Beste tweakers,
Eind december merkten wij dat onze droger erg slecht reageerde op de aan/uit knop. Het werd gedurende een aantal dagen steeds moeilijker om de droger in te schakelen.
Na eigen onderzoek blijkt er (weer) waterschade op de printplaat te zijn ontstaan. Aldus, dat is waar ik van uit ga als ik naar de printplaat kijk. Dit is al een keer eerder voorgekomen een aantal jaar geleden. Toen heeft een monteur van Samsung het gerepareerd (printplaat vervangen gaf hij aan, ik was er niet bij). Blijkbaar komt er toch condens bij deze onbeschermde printplaat. Twee andere printplaten zijn in hars gegoten, deze niet......
De droger is een Samsung DV9BN8288AW. Hieronder een aantal foto's die ik laatst heb genomen.
Ik zou de printplaat graag zelf vervangen maar het lijkt alsof deze zit vastgelijmd op zijn zwarte bedieningspaneel (user-interface / voorkant). Met het artikelnummer op de sticker kom ik bij de printplaat aangeboden door fixpart.nl: https://fixpart.nl/produc...trische-eenheid-wasdroger
Hebben jullie voor mij de gouden tip om deze printplaat los te krijgen?
Alvast bedankt,
Carsten
:strip_exif()/f/image/kduIYNbR1OUomY8EdRH4KYOf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MBGS4bVGJOkEGn2at7G9bsPx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v4KluHzuBO0kePKnjSo3TYnR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1UI1jfhVWlgnf1QUL2pC2ubJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/THcUQf7aIsCV5Qi7Z1w21uWC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NJmtwZuGIjmbe4IUAcUJFfWk.jpg?f=fotoalbum_large)
Eind december merkten wij dat onze droger erg slecht reageerde op de aan/uit knop. Het werd gedurende een aantal dagen steeds moeilijker om de droger in te schakelen.
Na eigen onderzoek blijkt er (weer) waterschade op de printplaat te zijn ontstaan. Aldus, dat is waar ik van uit ga als ik naar de printplaat kijk. Dit is al een keer eerder voorgekomen een aantal jaar geleden. Toen heeft een monteur van Samsung het gerepareerd (printplaat vervangen gaf hij aan, ik was er niet bij). Blijkbaar komt er toch condens bij deze onbeschermde printplaat. Twee andere printplaten zijn in hars gegoten, deze niet......
De droger is een Samsung DV9BN8288AW. Hieronder een aantal foto's die ik laatst heb genomen.
Ik zou de printplaat graag zelf vervangen maar het lijkt alsof deze zit vastgelijmd op zijn zwarte bedieningspaneel (user-interface / voorkant). Met het artikelnummer op de sticker kom ik bij de printplaat aangeboden door fixpart.nl: https://fixpart.nl/produc...trische-eenheid-wasdroger
Hebben jullie voor mij de gouden tip om deze printplaat los te krijgen?
Alvast bedankt,
Carsten
:strip_exif()/f/image/kduIYNbR1OUomY8EdRH4KYOf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MBGS4bVGJOkEGn2at7G9bsPx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v4KluHzuBO0kePKnjSo3TYnR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1UI1jfhVWlgnf1QUL2pC2ubJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/THcUQf7aIsCV5Qi7Z1w21uWC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NJmtwZuGIjmbe4IUAcUJFfWk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DbC8lTJfWZpUUBVn6nE0T6nX.jpg?f=fotoalbum_large)