Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter

Intergalactic: The Heretic Prophet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPKaX0xPc2zWVJ8ZmFS-0u8jscM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7J7EKiF26ZVfs6KpaEHCmVoj.jpg?f=fotoalbum_large
Informatie:
  • Ontwikkelaar: Naughty Dog
  • Uitgever: Sony Interactive Entertainment
  • Platform(s): PlayStation 5
  • Release-datum/window: Nog niet bekend
  • Regisseurs: Neil Druckmann, Matthew Gallant, Kurt Margenau
  • Muziek: Trent Reznor & Atticus Ross
  • Aankondiging op Naughty Dog's website
Over het spel:
Naughty Dog, bekend van The Last of Us en Uncharted, heeft zojuist hun eerste originele IP in vijftien jaar aangekondigd: Intergalactic: The Heretic Prophet. Deze gloednieuwe action-adventure game is sinds 2020 in ontwikkeling voor de PlayStation 5.

Het verhaal speelt zich duizenden jaren in de toekomst af, in een alternatief universum waar geavanceerde ruimtevaart al in 1986 mogelijk was. Je speelt als Jordan A. Mun (gespeeld door Tati Gabrielle), een bounty hunter die tijdens haar jacht op het criminele syndicaat 'Five Aces' strandt op de mysterieuze planeet Sempiria. Deze wereld is al meer dan 600 jaar afgesneden van de rest van het universum, en iedereen die ooit probeerde het mysterie te ontrafelen is nooit meer teruggekeerd. Jordan zal moeten vechten tegen vijandige robots met zwaarden om te overleven en hopelijk als eerste in eeuwen van de planeet te ontsnappen.

Volgens creative director Neil Druckmann, die samen met Matthew Gallant en Kurt Margenau de ontwikkeling leidt, wordt dit de meest ambitieuze game van Naughty Dog tot nu toe. Het verhaal, dat geïnspireerd is door anime als Akira en Cowboy Bebop, draait om thema's als geloof en instituties. Voor de soundtrack heeft het team de gerenommeerde componisten Trent Reznor en Atticus Ross aangetrokken.

De cast bestaat verder uit onder andere Kumail Nanjiani als Colin Graves (een lid van de Five Aces), en ook Troy Baker en Tony Dalton spelen een rol in het verhaal.
Bekende namen
  • Neil Druckmann: Creative director van The Last of Us en co-president van Naughty Dog
  • Tati Gabrielle: Hoofdrolspeelster, bekend van o.a. You en de Uncharted film
  • Trent Reznor & Atticus Ross: Oscar-winnend componistenduo (The Social Network)
  • Troy Baker: Veteraan stemacteur, bekend als o.a. Joel in The Last of Us
  • Kumail Nanjiani: Acteur bekend van o.a. Silicon Valley en Eternals
  • Tony Dalton: Acteur bekend als o.a. Lalo Salamanca in Better Call Saul
Eerste trailer

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Intergalactic: The Heretic Prophet Announcement Trailer
Screenshots en artwork
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPeux4q5COFKtjxVCa9XGpqt0yg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/1zh1wj7rq80Evl3Aw7aLjpro.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wBRgKvJVFYjMHs9nQaLYCDMdNhk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/FNqQeScCg7bidk2E1Y5T03v5.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oYd2yNAjC68bE9NA8zzClOQlq2U=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/vlYOye4IxPdJxWfg8Gwk6Qfv.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCtxIKrpmVPdwrMy4Ummb4g6dSs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/cbteqLoiegbelCqo85jEVkx7.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 19% gewijzigd door Mog op 13-12-2024 12:46 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:05

Geronimous

化け猫

Heeeel benieuwd naar het gameplay :)
Qua verhaal, graphics, animaties, muziek zal het allemaal wel snor zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 14-12-2024 16:40 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Ik ben ook heel benieuwd naar de gameplay. Ik vind het stijltje wel tof. In de toekomst, maar toch 80’s vibe. Met echte merken. Voelt nostalgisch en futuristisch tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:59

