2024/2025 een Game PC of Game Desktop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28
Wat ga je met je laptop doen?

Ik ben een beetje in twijfel.

mijn vriendin wil een Desktop of Laptop waar ze eventueel ook een spelletje op kan spelen ipv op de PS5.
Nu dacht ze een laptop te willen zoals een HP Victus of MSI met een 4070 kaart.

Maar als ik die prijzen zie kun je daar ook een mooie desktop voor bouwen evt zelfs met Monitor.
Ze geeft als reden toch wel de flexibiliteit van het ergens gaan zitten.

Maar ze wil evt BO6 spelen GTA V/ de nieuwe, World of Warcraft/Diablo IV en liefst ook nog in mooie kwaliteit en FPS.

Wat is je budget?
ongeveer 1500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik denk dus dat waneer de desktop erstaat dat die meer gebruikt gaat worden?

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP/MSI/ASUS ROG

voor een zelfbouw AMD.
beetje zoals in dit topic.

Game pc voor 1440p (Witte dual chamber case) advies

ik hoop dat iemand mij kan helpen en adviseren.

Als er mensen zijn met goeie ervaringen met Game laptops hoor ik dat ook graag,.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veli_kavlak
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 06-09 21:33
Ja met een Desktop heb je altijd de kans om te upgraden van componenten, waar je je bij een laptop wel beetje vast zit met de de meeste componenten dus dan moet je meteen al een goeie kopen. Maar ja het is natuurlijk meer eigenlijk wat wil je vriendin want als je het mij vraagt zou ik een een Desktop nemen als je de ruimte er voor hebt.

ook maakt een desktop minder fan geluid vergeleken met een Laptop wat logisch is want een laptop moet harder zn best doen om de hitte kwijt te raken in een klein body.

ook zijn de GPUs in laptops toch beetje afgeknepen in vergelijking met de desktop varianten dus daar lever je ook wat in.

Maar als portabiliteit echt een must is dan ga voor een Game laptop, maar zoals eerder aangekaart als je de ruimte er voor hebt zou ik voor een Desktop gaan any day..