Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een rechargeble , draadloze (duh!) ergonomische muis met variabele dpi tot 4000 dpi?
Wat is je budget? Richt prijs rond 45 euro. Alles daaronder zal sowieso niet echt "goed" zijn denk ik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt al denk ik dat de regulieren merken voorkeur hebben wegens bewezen kwaliteit en diensten, support.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Marker maar eigenlijk te duur dus zoek een alternatief.
Logitech MX Master 3S
Waar ik zelf op terecht komt is de HP 510 Ultra-Fast Rechargeable draadloze muis regelbaar Tot 4000 dpi
Medium size grip.
Veel andere zijn of gaming muizen met te hoge dpi. 8000dpi/16000dpi is prima als het maar simpel is terug te regelen en op te regelen zonder in een driver app te moeten duiken.
Of echte office muizen met te lage dpi. Of van die platte niet erg economische grepen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoofd doel.
- Gewoon pc gebruik op een 2k 27 inch scherm (2 om precies te zijn).
- Foto editting met masking en tekenen. (vandaar de variabele dpi als je kleine gedeeltes wilt bewerken moet je naar lagere dpi. En als je weer snel over je scherm wilt schuiven hogere dpi.)
- gamen? Ik vrees daar te weinig tijd voor over te hebben omdat als factor te laten mee wegen.
Dus zijn er optie's die ik over het hoofd gezien heb?
Is die hp 510 muis voor handen die in size 10 werkhandschoenen passen ?
(dit is denk ik de makkelijkste manier om mn handmaat uit te leggen.) XL zeg maar. Maar niet XXL.
En de andere vraag is over mn keuze videokaart.
Nvidia rtx 4060 8Gb vs de adm rt 7600 tx 16Gb.
Nvidia rtx 4060 8Gb vs de AMD rt 7600 xt 16Gb.
De rest van mn nieuwe pc configuratie is wel uitgecristaliseerd.
Ik zoek een rechargeble , draadloze (duh!) ergonomische muis met variabele dpi tot 4000 dpi?
Wat is je budget? Richt prijs rond 45 euro. Alles daaronder zal sowieso niet echt "goed" zijn denk ik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt al denk ik dat de regulieren merken voorkeur hebben wegens bewezen kwaliteit en diensten, support.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Marker maar eigenlijk te duur dus zoek een alternatief.
Logitech MX Master 3S
Waar ik zelf op terecht komt is de HP 510 Ultra-Fast Rechargeable draadloze muis regelbaar Tot 4000 dpi
Medium size grip.
Veel andere zijn of gaming muizen met te hoge dpi. 8000dpi/16000dpi is prima als het maar simpel is terug te regelen en op te regelen zonder in een driver app te moeten duiken.
Of echte office muizen met te lage dpi. Of van die platte niet erg economische grepen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoofd doel.
- Gewoon pc gebruik op een 2k 27 inch scherm (2 om precies te zijn).
- Foto editting met masking en tekenen. (vandaar de variabele dpi als je kleine gedeeltes wilt bewerken moet je naar lagere dpi. En als je weer snel over je scherm wilt schuiven hogere dpi.)
- gamen? Ik vrees daar te weinig tijd voor over te hebben omdat als factor te laten mee wegen.
Dus zijn er optie's die ik over het hoofd gezien heb?
Is die hp 510 muis voor handen die in size 10 werkhandschoenen passen ?
(dit is denk ik de makkelijkste manier om mn handmaat uit te leggen.) XL zeg maar. Maar niet XXL.
En de andere vraag is over mn keuze videokaart.
Nvidia rtx 4060 8Gb vs de adm rt 7600 tx 16Gb.
Nvidia rtx 4060 8Gb vs de AMD rt 7600 xt 16Gb.
De rest van mn nieuwe pc configuratie is wel uitgecristaliseerd.
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....