Besteld bij webwinkel, pagina's lijken nu offline?

Pagina: 1
Acties:
  • 633 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 18:16
Ik las op tweakers dat de webshop megamobile.be als goed werd beoordeeld. Daarom heb ik vanmiddag een telefoon besteld op deze site.

Als ik nu naar de site ga, blijkt geen enkel pagina (anders dan de hoofdpagina) te werken.
Ik ben bang dat ik erin ben geluist en kan fluiten naar m'n bestelde telefoon.

https://www.megamobile.be/

Door een slechte ervaring uit het verleden met betalen via iDeal, heb ik deze betaling met m'n credit card gedaan. dat bied vaak wat meer mogelijkheden qua verzekering e.d.

Het is ook opvallend dat deze winkel op dit moment niet meer in de top 20 in de price watch voorkomt, terwijl hij vanmiddag als voordeligste stond vermeld.

Uiteraard ga ik morgen trachten ze te bereiken, maar gezien deze feiten, heb ik er weinig vertrouwen in.

Heeft iemand ervaring met een dergelijke situatie? en zo ja, wat is het beste om te doen?
Heb ik extra mogelijkheden om m'n geld terug te krijgen doordat ik met een credit card heb betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen je bestelling annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Dit bedrijf bestaat al heel lang. Ik ga ervan uit dat de website tijdelijk een storing heeft, en dat hij het morgen weer doet. Aangezien je met je creditcard hebt betaald, zou ik rustig afwachten.

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:50
Lijkt inderdaad op een storing.
Alle andere pagina's onder service e.d. werken nog wel en via een omweg langs hun folder met aanbiedingen kan je nog wel bij de producten uit de folder komen.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 18:16
Bedankt voor jullie reacties.

Ik zal morgenochtend contact opnemen met de winkel. Ik heb verder gekeken naar de mogelijkheden om m'n geld terug te krijgen, en dat blijkt geen enkel probleem. Dus geen zorgen wat dat betreft.

Ben erg benieuwd wat deze webwinkel te zeggen heeft morgen. Ik verwacht wel dat ze m'n bestelling zsm versturen, anders is het de zoveelste website die niet waar maakt wat ze op de website vermelden.

Ik zal een update plaatsen zodra ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:20
Toevallig 3 weken terug wat besteld. Kwam gewoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:10
Volgens tweakers reviews is het gewoon een legite bedrijf dat momenteel wat website probleempjes heeft. Niet zo druk om maken en rustig wachten op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis een beetje het doel van dit topic. Het is nu een beetje te voorbarig om al een topic te openen, terwijl er nog geen contact met de winkel is opgenomen.

Ik doe om deze reden het topic dan ook op slot. Kom je er echt niet uit met de winkel kan je altijd een nieuw topic openen, maar houd daarbij wel het Shopping Forum Beleid erbij. Verder kan je bij een (afgeronde) winkelervaring altijd een shopreview schrijven.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.