Alternatieven voor Google Analytics

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hannavd
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 24-12-2024
Mijn vraag:
Ik ben op zoek naar een alternatief voor GA4 om organische omzet te meten, aangezien de meetbaarheid in GA4 afneemt. Ik heb een selectie gemaakt waarvan ik denk dat dit de beste alternatieven zijn, maar ik twijfel over welke ik moet kiezen. Mijn vraag is welke van mijn selectie het beste is om organische omzet te meten en of er nog andere platformen zijn die wellicht beter zijn dan deze?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
We gebruiken op dit moment nog GA4.

Wat ik al gevonden heb:
Gosquared, Kissmetrics, Amplitude, Mixpanel, Matomo

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:48

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ik ga even herhalen wat ik zei in je vorige topic:
Zoals je in onze Quickstart kunt lezen zien we ook graag waarom die gevonden oplossingen volgens jou niet voldoen. Het helpt ook als je aangeeft welke zaken je belangrijk vindt (requirements).
Dat geldt nog steeds, onverminderd: Wat zijn je requirements (behalve het vrij brede "het beste [...] om organische omzet te meten") en wat voldoet er niet, of bevalt je niet (of juist wel) aan de 5 die je al gevonden hebt?

En dus:
Dus open gerust een nieuw topic, maar hou dan even onze quickstart in je achterhood :)
Overigens heeft dit ook niets met Softwareontwikkeling van doen en denk ik dat je in Internet en hosting meer kans maakt.

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 24-12-2024 11:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.