Sinds een tijdje rijd ik een Mercedes. Hartstikke leuk, met 1 groot minpunt: deze (en ook andere) auto's hebben gelamineerde ruiten. Dat is standaard bij de voor- en achterruit, maar bij mijn auto dus ook de zijruiten. Dit betekend in de praktijk dat wanneer de auto te water raakt, je met de standaard life hammer en dergelijke de ruit er niet uit krijgt. Gezien ik regelmatig langs water rijd, wilde ik toch eens naar een alternatief zoeken. Tot nocht toe komt mijn zoektocht op 3 opties uit (deze thread was ook interessant):
Verder valt me op dat al deze tools in filmpjes getoond worden wanneer ze van buiten gebruikt worden, maar in zo'n situatie heb je die ruimte/luxe niet, dan moet je vanuit je benarde positie werken.
Hebben hier meer tweakers over nagedacht? En wat is daar uit gekomen? Ben erg benieuwd.
- Een verticale zaagmachine op accu, dan heb je ook zeker handschoenen en een bril nodig, en een extra tooltje voor je riem.
- Een Glass-Master glasverwijder tool.
- Een Victorinox rescue tool.
Verder valt me op dat al deze tools in filmpjes getoond worden wanneer ze van buiten gebruikt worden, maar in zo'n situatie heb je die ruimte/luxe niet, dan moet je vanuit je benarde positie werken.
Hebben hier meer tweakers over nagedacht? En wat is daar uit gekomen? Ben erg benieuwd.
[ Voor 4% gewijzigd door LankHoar op 22-12-2024 23:24 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!