak daar zelf gebruik van de Level 4 pakket wat zij bieden. Zie dat domeinnamen ook alweer omhoog gaan bij Versio (.nl 16,99??), voor mijn domeinnamen maak ik gebruik van Realtime Register GO ORANGE, waarbij de domeinnamen tegen inkoop worden aangenboden.

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
milo526 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:28:
[...]

Daarbij wil ik trouwens ook nog even melden dat ze dit mooi verstopt hebben.

Helemaal onderaan een nieuwsbrief, boven deze mededeling staat nog een leuke blogpost over SEO en het schrijven van blogs.
Dit lijkt ontzettend erop als of ze het bewust proberen te verbergen.
Eens, al ging ik er bij het zien van de mail al meteen vanuit dat het een prijsverhoging zou zijn. Ik krijg nooit nieuwsbrieven van ze; alleen mails over hogere prijzen.

• Burns
Ik heb geprobeerd op te zeggen, maar mijn domeinnaam staat niet in het klantenportaal, dus ik kan ook niet verhuizen. Dus maar ticket ingeschoten.

Ik ken Hetzner niet, maar ook dat lijkt duurder dan Vimexx. Dus ik denk dat ik maar naar Vimexx ga.

• Drusillala
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:12
Ik heb net wel een losse mail van ze gehad, omdat mijn pakket niet meer bestaat en ik dus (uiteraard) automatisch een duurder pakket krijg.

Nu écht tijd om weg te gaan. Vorig jaar was ik ook te lui en daarna te laat. Maar zo wordt deze hobby wat te duur.

Ik denk ook aan vimexx.

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-03 22:58
Zelfde hier, moet uiteraard ook overgezet worden naar duurder pakket... Vimexx lijkt nu de beste kandidaat, iemand behalve Hertzner nog interessante alternatieven gevonden?

• t.martinali
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-03 20:54
Als het je alleen om de prijs gaat, dan moet je gewoon naar de goedkoopste verhuizen. Uiteindelijk kunnen zij dan de toko ook weer verkopen als ze alles hebben binnengeharkt. Zo gaat het altijd ;-)

Gelukkig nog genoeg onafhankelijke partijen die je graag als klant binnenhalen, je betaalt er wellicht alleen wat meer voor maar dan krijg je niet te maken met continu prijsverhogingen van xxx%

We maken zelf de markt ook wel een beetje stuk, zie Telfort vroeger. Goedkoop en uiteindelijk zijn al die goedkope partijen verkocht aan KPN... maarja, wij Nederlanders willen toch alles goedkoopste hebben ;-)

• Bloodpearl
Ja ga ook maar overstappen... denk ik

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Haha idem. Mijn abo bestaat niet meer en gaat daarom van 60 euro per jaar naar 300 euro per jaar.
Okay :') Doei vanaf de volgende renewal dus.

[Voor 3% gewijzigd door ? ? op 27-12-2022 12:27]

• Burns
Ik ben overgestapt naar Vimexx. Met de code vanuit Versio was dat heel snel gedaan. In Vimexx portal kon ik gemakkelijk DNS aanpassen en binnen tellen was dat geregeld. Tot maart krijg ik geen rekening van Vimexx omdat ik al betaald heb via Versio. Dat is netjes geregeld moet ik zeggen, dus geen dubbele kosten. Vanaf dan zal ik wel de 5 euro betalen. Dat is te overzien.

Om de code bij Versio te krijgen, had ik nog wel wat moeite. Ik zit al heel lang bij Versio en had alleen toegang tot een oud klantenportaal dat kennelijk niet gemigreerd was. De helpdesk van Versio hielp snel. Aan de service heeft het ook niet gelegen, alleen voor particulier gebruik te duur geworden.

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-03 14:39
Ik heb eergisteren ook mijn domein en hosting verhuisd naar Vimexx. Prijsverhogingen en mailstoring van afgelopen weekend (duurde van vrijdagmiddag t/m zondag!) bij Versio hebben me het laatste zetje gegeven.

De storing werd pas zondag door Versio op hun website vermeld. Vanaf vrijdagmiddag geen mail kunnen versturen en ontvangen, geen toegang tot DirectAdmin. Erg vervelend allemaal! En dan ben ik nog maar een particuliere klant. Premium zakelijke klanten hadden ook last van dezelfde storing en konden bijvoorbeeld geen bevestigingsmail meer versturen naar hun klanten, of mails van hun klanten ontvangen en beantwoorden.

Zit nu bij Vimexx goedkoper op jaarbasis en heb ook nog eens onbeperkte SSD opslag i.p.v. de schamele 5GB bij Versio.

Mijn platencollectie

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51
Verbaast me dat mensen van Versio overstappen naar Vimexx, beide zijn Total Webhosting Solutions (TWS) dus je kunt dezelfde prijsstijgingen verwachten.

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-03 14:47
Bender schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:50:
Verbaast me dat mensen van Versio overstappen naar Vimexx, beide zijn Total Webhosting Solutions (TWS) dus je kunt dezelfde prijsstijgingen verwachten.
Vimexx is niet van TWS maar van de Team Blue (Transip, Combell).

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51
xares schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:56:
[...]
Vimexx is niet van TWS maar van de Team Blue (Transip, Combell).
Ah je hebt inderdaad gelijk.
Hoewel daar ook prijsverhogingen gebeuren, zal dat inderdaad minder hard gaan.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee