December Prijzenparade - dag 3: Imou

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 27-05 18:29
Artikel: .plan: December Prijzenparade - dag 3: Imou
Auteur: @Tweakers Partners

Ik heb in het verleden meermaals aangekaart dat er nergens in de actievoorwaarden staat dat je in de BeNeLux woonachtig moet zijn om aan .Acties mee te kunnen doen. Sindsdien voegt Tweakers die zin vaak toe aan de voorwaarden in .Actie artikelen, en daar ben ik heel blij mee want het schept duidelijkheid.

Tevens schept het dus een precedent dat jullie er tegenwoordig wel van de op hoogte zijn dat Nederlanders in den Vreemde de site actief bezoeken, en uiteraard mee willen doen aan winacties.

Omdat het in de voorwaarden van de december .Acties niet genoemd staat, ga ik er vanuit dat ik woonachtig in de EU gewoon mee kan doen en mijn prijs krijg opgestuurd als ik geselecteerd word. Klopt dat?

• jevin20
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:54
Kan er even gecontroleerd worden wie er ongeveer alle reacties op irrelevant heeft gemodereerd?
Dit slaat namelijk nergens op, er wordt een inhoudelijk gesprek gevoerd over onder andere HA integraties en alles wordt gemodereerd als irrelevant door 2 personen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• TV_NERD
Ik krijg het gevoel dat @Tweakers Partners geen zinvolle tag is :+

@arnoudwokke Ik tag jou even omdat je de eerste naam bent die in het geheugen springt voor mij als podcast fan :) Kan iemand hier misschien een antwoord op geven? Bedankt!

[ Voor 57% gewijzigd door TV_NERD op 19-12-2024 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

TV_NERD schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:33:
Ik krijg het gevoel dat @Tweakers Partners geen zinvolle tag is :+

@arnoudwokke Ik tag jou even omdat je de eerste naam bent die in het geheugen springt voor mij als podcast fan :) Kan iemand hier misschien een antwoord op geven? Bedankt!
De moderators van dit forum zijn @LuukaLike en @Blitskikkert. Misschien dat die je in de juiste richting kunnen wijzen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blitskikkert
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 28-05 15:43

Blitskikkert

Projectmanager Tweakers Partners
@TV_NERD Als het niet in de voorwaarden genoemd staat, ding je ook als niet-NL/BE inwoner mee naar de prijzen van de December Prijzenparade!

Sommige partners spreken de wens uit om alleen inwoners uit Nederland of België te selecteren (meestal uit praktische overweging, bij een testpanel bijvoorbeeld), maar dat is hier niet het geval.

Veel succes met meedoen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TV_NERD
Blitskikkert schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:22:
@TV_NERD Als het niet in de voorwaarden genoemd staat, ding je ook als niet-NL/BE inwoner mee naar de prijzen van de December Prijzenparade!

Sommige partners spreken de wens uit om alleen inwoners uit Nederland of België te selecteren (meestal uit praktische overweging, bij een testpanel bijvoorbeeld), maar dat is hier niet het geval.

Veel succes met meedoen :)
Wat een leuk nieuws voor de feestdagen! Nu nog winnen :)
Pagina: 1