Goededag,
Vandaag ben ik aan de slag gegaan om mijn nieuw geplaatste afzuigsysteem (Zehnder Comfofan Silent P.) te voorzien van een RF afstandbediening. De RF module is bij deze versie standaard aanwezig op de printplaat, dus het zou simpel te koppelen moeten zijn.
Ik heb de afstandbediening zelf besteld omdat het bedrijf me er 150 euro voor wilt rekenen terwijl de afstandbediening voor zo'n 60 euro verkrijgbaar is.
Stappen die ik heb ondernomen zijn om het werkende te krijgen:
Weet iemand wat ik nog wat ik kan proberen om dit werkende te krijgen?
:strip_exif()/f/image/HZTduqEDodweJn8xilM4IDSc.png?f=user_large)
Vandaag ben ik aan de slag gegaan om mijn nieuw geplaatste afzuigsysteem (Zehnder Comfofan Silent P.) te voorzien van een RF afstandbediening. De RF module is bij deze versie standaard aanwezig op de printplaat, dus het zou simpel te koppelen moeten zijn.
Ik heb de afstandbediening zelf besteld omdat het bedrijf me er 150 euro voor wilt rekenen terwijl de afstandbediening voor zo'n 60 euro verkrijgbaar is.
Stappen die ik heb ondernomen zijn om het werkende te krijgen:
- Elektra tijdelijk ontkoppelen
- Elektra weer aansluiten om Comfofan Silent in paring modus te zetten
- RF afstandbediening, stand 1 en tijdicoon voor 6 sec. ingedrukt houden tot de lichtjes rood knipperen en uit eindelijk groen.
- Vervolgens verschillende standen gecontroleerd via afstandsbediening, maar de afzuiging blijft in dezelfde stand 3 staan.
Weet iemand wat ik nog wat ik kan proberen om dit werkende te krijgen?
:strip_exif()/f/image/HZTduqEDodweJn8xilM4IDSc.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/c9UI5ktG1WFWCGSn8BcRr779.jpg?f=fotoalbum_large)