Onze buren gaan uitbouwen en wij zouden misschien op termijn ook willen uitbouwen. Het liefst wil ik dan zo min mogelijk inspringing. De buren hadden voorgesteld om de mandelige muur door te trekken. Aan hun kant (links) komt er tegen de mandelige muur alleen isolatie. Aan onze kant (rechts) in de tuin komt dan eerst een spouw van 7 cm en dan wordt er gemetseld om het af te werken .
Mijn vraag:
1. Als wij willen uitbouwen kunnen we dan het gevelmetselwerk weghalen en dan onze uitbouw er tegenaan bouwen? Want als dat niet kan, is het zonde dat we dan ruimte verliezen door die gevelmuur.
2. Is dit de beste oplossing voor ons als we willen uitbouwen op termijn? En als we willen uitbouwen wat komt er dan nog tegen die spouw aan? Is dat isolatie en dan een binnenmuur?
Dank jullie wel!
Mijn vraag:
1. Als wij willen uitbouwen kunnen we dan het gevelmetselwerk weghalen en dan onze uitbouw er tegenaan bouwen? Want als dat niet kan, is het zonde dat we dan ruimte verliezen door die gevelmuur.
2. Is dit de beste oplossing voor ons als we willen uitbouwen op termijn? En als we willen uitbouwen wat komt er dan nog tegen die spouw aan? Is dat isolatie en dan een binnenmuur?
Dank jullie wel!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Jf5zvC3I050WiDmAgRUYoF2e.jpg?f=user_large)