CoeliJoeli

Gamer

Ja hier heb ik zin in!
De trailer maakt mij heel enthousiast. Ook ik ben benieuwd naar de gameplay.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:47
De setting is echt ontzettend tof. Blend van sci-fi en Cyberpunk. Wat ik her en der lees is dat de game onder andere geinspireerd is door de manga/film Akira. Een deel van de trailer is 1 op 1 overgenomen van een scene uit de film. Visueel is haar zwaard ook bruut en het lijkt erop dat er soort van audio-waves erin verwerkt zijn. Iemand had het over Rubens tube en daar lijkt het wel op.

[ Voor 9% gewijzigd door D. Ninjai op 17-12-2024 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:37
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de game. De setting spreekt me erg aan en kreeg bij de trailer direct Mass Effect vibes.

Constructieve discussies over maatschappelijke thema's mogen hier: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

[ Voor 51% gewijzigd door Mog op 17-12-2024 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gequote bericht

De setting spreekt mij enorm aan van deze game ben heel benieuwd (y)

[ Voor 78% gewijzigd door Mog op 17-12-2024 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:57
Niet direct enthousiast, maar ben wel groot fan van het werk van ND dus interessant is het zeker. Hopelijk snel gameplay beelden

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-06 13:46
De setting is echt totaal niet mijn ding. Als ik niet wist dat dit van Naughty Dog af kwam, had deze game nu al mijn interesse verloren. De trailer vond ik ook niet bijzonder. Maar het is Naughty Dog. Dit moet wel goed worden.

Hopelijk is de release eerder dan holiday 2027

[ Voor 55% gewijzigd door Hulleman op 19-12-2024 15:25 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:44

MazeWing

The plot thickens...

Hulleman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:44:
De setting is echt totaal niet mijn ding. Als ik niet wist dat dit van Naughty Dog af kwam, had deze game nu al mijn interesse verloren. De trailer vond ik ook niet bijzonder. Maar het is Naughty Dog. Dit moet wel goed worden.

Hopelijk is de release eerder dan holiday 2027
Eerdere "teasers" van Naughty Dog lieten ook nog weinig los van de games zelf. Maar als ik 1 studio het volste vertrouwen geef (en zeker vanwege Neil Druckmann) dan zijn zij het wel!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23:31
-Knip-

Ongefundeerde claims over “agenda’s” is niet gewenst

[ Voor 74% gewijzigd door Mog op 21-12-2024 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 22:17
Ziet er fantastisch uit. Can't wait.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
MazeWing schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 09:18:
[...]

Eerdere "teasers" van Naughty Dog lieten ook nog weinig los van de games zelf. Maar als ik 1 studio het volste vertrouwen geef (en zeker vanwege Neil Druckmann) dan zijn zij het wel!
Absoluut. Wat mij betreft hebben ze met Uncharted en The Last of Us de beste games op de Playstation ontwikkelt. Hier ook het volste vertrouwen dat dit weer een voltreffer wordt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:59
Hulleman schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:54:
[...]

Absoluut. Wat mij betreft hebben ze met Uncharted en The Last of Us de beste games op de Playstation ontwikkelt. Hier ook het volste vertrouwen dat dit weer een voltreffer wordt.
Dat het een voltreffer wordt, betwijfel ik. Er is al zoveel haat (op sommige punten terecht) op de woke-agenda die er doorheen gedouwd gaat worden bij deze game. Kijk alleen maar naar hoe veel haat TLOU2 heeft gekregen. Neil Druckmann wordt in de game-industrie echt verguisd door veel mensen en veel werknemers zijn daardoor ook vertrokken (als ik Gamekings moet geloven) bij Naughty Dog. Ik denk dat veel mensen dit gewoon niet meer accepteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-06 00:36
Waarom moet dit woke punt er weer bijgesleurd worden. TLOU2 is geen woke game maar een game met een goed verhaal. Er is alleen maar een trailer van de nieuwe game dus hoe kan je nu al weten hoe de volledige game zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik ben bang dat dit het eerste spel van ND wordt die heel veel internetgeweld over zich heen gaat krijgen.

