Hallo allemaal, fijne kerstminuten gewenst : ). Op onze site, gemaakt met WordPress, krijg ik het niet voor elkaar om meerdere linken naast elkaar te tonen in de navigatiebalk. Althans, ik denk dat het de navigatiebalk is... (helemaal bovenaan). Er staan er nu wel al twee (Contact en Menu - beide in uitklapstructuur), maar een derde en vierde link links naast Contact krijg ik niet voor elkaar.
De link Contact zie ik achter de schermen terug in de menustructuur van het Hoofdmenu, maar op de eigenlijke site zie ik Contact niet in het menu staan. En dat terwijl alle andere linken onder Hoofdmenu wel terug te zien zijn in het menu op de website.
Weet iemand hoe je meerdere linken naast elkaar zet in de navigatiebalk?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik: WordPress 6.6.2
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: ik heb zitten sleutelen in Menu's en Customizer (Weergave). Half internet en YouTube afgezocht maar nergens vind ik de juiste oplossing.
...
De link Contact zie ik achter de schermen terug in de menustructuur van het Hoofdmenu, maar op de eigenlijke site zie ik Contact niet in het menu staan. En dat terwijl alle andere linken onder Hoofdmenu wel terug te zien zijn in het menu op de website.
Weet iemand hoe je meerdere linken naast elkaar zet in de navigatiebalk?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik: WordPress 6.6.2
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: ik heb zitten sleutelen in Menu's en Customizer (Weergave). Half internet en YouTube afgezocht maar nergens vind ik de juiste oplossing.
...