Mijn vraag
Op sportlocatie is er een ingang met dubbel XLR en ontdek net dat ik met een 3,5mm jack naar xlr dus nergens kom. Leer snel bij: gebalanceerd en ongebalanceerd, maar hoe ik het oplos zoek ik second opinion bij.
Relevante software en hardware die ik gebruik
XLR input op de geluidsinstallatie van een grote sportlocatie. Aan te sluiten met laptop of telefoon.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kom op een externe geluidskaart voor de laptop met de juiste XLR uitgangen. Alleen als we een telefoon voor geluid willen gebruiken, moet die ook BT of 3,5mm ingang hebben?
Enfin: wat zijn de opties met voor- en nadelen? Voor ik weer ‘even’ wat probeer en het niet werkt
Op sportlocatie is er een ingang met dubbel XLR en ontdek net dat ik met een 3,5mm jack naar xlr dus nergens kom. Leer snel bij: gebalanceerd en ongebalanceerd, maar hoe ik het oplos zoek ik second opinion bij.
Relevante software en hardware die ik gebruik
XLR input op de geluidsinstallatie van een grote sportlocatie. Aan te sluiten met laptop of telefoon.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kom op een externe geluidskaart voor de laptop met de juiste XLR uitgangen. Alleen als we een telefoon voor geluid willen gebruiken, moet die ook BT of 3,5mm ingang hebben?
Enfin: wat zijn de opties met voor- en nadelen? Voor ik weer ‘even’ wat probeer en het niet werkt
IOTDomotica op YT. Podcast bij Kophi: ook op YT.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qMOBaakUqwSeasd7Ru8xZxoq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/B2IqfBKIzibsta8TQ4sDalnV.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/0uuMxBIyTxIAR3tbi9aGDq2z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xhTgloVhSLdjkgp5DEWtUS98.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UrIz4Wp59BEX1Ft6yxi7ZDzI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/kEGJbzaIci0ntRqsOoSBAhGV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JS50YIjoipztFjCJvZ6gIYdQ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kr7GV4oV7BbK6C5UPtHSdCs7.jpg?f=fotoalbum_large)