Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het doel is om casual te kunnen gamen. Bijvoorbeeld Delta Force, COD.
In de toekomst GTA 6 (maar daar zijn nog geen specs van dacht ik).
In de nabije toekomst wil ik een nieuwe ultra wide monitor kopen (49") en op 2560*1440 op ultra kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 excl. verzendkosten.
Assemblagekosten hoeven niet meegerekend, ik kan hem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De desktop zelf, maar geen monitor, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet getrouwd met een merk. Van belang is de betrouwbaarheid (sommige onderdelen hebben al een bepaalde reputatie) en prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik aan jullie wil vragen is om mee te denken of de onderdelen met elkaar in verhouding zijn. Dus of er geen bottleneck ontstaat waardoor ik niet het optimale eruit kan halen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het doel is om casual te kunnen gamen. Bijvoorbeeld Delta Force, COD.
In de toekomst GTA 6 (maar daar zijn nog geen specs van dacht ik).
In de nabije toekomst wil ik een nieuwe ultra wide monitor kopen (49") en op 2560*1440 op ultra kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 excl. verzendkosten.
Assemblagekosten hoeven niet meegerekend, ik kan hem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De desktop zelf, maar geen monitor, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet getrouwd met een merk. Van belang is de betrouwbaarheid (sommige onderdelen hebben al een bepaalde reputatie) en prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Een medium sized tower, ik geef niets om RGB dus hoeft geen glazen paneel te hebben, maar mag ook mesh/dicht zijn.
- Geluidsniveau vind ik belangrijk, iets om rekening mee te houden qua fans van de kast en die op de onderdelen zitten.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 357,29 | € 357,29 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC Edition | € 1.280,65 | € 1.280,65 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Chalk White | € 138,95 | € 138,95 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 116,90 | € 116,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2024) | € 127,95 | € 127,95 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 245,90 | € 245,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.511,54 |
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik aan jullie wil vragen is om mee te denken of de onderdelen met elkaar in verhouding zijn. Dus of er geen bottleneck ontstaat waardoor ik niet het optimale eruit kan halen.