[ Voor 90% gewijzigd door Farabi op 24-12-2024 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04:07
Farabi schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:55:
Ik ben bang dat dit het eerste spel van ND wordt die heel veel internetgeweld over zich heen gaat krijgen.
Het hele The Last of Us 2 geweld gemist? Dat was nog eens onzin.

Ik snap wel dat mensen hier weer woke naar schreeuwen. (Dit was ook rond 2019 2020 in the making toen het leek te scoren. Helaas is dat nu de andere kant aan het opslaan en die cult war in volle gang...)Maar dit so far lijkt pure kwaliteit, niet een gedrocht als Veilguard. Maar we zullen zien, de trailer is geweldig maar nog erg beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Mutatie schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 15:35:
[...]

Het hele The Last of Us 2 geweld gemist? Dat was nog eens onzin. 8)7

Ik snap wel dat mensen hier weer woke naar schreeuwen. (Dit was ook rond 2019 2020 in the making toen het leek te scoren. Helaas is dat nu de andere kant aan het opslaan en die cult war in volle gang...)Maar dit so far lijkt pure kwaliteit, niet een gedrocht als Veilguard. Maar we zullen zien, de trailer is geweldig maar nog erg beperkt.
niet dat soort geweld. eerder wat cd project red met cyberpunk heeft meegemaakt of zoals een mass effect andromeda etc. kortom, wordt dit de eerste matige game na een reeks goede spellen?

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 24-12-2024 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04:07
Farabi schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 15:36:
[...]

niet dat soort geweld. eerder wat cd project red met cyberpunk heeft gemaakt of zoals een mass effect 4. kortom na een lange tijd een slecht spel.
Het ging toen behoorlijk los over Ellie, lesbian, muscle manwomen, woke blabla. Maar het was gewoon een geweldig goed character, story en game. Maargoed ik kijk uit naar meer Intergalactic info en trailers. Vooral de retro 80s sci fi vibe spreekt mij echt aan. De 2 characters zover lijken ook erg goed gedaan.

Edit:
Die games waren helemaal stuk bij release, dat zie ik hier absoluut niet gebeuren

[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 24-12-2024 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 16:23
Ter extra info:

Trent Reznor is de oprichter en main man van Nine Inch Nails. Die ook deels de muziek voor Quake heeft gemaakt. Atticus Ross is ook het enige andere "officiele" NiN lid sinds 2016. Dus dat gaat leuke muziek worden!

Verder hoop ik echt dat de game minder linear wordt dan Uncharted. Het ziet er al goed uit

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Modbreak:Beste Gamers, ik wil niet direct gaan ingrijpen en dingen gaan aanpassen, dus doe ik het even via een algemene waarschuwing. Ik snap dat jullie bepaalde punten willen ophalen en bespreken, maar daar is dit niet het topic voor. Graag de discussie over Woke agenda en andere dingen wat met betrekking tot ontwikkelingen algemeen te maken heeft bespreken in het ontwikkelings-topic: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld en hier graag alleen over de game AUB.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Daan0s schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:06:
Niet direct enthousiast, maar ben wel groot fan van het werk van ND dus interessant is het zeker. Hopelijk snel gameplay beelden
Eens, ik ben ook wel een liefhebber van hun werk. Dit is wel een game die ik ga volgen, hoewel de eerste Teaser me nog geen beeld geeft van wat de game daadwerkelijk gaat worden, ben ik toch wel benieuwd.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
hotymoty schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 12:11:
[...]

