PW : Prijsalert op basis van gefilterde groep producten

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:12
1. Welk probleem ervaar je?

Je kunt alleen prijsalerts / notificaties instellen per product, maar niet op gefilterde productselecties in de PW.

2. Waarom is dat een probleem?

Ik ben op zoek naar een goedkoop product. Maar niet een individueel goedkoop product, maar een goedkoop product in een categorie met bepaalde kenmerken.

Stel je voor: Chromebook 14" met minimaal 8GB en bepaalde processors. Daar kun je in de PW netjes op filteren. Maar geen pricealert op maken. Dus voor nu maak ik een bookmark aan en moet ik af en toe op die bookmark klikken. Ander voorbeeld is dat ik een TV zoek met gamefuncties, bladiebla, voor een prikkie.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?

Uhm, regelmatig. In geval van de zoektocht naar een ideaal chromebook voor mijn kind voor komend jaar, wekelijks. Het fijne is dat de PW wel de filters onthoudt. Dus dat scheelt dat je ook via de main page naar je gefilterde selectie kan gaan. Maar een melding is zo veel fijner, dan actief naar een pagina moeten bewegen.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?

Price alert op categorieniveau met filters instelbaar, in plaats van op productniveau. Dat geeft zo veel vrijheid aan gebruikers. Wow.

Voorbeeld gefilterde categorie:

categorie: Laptops

De eerste die daar 399 roept, verkoopt mij een laptop.

Voorbeeld 2:

categorie: Televisies

[ Voor 23% gewijzigd door paknaald op 08-01-2025 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Bedankt voor je suggestie :) Deze wens is bekend bij ons, zie Zoekopdracht opslaan / prijsalert op basis van filters. Mijn laatste reactie daar is nog steeds van toepassing, momenteel hebben hier geen focus op maar wellicht in de toekomst wel :)

Dit topic is gesloten.