Pakketbezorgers en hun asociale verkeersgedrag [Hulp gevr]

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 8.961 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 02:53
*knip* Reageer dan zelf ook niet.

[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 08-01-2025 15:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zullen we met z'n allen weer op de discussie gaan reageren in plaats van elkaar afkatten? Dat is voor niemand leuk, helpt de discussie niet verder en heeft niemand ook verder iets aan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
Knollie schreef op maandag 6 januari 2025 @ 17:45:
[...]

Ja, populistisch en emotioneel. Ik ben de derde tweaker die dit aangeeft in deze discussie, dus je zou het als feedback kunnen zien. Ik denk dat de waarheid genuanceerder is dan het dagelijkse oorlogsgebied dat je schetst. Er zijn ondertussen goede en positieve way forwards aangedragen op basis van gezamenlijk overleg tussen de buurt en de gemeente en eventueel met de wijkagent. Met welke daarvan ga je concreet aan de slag? Randvoorwaarden zoals bereikbaarheid voor spoedeisende diensten heb je ondertussen ook gekregen.
Politie doet: niks.
Gemeente doet: niks.
Media: zou kunnen, dat zal overlegd worden in het maandelijkse buurtoverleg. Wat pas eind januari zal zijn.
Op Facebook plaatsen: Onzinnig.

*knip* Zie modbreak hierboven.

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 08-01-2025 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
*knip* Zie modbreak hierboven.

Teneinde verzoek ik een mod dan ook om dit topic te sluiten. Wat begon als een normale vraag gevolgd door een zee van tips en advies, mondde vervolgens uit als een door olie besmeurde zogenoemde 'rant' van mensen die niet lezen en reacties geven op iets wat ik helemaal niet vraag. Mijn welgemeende excuses voor iedereen die het goed bedoeld heeft in mijn topic, maar ik vind de manier waarop mensen dit topic zijn gaan gebruiken, niet aangenaam. Noem me een kwatsch of een raar figuur, maar zo kijk ik ernaar en ik ben ook niet de enige.

Youri

[ Voor 54% gewijzigd door Yorinn op 08-01-2025 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien de TS mijn modbreak boven zijn posts niet gelezen heeft en we hier dus niet op een constructieve manier kunnen verder discussiëren, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.