Dat het een voltreffer wordt, betwijfel ik. Er is al zoveel haat (op sommige punten terecht) op de woke-agenda die er doorheen gedouwd gaat worden bij deze game. Kijk alleen maar naar hoe veel haat TLOU2 heeft gekregen. Neil Druckmann wordt in de game-industrie echt verguisd door veel mensen en veel werknemers zijn daardoor ook vertrokken (als ik Gamekings moet geloven) bij Naughty Dog. Ik denk dat veel mensen dit gewoon niet meer accepteren.
We gaan het zien. Van woke in TLOU2 heb ik niks gemerkt of me er iig totaal niet aan gestoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Eens er was niets woke aan tlou2 het is dat er door bepaalde media zoveel aandacht aan is besteed anders was het mij niet eens opgevallen. Who cares dat een karakter gay is, het lag er helemaal niet dik bovenop op. Tlou2 staat jn mijn top10 van beste games ooit. Nu ook weer er is een dame met kaal hoofd hoe kan dat een issue zijn?

Setting lijkt me vet, iets totaal anders dan wat ND ooit gedaan heeft. Kreeg het idee dat je een soort bounty Hunter in space bent? Vraag me echt af of het net zo lineair is als andere ND games of meer open wereld.

Leuk dat ze er hedendaagse merken in verwerkt hebben, Adidas, Porsche, Sony. Mogen ze van mij vaker doen in games alhoewel ik snap dat het lastig is om die merken om toestemming te vragen.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 25-12-2024 02:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:59
Maar eerlijk: de nieuwe hoofdpersonage van dit spel is toch erg generiek en maakt het onmogelijk om hiermee een band te krijgen? Niet zoals met bijvoorbeeld met Ellie of Joel? Een kale gangster meid met spieren die qua karakter pubertrekjes (kijk mij nergens een fuck om geven en drink een milkshake op) heeft. Ik denk dat als ND de hoofdkarakter anders had gemaakt waarmee mensen kunnen associëren, dat er veel meer geïnteresseerde mensen zijn geweest. En minder haat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 22:17
hotymoty schreef op woensdag 25 december 2024 @ 07:52:
Maar eerlijk: de nieuwe hoofdpersonage van dit spel is toch erg generiek en maakt het onmogelijk om hiermee een band te krijgen?
Geen idee, dit was pas een trailer. ND schrijft fantastische karakters dus ik heb er vertrouwen in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
hotymoty schreef op woensdag 25 december 2024 @ 07:52:
Maar eerlijk: de nieuwe hoofdpersonage van dit spel is toch erg generiek en maakt het onmogelijk om hiermee een band te krijgen? Niet zoals met bijvoorbeeld met Ellie of Joel? Een kale gangster meid met spieren die qua karakter pubertrekjes (kijk mij nergens een fuck om geven en drink een milkshake op) heeft. Ik denk dat als ND de hoofdkarakter anders had gemaakt waarmee mensen kunnen associëren, dat er veel meer geïnteresseerde mensen zijn geweest. En minder haat.
Interessant dat je Joel en Ellie als voorbeelden noemt van niet-generieke personages. Als je puur naar hun uiterlijk kijkt, zijn zij juist behoorlijk Hollywood-standaard: de ruige vader-figuur en de tienerdochter. Het was juist hun verhaal en karakterontwikkeling die hen bijzonder maakte. Misschien moeten we dit nieuwe personage dezelfde kans geven om zich te ontwikkelen voordat we concluderen dat ze 'te generiek' is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Sowieso knap dat je dit allemaal uit 1 cinemat8c trailer kunt halen. Wie weet heeft de mainchar enorm veel diepgang...

En inderdaad ND heeft de laatste 15 jaar alleen maar pareltjes gemaakt totdat het tegendeel bewezen is heb ik er vertrouwen in.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 13:15
Haha, Joel en Ellie zijn op het eerste oog zo generiek als het maar kan.

Ik hoop dat dit een geweldig spel gaat worden, misschien ga ik wel voor de PS5 pro zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-06 15:32
Erg benieuwd, een game van Naughty Dog is een goede reden om het stof van mijn PS5 te blazen. :)
Pagina: 1

Let op:
Constructieve discussies over maatschappelijke thema's mogen hier: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld