Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anita Petit
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 23-12-2024
Hoe whatsapp geschiedenis terughalen vanuit windows 11 laptop.
...

Vorige Samsung Galaxy a23, nieuwe a55.
...

Nieuwe Samsung smartphone (A55) aangekocht, de vorige naar een schuif. In de nieuwe een nieuwe whatsapp account gemaakt, met een nieuw sim nummer, de oude smartphone (met oude sim eruit) fabrieksreset gedaan voor eventuele verkoop. De whatsapp map van deze vorige smartphone a23 werd gelukkig gekopieerd via usb kabel naar een windows 11 laptop en noemt com.whatsapp. Ik dacht dat ik die van daaruit kon openen, maar dat blijkt enkel te kunnen met een betalende tool.

Mijn vraag: hoe breng ik dit mapje terug naar de nog niet verkochte gsm (a23), die inmiddels weer volledig geïnstalleerd is, met het originele sim telefoonnummer. Hierop staat nog geen whatsapp geïnstalleerd, wel uiteraard google play store. Gewoon om die geschiedenis nog te kunnen inkijken.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.

Alle uitleg die ik Samsung & whatsapp sites vindt gaat over hoe je via back-up kunt resetten, nergens gevonden hoe je dat ook via laptop mapje doet :(

[ Voor 7% gewijzigd door Anita Petit op 23-12-2024 14:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:32
Dit topic misschien?
Whatsapp achteraf overzetten
The_Doman schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:24:
Laatse keer dat ik dat ook weer eens moest oplossen kwam dit van pas:

WhatsApp doesn't prompt to restore from local storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anita Petit
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 23-12-2024
Die berichten spreken elkaar een beetje tegen, zie ik ;)

Mijn voorkeur zou uitgaan naar een manier om alsnog de chatgeschiedenis op de laptop vanuit dat mapje te openen/lezen, dan hoef ik niet door heel de procedure om dit op een niet meer gebruikte smartphone te installeren, enkel maar om de geschiedenis te kunnen inkijken.