Hi! Na al vaak geholpen te zijn op dit forum doordat andere mijn vraag al hadden gesteld, nu een nieuwe vraag.
Wij hebben drie lampen die gedimd moeten worden mbv 0-10V (Vibia Skan)
De elektricien was eigenwijs en heeft toch geprobeerd het op een andere manier aan te sluiten zodat er geen extra draad getrokken hoefde te worden, maar helaas: 2 van de 3 LED drivers kapot.
2 vragen, hopelijk weten jullie hier meer van:
- Kan ik niet alle drie de LED drivers vervangen voor een driver die wel gewoon te dimmen is, zodat we niet extra draad hoeven te trekken?
- Als dat niet gaat, welke LED driver is benodigd? Ik vind veel drivers, maar nergens eentje die exact overeen komt met onderstaande gegevens, maar weet niet of dat belangrijk is of niet.
Gegevens op de driver:
LED Driver, Isolated, Class 2 Output
Constant Current, 0-10V Dimmable
AC Input: 110-277VAC, 50/760Hz/0.15-0.05A
DC Output: 350mA / 24-36V
Max 12.6 Watts
Wij hebben drie lampen die gedimd moeten worden mbv 0-10V (Vibia Skan)
De elektricien was eigenwijs en heeft toch geprobeerd het op een andere manier aan te sluiten zodat er geen extra draad getrokken hoefde te worden, maar helaas: 2 van de 3 LED drivers kapot.
2 vragen, hopelijk weten jullie hier meer van:
- Kan ik niet alle drie de LED drivers vervangen voor een driver die wel gewoon te dimmen is, zodat we niet extra draad hoeven te trekken?
- Als dat niet gaat, welke LED driver is benodigd? Ik vind veel drivers, maar nergens eentje die exact overeen komt met onderstaande gegevens, maar weet niet of dat belangrijk is of niet.
Gegevens op de driver:
LED Driver, Isolated, Class 2 Output
Constant Current, 0-10V Dimmable
AC Input: 110-277VAC, 50/760Hz/0.15-0.05A
DC Output: 350mA / 24-36V
Max 12.6 Watts