Mijn vloerverwarming op de 2e verdieping blijft continu verwarmen en wordt ontzettend heet. Op de andere verdiepingen werkt de vloerverwarming wel goed.
Ook toen ik de ruimtethermostaten op 0 graden had gezet bleef deze heel warm worden. Ik heb de thermostaatknoppen op de installatie nu zo laag mogelijk gezet om te testen of dat enigszins helpt.
Helaas heb ik geen verstand van de installatie en ook geen documentatie van de originele instellingen. Heeft iemand enig idee of de installatie nu correct is ingeregeld?
Of anders welke stappen ik nog kan doorlopen?
Ik heb hieronder foto’s van de installatie die volledig voor de 2e verdieping is. Het huis wordt verwarmd door stadswarmte.
:strip_exif()/f/image/52RpYuwhkZQQgiccrlm0mZZH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MEqyOgQcafHRGtw69tfmAABU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IGZLI3aN2AOA3uuca9ACHIZm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NRJUdXT50xb2fsRHfd04Ct37.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VQXBtR3GxkWsoDqlas0vK5Qz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LzGiz6R3Q49fTTXcHrKcZS8A.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook toen ik de ruimtethermostaten op 0 graden had gezet bleef deze heel warm worden. Ik heb de thermostaatknoppen op de installatie nu zo laag mogelijk gezet om te testen of dat enigszins helpt.
Helaas heb ik geen verstand van de installatie en ook geen documentatie van de originele instellingen. Heeft iemand enig idee of de installatie nu correct is ingeregeld?
Of anders welke stappen ik nog kan doorlopen?
Ik heb hieronder foto’s van de installatie die volledig voor de 2e verdieping is. Het huis wordt verwarmd door stadswarmte.
:strip_exif()/f/image/52RpYuwhkZQQgiccrlm0mZZH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MEqyOgQcafHRGtw69tfmAABU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IGZLI3aN2AOA3uuca9ACHIZm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NRJUdXT50xb2fsRHfd04Ct37.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VQXBtR3GxkWsoDqlas0vK5Qz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LzGiz6R3Q49fTTXcHrKcZS8A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9BOQBY5etAARejB9bYc4bBXu.jpg?f=fotoalbum_large)