Zelf recent een vloer laten leggen door een “goede” vloerenboer. Alle recensies online waren goed en kon er geen slecht woord over vinden. Indruk in de winkel was goed dus in zee gegaan. Enorm spijt van. Plinten zeer slecht geplaatst (en niet in verstek gezaagd), kieren in de vloer, werklui die geen indicatie kunnen geven wanneer ze er wel/niet zijn. En als klap op de vuurpijl nog meer willen vangen dan afgesproken op de offerte (er zouden ineens meer M2’s zijn?). Dit na enorm veel gedoe heen en weer opgelost. Maar ik zou het absoluut niet aanraden uit te besteden als je het zelf kunt (wat ik achteraf ook best had gekund en nog beter ook).
Heb uiteindelijk 9k betaald voor 90 m2 vloer (al denk ik dat het nog minder vloeroppervlak is maar dat terzijde).
Ter referentie dit bedrijf vroeg 20 euro per m2 om vloervolgend te egaliseren (al zou je daar ook die 2,95 bij op kunnen tellen). Maar echt vlak is het ook niet als je er een tafel op zet (al heb ik dat wel vaker gezien, vraag me ook af of dat überhaupt haalbaar is):strip_exif()/f/image/NibgGXdZel3gpxQ9fFBZIG2U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kTkcvDgRvFIcY66OrA2nmuXd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6MPM6vyqyzdA7skbTVwBMvSa.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb uiteindelijk 9k betaald voor 90 m2 vloer (al denk ik dat het nog minder vloeroppervlak is maar dat terzijde).
Ter referentie dit bedrijf vroeg 20 euro per m2 om vloervolgend te egaliseren (al zou je daar ook die 2,95 bij op kunnen tellen). Maar echt vlak is het ook niet als je er een tafel op zet (al heb ik dat wel vaker gezien, vraag me ook af of dat überhaupt haalbaar is)
:strip_exif()/f/image/NibgGXdZel3gpxQ9fFBZIG2U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kTkcvDgRvFIcY66OrA2nmuXd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6MPM6vyqyzdA7skbTVwBMvSa.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door rtownz251 op 27-12-2024 22:08 ]
:strip_exif()/f/image/edDw2LoKy6xMiXRmw3HmQsIH.jpg?f=fotoalbum_large)