Facebook inloggegevens en mailadres

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J033
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 24-12-2024
Mijn vraag

Goedemorgen.
Ik ben nieuw op tweakers dus, bij voorbaat excuus als ik iets verkeerd doe. :)

Ik heb al enkele jaren een facebookaccount.
Ik log hier in met een emailadres en een wachtwoord.

Het emailadres dat ik hiervoor gebruik, bestaat niet meer
Het emailadres dat ik heb opgegeven voor herstel en dergelijke, bestaat ook niet meer.

Ik wil dus het inlog emailadres wijzigen en het herstel emailadres ook.

Maar, wat ik ook probeer dit lukt niet,
Het emailadres dat ik dagelijks gebruik, wordt niet geaccepteerd door facebook.
Als facebook mij een bericht zou sturen naar mijn herstel mailadres, kan ik dit niet benaderen.

Ik heb val alles geraadpleegd op de facebooksite en ook een mail gestuurd naar facebook maar, hierop wordt niet gereageerd.

Wie kan mij helpen?
Ik wil geen nieuwe facebook aanmaken want, dan ben ik alles kwijt.

Groetjes J033

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:46

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

kun je proberen om in te loggen met je accountnaam en dan het wachtwoord waar je normaliter mee inlogd. Je gebruikt dus even je accountnaam ipv je e-mail adres.

staat in het rijtje hierzo:
https://www.facebook.com/help/132243923516844

Je zegt dat je van alles hebt geraadpleegd maar wat heb je daarvan daadwerkelijk gedaan? Dat scheelt ons raden ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Fraggert op 23-12-2024 11:37 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J033
Inloggen met mijn accountnaam heb ik geprobeerd maar, hielp niet .

Wat ik had gedaan:
Ik heb op facebook zelf alle support subgesties geraadpleegd maar, overal wordt alleen maar gesproken over wijzigen van het wachtwoord en wijzigen accountnaam.
Vroeger kon je op facebook een vraag stellen aan de beheerders maar, die mogelijkheid is er niet meer.
Ik ben toen gaan googelen en vondt een mailadres van facebook.. die het probleem gemaild maar kreeg geen reactie. Volgens de site bieden ze alleen nog ondersteuning aan bedrijven.
Al mijn facebookvrienden gevraagd maar, die wisten het ook niet. Een openbaar verzoek gedaan op facebook....geen oplossing.
Op g b oogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J033
Inloggen met mijn accountnaam heb ik geprobeerd maar, hielp niet .

Wat ik had gedaan:
Ik heb op facebook zelf alle support subgesties geraadpleegd maar, overal wordt alleen maar gesproken over wijzigen van het wachtwoord en wijzigen accountnaam.
Vroeger kon je op facebook een vraag stellen aan de beheerders maar, die mogelijkheid is er niet meer.
Ik ben toen gaan googelen en vondt een mailadres van facebook.. die het probleem gemaild maar kreeg geen reactie. Volgens de site bieden ze alleen nog ondersteuning aan bedrijven.
Al mijn facebookvrienden gevraagd maar, die wisten het ook niet. Een openbaar verzoek gedaan op facebook....geen oplossing.
Op google zoeken hielp ook niet.
Verder weet ik niet wat ik nog kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:54

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Het is spijtig maar mede-Tweakers kunnen jou hier ook niet verder mee helpen. Contact met Meta is zo goed als onmogelijk en er zijn geen achterdeurtjes die andere weten.

Ik refereer even naar de regels voor het forum: IH Beleid Om deze reden sluit ik dit topic. Mocht @J033 het hiermee oneens zijn ben je vrij om mij te contacteren.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Dit topic is gesloten.