Zoekopdracht bewaren

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeShell
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 15:21
Hoi,

Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om een zoekopdracht te kunnen bewaren. Telkens als er dan een nieuw product wordt geplaatst wat voldoet aan je zoekcriteria dat ik dan een bericht krijg. Maar ik kan deze instelling niet vinden. Bestaat deze wel?

www.MEPS-Sim.com - SimRacing immersion made easy!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoek het item op in de pricewatch, klik op het belletje achter de prijs en zet een vinkje bij "Ook voor Vraag & Aanbod".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJAuwE_zUzYVWc8YEfUsuz-UGpw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9dU4dYX7ETa7UOeAIdwockIn.png?f=user_large
Zoiets? :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Dat gaat puur over de prijs, ik vermoed dat @MeShell een berichtje wil krijgen bij de lancering van een nieuw product dat voldoet aan vooraf ingestelde specs.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:52

jelle.

Product Owner
Het opslaan van een zoekopdracht bestaat niet, je kunt alleen een prijsalert instellen voor een specifieke productuitvoering zoals @FlipFluitketel laat zien.

Deze wens is wel bekend bij ons en er is in MF ook een topic over, zie Zoekopdracht opslaan / prijsalert op basis van filters. Dus we kunnen daarin verder :)

Dit topic is gesloten.