Advertenties markeren als niet geïnteresseerd / verbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Keys
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 21:27
Ik gebruik graag Tweakers.net en heb daarom advertenties aanstaan op de site. Sommige advertenties zijn wat polariserend en die zou ik graag willen verbergen.

Via de google advertenties op het forum kan je deze verbergen via het kruisje in de rechterhoek en aan te geven dat je geen interesse hebt. Op de frontpage gebruiken jullie volgens mij de advertenties van DPG zelf(?), maar hier kan dit niet.
Is het mogelijk op dat hiervoor ook in te bouwen?

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:01
Als je polariserende advertenties tegenkomt, kan je dat misschien beter hier melden; Feedbacktopic voor advertenties (banners)

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
De advertenties lopen sinds deze zomer inderdaad via de systemen van DPG, zie ook .plan: We stappen op 2 juli over op ons nieuwe advertentiesysteem voor meer informatie daarover. De functionaliteit waar jij om vraagt kunnen wij vanuit Tweakers niet aanbieden en ik ken ook geen plannen daarvoor vanuit DPG.

Zoals hierboven aangegeven kun je feedback wel altijd kwijt in Feedbacktopic voor advertenties (banners), dan wordt het ook gezien door de juiste personen. Dan sluit ik dit topic :)

Dit topic is gesloten.